Mor un matrimoni a una platja de Guardamar després que la dona entrara a socórrer a l’home

ALACANT, 25 (EUROPA PRESS)

Un home i una dona, un matrimoni de 87 i 85 anys respectivament, ha mort este dijous a la platja Centre de Guardamar del Segura. L’home va patir un infart en l’aigua i la dona va entrar a socórrer-ho i va entrar també en parada cardiorrespiratòria, segons han confirmat a Europa Press fonts de la Guàrdia Civil.

Els fets han ocorregut este dijous al matí, sobre les 10.20 hores, quan pel que sembla un home ha patit un infart i es trobava surant a l’interior del mar. La seua dona, en veure-ho, va decidir entrar a socórrer-ho, entrant esta com a conseqüència d’això també en parada cardiorrespiratòria.

Després de 40 minuts de reanimació, la patrulla de la Guàrdia Civil de Guardamar del Segura, que s’havia personat en el lloc, ha comunicat la defunció de tots dos.

Els morts eren un matrimoni home i dona de nacionalitat espanyola, de 87 i 85 anys respectivament.

Últimes notícies

El Suprem reclama de nou al Parlament Europeu alçar la immunitat de Alvise per assetjament

El Tribunal Suprem sol·licita per tercera vegada al Parlament Europeu el suplicatori per a retirar la immunitat a l'eurodiputat Luis Perez, Alvise, i investigar-li per presumpte assetjament i revelacion de secrets a exmembres del seu partit.

Catalá reclama al Govern una reunió pel Sidi Saler després d’un any sense resposta

L'alcaldessa de València, María José Catalá, manté la seua exigència de reunir-se amb el Ministeri per a la Transició Ecològica per a definir el futur de l'antic hotel Sidi Saler, tancat i abandonat, després de més d'un any sense resposta.

La Guàrdia Civil d’Alacant honra als agents morts en el seu 182 aniversari

La Guàrdia Civil d'Alacant va celebrar el 182 aniversari de la seua fundació amb un acte institucional marcat per l'homenatge als agents morts i ferits a Huelva i el reconeixement als guàrdies retirats.

València destina més de 1,8 milions a renovar el sanejament dels Poblats Marítims

L'Ajuntament de València invertix 1,81 milions a modernitzar la xarxa de sanejament dels Poblats Marítims per a millorar l'evacuació d'aigües pluvials i residuals i reforçar la resposta davant pluges intenses.

València i Raig es juguen a Mestalla la permanència i somiar amb Europa

València i Rayo Vallecano, separats per un punt, s'enfronten a Mestalla amb la permanència en joc i la sèptima plaça europea encara a l'abast en LaLiga.

Corberán fixa l’objectiu en els 45 punts davant un Raig finalista europeu

Carlos Corberán insistix que el més ambiciós per al València és aconseguir els 45 punts davant el Rayo Vallecano, finalista europeu, i centra tot el discurs en el pròxim partit a Mestalla.

Carlos Baño s’acull al cas judicial per a no respondre sobre el presumpte frau dels bo comercie

El president de la Cambra de Comerç d'Alacant, Carlos Baño, evita respondre a l'esquerra sobre el presumpte frau en els bo comercie de 2022 i 2023 en al·legar que el cas està judicialitzat.

Mor als 74 anys Tania Doris, vedete valenciana i mite del Paral·lel barceloní

La vedete valenciana Tania Doris, figura emblemàtica del Paral·lel i diva del Teatre Apol·lo, ha mort als 74 anys després d'una llarga trajectòria en la revista musical i l'espectacle.