MSC Cruceros celebra 20 anys a València amb noves ofertes i ampliacions d’itineraris

València, 24 (EUROPA PRESS)MSC Cruceros ha celebrat el seu vintè aniversari a València aquest dijous, on la companyia ha ampliat la seva oferta de creuers per al 2025. A més de la celebració, s’han presentat plans per a possibles ampliacions d’itineraris i millores en els serveis per als passatgers.

L’empresa, que actualment opera a València amb dos vaixells durant l’estiu i un a l’hivern, ha anunciat un augment del 30% en la capacitat de la seva flota a la regió durant l’hivern, amb l’arribada de MSC Orchestra. Per a l’estiu, s’espera la incorporació de MSC Grandiosa, marcant així una evolució significativa. Aquest estiu serà també el primer en què ambdós vaixells comptaran amb el MSC Yacht Club, un concepte exclusiu de luxe dins d’un creuer.

En l’acte de celebració han assistit destacades autoritats com el secretari autonòmic de Turisme de la Generalitat, José Manuel Camarero, la responsable de creuers de l’Autoritat Portuària de València, Francesca Antonelli, i altres directius del sector. Tots ells han posat de manifest la importància de la col·laboració entre MSC i les institucions per al creixement del turisme a la ciutat.

El director general de MSC Cruceros a Espanya, Fernando Pacheco, ha reafirmat el compromís de l’empresa amb València declarant que: “La nostra aposta per aquesta ciutat és ferma, i continuarem treballant per a consolidar la nostra presència aquí, contribuint al desenvolupament econòmic i turístic de la regió.” Això inclou plans per a futures ampliacions d’itineraris que podrien augmentar encara més l’atractivitat de la ciutat com a destinació de creuers.

Últimes notícies

Dissabte amb ratxes de vent molt forts a Castelló i risc de pluges en el nord d’Alacant

La Comunitat Valenciana afronta un dissabte marcat per ratxes de vent molt forts del nord-oest a Castelló i l'interior nord de València, amb possibilitat de pluges febles en el litoral nord d'Alacant.

Igualtat portarà a la Fiscalia l’exclusió de dones en la Confraria de Sagunt

El Ministeri d'Igualtat traslladarà a la Fiscalia el veto a les dones en la Confraria de la Puríssima Sang de Sagunt i revisarà la seua inscripció com a entitat religiosa, en considerar que vulnera drets constitucionals.

Paunovic confia en el pla de Luis de la Font per a la porteria d’Espanya

El seleccionador de Sèrbia, Velljko Paunovic, assegura que Luis de la Font té un pla clar per a la porteria d'Espanya i considera a la Roja candidata al Mundial pel seu estil i continuïtat.

Álex Baena viu com un orgull el seu retorn a Vila-real amb la selecció espanyola

Álex Baena afronta com un partit molt especial l'amistós España-Sèrbia, el seu primer retorn a l'Estadi de la Ceràmica des de la seua eixida del Vila-real, i confia a consolidar-se per al Mundial malgrat els pocs minuts en l'Atlètic.

De la Font reivindica la seua porteria abans de l’Espanya-Sèrbia amistós

Luis de la Font assegura que Espanya compta amb quatre dels deu millors porters del món i afronta els amistosos davant Sèrbia i Egipte com si ja estiguera jugant el Mundial.

Ana Redondo reclama la dimissió de Susana Camarero després dels seus insults al Govern

La ministra d'Igualtat, Ana Redondo, reclama la dimissió de la vicepresidenta valenciana Susana Camarero en considerar insuficients les seues disculpes per dir prostitutes al Govern d'Espanya.

Igualtat portarà a la Fiscalia l’exclusió de dones en la confraria de Sagunt

El Ministeri d'Igualtat traslladarà a la Fiscalia la negativa de la Confraria de la Puríssima Sang de Sagunt a admetre dones, en considerar que vulnera drets fonamentals i manté una discriminació injustificada.

Camarero es disculpa per la seua frase sobre les prostitutes i l’atribuïx a un lapsus

Susana Camarero demana disculpes per afirmar en Les Corts que el Govern està 'ple de prostitutes', sosté que va ser un lapsus corregit al moment i acusa l'oposició de manipular les seues paraules.