Morant veu en la medalla a Milei ‘l’exemple que la ultradreta és el PP’: ‘Amb Ayuso no necessitem a Abascal’

VALÈNCIA, 21 (EUROPA PRESS)

La ministra de Ciència i líder del PSPV, Diana Morant, ha afirmat que la concessió de la medalla de la Comunitat de Madrid al president d’Argentina, Javier Milei, suposa “la millor constatació que en el nostre país la ultradreta és el Partit Popular”. “Blanc i en botella”, ha recalcat.

“No necessitem que la motoserra la porte Milei ni la ultradreta. No necessitem a Abascal quan ja tenim a l’original que és Ayuso”, ha assenyalat en al·lusió al líder de Vox, Santiago Abascal, i a la presidenta de Madrid, la ‘popular’ Isabel Díaz Ayuso.

Morant ha assegurat que la recepció demostra que “en el PP mana Ayuso, que és la que marca posició de partit”, així com que “la ultradreta a Espanya desgraciadament la representa el Partit Popular”. “També ací a la Comunitat Valenciana”, ha subratllat en al·lusió al Consell que compartixen PPCV i Vox.

A més, ha indicat que espera que “Milei es comporte i no torne a insultar” durant la seua estada a Espanya. Així ho ha traslladat a preguntes dels periodistes abans de participar en un diàleg amb Sara García, candidata a astronauta de l’Agència Espacial Europea.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El PSPV obri expedient a l’alcalde d’Almussafes per amenaça vetlada a Diana Morant

El Comité d'Ètica del PSPV ha obert expedient a Toni González per una amenaça vetlada a Diana Morant i deslleialtat. L'alcalde nega assetjament i denúncia una guerra interna.

Set anys i mig de presó per a un septuagenari per agredir sexualment a la seua neta de quatre anys

L'Audiència d'Alacant ha condemnat a un home a set anys, sis mesos i un dia per agredir sexualment a la seua neta de quatre anys a San Miguel de Salinas. La sentència es recolza en testimonis, agents i restes biològiques, i imposa a més allunyament i llibertat vigilada.

Aena destina 402,1 milions a l’aeroport de València entre 2027 i 2031

Aena preveu invertir 402,1 milions en l'aeroport de València entre 2027 i 2031, molt per damunt dels 60,1 milions de 2022-2026. El pla amplia terminal, seguretat i accessos i contempla una pujada mitjana de tarifes de 35 cèntims.

Sarabia no estarà davant l’Espanyol: tercera absència del curs per sanció

L'entrenador de l'Elx va ser castigat amb un partit després d'acumular cinc grogues i no podrà asseure's davant l'Espanyol. És la seua tercera absència del curs per sanció.

Mouriño confia en el contraatac del Vila-real per a assaltar el camp del Barcelona

Santiago Mouriño fixa l'objectiu del Vila-real: guanyar al líder per a reduir els 10 punts de diferència i tallar la seua ratxa perfecta a casa amb un pla de contraatac.

Rescatada una embarassada a terme en una pastera amb 15 migrants enfront d’Alacant

Salvament Marítim ha rescatat enfront d'Alacant a una dona embarassada a terme que viatjava en una pastera amb altres 14 persones. Per protocol mèdic ha sigut traslladada a l'hospital i és la segona pastera en poc més de 24 hores.

València reunirà l’elit del Optimist en la Optiorange 2026

La Optiorange 2026 se celebrarà en el Real Club Nàutic de València amb 412 regatistes de 30 països i quatre jornades que decidiran la Optimist Excellence Cup.

Carlos Espí avisa: venen quatre finals per al Llevant

Carlos Espí va assegurar que el Llevant, penúltim a set punts de la permanència, es juga quatre finals, tres d'elles a casa. Va valorar la seua renovació fins a 2028 i va demanar el suport de l'afició.