MSC Cruceros celebra 20 anys a València amb noves ofertes i ampliacions d’itineraris

València, 24 (EUROPA PRESS)MSC Cruceros ha celebrat el seu vintè aniversari a València aquest dijous, on la companyia ha ampliat la seva oferta de creuers per al 2025. A més de la celebració, s’han presentat plans per a possibles ampliacions d’itineraris i millores en els serveis per als passatgers.

L’empresa, que actualment opera a València amb dos vaixells durant l’estiu i un a l’hivern, ha anunciat un augment del 30% en la capacitat de la seva flota a la regió durant l’hivern, amb l’arribada de MSC Orchestra. Per a l’estiu, s’espera la incorporació de MSC Grandiosa, marcant així una evolució significativa. Aquest estiu serà també el primer en què ambdós vaixells comptaran amb el MSC Yacht Club, un concepte exclusiu de luxe dins d’un creuer.

En l’acte de celebració han assistit destacades autoritats com el secretari autonòmic de Turisme de la Generalitat, José Manuel Camarero, la responsable de creuers de l’Autoritat Portuària de València, Francesca Antonelli, i altres directius del sector. Tots ells han posat de manifest la importància de la col·laboració entre MSC i les institucions per al creixement del turisme a la ciutat.

El director general de MSC Cruceros a Espanya, Fernando Pacheco, ha reafirmat el compromís de l’empresa amb València declarant que: “La nostra aposta per aquesta ciutat és ferma, i continuarem treballant per a consolidar la nostra presència aquí, contribuint al desenvolupament econòmic i turístic de la regió.” Això inclou plans per a futures ampliacions d’itineraris que podrien augmentar encara més l’atractivitat de la ciutat com a destinació de creuers.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Atzeneta del Maestrat registra la temperatura màxima del Dilluns de Pasqua amb 23,7 graus

Atzeneta del Maestrat ha liderat les temperatures diürnes del Dilluns de Pasqua en la Comunitat Valenciana amb 23,7 graus, per davant de Xàtiva i Carcaixent. Les capitals de província s'han quedat entorn dels 20 graus i el dimarts s'esperen pocs canvis.

La Gladiadora de The VicBros s’imposa en The Champions Burger de la Platja de Sant Joan

L'hamburguesa La Gladiadora, del local alacantí The VicBros Burger, s'alça amb la victòria en The Champions Burger de la Platja de Sant Joan i encadena el seu tercer triomf parcial després de Múrcia i Sevilla.

La Generalitat arranca les obres de la nova depuradora de Parc Sagunt II

La Generalitat ha iniciat els treballs de desbrossament i excavació per a construir la nova depuradora de Parc Sagunt II, una infraestructura clau que donarà servici a l'àrea industrial i a diversos municipis de l'entorn.

L’Albufera marca rècord d’aus aquàtiques després de la dana amb 132.000 exemplars de 78 espècies

El cens hivernal al Parc Natural de L'Albufera aconseguix prop de 132.000 aus aquàtiques de 78 espècies, un 52,5% més que en 2025, i marca un màxim històric després de la dana de 2024.

El científic de la UPV Jaime Gómez-Hernández, primer espanyol premiat per InterPore per la seua carrera en mitjans porosos

L'investigador de la UPV Jaime Gómez-Hernández es convertix en el primer científic espanyol a rebre la Medalla InterPore a la Trajectòria Professional per la seua contribució internacional a l'estudi dels mitjans porosos i la hidrogeologia.

El PSPV acusa el Consell d’ocultar un informe clau sobre la presa de Buseo en la dana de 2024

El PSPV denuncia que el Consell es nega a entregar a la comissió d'investigació de la dana de 2024 un informe sobre la gestió en la presa de Buseo, al·legant que és prova en un procediment penal.

València remet a Fiscalia nous indicis de frau en empadronaments amb contractes de lloguer

L'Ajuntament de València ha traslladat a la Fiscalia Provincial nous indicis de possibles fraus en empadronaments basats en contractes de lloguer presumptament manipulats o falsificats, dins d'un expedient ja obert per fets similars.

L’atur baixa al març en la Comunitat Valenciana i se situa en 288.162 persones

L'atur registrat en la Comunitat Valenciana descendix al març en 2.467 persones, un 0,85% menys que al febrer, i suma una caiguda interanual de 19.440 aturats.