Morant veu en la medalla a Milei ‘l’exemple que la ultradreta és el PP’: ‘Amb Ayuso no necessitem a Abascal’

VALÈNCIA, 21 (EUROPA PRESS)

La ministra de Ciència i líder del PSPV, Diana Morant, ha afirmat que la concessió de la medalla de la Comunitat de Madrid al president d’Argentina, Javier Milei, suposa «la millor constatació que en el nostre país la ultradreta és el Partit Popular». «Blanc i en botella», ha recalcat.

«No necessitem que la motoserra la porte Milei ni la ultradreta. No necessitem a Abascal quan ja tenim a l’original que és Ayuso», ha assenyalat en al·lusió al líder de Vox, Santiago Abascal, i a la presidenta de Madrid, la ‘popular’ Isabel Díaz Ayuso.

Morant ha assegurat que la recepció demostra que «en el PP mana Ayuso, que és la que marca posició de partit», així com que «la ultradreta a Espanya desgraciadament la representa el Partit Popular». «També ací a la Comunitat Valenciana», ha subratllat en al·lusió al Consell que compartixen PPCV i Vox.

A més, ha indicat que espera que «Milei es comporte i no torne a insultar» durant la seua estada a Espanya. Així ho ha traslladat a preguntes dels periodistes abans de participar en un diàleg amb Sara García, candidata a astronauta de l’Agència Espacial Europea.

Últimes notícies

Alicante concentra un de cada sis ucraïnesos amb residència a Espanya

Espanya compta amb 353.009 ciutadans ucraïnesos amb permís de residència, un 8,2 % més que fa un any, i la província d’Alacant en concentra 62.831, més d’un de cada sis.

Les matriculacions de turismes cauen un 10,9 % en juliol a la Comunitat Valenciana

La venda de turismes nous ha baixat un 10,9 % en juliol a la Comunitat Valenciana, fins als 8.573 vehicles, mentre que a Espanya ha pujat un 3,7 % i ha arribat a 101.949 unitats.

El PSPV exigix al Consell que accepte la nova financiació i la quita del deute

El PSPV-PSOE reclama al Consell que accepte la proposta estatal de nou model de finançament i la condonació de 11.200 milions de deute, després d’incrementar-se fins a 75.795 milions els compromisos de gasto futurs.

AVA eleva fins a 40 milions els danys agraris per l’incendi de la Vall d’Uixó

L’Associació Valenciana d’Agricultors calcula entre 35 i 40 milions en pèrdues per l’incendi de la Vall d’Uixó, que ha afectat 2.000 hectàrees de cultius i ramaderia. L’entitat reclama més ajudes estatals i un canvi profund en les polítiques agràries i de prevenció d’incendis.

Busquen a Benidorm la família d’una urna amb cendres oblidada en un supermercat

La Policia Local de Benidorm busca la família d’una urna funerària amb cendres trobada en una taquilla d’un supermercat del municipi i demana col·laboració ciutadana per a identificar-ne els propietaris.

La Policia Local de Benidorm busca la família d’una urna amb cendres oblidada en un supermercat

La Policia Local de Benidorm ha demanat col·laboració ciutadana per a localitzar els familiars d’una urna funerària amb cendres trobada en una taquilla d’un supermercat. Si no apareix cap responsable, l’urna es traslladarà al cementeri municipal.

La investigació de l’incendi de la Vall d’Uixó apunta a un origen intencionat

Les perquisicions del Seprona sobre l’incendi forestal de la Vall d’Uixó, que va arrasar 9.568 hectàrees, assenyalen causes no naturals i possiblement intencionades, segons ha explicat la delegada del Govern, Pilar Bernabé.

Preveuen controlar l’incendi de la Vall d’Uixó entre dilluns i dimarts

L’incendi forestal de la Vall d’Uixó, estabilitzat des de divendres, podria quedar sota control entre dilluns i dimarts, segons Emergències.
FILMOTECA D'ESTIU