Pablo Motos triomfa entre els valencians com a company de viatge

Conductor, la plataforma de viatges compartits líder amb més de 8 milions d’usuaris a Espanya, 950.000 a la Comunitat Valenciana, ha publicat la seua enquesta anual ‘Amb qui faries un BlaBlaCar?‘, en què la companyia ha preguntat a quins famosos triarien si tingueren l’oportunitat de compartir cotxe amb algunes de les persones més reconegudes en l’àmbit polític, cultural o de l’entreteniment.

En esta nova edició del sondeig, es colen per primera vegada al rànquing Pablo Motos (33%), com el favorit per compartir viatge i Ana Milán (22%), en tercera posició. Miguel Ángel Silvestre (23%) repeteix lloc respecte a l’any passat, sent el segon favorit.

A l’hora d’escollir una parella per compartir cotxe, la primera opció dels valencians per viatjar són Rosalía i Rauw Alejandro (26%), perquè parlen i s’entenguen durant un viatge a la carretera. Molt de prop, el duet més buscat per la premsa del cor este estiu, Aitana i Sebastian Yatra (25%). Finalment, els líders polítics Pedro Sánchez i Alberto Núñez Feijóo (23%). 

Últimes notícies

Les pluges alleugen la sequera al camp valencià però colpegen el caqui de la Ribera

L’episodi de pluges ha sigut positiu per al camp valencià en general, però el granís ha arrasat fins al 100% del caqui en algunes finques de la Ribera Alta i ha causat pèrdues de 4 milions d’euros.

Un jove de 20 anys apunyala un home al carrer a Guardamar del Segura

Un jove de 20 anys ha sigut detingut a Guardamar del Segura acusat d’apunyalar dos vegades un home de 29 anys que tornava a casa del gimnàs. La víctima ha sigut atesa en un hospital i ja ha rebut l’alta mèdica.

Alerta taronja per fortes pluges tot el divendres al litoral de València

Emergències manté l’alerta taronja per pluges durant tot el divendres al litoral de València i amplia els avisos a Castelló i Alacant per la inestabilitat atmosfèrica.

Més de 30 multes en dos dies pels patinets elèctrics a Alacant

Els primers controls aleatoris de patinets elèctrics amb la nova normativa de la DGT a Alacant han acabat amb més de 30 sancions en dos dies, sobretot per falta de registre i per no portar casc obligatori.

EMT València congelarà les tarifes en 2027 i gestionarà un pressupost rècord de 266,6 milions

EMT València disposarà en 2027 d’un pressupost global rècord de 266,6 milions, un 18 % més que l’any anterior, sense pujades de tarifes i amb la previsió de contractar fins a 160 conductors i posar en marxa 218 nous autobusos.

Els autònoms creixen en la Comunitat Valenciana i superen els 401.000 afiliats al setembre

La Comunitat Valenciana ha tancat setembre amb 401.125 autònoms en el RETA, 2.671 més que en agost, amb un fort impuls de la construcció i les activitats professionals, sanitàries i educatives, mentres el comerç i l’hostaleria continuen perdent afiliats.

El valencià Carlos Espí entra en la selecció per la lesió de Ferran Torres

Luis de la Fuente ha cridat el davanter del Real Madrid Carlos Espí per a cobrir la baixa de Ferran Torres, amb molèsties en el turmell esquerre. El jove de Tavernes de La Valldigna arriba a l’absoluta després de marcar cinc gols amb la sub-21.

Ordre de presó per al detingut pel gran incendi forestal de Tuéjar

Un jutjat de Llíria ha decretat presó provisional, comunicada i sense fiança per a un home de 66 anys investigat per provocar lincendi forestal de Tuéjar, que en setembre va arrasar 850 hectàrees en un paratge de la reserva de la biosfera de lAlto Túria.