Pablo Motos triomfa entre els valencians com a company de viatge

Conductor, la plataforma de viatges compartits líder amb més de 8 milions d’usuaris a Espanya, 950.000 a la Comunitat Valenciana, ha publicat la seua enquesta anual ‘Amb qui faries un BlaBlaCar?‘, en què la companyia ha preguntat a quins famosos triarien si tingueren l’oportunitat de compartir cotxe amb algunes de les persones més reconegudes en l’àmbit polític, cultural o de l’entreteniment.

En esta nova edició del sondeig, es colen per primera vegada al rànquing Pablo Motos (33%), com el favorit per compartir viatge i Ana Milán (22%), en tercera posicióMiguel Ángel Silvestre (23%) repeteix lloc respecte a l’any passat, sent el segon favorit.

A l’hora d’escollir una parella per compartir cotxe, la primera opció dels valencians per viatjar són Rosalía i Rauw Alejandro (26%), perquè parlen i s’entenguen durant un viatge a la carretera. Molt de prop, el duet més buscat per la premsa del cor este estiu, Aitana i Sebastian Yatra (25%). Finalment, els líders polítics Pedro Sánchez i Alberto Núñez Feijóo (23%)

Últimes notícies

Trini Amorós serà la candidata del PSOE a l’Alcaldia d’Alacant sense primàries

La comissió de llistes del PSOE ha designat la regidora Trini Amorós com a candidata a l’Alcaldia d’Alacant, després d’aprovar l’excepcionalitat que evita la celebració de primàries i amb el suport de totes les estructures socialistes implicades.

Trobes excepcionals en una necròpolis ibèrica amb armes i un pebeter de Tanit a l’Albufereta

Les obres en un solar privat de l’Albufereta han tret a la llum una necròpolis ibèrica del segle III aC, possiblement d’una elit guerrera, amb nombroses armes i un pebeter de la deessa Tanit en perfecte estat de conservació.

Sánchez veu el final del túnel en els incendis però alerta d’una nova onada de calor

Pedro Sánchez ha assegurat que es comença a vore el final del túnel en la lluita contra els grans incendis forestals a Espanya, però ha avisat que la nova onada de calor complicarà les tasques d’extinció i augmentarà el risc de focs.

Elx reunirà prop d’un miler de karatekes en la Lliga Nacional de Kárate

Elx acollirà els dies 24 i 25 d’octubre la segona ronda de la Lliga Nacional Cadet, Sènior i Para-Kárate, amb prop d’un miler de participants. La prova serà clau per a decidir els huit millors de cada categoria que lluitaran per la final de Guadalajara.

Fiscalia obri un expedient per la possible filtració d’informació reservada a Vox

La Inspecció Fiscal ha obert un expedient arran d’una queixa de Compromís sobre una possible filtració d’informació reservada del Ministeri Fiscal a un diputat de Vox en Les Corts Valencianes.

Arenales del Sol reunirà en setembre les finals de les Lligues Nacionals de Triatló

La platja d’Arenales del Sol acollirà els dies 12 i 13 de setembre les jornades decisives de les Lligues Nacionals de Triatló, amb tres Campionats d’Espanya en format SuperSprint i relleus mixtos.

Fiscalia obri un expedient per aclarir si Vox va rebre informació reservada

La Inspecció Fiscal de l'Estat ha obert un expedient governatiu arran d'una queixa de Compromís sobre una possible filtració d'informació reservada a un diputat de Vox en Les Corts Valencianes.

Sense avisos de robatoris als pobles desallotjats per l’incendi de la Vall d’Uixó

La Delegació del Govern ha confirmat que no hi ha constància de robatoris ni pillatges als municipis de l’interior de Castelló desallotjats per l’incendi de la Vall d’Uixó, que continua actiu i amb diverses zones encara evacuades.
FILMOTECA D'ESTIU