Nacho Palau, primer concursant confirmat de ‘Supervivientes 2022’

“Em sembla un tros de concursant. Mai ha concursat en un programa de TV i aquesta intervenció és la primera que fa”. Amb aqueixes paraules, Carlos Sobera, resumia durant la semifinal de ‘Secret Story’ emesa aquest dijous, el sentir dels fans del programa sobre l’anunci de Telecinco en relació amb el primer concursant de ‘Supervivientes 2022′, que no és un altre que Nacho Palau.

L’exmarit de Miguel Bosé, amb el qual va mantindre una relació de 26 anys, és escultor i s’ha convertit en un dels personatges més sol·licitats des que en 2018 es coneguera la ruptura amb el cantant. “Hola a tots. Soc Nacho Palau, soc concursant de ‘Supervivientes de 2022′ i tinc moltes ganes d’anar al concurs. Us envie un bes fort a tots, ens veiem prompte”, assegurava el valencià en un vídeo.

Després de confirmar l’elenc de presentadors que conduirà l’espai, en el qual figura el propi Sobera, Lara Álvarez, Jorge Javier Vázquez i Ió Aramendi, flamant fitxatge de Mediaset que debutarà en el reality, ha arribat l’hora d’anar coneixent als vertaders protagonistes i Palau és el primer gran nom que ix a la palestra abans de l’imminent arranque la nova edició, la data de la qual es desconeix encara.

Palau va nàixer a València i va estudiar Ciències Químiques, però la seua vocació és l’art, en concret, l’escultura. És conegut per haver sigut la parella de Miguel Bosé durant 26 anys, encara que mai ho van confirmar de manera oficial. Tenen quatre fills, fruit de la gestació subrogada. Dos d’ells són fills biològics de l’escultor i els altres dos, del cantant.

‘Supervivientes’ és l’escenari perfecte per a conéixer-li millor, ja que sempre ha sigut molt acurat pel que fa a la seua vida privada. Va conéixer a Miguel Bosé fa més de 30 anys gràcies a uns amics comuns. En aqueix moment la seua carrera en l’escultura estava començant, però no va dubtar a entregar-se per complet a l’amor i a seguir al cantant allà on fora.

Durant el temps que han estat junts, han format una família amb quatre xiquets. A pesar que mai van fer oficial la seua relació quan compartien la seua vida, Palau sí que ho va fer quan van acabar amb ella. Ho va fer a través dels seus advocats, deixant clar que les coses no havien acabat bé entre ells: “Després de la ruptura de la relació i convivència mantinguda de manera ininterrompuda amb Sr. Miguel Bosé Dominguín durant més de 26 anys, i per tal com han fracassat les negociacions prèvies que en la seua evitació s’han vingut desenvolupant, Sr. Ignacio Palau Medina ha encarregat a aquest despatx professional la interposició de les accions judicials necessàries per a la defensa i protecció dels seus interessos i, fonamentalment, els dels seus fills menors”. L’escultor va emprendre una batalla legal que encara no ha acabat perquè el jutge reconeguera que els quatre xiquets eren germans.

“Miguel Bosé em fa llàstima”

La seua opinió sobre la relació que va mantindre amb Miguel Bosé i la batalla legal que manté pels quatre fills que té l’exparella és una de les més buscades en els últims anys, ja que només a través de la seua mare, Lola Medina, s’ha pogut intuir el sentir de l’escultor valencià.

“A aquest senyor no el conec, és un altre. M’espanta una mica. El caràcter de Miguel és un caràcter molt fort. És dèspota amb la gent. No puc dir una altra cosa. No vull insultar-li perquè no s’arriba a cap part. Ha fet coses molt malament. És molt estricte i quadriculat”, li assegurava Lola Medina a Jorge Javier Vázquez en una entrevista en el ‘Deluxe’ fa poc menys d’un any.

“No em crec res d’aquest senyor. Em fa llàstima. No he tractat amb aquest senyor. Jo vaig conéixer a un altre Miguel Bosé que era simpàtic, generós i alegre”, resolia la mare de Nacho Palau, que pot donar molt de joc en ‘Supervivientes 2022’.

Últimes notícies

El Barça apallissa el Bidasoa a Alacant i alça la seua trentena Copa del Rei

El Barça d handbol revalida per tretzé any consecutiu la Copa del Rei després de destrossar el Bidasoa Irún al Centre de Tecnificació d Alacant amb un contundent 17-37 i un inici de partit demolidor.

Més de 200 agents participen en un macrooperatiu antipirateria al voltant del Martínez Valero

Més de dos-cents agents de la Policia Nacional han desplegat este diumenge un ampli dispositiu antipirateria al mercat dominical dels voltants de l'estadi Martínez Valero d'Elx, centrat en falsificacions vinculades al Mundial de futbol dels Estats Units, Mèxic i Canadà.

Localitzen un cos a la platja d’Almassora on va desaparéixer un menor dijous passat

La Guàrdia Civil ha trobat este diumenge un cos a prop de la desembocadura del riu Millars, a Almassora, en la zona on dijous va desaparéixer un menor, i investiga si correspon al jove buscat.

Agents dels Estats Units i Alemanya s’incorporen a un intercanvi amb la Policia Local d’Alacant

La Policia Local d’Alacant ha rebut tres agents d’Austin (Estats Units) i un de Hessen (Alemanya) en el marc del programa Star Internacional per compartir mètodes de treball i coneiximents en seguretat.

El STEPV veu avanços en les propostes d’Educació gràcies a la vaga indefinida

El sindicat STEPV assegura que la vaga indefinida del professorat de l’ensenyament públic ha forçat avanços en les propostes de la Conselleria d’Educació, encara que alerta que el valencià continua encallat i que caldrà decidir si les mobilitzacions seguixen.

Castelló reunix 14 consolats en una jornada de convivència amb música i artesania al parc Ribalta

Castelló ha acollit en el parc Ribalta una jornada de la Mesa Consular amb 14 consolats, actuacions folclòriques, mostres artesanals i gastronomia per a visibilitzar la diversitat cultural de la ciutat. L’Ajuntament destaca que l’esdeveniment reforça la convivència i acostà l’atenció consular al veïnat d’origen estranger.

València celebra un Corpus de 700 anys amb cavalcada, mascletà i processó general

València celebra este diumenge un Corpus Christi extraordinari pel 700 aniversari de la Festa grossa, amb missa a la catedral, Cavalcada del Convit, mascletà i la tradicional processó general.

Morant assegura que el PP ha perdut el carrer i que el PSPV liderarà el canvi sense sorpasso

La secretària general del PSPV-PSOE, Diana Morant, sosté que el PP ha perdut el carrer en la Comunitat Valenciana, que part de l’abstenció tornarà a votar a l’esquerra i que el PSPV encapçalarà el canvi polític sense sorpasso de Compromís.