Mor un matrimoni a una platja de Guardamar després que la dona entrara a socórrer a l’home

ALACANT, 25 (EUROPA PRESS)

Un home i una dona, un matrimoni de 87 i 85 anys respectivament, ha mort este dijous a la platja Centre de Guardamar del Segura. L’home va patir un infart en l’aigua i la dona va entrar a socórrer-ho i va entrar també en parada cardiorrespiratòria, segons han confirmat a Europa Press fonts de la Guàrdia Civil.

Els fets han ocorregut este dijous al matí, sobre les 10.20 hores, quan pel que sembla un home ha patit un infart i es trobava surant a l’interior del mar. La seua dona, en veure-ho, va decidir entrar a socórrer-ho, entrant esta com a conseqüència d’això també en parada cardiorrespiratòria.

Després de 40 minuts de reanimació, la patrulla de la Guàrdia Civil de Guardamar del Segura, que s’havia personat en el lloc, ha comunicat la defunció de tots dos.

Els morts eren un matrimoni home i dona de nacionalitat espanyola, de 87 i 85 anys respectivament.

Últimes notícies

Hugo Duro entra en el club històric de golejadors del València després de tres Lligues seguides al capdavant

Hugo Duro tanca la temporada com a màxim golejador del València per tercera Lliga consecutiva i s'unix a una llista reduïda de llegendes que van dominar la taula anotadora del club.

El València Basket posa a prova la ressaca europea a Saragossa per a afermar-se com a segon de l’ACB

El València Basket visita a un Casademont Zaragoza en dificultats en un partit ajornat clau per a consolidar la segona plaça de la Lliga Endesa i comprovar l'efecte del seu recent Final Four de l'Eurolliga.

El capità del vaixell afonat en Komodo amb una família valenciana va comprar la seua llicència, segons la cort

Un tribunal indonesi condemna a 3,5 anys de presó al capità del vaixell turístic afonat al Parc Nacional de Komodo, després de concloure que va comprar la seua llicència sense formació i va actuar amb negligència conscient.

Pérez Llorca acusa el Govern de desemparar als regants alacantins per les retallades del Tajo-Segura

Juanfran Pérez Llorca retrau al Govern central una situació de desemparament prolongat cap als regants valencians per la reducció de cabals del transvasament Tajo-Segura i reclama un gran pacte nacional de l'aigua.

Enrique Riquelme repta a Florentino Pérez a un debat per a contrastar els seus projectes per al Reial Madrid

Enrique Riquelme, candidat a la presidència del Reial Madrid, reclama un debat públic amb Florentino Pérez perquè els socis puguen comparar els seus projectes i anuncia la imminent presentació del seu pla transformador per al club.

Pérez Llorca urgix a tancar un acord per a acabar amb la vaga de professors en la Comunitat Valenciana

Juanfran Pérez Llorca afirma que és hora de tancar un acord amb els sindicats per a posar fi a la vaga de professors en la Comunitat Valenciana i es mostra optimista si s'aparquen les discrepàncies polítiques.

Grimaldo i Ferran Torres, únics valencians en la llista d’Espanya per al Mundial

Luis de la Font confirma una llista de 26 jugadors per al Mundial dels Estats Units, Mèxic i el Canadà amb Grimaldo i Ferran Torres com a representants valencians i el suport de Javi Guerra en els entrenaments.

Awa Fam firma el segon millor debut anotador d’una espanyola en la WNBA

L'aler alacantina Awa Fam, de 19 anys, arranca la seua etapa en la WNBA amb 10 punts davant Washington Mystics i firma el segon debut més anotador d'una espanyola en la lliga, només per darrere d'Anna Cruz.