14.1 C
València
Dimecres, 19 novembre, 2025

Mor un matrimoni a una platja de Guardamar després que la dona entrara a socórrer a l’home

ALACANT, 25 (EUROPA PRESS)

Un home i una dona, un matrimoni de 87 i 85 anys respectivament, ha mort este dijous a la platja Centre de Guardamar del Segura. L’home va patir un infart en l’aigua i la dona va entrar a socórrer-ho i va entrar també en parada cardiorrespiratòria, segons han confirmat a Europa Press fonts de la Guàrdia Civil.

Els fets han ocorregut este dijous al matí, sobre les 10.20 hores, quan pel que sembla un home ha patit un infart i es trobava surant a l’interior del mar. La seua dona, en veure-ho, va decidir entrar a socórrer-ho, entrant esta com a conseqüència d’això també en parada cardiorrespiratòria.

Després de 40 minuts de reanimació, la patrulla de la Guàrdia Civil de Guardamar del Segura, que s’havia personat en el lloc, ha comunicat la defunció de tots dos.

Els morts eren un matrimoni home i dona de nacionalitat espanyola, de 87 i 85 anys respectivament.

Últimes notícies

València prova l’evacuació a la Torre i activa per primera vegada una alarma sonora

L'Ajuntament ha realitzat un simulacre d'inundació a la Torre per a provar l'evacuació de persones vulnerables i un nou sistema d'avís sonor. Més d'un centenar de professionals han participat per a mesurar temps de resposta i coordinació.

Morant acusa a Feijóo i Abascal de ‘condemnar als valencians a repetir la història’

La líder dels socialistes valencians ha qüestionat que el PP plantege eleccions en totes les autonomies menys en la Comunitat Valenciana i ha rebutjat la candidatura de Juanfran Pérez Llorca, que vincula a un pacte amb la ultradreta.

L’Elx allibera el dijous les últimes mil entrades per a rebre al Reial Madrid

L'Elx posarà a la venda este dijous, des de les 11.00 i només en línia, les últimes mil localitats per al partit del diumenge (21.00) en el Martínez Valero. El ple està quasi assegurat i hi ha seients amb visibilitat reduïda.

El retrobament de Ferrer i Berdych com a capitans a l’Espanya-República Txeca

Espanya i República Txeca es mesuren a Bolonya per un lloc en semifinals, amb l'atractiu del dol en les banquetes entre David Ferrer i Tomas Berdych, exrivales amb 8-8.

Morals: el derbi és un partit especial i tenim l’oportunitat de fer història

José Luis Morales va subratllar que el València-Llevant del divendres a Mestalla és un dol diferent en el qual la classificació passa a un segon pla. Calero va elogiar el treball de Corberán en un acte previ al partit.

Gayà anticipa un derbi molt disputat i confia que caiga del costat del València

El capità del València va advertir que el derbi davant el Llevant serà molt disputat i que es decidirà per detalls. Corberán va celebrar el ple de Mestalla com un plus d'energia.

La Fiscalia situa a Koldo García com a alter ego de Ábalos i sol·licita penes de fins a 24 anys

Anticorrupció presenta les seues conclusions: definix a Koldo García com a alter ego i testaferro de José Luis Ábalos i descriu un repartiment de rols amb Víctor de Aldama. L'escrit detalla gestions més enllà dels contractes de màscares i demana penes de fins a 24 anys de presó

L’IVAM rescata a la generació que va trencar amb el sorollismo i va renovar l’art valencià

L'IVAM ha presentat 'Atrevir-se a més. València abans de l'art normatiu. 1947-1960', amb més de 200 obres de 50 artistes que van qüestionar l'academicisme i el sorollismo. La mostra reivindica el seu paper en la modernització artística dels anys cinquanta.