13.7 C
València
Diumenge, 1 febrer, 2026

Nova Borsa d’Ocupació Temporal de Sanitat: Terminis i Novetats

El 23 de novembre de 2023, la Conselleria de Sanitat ha anunciat que s’han publicat les llistes provisionals de la borsa d’ocupació temporal per a institucions sanitàries, corresponent a l’edició de 2024. Aquesta convocatòria, que ha estat impulsada mitjançant la Resolució de 20 de desembre del 2023, permet a les persones interessades un termini de 10 dies per a presentar al·legacions.

En esta nova edició, s’ha fixat el 31 de desembre del 2024 com a data límit tant per a les inscripcions a la borsa com per a realitzar modificacions de categories o departaments per a aquells que ja estiguessin inscrits. Així ho ha comunicat la Generalitat en un comunicat oficial. La baremació té com a data límit 30 de setembre del 2024 per a l’obtenció de requisits i mèrits, de manera que els mèrits aconseguits posteriorment a esta data no seran puntuats.

A més, s’han integrat les notes d’oposició per a la categoria d’Administratiu, que correspon a les Ofertes d’Ocupació Pública dels anys 2017 i 2018, amb la fase d’oposició ja finalitzada.

És important destacar que este concurse-oposició és d’àmbit intern, dirigit exclusivament a personal estatutari titular, amb destinació definitiva, en reingrés provisional o amb reserva de plaça dins del grup C2, per a Auxiliars administratius de la funció pública.

Com a aspecte innovador, el barem per a les categories A1 i A2 estatutàries sanitàries, d’acord amb el nou Decret 76/2024 del Consell, valora ara títols universitaris oficials que estan relacionats amb la categoria o especialitat, així com doctorats, màsters, títols propis universitaris i formacions en idiomes comunitaris.

Per facilitar la informació als interessats, s’ha habilitat un apartat especial a la pàgina web de la Conselleria on es pot accedir a tota la documentació relacionada amb estes llistes provisionals, incloent un apartat de preguntes freqüents que pretén aclarir dubtes comuns entre els candidats.

Últimes notícies

La regidora que va insultar a Sánchez ha demanat disculpes i assumix la seua responsabilitat

Belén Navarro, regidora del PP a Vallanca, ha demanat disculpes després d'insultar a Pedro Sánchez a l'inici d'un míting a Terol i ha assumit la seua responsabilitat. Ha admés que les seues paraules no van estar a l'altura del respecte degut en el debat polític.

El PSPV denuncia que la dona expulsada per insultar a Sánchez en un míting és regidora del PP

El PSPV-PSOE ha assenyalat que l'assistent que va anomenar 'fill de puta' a Pedro Sánchez a l'inici d'un míting a Terol és una edil del PP de Vallanca. Els socialistes reclamen una condemna immediata i mesures al Partit Popular.

Un home es puja al sostre d’un avió a Manises i retarda dos hores un vol a Amsterdam

Un jove de 24 anys es va pujar al sostre d'un avió de Vueling en l'aeroport de Manises. L'aeronau, amb destinació Amsterdam, va enlairar dos hores més tard.

Fernando Esteso serà vetlat demà a València i l’enterrament serà a Saragossa

La capella ardent s'obrirà el dilluns a les 11.00 en el tanatori Mémora de València. L'enterrament serà a Saragossa en la més estricta intimitat, a petició de la família.

Fornals decidix en el 88 i el Betis venç 2-1 al València en La Cartoixa

El migcampista, que va entrar després del descans, va culminar una carrera de Deossa per a segellar un triomf que semblava escapar-se. La victòria col·loca als verd-i-blancs en la quinta posició.

Fornals decidix en el 88 i dona al Betis un triomf clau davant el València

El Betis va véncer 2-1 al València en La Cartoixa amb un gol de Pablo Fornals en el minut 88, després d'una cavalcada de Deossa, i es va ajudar a pujar a la quinta plaça.

Luis Rioja lamenta la derrota davant el Betis després del seu gol inicial

L'extrem del València va lamentar la derrota 2-1 en el camp del Betis malgrat obrir el marcador. Va destacar que l'equip va competir bé i va demanar quedar-se amb el positiu.

101-65: el València Basket va arrasar al Hiopos Lleida amb una pluja primerenca de triples

El València Basket va firmar 12 triples al descans (55%) i va deixar el partit vist per a sentència abans de l'intermedi. El Lleida, sense Diagne en la segona part, va claudicar.