Pablo Motos triomfa entre els valencians com a company de viatge

Ejemplo de shortcode con estilo
Els usuaris de la plataforma també trien la parella de Rosalía i Rauw Alejandro per compartir cotxe

Conductor, la plataforma de viatges compartits líder amb més de 8 milions d’usuaris a Espanya, 950.000 a la Comunitat Valenciana, ha publicat la seua enquesta anual ‘Amb qui faries un BlaBlaCar?‘, en què la companyia ha preguntat a quins famosos triarien si tingueren l’oportunitat de compartir cotxe amb algunes de les persones més reconegudes en l’àmbit polític, cultural o de l’entreteniment.

En esta nova edició del sondeig, es colen per primera vegada al rànquing Pablo Motos (33%), com el favorit per compartir viatge i Ana Milán (22%), en tercera posició. Miguel Ángel Silvestre (23%) repeteix lloc respecte a l’any passat, sent el segon favorit.

A l’hora d’escollir una parella per compartir cotxe, la primera opció dels valencians per viatjar són Rosalía i Rauw Alejandro (26%), perquè parlen i s’entenguen durant un viatge a la carretera. Molt de prop, el duet més buscat per la premsa del cor este estiu, Aitana i Sebastian Yatra (25%). Finalment, els líders polítics Pedro Sánchez i Alberto Núñez Feijóo (23%). 

Últimes notícies

Rescaten un gos encallat al Ponoig després de seguir unes cabres

Els bombers han rescatat un gos al Ponoig, a Polop de la Marina, després que seguira unes cabres en un tram ascendent. L’animal ha tornat sa i estalvi amb el seu propietari.

Sindicats docents es tanquen a Educació per a reprendre les negociacions

STEPV, CCOO i UGT s’han tancat en la Conselleria d’Educació per a reclamar una data i el calendari de negociació dels temes pendents de la vaga indefinida.

El PSPV critica que Justicia asuma la major part de Serveis Socials

El PSPV-PSOE ha rebutjat que Juanfran Pérez Llorca integre la major part de les competències de Serveis Socials en la Conselleria de Justícia.

Gastrónoma reuneix més de 200 ponents i 252 expositors a València

La fira ha obert a Feria Valencia amb més de 200 ponents i 252 expositors. Les jornades tracten la cuina, el producte, la sostenibilitat i l’hospitalitat.

Feijóo farà el míting central del PP a València el 21 de novembre

Alberto Núñez Feijóo farà un míting de campanya a la plaça de bous de València el dissabte 21 de novembre, a les 12 hores.

Villarreal C i Levante B s’escapen en la Tercera Federació

El Villarreal C conserva el lideratge del grup sisé, amb quatre punts d’avantatge sobre l’Atlético Levante després de la huitena jornada.

L’Elx encadena tres jornades sense encaixar gols en Primera

L’Elx ha encadenat tres partits de Primera sense rebre gols, una ratxa que no aconseguia des de les primeres jornades de la temporada 2020-21.

Cuerpo condemna els disturbis de Barcelona i anuncia responsabilitats

Carlos Cuerpo ha condemnat la violència registrada a Barcelona i ha assegurat que s’investigaran les responsabilitats, també si hi ha menors implicats.