MSC Cruceros celebra 20 anys a València amb noves ofertes i ampliacions d’itineraris

València, 24 (EUROPA PRESS)MSC Cruceros ha celebrat el seu vintè aniversari a València aquest dijous, on la companyia ha ampliat la seva oferta de creuers per al 2025. A més de la celebració, s’han presentat plans per a possibles ampliacions d’itineraris i millores en els serveis per als passatgers.

L’empresa, que actualment opera a València amb dos vaixells durant l’estiu i un a l’hivern, ha anunciat un augment del 30% en la capacitat de la seva flota a la regió durant l’hivern, amb l’arribada de MSC Orchestra. Per a l’estiu, s’espera la incorporació de MSC Grandiosa, marcant així una evolució significativa. Aquest estiu serà també el primer en què ambdós vaixells comptaran amb el MSC Yacht Club, un concepte exclusiu de luxe dins d’un creuer.

En l’acte de celebració han assistit destacades autoritats com el secretari autonòmic de Turisme de la Generalitat, José Manuel Camarero, la responsable de creuers de l’Autoritat Portuària de València, Francesca Antonelli, i altres directius del sector. Tots ells han posat de manifest la importància de la col·laboració entre MSC i les institucions per al creixement del turisme a la ciutat.

El director general de MSC Cruceros a Espanya, Fernando Pacheco, ha reafirmat el compromís de l’empresa amb València declarant que: «La nostra aposta per aquesta ciutat és ferma, i continuarem treballant per a consolidar la nostra presència aquí, contribuint al desenvolupament econòmic i turístic de la regió.» Això inclou plans per a futures ampliacions d’itineraris que podrien augmentar encara més l’atractivitat de la ciutat com a destinació de creuers.

Últimes notícies

Un reventó càlid a la Vall d’Albaida dispara la temperatura i deixa ràfegues de vent fort

Ontinyent i altres localitats de la Vall d’Albaida han registrat un reventó càlid amb una pujada sobtada de quasi sis graus i ràfegues de vent fortes. Aemet també ha explicat que l’efecte d’illa de calor urbana a València ha sigut molt dèbil en esta situació.

30.000 persones vibren amb el Mundial d’Espanya a la plaça de l’Ajuntament de València

Unes 30.000 persones han omplit la plaça de l’Ajuntament de València per seguir en pantalla gegant la final del Mundial 2026 entre Espanya i Argentina i festejar el triomf de la selecció i el gol del valencià Ferran Torres.

Ferran Torres i Álex Grimaldo entren en la història com a quintos valencians campions del món

Ferran Torres i Álex Grimaldo s’han convertit en els quintos futbolistes valencians que conquisten un Mundial absolut, seguint el camí obert per Raúl Albiol i ampliat per Ivana Andrés i Enith Salón.

El Valencia Basket fa una oferta per Eli Ndiaye i el Madrid té fins divendres per reaccionar

El Valencia Basket ha presentat una oferta per Eli Ndiaye i el Real Madrid té fins divendres 24 per igualar-la amb un increment del 10% o deixar que el pivot senegalés se sume al club taronja.

Un home s’asseu en el banc acusat d’agredir qui li va recriminar tirar petards gegants al Port de Sagunt

La Secció Quarta de l’Audiència Provincial de València jutja un home acusat de colpejar brutalment un veí que li havia recriminat tirar petards de gran grandària al Port de Sagunt. La Fiscalia demana dos anys i nove mesos de presó per delictes de lesions i amenaces.

Quatre exresponsables d’Alacant planten la comissió per l’escàndol de vivendes de Les Naus

Cap dels quatre excàrrecs municipals citats, entre ells l’exregidora d’Urbanisme Rocío Gómez, ha comparegut en la comissió d’investigació sobre les adjudicacions de vivendes públiques de Les Naus a la platja de Sant Joan.

Santa Cecília de Cullera triomfa en la Secció d’Honor del Certamen ‘Ciutat de València’

La Societat Musical Instructiva Santa Cecília de Cullera s’ha emportat el primer premi i la menció d’honor de la Secció d’Honor del 138 Certamen Internacional de Bandes de Música Ciutat de València, amb 352 punts, en una edició dominada per bandes valencianes.

Centenars d’estudiants del campus de la UPV a la Xina celebren el Mundial guanyat per Espanya

Centenars d’estudiants del campus de la UPV a Hangzhou han viscut junts la final del Mundial i han celebrat la victòria d’Espanya contra Argentina, en plena Escola Internacional de Verano sobre disciplines STEM.