20.6 C
València
Dissabte, 18 octubre, 2025

Mor un matrimoni a una platja de Guardamar després que la dona entrara a socórrer a l’home

ALACANT, 25 (EUROPA PRESS)

Un home i una dona, un matrimoni de 87 i 85 anys respectivament, ha mort este dijous a la platja Centre de Guardamar del Segura. L’home va patir un infart en l’aigua i la dona va entrar a socórrer-ho i va entrar també en parada cardiorrespiratòria, segons han confirmat a Europa Press fonts de la Guàrdia Civil.

Els fets han ocorregut este dijous al matí, sobre les 10.20 hores, quan pel que sembla un home ha patit un infart i es trobava surant a l’interior del mar. La seua dona, en veure-ho, va decidir entrar a socórrer-ho, entrant esta com a conseqüència d’això també en parada cardiorrespiratòria.

Després de 40 minuts de reanimació, la patrulla de la Guàrdia Civil de Guardamar del Segura, que s’havia personat en el lloc, ha comunicat la defunció de tots dos.

Els morts eren un matrimoni home i dona de nacionalitat espanyola, de 87 i 85 anys respectivament.

Últimes notícies

Mor José Vicente González, referent empresarial i expresident de la CEV i Fira València

L'empresari metal·lúrgic José Vicente González mor als 83 anys. Va liderar FEMEVAL, la CEV i Fira València, on va ser l'últim president de perfil empresarial.

Antony rescata al Betis amb un doblet en el descompte davant el Vila-real

El Betis va neutralitzar un 2-0 amb dos gols d'Antony, l'últim en el 90+4, per a empatar en La Ceràmica. El Vila-real conserva la tercera plaça malgrat el colp final.

Antony rescata al Betis amb un doblet i sosté la baralla per la tercera plaça

El brasiler va marcar en el 66 i en el 94 per a igualar un 2-0 en La Ceràmica. El Betis va dominar el joc i el Vila-real manté la tercera plaça malgrat el colp final.

Antony rescata al Betis amb un doblet per a empatar 2-2 davant el Vila-real

Amb dos gols, el segon en el 94, Antony va remuntar un 2-0 per a firmar el 2-2 del Betis en La Ceràmica. El Vila-real conserva la tercera plaça en un dol directe per Europa.

Antony rescata al Betis amb un doblet davant el Vila-real (2-2)

Un doblet d'Antony, amb el segon en el temps afegit, va permetre al Betis empatar 2-2 en el camp del Vila-real. Els locals havien manat per dos gols.

Convertix un intent de robatori en xapes amb la cara desdibuixada i les esgota en hores

L'amo de la botiga Goatxa, a Benimaclet, va respondre amb humor a un intent de robatori: va convertir la imatge desdibuixada del merodeador en xapes d'un euro i les va esgotar en hores. La idea es va tornar viral i ja frega el mig miler d'unitats venudes

Espanya manté les mobilitzacions per a no oblidar-se de Palestina dos anys després

Organitzacions socials, sindicals i partits d'esquerra van convocar actes en diverses ciutats per a mantindre el focus a Gaza. Van reclamar no usar ports per a trànsit de material militar i van cridar a una gran marxa a Madrid.

Reanimen a un home de 34 anys després d’una parada cardíaca en l’avinguda Gaspar Aguilar de València

El SAMU va recuperar les constants d'un home de 34 anys després de patir una parada cardíaca en ple carrer en l'avinguda Gaspar Aguilar. El CICU va rebre l'avís a les 13.26 i va ser traslladat a l'Hospital Doctor Peset.