12 C
València
Dimecres, 24 desembre, 2025

Morant veu en la medalla a Milei ‘l’exemple que la ultradreta és el PP’: ‘Amb Ayuso no necessitem a Abascal’

VALÈNCIA, 21 (EUROPA PRESS)

La ministra de Ciència i líder del PSPV, Diana Morant, ha afirmat que la concessió de la medalla de la Comunitat de Madrid al president d’Argentina, Javier Milei, suposa “la millor constatació que en el nostre país la ultradreta és el Partit Popular”. “Blanc i en botella”, ha recalcat.

“No necessitem que la motoserra la porte Milei ni la ultradreta. No necessitem a Abascal quan ja tenim a l’original que és Ayuso”, ha assenyalat en al·lusió al líder de Vox, Santiago Abascal, i a la presidenta de Madrid, la ‘popular’ Isabel Díaz Ayuso.

Morant ha assegurat que la recepció demostra que “en el PP mana Ayuso, que és la que marca posició de partit”, així com que “la ultradreta a Espanya desgraciadament la representa el Partit Popular”. “També ací a la Comunitat Valenciana”, ha subratllat en al·lusió al Consell que compartixen PPCV i Vox.

A més, ha indicat que espera que “Milei es comporte i no torne a insultar” durant la seua estada a Espanya. Així ho ha traslladat a preguntes dels periodistes abans de participar en un diàleg amb Sara García, candidata a astronauta de l’Agència Espacial Europea.

Últimes notícies

Pérez Llorca condemna les pintades en la seu del PP de Finestrat i crida a rebutjar-les

El president ha censurat les pintades en la seu del PP de Finestrat i ha demanat a tots els partits que les condemnen. El PPCV també ha mostrat el seu rebuig.

2025 ha confirmat a l’esport valencià com a motor de reconstrucció després de la dana

La resposta de l'esport en 2025 s'ha convertit en un exemple de solidaritat després de la dana de 2024: més de deu milions mobilitzats i quasi totes les instal·lacions recuperades. Només El Palleter, a Paiporta, espera una reconstrucció total per la seua complexitat.

El Banc d’Aliments i el València CF renoven la seua labor solidària amb la ‘Nit de Nadal’

El València CF, a través de la seua fundació, ha reeditat la 'Nit de Nadal' al costat del Banc d'Aliments amb repartiment de productes nadalencs i joguets. L'acció reforça el seu compromís social i l'acompanyament a famílies en estes dates.

Obres i finançament del Nou Mestalla marquen el 2025 del València amb Kiat Lim

El València va reactivar les obres del Nou Mestalla i va tancar un finançament clau per a completar l'estadi i reestructurar el seu deute. L'any també va estar marcat per la presidència de Kiat Lim i una junta amb crítiques de part de l'afició.

El PP atribuïx al ‘odi de l’independentisme’ l’atac a la seua seu de Finestrat

El PP de la Comunitat Valenciana ha condemnat l'atac nocturn contra la seua seu a Finestrat i l'ha vinculat al 'odi de l'independentisme' cap al valencià. La formació assegura que fets similars s'han repetit en l'últim any i reclama una condemna unànime.

Els detinguts pels homicidis en una vivenda d’Elx passen a disposició judicial després de dos intents previs d’ocupació

Els dos arrestats per la mort de dos hòmens en una vivenda d'Elx han passat a disposició judicial després de declarar davant la Guàrdia Civil. Es van atrinxerar durant hores i havien intentat ocupar la casa en dos ocasions anteriors.

Bragarnik va afermar a l’Elx el seu model esportiu i de gestió en 2025

En 2025, l'Elx va viure el seu millor any amb Bragarnik: ascens, joc recognoscible i deute saldat van impulsar reformes, rècord d'abonats i projecció internacional.

El Llevant sondeja el mercat d’extrems a l’espera de l’anàlisi de Luís Castro

Cuer en l'aturada nadalenca, el Llevant explora reforços de banda per a gener i supedita les decisions al diagnòstic de Luís Castro.