Nacho Palau, primer concursant confirmat de ‘Supervivientes 2022’

“Em sembla un tros de concursant. Mai ha concursat en un programa de TV i aquesta intervenció és la primera que fa”. Amb aqueixes paraules, Carlos Sobera, resumia durant la semifinal de ‘Secret Story’ emesa aquest dijous, el sentir dels fans del programa sobre l’anunci de Telecinco en relació amb el primer concursant de ‘Supervivientes 2022′, que no és un altre que Nacho Palau.

L’exmarit de Miguel Bosé, amb el qual va mantindre una relació de 26 anys, és escultor i s’ha convertit en un dels personatges més sol·licitats des que en 2018 es coneguera la ruptura amb el cantant. “Hola a tots. Soc Nacho Palau, soc concursant de ‘Supervivientes de 2022′ i tinc moltes ganes d’anar al concurs. Us envie un bes fort a tots, ens veiem prompte”, assegurava el valencià en un vídeo.

Després de confirmar l’elenc de presentadors que conduirà l’espai, en el qual figura el propi Sobera, Lara Álvarez, Jorge Javier Vázquez i Ió Aramendi, flamant fitxatge de Mediaset que debutarà en el reality, ha arribat l’hora d’anar coneixent als vertaders protagonistes i Palau és el primer gran nom que ix a la palestra abans de l’imminent arranque la nova edició, la data de la qual es desconeix encara.

Palau va nàixer a València i va estudiar Ciències Químiques, però la seua vocació és l’art, en concret, l’escultura. És conegut per haver sigut la parella de Miguel Bosé durant 26 anys, encara que mai ho van confirmar de manera oficial. Tenen quatre fills, fruit de la gestació subrogada. Dos d’ells són fills biològics de l’escultor i els altres dos, del cantant.

‘Supervivientes’ és l’escenari perfecte per a conéixer-li millor, ja que sempre ha sigut molt acurat pel que fa a la seua vida privada. Va conéixer a Miguel Bosé fa més de 30 anys gràcies a uns amics comuns. En aqueix moment la seua carrera en l’escultura estava començant, però no va dubtar a entregar-se per complet a l’amor i a seguir al cantant allà on fora.

Durant el temps que han estat junts, han format una família amb quatre xiquets. A pesar que mai van fer oficial la seua relació quan compartien la seua vida, Palau sí que ho va fer quan van acabar amb ella. Ho va fer a través dels seus advocats, deixant clar que les coses no havien acabat bé entre ells: “Després de la ruptura de la relació i convivència mantinguda de manera ininterrompuda amb Sr. Miguel Bosé Dominguín durant més de 26 anys, i per tal com han fracassat les negociacions prèvies que en la seua evitació s’han vingut desenvolupant, Sr. Ignacio Palau Medina ha encarregat a aquest despatx professional la interposició de les accions judicials necessàries per a la defensa i protecció dels seus interessos i, fonamentalment, els dels seus fills menors”. L’escultor va emprendre una batalla legal que encara no ha acabat perquè el jutge reconeguera que els quatre xiquets eren germans.

“Miguel Bosé em fa llàstima”

La seua opinió sobre la relació que va mantindre amb Miguel Bosé i la batalla legal que manté pels quatre fills que té l’exparella és una de les més buscades en els últims anys, ja que només a través de la seua mare, Lola Medina, s’ha pogut intuir el sentir de l’escultor valencià.

“A aquest senyor no el conec, és un altre. M’espanta una mica. El caràcter de Miguel és un caràcter molt fort. És dèspota amb la gent. No puc dir una altra cosa. No vull insultar-li perquè no s’arriba a cap part. Ha fet coses molt malament. És molt estricte i quadriculat”, li assegurava Lola Medina a Jorge Javier Vázquez en una entrevista en el ‘Deluxe’ fa poc menys d’un any.

“No em crec res d’aquest senyor. Em fa llàstima. No he tractat amb aquest senyor. Jo vaig conéixer a un altre Miguel Bosé que era simpàtic, generós i alegre”, resolia la mare de Nacho Palau, que pot donar molt de joc en ‘Supervivientes 2022’.

Últimes notícies

Compromís dona llum verda a Mónica Oltra com a candidata a l’alcaldia de València

L’executiva de Compromís per València ha aprovat per consens iniciar el procés per a convocar una assemblea extraordinària que ratifique Mónica Oltra com a candidata a l’alcaldia de València, a proposta de l’exalcalde Joan Ribó.

El Valencia Basket remunta a temps i castiga el Bilbao en un final d’infart (83-80)

El Valencia Basket remunta tretze punts en tres minuts i mig davant el Surne Bilbao Basket al Roig Arena (83-80) i s’avança en l’eliminatòria de quarts de final de la Lliga Endesa després d’un partit que els visitants havien controlat durant 34 minuts.

Justícia elevarà el pressupost de 2026 fins als 613 milions amb un increment del 5,6 %

La Conselleria de Justícia, Transparència i Participació disposarà en 2026 de 612,9 milions d’euros, 32,7 milions més que en 2025, per avançar cap a un model judicial més modern, àgil i eficient, en un context d’infrafinançament estructural.

Mora una dona de 61 anys en un greu accident de trànsit al centre d’Alcoi

Una dona de 61 anys ha mort este dimecres a migdia en un atropellament al centre d’Alcoi després que un cotxe col·lisionara, arrancara dos arbres i impactara contra ella. Una altra dona de 79 anys ha resultat ferida amb politraumatismes i ha sigut traslladada a l’Hospital d’Alcoi.

El pressupost dana de 2026 destina 445 milions per a impulsar la recuperació i tancar la reconstrucció

El vicepresident tercer del Consell, Vicente Martínez Mus, anuncia que el pressupost dana de 2026 inclou més de 445 milions, dins d’unes comptes de 1.100 milions, per a culminar la reconstrucció després de les riuades de 2024 i reforçar la prevenció davant fenòmens extrems.

El CSN eleva a nivell 2 un incident a la central nuclear de Cofrents del 2 de maig

El Consell de Seguretat Nuclear ha classificat com a incident de nivell 2 a l'escala internacional el sucsés ocorregut el 2 de maig a la central nuclear de Cofrents, relacionat amb el funcionament anòmal de huit vàlvules d'aïllament de vapor, sense conseqüències per a persones ni medi ambient.

Un club de futbol base investiga un possible espectacle eròtic en una festa amb menors

El CB Bonrepòs i Mirambell ha obert una investigació interna per aclarir si en una celebració del seu equip juvenil en una instal·lació municipal es va fer un espectacle eròtic amb menors presents i ja ha pres mesures cautelars.

Pérez Llorca anuncia una línia rècord de 50 milions per a modernitzar el camp valencià

Juanfran Pérez Llorca anuncia en Carlet la major línia d’ajudes de la història de la Comunitat Valenciana per a modernitzar explotacions agràries, dotada amb 50 milions d’euros i amb especial suport a jóvens i zones rurals.