Morant veu en la medalla a Milei ‘l’exemple que la ultradreta és el PP’: ‘Amb Ayuso no necessitem a Abascal’

VALÈNCIA, 21 (EUROPA PRESS)

La ministra de Ciència i líder del PSPV, Diana Morant, ha afirmat que la concessió de la medalla de la Comunitat de Madrid al president d’Argentina, Javier Milei, suposa «la millor constatació que en el nostre país la ultradreta és el Partit Popular». «Blanc i en botella», ha recalcat.

«No necessitem que la motoserra la porte Milei ni la ultradreta. No necessitem a Abascal quan ja tenim a l’original que és Ayuso», ha assenyalat en al·lusió al líder de Vox, Santiago Abascal, i a la presidenta de Madrid, la ‘popular’ Isabel Díaz Ayuso.

Morant ha assegurat que la recepció demostra que «en el PP mana Ayuso, que és la que marca posició de partit», així com que «la ultradreta a Espanya desgraciadament la representa el Partit Popular». «També ací a la Comunitat Valenciana», ha subratllat en al·lusió al Consell que compartixen PPCV i Vox.

A més, ha indicat que espera que «Milei es comporte i no torne a insultar» durant la seua estada a Espanya. Així ho ha traslladat a preguntes dels periodistes abans de participar en un diàleg amb Sara García, candidata a astronauta de l’Agència Espacial Europea.

Últimes notícies

El Villarreal s’afona davant el Lens i perd la final de la Como Cup

El Villarreal ha perdut 3-1 contra el Lens en la final de la Como Cup, després d’avançar-se prompte i dominar la primera part. Les expulsions i la falta d’encert han condemnat l’equip d’Iñigo Pérez en el tram final.

El Valencia tanca amb empat un amistós intens al camp del Stoke City

El Valencia ha empatat 1-1 al camp del Stoke City en un amistós exigent, amb gol de Danjuma i autogol de Monferrer. L’equip ha patit en la segona part però ha resistit l’empenta anglesa.

Les primeres tronades fortes de la vesprada deixen pedra gran a la Costera

Les primeres tronades de la vesprada han sigut breus però intenses i han deixat granís gran en municipis de la Costera, amb especial incidència a la zona del Caroig. Aemet manté l’alerta taronja per tempestes en el nord de Castelló i el sud de la província de València.

Una xiqueta de 13 anys mor en un accident a l’AP-7 en Benicàssim i provoca 6 km de cua

Una xiqueta de 13 anys ha mort en un accident entre un camió i una autocaravana a l’AP-7 a Benicàssim, que ha generat sis quilòmetres de retencions en direcció Barcelona. Altres dos ocupants han sigut traslladats a l’Hospital General de Castelló amb politraumatismes.

El juliol deixa 234 morts atribuïbles a la calor en la Comunitat Valenciana

El sistema MoMo ha estimat 2.036 morts atribuïbles a les altes temperatures en Espanya durant juliol, 234 d’elles en la Comunitat Valenciana. La quarta onada de calor ha sigut especialment letal, encara que les temperatures han començat a baixar.

Remuntada del Levante davant l’Albacete en el primer amistós sense Carlos Espí

El Levante ha capgirat un 0-1 inicial i ha vençut l’Albacete per 2-1 en el primer amistós després de la marxa de Carlos Espí, amb gols de Roger Brugué i Etta Eyong a Buñol.

Villa Amparo, l’antiga casa de Machado a Rocafort, iniciarà la seua renaixença cultural en un mes

La Generalitat iniciarà en un mes la rehabilitació integral de Villa Amparo, a Rocafort, antiga residència d’Antonio Machado, per a convertir-la en un espai cultural i museístic obert al públic.

Quatre detinguts per onze robatoris amb butró en empreses valencianes i de Conca

La Guàrdia Civil ha detingut quatre hòmens d’entre 23 i 39 anys, tots ells de nacionalitat romanesa, per onze robatoris amb butró en naus industrials de municipis de la Comunitat Valenciana i de la província de Conca.
FILMOTECA D'ESTIU