13.5 C
València
Dilluns, 2 febrer, 2026

Nacho Palau, primer concursant confirmat de ‘Supervivientes 2022’

“Em sembla un tros de concursant. Mai ha concursat en un programa de TV i aquesta intervenció és la primera que fa”. Amb aqueixes paraules, Carlos Sobera, resumia durant la semifinal de ‘Secret Story’ emesa aquest dijous, el sentir dels fans del programa sobre l’anunci de Telecinco en relació amb el primer concursant de ‘Supervivientes 2022′, que no és un altre que Nacho Palau.

L’exmarit de Miguel Bosé, amb el qual va mantindre una relació de 26 anys, és escultor i s’ha convertit en un dels personatges més sol·licitats des que en 2018 es coneguera la ruptura amb el cantant. “Hola a tots. Soc Nacho Palau, soc concursant de ‘Supervivientes de 2022′ i tinc moltes ganes d’anar al concurs. Us envie un bes fort a tots, ens veiem prompte”, assegurava el valencià en un vídeo.

Després de confirmar l’elenc de presentadors que conduirà l’espai, en el qual figura el propi Sobera, Lara Álvarez, Jorge Javier Vázquez i Ió Aramendi, flamant fitxatge de Mediaset que debutarà en el reality, ha arribat l’hora d’anar coneixent als vertaders protagonistes i Palau és el primer gran nom que ix a la palestra abans de l’imminent arranque la nova edició, la data de la qual es desconeix encara.

Palau va nàixer a València i va estudiar Ciències Químiques, però la seua vocació és l’art, en concret, l’escultura. És conegut per haver sigut la parella de Miguel Bosé durant 26 anys, encara que mai ho van confirmar de manera oficial. Tenen quatre fills, fruit de la gestació subrogada. Dos d’ells són fills biològics de l’escultor i els altres dos, del cantant.

‘Supervivientes’ és l’escenari perfecte per a conéixer-li millor, ja que sempre ha sigut molt acurat pel que fa a la seua vida privada. Va conéixer a Miguel Bosé fa més de 30 anys gràcies a uns amics comuns. En aqueix moment la seua carrera en l’escultura estava començant, però no va dubtar a entregar-se per complet a l’amor i a seguir al cantant allà on fora.

Durant el temps que han estat junts, han format una família amb quatre xiquets. A pesar que mai van fer oficial la seua relació quan compartien la seua vida, Palau sí que ho va fer quan van acabar amb ella. Ho va fer a través dels seus advocats, deixant clar que les coses no havien acabat bé entre ells: “Després de la ruptura de la relació i convivència mantinguda de manera ininterrompuda amb Sr. Miguel Bosé Dominguín durant més de 26 anys, i per tal com han fracassat les negociacions prèvies que en la seua evitació s’han vingut desenvolupant, Sr. Ignacio Palau Medina ha encarregat a aquest despatx professional la interposició de les accions judicials necessàries per a la defensa i protecció dels seus interessos i, fonamentalment, els dels seus fills menors”. L’escultor va emprendre una batalla legal que encara no ha acabat perquè el jutge reconeguera que els quatre xiquets eren germans.

“Miguel Bosé em fa llàstima”

La seua opinió sobre la relació que va mantindre amb Miguel Bosé i la batalla legal que manté pels quatre fills que té l’exparella és una de les més buscades en els últims anys, ja que només a través de la seua mare, Lola Medina, s’ha pogut intuir el sentir de l’escultor valencià.

“A aquest senyor no el conec, és un altre. M’espanta una mica. El caràcter de Miguel és un caràcter molt fort. És dèspota amb la gent. No puc dir una altra cosa. No vull insultar-li perquè no s’arriba a cap part. Ha fet coses molt malament. És molt estricte i quadriculat”, li assegurava Lola Medina a Jorge Javier Vázquez en una entrevista en el ‘Deluxe’ fa poc menys d’un any.

“No em crec res d’aquest senyor. Em fa llàstima. No he tractat amb aquest senyor. Jo vaig conéixer a un altre Miguel Bosé que era simpàtic, generós i alegre”, resolia la mare de Nacho Palau, que pot donar molt de joc en ‘Supervivientes 2022’.

Últimes notícies

Pérez Llorca demana declarar zona catastròfica després del temporal Harry i exigix competències de litoral

El Consell ha sol·licitat al Govern la declaració de zona catastròfica pels danys del temporal Harry i ha urgit a transferir a la Generalitat la gestió del litoral.

El Govern veu inacceptable que Feijóo carregue contra la gestió estatal de la DANA

El Ministeri per a la Transició Ecològica ha defés que Aemet i la Confederació Hidrogràfica del Xúquer van emetre avisos clars i disponibles durant la DANA. La rèplica arriba després de la intervenció de Feijóo en la comissió que investiga la tragèdia del 29 d'octubre de 2024.

Torres crida a combatre l’insult i la degradació democràtica

El ministre de Política Territorial ha retret al PP l'insult d'una regidora en un míting del PSOE i ha demanat frenar la degradació democràtica amb diàleg. També ha alertat de la polarització i ha defés respondre al crit amb arguments.

Feijóo condemna els insults d’una edil del PP a Pedro Sánchez

El líder del PP ha afirmat que, per descomptat, reprova les paraules d'una regidora que va insultar a Sánchez en un míting del PSOE a Terol. Després de comparéixer en la comissió de la DANA, ha defés les seues respostes i ha criticat a ERC i Bildu.

La propietària de la guarderia d’Algemesí queda en llibertat amb mesures per presumpte maltractament a menors

La propietària, de 55 anys, va ser detinguda i ha quedat en llibertat provisional amb prohibició d'acostar-se als menors, acudir al centre i treballar amb xiquets. La causa està oberta per presumptes maltractaments habituals i vexacions injustes.

Feijóo i Rufián xoquen per la DANA entre insults i acusacions de mentir

La comissió d'investigació de la DANA en el Congrés ha viscut un enfrontament entre Feijóo i Rufián, amb encreuaments de retrets, desqualificacions i acusacions de mentir. El xoc ha elevat la tensió i ha desplaçat el debat de fons sobre la gestió de la DANA.

Arranquen les obres del primer centre de dades de València amb 60 milions i 100 ocupacions directes

NxN Data Centers ha iniciat les obres del primer centre de dades de València en Vara de Quart, amb una inversió de 60 milions. L'obertura s'ha previst per al primer semestre de 2027 i el projecte ha anunciat 100 ocupacions directes i uns 500 indirectes.

Pérez Llorca ha defés que el PP és l’únic que ha assumit responsabilitats per la dana

El president ha subratllat que el temporal va posar a prova a totes les administracions i ha reivindicat que el PP ha demanat perdó i assumit errors. També ha demanat no polititzar l'accident de tren a Còrdova.