Nova Borsa d’Ocupació Temporal de Sanitat: Terminis i Novetats

El 23 de novembre de 2023, la Conselleria de Sanitat ha anunciat que s’han publicat les llistes provisionals de la borsa d’ocupació temporal per a institucions sanitàries, corresponent a l’edició de 2024. Aquesta convocatòria, que ha estat impulsada mitjançant la Resolució de 20 de desembre del 2023, permet a les persones interessades un termini de 10 dies per a presentar al·legacions.

En esta nova edició, s’ha fixat el 31 de desembre del 2024 com a data límit tant per a les inscripcions a la borsa com per a realitzar modificacions de categories o departaments per a aquells que ja estiguessin inscrits. Així ho ha comunicat la Generalitat en un comunicat oficial. La baremació té com a data límit 30 de setembre del 2024 per a l’obtenció de requisits i mèrits, de manera que els mèrits aconseguits posteriorment a esta data no seran puntuats.

A més, s’han integrat les notes d’oposició per a la categoria d’Administratiu, que correspon a les Ofertes d’Ocupació Pública dels anys 2017 i 2018, amb la fase d’oposició ja finalitzada.

És important destacar que este concurse-oposició és d’àmbit intern, dirigit exclusivament a personal estatutari titular, amb destinació definitiva, en reingrés provisional o amb reserva de plaça dins del grup C2, per a Auxiliars administratius de la funció pública.

Com a aspecte innovador, el barem per a les categories A1 i A2 estatutàries sanitàries, d’acord amb el nou Decret 76/2024 del Consell, valora ara títols universitaris oficials que estan relacionats amb la categoria o especialitat, així com doctorats, màsters, títols propis universitaris i formacions en idiomes comunitaris.

Per facilitar la informació als interessats, s’ha habilitat un apartat especial a la pàgina web de la Conselleria on es pot accedir a tota la documentació relacionada amb estes llistes provisionals, incloent un apartat de preguntes freqüents que pretén aclarir dubtes comuns entre els candidats.

Últimes notícies

El Trofeu Festa d’Elx s’ajorna per les obres al Martínez Valero

L’Elche ha decidit no disputar el Trofeu Festa d’Elx abans de l’inici de LaLiga per les obres de millora al Martínez Valero. El club no descarta buscar una nova data en la finestra de setembre, però no pot garantir que el torneig es jugue enguany.

La nova camiseta del Valencia Basket celebra 40 anys d’història amb el taronja com a senyal d’identitat

El Valencia Basket ha presentat la seua nova primera equipació, batejada com Origen, que lluirà en ACB, Euroliga i Lliga Femenina Endesa i que ret homenatge al 40 aniversari del club amb el taronja com a color central i nous detalls en negre i daurat.

Un nou protocol a Alacant reduïx a la mitat els marcapassos després d’una vàlvula aòrtica

Un assaig clínic pioner a l’Hospital General Doctor Balmis d’Alacant mostra que un tractament pautat amb glucocorticoides abans i després d’una vàlvula aòrtica transcatèter reduïx a la mitat la necessitat de marcapassos permanents. L’estudi, liderat per ISABIAL, apunta també a un estalvi econòmic destacat per al sistema sanitari.

Localitzen mort un home que flotava a la platja del Puig

Un home ha sigut trobat sense vida mentre flotava a l’aigua de la platja del Puig. Els serveis sanitaris només han pogut confirmar el seu falleixement.

La cala Baeza d’El Campello es convertix en una nova platja accessible després d’una gran regeneració

La cala Baeza d’El Campello, un dels trams més degradats de la costa alacantina, s’ha regenerat completament gràcies a una inversió d’uns 3 milions d’euros del Ministeri per a la Transició Ecològica, que ha creat una platja més accessible, segura i ambientalment estable.

L’incendi de la Vall d’Uixó continua actiu i ja ha arrasat 9.300 hectàrees

L’incendi forestal declarat dissabte a la Vall d’Uixó continua sense control, amb 9.300 hectàrees cremades i un perímetre de 81 quilòmetres. Més de 1.200 professionals i una trentena de mitjans aeris treballen en les tasques d’extinció.

Mor un home trobat flotant a la platja d’El Puig

Un home ha sigut localitzat sense vida este dimarts a la nit mentre flotava a l’aigua a la platja d’El Puig. Els banyistes han intentat reanimar-lo abans que el SAMU confirmara la mort i l’autòpsia aclarirà ara les causes.

Trobem mort un home que flotava a la platja d’El Puig

Un home ha sigut localitzat sense vida mentre flotava en l’aigua a la platja d’El Puig. Els servicis sanitaris no han pogut reanimar-lo i l’autòpsia aclarirà les causes de la mort.
FILMOTECA D'ESTIU