Nacho Palau, primer concursant confirmat de ‘Supervivientes 2022’

“Em sembla un tros de concursant. Mai ha concursat en un programa de TV i aquesta intervenció és la primera que fa”. Amb aqueixes paraules, Carlos Sobera, resumia durant la semifinal de ‘Secret Story’ emesa aquest dijous, el sentir dels fans del programa sobre l’anunci de Telecinco en relació amb el primer concursant de ‘Supervivientes 2022′, que no és un altre que Nacho Palau.

L’exmarit de Miguel Bosé, amb el qual va mantindre una relació de 26 anys, és escultor i s’ha convertit en un dels personatges més sol·licitats des que en 2018 es coneguera la ruptura amb el cantant. “Hola a tots. Soc Nacho Palau, soc concursant de ‘Supervivientes de 2022′ i tinc moltes ganes d’anar al concurs. Us envie un bes fort a tots, ens veiem prompte”, assegurava el valencià en un vídeo.

Després de confirmar l’elenc de presentadors que conduirà l’espai, en el qual figura el propi Sobera, Lara Álvarez, Jorge Javier Vázquez i Ió Aramendi, flamant fitxatge de Mediaset que debutarà en el reality, ha arribat l’hora d’anar coneixent als vertaders protagonistes i Palau és el primer gran nom que ix a la palestra abans de l’imminent arranque la nova edició, la data de la qual es desconeix encara.

Palau va nàixer a València i va estudiar Ciències Químiques, però la seua vocació és l’art, en concret, l’escultura. És conegut per haver sigut la parella de Miguel Bosé durant 26 anys, encara que mai ho van confirmar de manera oficial. Tenen quatre fills, fruit de la gestació subrogada. Dos d’ells són fills biològics de l’escultor i els altres dos, del cantant.

‘Supervivientes’ és l’escenari perfecte per a conéixer-li millor, ja que sempre ha sigut molt acurat pel que fa a la seua vida privada. Va conéixer a Miguel Bosé fa més de 30 anys gràcies a uns amics comuns. En aqueix moment la seua carrera en l’escultura estava començant, però no va dubtar a entregar-se per complet a l’amor i a seguir al cantant allà on fora.

Durant el temps que han estat junts, han format una família amb quatre xiquets. A pesar que mai van fer oficial la seua relació quan compartien la seua vida, Palau sí que ho va fer quan van acabar amb ella. Ho va fer a través dels seus advocats, deixant clar que les coses no havien acabat bé entre ells: “Després de la ruptura de la relació i convivència mantinguda de manera ininterrompuda amb Sr. Miguel Bosé Dominguín durant més de 26 anys, i per tal com han fracassat les negociacions prèvies que en la seua evitació s’han vingut desenvolupant, Sr. Ignacio Palau Medina ha encarregat a aquest despatx professional la interposició de les accions judicials necessàries per a la defensa i protecció dels seus interessos i, fonamentalment, els dels seus fills menors”. L’escultor va emprendre una batalla legal que encara no ha acabat perquè el jutge reconeguera que els quatre xiquets eren germans.

“Miguel Bosé em fa llàstima”

La seua opinió sobre la relació que va mantindre amb Miguel Bosé i la batalla legal que manté pels quatre fills que té l’exparella és una de les més buscades en els últims anys, ja que només a través de la seua mare, Lola Medina, s’ha pogut intuir el sentir de l’escultor valencià.

“A aquest senyor no el conec, és un altre. M’espanta una mica. El caràcter de Miguel és un caràcter molt fort. És dèspota amb la gent. No puc dir una altra cosa. No vull insultar-li perquè no s’arriba a cap part. Ha fet coses molt malament. És molt estricte i quadriculat”, li assegurava Lola Medina a Jorge Javier Vázquez en una entrevista en el ‘Deluxe’ fa poc menys d’un any.

“No em crec res d’aquest senyor. Em fa llàstima. No he tractat amb aquest senyor. Jo vaig conéixer a un altre Miguel Bosé que era simpàtic, generós i alegre”, resolia la mare de Nacho Palau, que pot donar molt de joc en ‘Supervivientes 2022’.

Últimes notícies

Chelva i Utiel freguen els 40 graus en una nova jornada de calor extrema

Les màximes han arribat hui fins als 39,8 graus en municipis de linterior de la província de València, en una jornada amb avís taronja dAemet per calor extrema. Ademuz ha tornat a batre el seu rècord de temperatura més alta en un mes de setembre.

Els col·lectius valencianistes criden a buidar Mestalla fins al minut 19 contra Lim

Diversos col·lectius d’aficionats del València CF han demanat que els abonats no entren a Mestalla davant del Barcelona fins al minut 19, en una nova protesta contra la gestió de Peter Lim i Meriton.

El nou finançament autonòmic tira avant amb el suport de Catalunya i Canàries

El Consell de Política Fiscal i Financera ha aprovat la proposta de reforma del finançament autonòmic de Hisenda amb el suport de Catalunya i Canàries, que preveu 20.975 milions d’euros addicionals per a les comunitats autònomes en 2027.

La companyia valenciana La Hongaresa celebra 30 anys amb l’estrena de ‘Coro’ a Buenos Aires

La Hongaresa, companyia de teatre de Puerto de Sagunto, complix 30 anys d’escenari i ho celebra a Buenos Aires amb l’estrena absoluta de ‘Coro’, després d’una intensa residència artística amb tres muntatges en cartell.

El PP exige que l’alcalde de Villena explique en Les Corts el robatori del tresor del museu

El PP ha sol·licitat que l’alcalde de Villena comparega en la comissió d’Educació i Cultura de Les Corts per detallar el robatori del tresor del MUVI i les mesures de seguretat del museu.

El Vila-real busca la primera victòria en La Ceràmica davant un Deportivo invicte

El Vila-real juga este dissabte el primer partit en La Ceràmica contra un Deportivo invicte i recent ascendit, amb la baixa sensible de Juan Foyth i el dubte de diversos titulars en tots dos equips.

TJ Shorts es presenta com a nou líder del vestidor del Valencia Basket

El base nord-americà amb passaport de Macedònia del Nord TJ Shorts s’ha presentat amb el Valencia Basket amb l’objectiu de liderar el projecte ‘taronja’ i reforçar la química del vestidor des del primer dia.

La jutgessa de la DANA nega una investigació prospectiva sobre Mazón

La jutgessa de Catarroja que instruïx la causa per la gestió de la DANA ha rebutjat que existisca una investigació prospectiva sobre Carlos Mazón, recordant que és una persona aforada com a diputat autonòmic.