MSC Cruceros celebra 20 anys a València amb noves ofertes i ampliacions d’itineraris

València, 24 (EUROPA PRESS)MSC Cruceros ha celebrat el seu vintè aniversari a València aquest dijous, on la companyia ha ampliat la seva oferta de creuers per al 2025. A més de la celebració, s’han presentat plans per a possibles ampliacions d’itineraris i millores en els serveis per als passatgers.

L’empresa, que actualment opera a València amb dos vaixells durant l’estiu i un a l’hivern, ha anunciat un augment del 30% en la capacitat de la seva flota a la regió durant l’hivern, amb l’arribada de MSC Orchestra. Per a l’estiu, s’espera la incorporació de MSC Grandiosa, marcant així una evolució significativa. Aquest estiu serà també el primer en què ambdós vaixells comptaran amb el MSC Yacht Club, un concepte exclusiu de luxe dins d’un creuer.

En l’acte de celebració han assistit destacades autoritats com el secretari autonòmic de Turisme de la Generalitat, José Manuel Camarero, la responsable de creuers de l’Autoritat Portuària de València, Francesca Antonelli, i altres directius del sector. Tots ells han posat de manifest la importància de la col·laboració entre MSC i les institucions per al creixement del turisme a la ciutat.

El director general de MSC Cruceros a Espanya, Fernando Pacheco, ha reafirmat el compromís de l’empresa amb València declarant que: «La nostra aposta per aquesta ciutat és ferma, i continuarem treballant per a consolidar la nostra presència aquí, contribuint al desenvolupament econòmic i turístic de la regió.» Això inclou plans per a futures ampliacions d’itineraris que podrien augmentar encara més l’atractivitat de la ciutat com a destinació de creuers.

Últimes notícies

Arnau admet la superioritat del Barça a Mestalla: ‘Ens han passat per damunt’

Arnau Martínez admet que el Barcelona ha sigut molt superior al Valencia a Mestalla i demana paciència a l’afició, convençut que l’equip remuntarà la situació.

Una eixida nefasta deixa Los Gallos sense final del SailGP de València

Los Gallos, líders del seu grup abans de l’última jornada del SailGP de València, han perdut el pas a la final per una mala eixida i el triomf de l’US SailGP Team en l’última mànega classificatòria.

Golejada del Barcelona a Mestalla i lideratge en solitari

El Barcelona ha passat per damunt del València a Mestalla amb un 0-5, amb doblet de Lamine Yamal, i se situa líder en solitari després del punxó del Real Madrid.

L’Elx busca la primera victòria davant una Reial que encara no puntua fora

L’Elx rep hui al Martínez Valero la Reial Societat necessitat de guanyar per estrenar el seu caseller, davant un rival que encara no ha puntuat com a visitant.

Xiulets massius a Kiat Lim en el seu primer partit de Lliga a Mestalla

Kiat Lim ha viscut a Mestalla el seu primer partit de Lliga com a president del Valencia entre xiulets, càntics contra Peter Lim i un vaciat parcial de la grada d’animació.

Part de Mestalla entra al minut 19 entre crits contra Lim

La Curva Nord ha accedit a Mestalla al minut 19 del Valencia-Barcelona, després d’una protesta fora de l’estadi i entre forts càntics contra Peter Lim i la seua gestió del club.

Llíria encapçala un primer diumenge de setembre tòrrid amb quasi 40 graus

La Comunitat Valenciana ha viscut un primer diumenge de setembre excepcionalment calorós, amb 39,2 graus a Llíria i rècord de 38,4 graus a l’aeroport de València-Manises.

Aemet alerta per calor extrem amb avis groc en València i Alacant

Aemet ha activat l’avís groc per calor este dilluns en tot la província de València i el litoral d’Alacant, amb temperatures que poden arribar fins als 38 graus.