Mor als 19 anys el tiktoker Gabriel Salazar

 

Els seguidors del conegut com GabeNoteBabe, un famós tiktoker anomenat Gabriel Salazar, es troben commocionats després de conéixer-se la notícia de la defunció del jove als 19 anys.

Segons han informat familiars i amics del tiktoker en les seues xarxes, este ha mort en un accident de trànsit als 19 anys. El jove, resident a Texas, va pujar un vídeo a la seua història d’Instagram cantant una cançó just abans que ocorreguera l’accident.

Pel que sembla l’accident es va produir diumenge passat 26 de setembre junt després que Gabe pujara una història un story al seu Instagram, motiu pel qual es va distraure al volant. Amics pròxims al tiktoker, assenyalen que la mort es va produir després d’un violent accident de trànsit.

Gabriel Salazar, més conegut com a ‘Gabenotbabe’ comptava amb més d’un milió de seguidors en tiktok, on era molt actiu i on va començar a pujar vídeos des de la pandèmia on era molt actiu.

Gabe es va fer més popular en les xarxes durant el confinament pel coronavirus en 2020, arribant a tindre fins més d’1,5 milions de seguidors de tot el món que no es perdien un vídeo del jove.

 

Campanya per al funeral

 

Molts dels seus coneguts han iniciat una campanya en ‘GofundMe’ per a pagar el funeral del jove, de moment ja s’han recaptat 15.000 dòlars.

«Estem demanant suport per a la seua família. Hauran de faltar al treball i suportar despeses funeràries que seran massa per a ells. Per favor, consideren fer una donació i ajuden així a alleujar, almenys, el dolor i la tensió dels seus pares», insten en croufounding, iniciat per Chris Vázquez.

 

 

Influencers ja escrivien de la notícia

 

La notícia de la seua defunció va començar a circular en xarxes socials després que el també influencer, mRickey Flores, publicara tres homenatges en el seu compte oficial d’Instagram sota la descripció de «Descansa en pau, germà».
«Les paraules ni tan sols poden explicar com em sent en este moment. Home, faria qualsevol cosa per a recuperar-te ara mateix, germà», es llig en una altra de les publicacions.

Últimes notícies

Permesa la crema de palla d’arròs a menys de 500 metres de zona forestal des del 16 de setembre

Medi Ambient ha autoritzat de manera excepcional la crema de restolls i palla d’arròs en humedals pròxims a zona forestal des del 16 de setembre fins a final de campanya, amb condicions estrictes per a evitar incendis i problemes mediambientals.

Un estudi de la UPV alerta que les estadístiques policials amaguen zones de risc per a les dones

Un estudi internacional liderat per la UPV conclou que les dades policials sobre violència contra les dones no reflectixen totes les zones de risc i defensa combinar-les amb informació de la ciutadania i de les xarxes socials per a millorar les polítiques de seguretat urbana.

Cauen dos bandes itinerants de robatoris en vivendes amb almenys 27 assalts aclarits

La Policia Nacional ha desarticulat a Madrid i València dos grups criminals itinerants especialitzats en robatoris en vivendes, amb almenys 27 delictes aclarits i set detinguts, cinc d’ells ja en presó provisional.

Detingut a la Pobla Llarga amb una pistola amagada en una falsa targeta de crèdit

La Guàrdia Civil ha detingut a la Pobla Llarga un home de 53 anys que duia una arma de foc camuflada com una targeta de crèdit. En el seu domicili s’ha localitzat més munició, inclosa una bala de punta buida prohibida per a particulars.

Ruixats forts al nord i temperatures estables a la Comunitat Valenciana

L’Aemet preveu per a esta vesprada ruixats localment forts amb tronada al terç nord de la Comunitat Valenciana, mentre que la resta del territori mantindrà el cel poc nuvolós i temperatures sense canvis destacats.

L’Espanyol goleja el Llevant en l’estrena de la Lliga 2026-27

L’Espanyol ha debutat en la Lliga 2026-27 amb un contundent 3-0 contra el Llevant al RCDE Stadium, amb doblet de Roberto Fernández i un gol final de Dolan. El partit també ha deixat el debut del jove Marc Santos, que amb 15 anys s’ha convertit en el futbolista més jove de la història del club granota.

Fortes tempestes deixen fins a 62 l/m² a Castellfort en poques hores

Les fortes tempestes d’este diumenge han deixat fins a 62 litres per metre quadrat a Castellfort i han activat l’avís taronja a l’interior nord de Castelló per intensitat de pluja, calamarsa i ratxes fortes de vent.

Compte arrere de 200 dies per a l’Europeu de pista curta a València

La fi de l’Europeu de Birmingham dona pas a un compte arrere de 200 dies per al Campionat d’Europa de pista curta de 2027 al Velòdrom Lluís Puig, que l’Ajuntament de València ja està adaptant amb obres i millores tècniques.