12.8 C
València
Dijous, 19 febrer, 2026

Nou atropellament a un ancià en l’avinguda de L’Alcora de Castelló

La carretera de L’Alcora de Castelló ha tornat a ser aquest dijous escenari d’un atropellament a una persona d’avançada edat, a penes tres setmanes després de la tragèdia que acabava amb la defunció de tres persones quan un vehicle, amb un conductor que va donar positiu en alcohol, els atropellava en perdre el control i pujar-se’n a la calçada.

En aquesta ocasió ha sigut un vianant de 84 anys atropellat per un camió, que després de ser atés pels serveis sanitaris ha sigut traslladat a l’hospital General Universitari de Castelló, per politraumatisme.

Segons han informat fonts d’emergències, a les 9 hores, un camió atropellava a un home en l’avinguda l’Alcora de Castelló. El CICU mobilitzava una unitat del SAMU i una unitat de SVB. I l’equip mèdic del SAMU assistia a la víctima de l’accident, per politraumatisme.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Desmantellat un punt de venda de drogues al costat d’un saló d’apostes a Guardamar

Un home de 40 anys ha sigut detingut després de desmantellar-se un punt de venda de cocaïna i MDMA al costat d'un saló d'apostes a Guardamar. Es van confiscar drogues, material de tall i útils de dosificat; el jutjat va decretar la seua llibertat amb mesures cautelars.

El vent deixa ratxes de 117 km/h a Alcoi i hi ha avís taronja a Castelló

Les ratxes més intenses s'han mesurat a Alcoi, amb 117 km/h, i s'han registrat valors molt alts a Ayora, Xert, La Torre de les Maçanes i Buñol. Aemet manté avisos per vent este dijous a Castelló, amb nivell taronja a l'interior nord.

Agents dels EUA i el Canadà descobrixen la joia amagada de la Costa Blanca

Una quinzena d'agents dels EUA i el Canadà recorre durant tres dies la Costa Blanca per a conéixer la seua oferta de golf, gastronomia i cultura. L'objectiu és posicionar el destí a Amèrica del Nord i tancar aliances comercials.

Tancament temporal del trànsit de trens entre Catalunya i Comunitat Valenciana per fort vent

El trànsit ferroviari entre Catalunya i la Comunitat Valenciana romandrà tancat d'11.00 a 16.00 per ratxes molt fortes de vent. Adif ha avisat de possibles canvis segons evolucione el temps.

El detingut per l’assassinat de la seua exmuller i filla a Xilxes passarà demà a disposició judicial

L'arrestat, inicialment detingut per infringir una orde d'allunyament, afronta la imputació per dos assassinats. Les diligències seguixen sota secret i s'analitzen les cambres municipals.

Vent protagonista hui en la Comunitat Valenciana, amb baixada de temperatures i cels buidats

Ratxes molt fortes assotaran les tres províncies amb cel poc nuvolós o buidat i un descens de les màximes. Demà pujaran a l'interior i la mar continuarà mogut.

Luís Castro: ‘Si haguérem jugat tota la nit tampoc haguérem marcat’

El tècnic del Llevant va lamentar la falta d'encert després de la derrota davant el Vila-real i va defendre el lliurament de l'equip. Va assenyalar el dol davant el Barça com una final i va explicar la situació de Etta Eyong i la seua clàusula.

Marcelino avisa després del 0-1 al Llevant: la tranquil·litat m’agrada poc

El Vila-real va guanyar 0-1 al Llevant i Marcelino va restar importància a l'avantatge de set punts sobre el Betis. Va celebrar la porteria a zero i va lamentar no sentenciar.