Morant veu en la medalla a Milei ‘l’exemple que la ultradreta és el PP’: ‘Amb Ayuso no necessitem a Abascal’

VALÈNCIA, 21 (EUROPA PRESS)

La ministra de Ciència i líder del PSPV, Diana Morant, ha afirmat que la concessió de la medalla de la Comunitat de Madrid al president d’Argentina, Javier Milei, suposa «la millor constatació que en el nostre país la ultradreta és el Partit Popular». «Blanc i en botella», ha recalcat.

«No necessitem que la motoserra la porte Milei ni la ultradreta. No necessitem a Abascal quan ja tenim a l’original que és Ayuso», ha assenyalat en al·lusió al líder de Vox, Santiago Abascal, i a la presidenta de Madrid, la ‘popular’ Isabel Díaz Ayuso.

Morant ha assegurat que la recepció demostra que «en el PP mana Ayuso, que és la que marca posició de partit», així com que «la ultradreta a Espanya desgraciadament la representa el Partit Popular». «També ací a la Comunitat Valenciana», ha subratllat en al·lusió al Consell que compartixen PPCV i Vox.

A més, ha indicat que espera que «Milei es comporte i no torne a insultar» durant la seua estada a Espanya. Així ho ha traslladat a preguntes dels periodistes abans de participar en un diàleg amb Sara García, candidata a astronauta de l’Agència Espacial Europea.

Últimes notícies

Luis García Plaza lloa la insistència del Sevilla per tombar el València

Luis García Plaza ha ressaltat la insistència i l’actitud del Sevilla en el triomf per 1-0 davant el València, amb un gol tardà de Juan Iglesias que consolida els sevillistes amb deu punts en l’inici de LALIGA EA Sports.

Muñoz assegura al Puig que tota Espanya mira al PP i dona per fet Feijóo a la Moncloa

La portaveu del PP en el Congrés, Esther Muñoz, ha afirmat al Puig de Santa Maria que tota Espanya té la vista posada en el PP i que Alberto Núñez Feijóo serà president, en un acte de reinici de curs polític del PPCV presidit per Juanfran Pérez Llorca.

Pérez Llorca assegura que no hi ha alternativa al PP en 2027

Juanfran Pérez Llorca afirma en un acte al Puig de Santa Maria que les eleccions de 2027 entren en l’‘esprint final’ i que no veu alternativa al PP, en al·lusió directa a Diana Morant. La portaveu popular al Congrés, Esther Muñoz, dona per fets els ‘últims mesos’ de Pedro Sánchez a la Moncloa i contraposa la seua gestió a la d’Alberto Núñez Feijóo.

Xàtiva arriba als 31,9 graus i encapçala la pujada de temperatures

Les màximes han pujat fins a 4 graus en diverses localitats de la Comunitat Valenciana, amb Xàtiva al capdavant amb 31,9 graus, la més alta del dia.

Vapejadors i pornografia als 8 anys: alarma entre menors a Alzira

La UPCCA d’Alzira ha detectat vapejadors i consum de pornografia en menors de huit i nou anys, alguns com a regal de comunió o venuts per altres xiquets. L’Ajuntament prepara noves accions i ampliarà l’estudi a Primària davant l’augment d’addiccions a pantalles i nicotina.

Paiporta comença a enderrocar el Pont Vell per alçar un pas més segur després de la dana

Paiporta ha iniciat l’enderroc del Pont Vell, molt danyat per la dana del 29 d’octubre de 2024, per substituir-lo per una nova estructura més segura i amb un 45 % més de capacitat hidràulica.

Louzán defensa que la final del Mundial 2030 es jugue a Espanya i apunta València com a nova seu

El president de la RFEF, Rafael Louzán, ha insistit que la final del Mundial 2030 s’ha de disputar a Espanya i ha obert la porta que València entre en el llistat de seus després de la caiguda de Màlaga i A Coruña.

L’Eldense viu en tensió per la possible arribada de Messi com a propietari

La plantilla i el tècnic interí de l’Eldense, Josep Ferrando, han admés que viuen una setmana especial davant l’interés de Lionel Messi per comprar el club, encara que intenten centrar-se en el pròxim partit davant l’Sporting a El Molinón.