12 C
València
Diumenge, 4 gener, 2026

MSC Cruceros celebra 20 anys a València amb noves ofertes i ampliacions d’itineraris

València, 24 (EUROPA PRESS)MSC Cruceros ha celebrat el seu vintè aniversari a València aquest dijous, on la companyia ha ampliat la seva oferta de creuers per al 2025. A més de la celebració, s’han presentat plans per a possibles ampliacions d’itineraris i millores en els serveis per als passatgers.

L’empresa, que actualment opera a València amb dos vaixells durant l’estiu i un a l’hivern, ha anunciat un augment del 30% en la capacitat de la seva flota a la regió durant l’hivern, amb l’arribada de MSC Orchestra. Per a l’estiu, s’espera la incorporació de MSC Grandiosa, marcant així una evolució significativa. Aquest estiu serà també el primer en què ambdós vaixells comptaran amb el MSC Yacht Club, un concepte exclusiu de luxe dins d’un creuer.

En l’acte de celebració han assistit destacades autoritats com el secretari autonòmic de Turisme de la Generalitat, José Manuel Camarero, la responsable de creuers de l’Autoritat Portuària de València, Francesca Antonelli, i altres directius del sector. Tots ells han posat de manifest la importància de la col·laboració entre MSC i les institucions per al creixement del turisme a la ciutat.

El director general de MSC Cruceros a Espanya, Fernando Pacheco, ha reafirmat el compromís de l’empresa amb València declarant que: “La nostra aposta per aquesta ciutat és ferma, i continuarem treballant per a consolidar la nostra presència aquí, contribuint al desenvolupament econòmic i turístic de la regió.” Això inclou plans per a futures ampliacions d’itineraris que podrien augmentar encara més l’atractivitat de la ciutat com a destinació de creuers.

Últimes notícies

El Vila-real recupera la pegada i tomba l’invicte de l’Elx a casa (1-3)

El Vila-real ha guanyat 1-3 en el Martínez Valero amb punts de Moleiro, Mikautadze i Pedraza i ha posat fi a l'invicte de l'Elx com a local. L'equip franjiverde va reaccionar després del 0-2, però li va faltar ullal en la segona part.

El Vila-real recupera la pegada i tomba l’invicte de l’Elx a casa (1-3)

Victoria 1-3 del Vila-real en el Martínez Valero que posa fi a l'invicte local de l'Elx. Dos gols en 13 minuts i sentència de Pedraza van marcar el derbi.

Protesta davant el consolat dels EUA a València contra el suposat colp d’estat a Veneçuela

Quasi un centenar s'ha concentrat enfront del consolat dels Estats Units a València per a denunciar el que consideren ingerència i un suposat colp d'estat a Veneçuela.

Els bombers han rescatat a un home ferit en la rocalla de la cala de Finestrat (Alacant)

Un home ha sigut rescatat després de quedar atrapat en la rocalla de la cala de Finestrat. L'operatiu ha durat quasi tres hores i ha culminat amb evacuació per mar.

1-3: el Vila-real recupera la pegada i acaba amb l’invicte de l’Elx com a local

El Vila-real es va imposar 1-3 en el Martínez Valero i va tallar la ratxa de l'Elx a casa. Un inici fulminant i la sentència de Pedraza van decidir el derbi

1-3: El Vila-real acaba amb la ratxa invicta de l’Elx en el seu estadi

El Vila-real ha trencat l'invicte de l'Elx com a local amb un 1-3 consolidat en dos colps inicials de Moleiro i Mikautadze i una sentència final de Pedraza. Martin Neto va acostar al conjunt il·licità abans del descans, però després de la represa a penes va generar perill clar.

Cavalcada de Reis a València bat rècord amb 1.300 participants i repartiment de llum, caramels i peluixos

València prepara una Cavalcada de Reis històrica amb 1.300 participants i un fort reforç artístic. Hi haurà repartiment de pals de llum, corones, caramels sense glútens i 3.000 peluixos.

El Vila-real colpeja prompte i s’avança davant l’Elx al descans (1-2)

Dos gols en tretze minuts permeten al Vila-real anar-se amb avantatge davant l'Elx; Martim Net retalla i el quadre local acaba fregant l'empat abans del descans.