La neboda de la Reina Letizia, Carla Vigo, assegura que li costa assumir qui és

 

Carla Vigo somia en ser actriu i ser influencer. La neboda de la reina Letizia Ortiz ja ha concedit varies entrevistes en exclusiva, la primera a la cadena Telemadrid i la segona a la revista Setmana, on ha estat portada.

En esta entrevista, la jove s’ha sincerat sobre la seua vida i els dos mons als quals pertany. “M’ha costat assumir qui sóc”, ha reconegut la jove als seus 20 anys.

Actualment Carla Vigo viu a Aranjuez, la filla de la ja desapareguda Erika Ortiz i Antonio Vigo va passar una temporada a Alemanya, com molts joves Vigo va anar a treballar a Alemanya per a costejar-se els seus estudis d’alemany i de cant i de pas ensenyar-se millor l’idioma.

 

Treballava cuidant dos xiquets

Respecte a aquella experiència, Carla Vigo ha comptat a la revista Setmana que “cuidava a dos xiquets i, com m’agraden molt, no va ser un problema per a mi cuidar-los. També ajudava en les tasques de la casa, encara que cuinar no se’m dóna molt bé, però la resta ho puc fer i sé portar una casa”, ha admés.

No obstant això, ha reconegut que no creu que vaja a tornar a passar per una experiència similar: “Em sentia molt sola, no estava al cent per cent a gust”.

 

La reacció de la seua família Alemanya en saber qui era

En cap moment ella va contar a la família de Alemanya qui era, però la mare dels xiquets va descobrir qui era per casualitat. Vigo ha comptat la reacció que va tenir: “Calia veure la cara de la dona quan es va assabentar”, ha comentat entre riures.

“Va pujar a Instagram una història amb mi fent exercici i li va escriure una periodista preguntant-li com era la meua vida allí. Caldria veure la cara d’esta dona llegint el missatge i dient: ‘Però, què passa?’, i jo no sabia què dir-li. Però ella m’insistia, així que li vaig demanar que s’assegués, que havíem de parlar, i es va quedar amb la cara congelada i el seu cap un poc boig”, ha explicat.

Després de conéixer la seua veritable identitat, “el bo és que no els va importar i van continuar tractant-me igual”, ha aclarit Vigo.

Últimes notícies

Espanya consolida el seu lideratge en vinya ecològica davant un consumidor més exigent

Espanya manté el lideratge en superfície de vinya ecològica a la Unió Europea, impulsat per un consumidor que prioritza la sostenibilitat i la qualitat del vi que compra.

La investigació del triple crim masclista de Dolores avança a l’espera de les autòpsies

La Guàrdia Civil manté oberta la investigació del triple crim masclista de Dolores mentres espera els resultats de les autòpsies per a confirmar la principal hipòtesi sobre l'ocorregut.

Polo i Vilaplana compareixen esta setmana en el Congrés per la gestió de la dana de 2024

La comissió d'investigació del Congrés sobre la dana d'octubre de 2024 interrogarà esta setmana al president de la CHJ, Miguel Polo, i a la periodista Maribel Vilaplana, després de reordenar-se les seues compareixences.

Dolores es bolca en un emotiu minut de silenci pel crim masclista en la caserna de la Guàrdia Civil

Centenars de veïns de Dolores es concentren davant l'ajuntament per a guardar un minut de silenci pel crim masclista ocorregut en una vivenda de la caserna de la Guàrdia Civil i mostrar el seu suport a la família.

El guàrdia civil acusat de matar a la seua dona i fill no tenia denúncies prèvies per maltractament

El guàrdia civil de 55 anys acusat d'assassinar a la seua esposa i al seu fill a la casa caserna de Dolores no constava en el sistema Viogén ni tenia denúncies prèvies per maltractament.

El professorat valencià intensifica la vaga amb noves manifestacions la setmana vinent

Els sindicats de docents de la Comunitat Valenciana han convocat una nova bateria de manifestacions i concentracions la setmana vinent dins de la vaga indefinida per a exigir millores en ràtios, plantilles, infraestructures, climatització, ensenyança en valencià i salaris.

Dos persones resulten ferides per l’explosió d’un fogó en un concurs de truites a la Vila Joiosa

Un home de 77 anys i una dona de 66 han patit cremades lleus en explotar la bombona d'un fogó de càmping gas durant un concurs de truites a la Vila Joiosa.

El pacient espanyol amb hantavirus evoluciona de manera favorable i continua estable

L'únic pacient espanyol amb hantavirus ingressat a l'hospital Gómez Ulla continua estable i millorant, mentres els seus 13 companys del vaixell Hondius i altres contactes continuen asimptomàtics.