Nacho Palau, primer concursant confirmat de ‘Supervivientes 2022’

“Em sembla un tros de concursant. Mai ha concursat en un programa de TV i aquesta intervenció és la primera que fa”. Amb aqueixes paraules, Carlos Sobera, resumia durant la semifinal de ‘Secret Story’ emesa aquest dijous, el sentir dels fans del programa sobre l’anunci de Telecinco en relació amb el primer concursant de ‘Supervivientes 2022′, que no és un altre que Nacho Palau.

L’exmarit de Miguel Bosé, amb el qual va mantindre una relació de 26 anys, és escultor i s’ha convertit en un dels personatges més sol·licitats des que en 2018 es coneguera la ruptura amb el cantant. “Hola a tots. Soc Nacho Palau, soc concursant de ‘Supervivientes de 2022′ i tinc moltes ganes d’anar al concurs. Us envie un bes fort a tots, ens veiem prompte”, assegurava el valencià en un vídeo.

Després de confirmar l’elenc de presentadors que conduirà l’espai, en el qual figura el propi Sobera, Lara Álvarez, Jorge Javier Vázquez i Ió Aramendi, flamant fitxatge de Mediaset que debutarà en el reality, ha arribat l’hora d’anar coneixent als vertaders protagonistes i Palau és el primer gran nom que ix a la palestra abans de l’imminent arranque la nova edició, la data de la qual es desconeix encara.

Palau va nàixer a València i va estudiar Ciències Químiques, però la seua vocació és l’art, en concret, l’escultura. És conegut per haver sigut la parella de Miguel Bosé durant 26 anys, encara que mai ho van confirmar de manera oficial. Tenen quatre fills, fruit de la gestació subrogada. Dos d’ells són fills biològics de l’escultor i els altres dos, del cantant.

‘Supervivientes’ és l’escenari perfecte per a conéixer-li millor, ja que sempre ha sigut molt acurat pel que fa a la seua vida privada. Va conéixer a Miguel Bosé fa més de 30 anys gràcies a uns amics comuns. En aqueix moment la seua carrera en l’escultura estava començant, però no va dubtar a entregar-se per complet a l’amor i a seguir al cantant allà on fora.

Durant el temps que han estat junts, han format una família amb quatre xiquets. A pesar que mai van fer oficial la seua relació quan compartien la seua vida, Palau sí que ho va fer quan van acabar amb ella. Ho va fer a través dels seus advocats, deixant clar que les coses no havien acabat bé entre ells: “Després de la ruptura de la relació i convivència mantinguda de manera ininterrompuda amb Sr. Miguel Bosé Dominguín durant més de 26 anys, i per tal com han fracassat les negociacions prèvies que en la seua evitació s’han vingut desenvolupant, Sr. Ignacio Palau Medina ha encarregat a aquest despatx professional la interposició de les accions judicials necessàries per a la defensa i protecció dels seus interessos i, fonamentalment, els dels seus fills menors”. L’escultor va emprendre una batalla legal que encara no ha acabat perquè el jutge reconeguera que els quatre xiquets eren germans.

“Miguel Bosé em fa llàstima”

La seua opinió sobre la relació que va mantindre amb Miguel Bosé i la batalla legal que manté pels quatre fills que té l’exparella és una de les més buscades en els últims anys, ja que només a través de la seua mare, Lola Medina, s’ha pogut intuir el sentir de l’escultor valencià.

“A aquest senyor no el conec, és un altre. M’espanta una mica. El caràcter de Miguel és un caràcter molt fort. És dèspota amb la gent. No puc dir una altra cosa. No vull insultar-li perquè no s’arriba a cap part. Ha fet coses molt malament. És molt estricte i quadriculat”, li assegurava Lola Medina a Jorge Javier Vázquez en una entrevista en el ‘Deluxe’ fa poc menys d’un any.

“No em crec res d’aquest senyor. Em fa llàstima. No he tractat amb aquest senyor. Jo vaig conéixer a un altre Miguel Bosé que era simpàtic, generós i alegre”, resolia la mare de Nacho Palau, que pot donar molt de joc en ‘Supervivientes 2022’.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

El tècnic que va adjudicar una vivenda pública a la seua parella admet l’error davant la jutgessa

El funcionari que va tramitar les VPP de la promoció Els Naus a la Platja de Sant Joan va reconéixer davant un superior que va adjudicar una vivenda a la seua parella i va assumir tota la responsabilitat, en un cas que ha desfermat una forta tempesta política a Alacant.

La Comunitat Valenciana tanca 2025 amb la llista d’espera quirúrgica més baixa d’Espanya

La Comunitat Valenciana va acabar 2025 amb 51.600 persones en llista d'espera quirúrgica, la taxa més baixa del país i una demora mitjana de 88 dies, per davall de la mitjana nacional.

Awa Fam, número 3 del draft WNBA, viu la seua elecció com un somni complit

Awa Fam, pivot de 19 anys del València Basket, va ser triada número 3 del draft WNBA per Seattle Storm i assegura que només assumirà el reeixit quan estiga en la pista a Seattle.

El Open Internacional de Taekwondo reunix a La Nucia a 1.600 competidors de 60 països

La Nucia alberga del 17 al 19 d'abril el XXIII Open Internacional d'Espanya de Taekwondo G1-E1, amb 1.600 esportistes de 60 països i punts en joc per al rànquing olímpic.

Juan Luis Gandia assumix el Rectorat de la UV i apel·la a una universitat d’oportunitats i pensament crític

Juan Luis Gandia pren possessió com a nou rector de la Universitat de València amb un equip que supera la paritat i un projecte centrat en la igualtat d'oportunitats i el pensament crític.

El TSJCV demana prorrogar sis mesos el reforç del jutjat que investiga la dana de 2024

La Sala de Govern del TSJCV proposa al CGPJ estendre altres sis mesos el reforç judicial del jutjat de Catarroja que investiga la gestió de la dana de 2024, amb l'objectiu de garantir una instrucció exclusiva i sense interrupcions.

Evita la presó després d’admetre que va agredir sexualment al seu fill per Nadal

Un home és condemnat a dos anys de presó per agredir sexualment al seu fill de 8 anys el dia de Nadal de 2022, però evita entrar en la presó en reconéixer-se els fets i aplicar-se l'eximent incompleta d'embriaguesa.

La Policia Local de Sagunt evita el robatori d’una furgoneta de repartiment carregada de paquets

La Policia Local de Sagunt va frustrar el robatori d'una furgoneta de repartiment amb desenes de paquets, va perseguir el vehicle sospitós i va identificar i va detindre al presumpte conductor implicat.