Nova Borsa d’Ocupació Temporal de Sanitat: Terminis i Novetats

El 23 de novembre de 2023, la Conselleria de Sanitat ha anunciat que s’han publicat les llistes provisionals de la borsa d’ocupació temporal per a institucions sanitàries, corresponent a l’edició de 2024. Aquesta convocatòria, que ha estat impulsada mitjançant la Resolució de 20 de desembre del 2023, permet a les persones interessades un termini de 10 dies per a presentar al·legacions.

En esta nova edició, s’ha fixat el 31 de desembre del 2024 com a data límit tant per a les inscripcions a la borsa com per a realitzar modificacions de categories o departaments per a aquells que ja estiguessin inscrits. Així ho ha comunicat la Generalitat en un comunicat oficial. La baremació té com a data límit 30 de setembre del 2024 per a l’obtenció de requisits i mèrits, de manera que els mèrits aconseguits posteriorment a esta data no seran puntuats.

A més, s’han integrat les notes d’oposició per a la categoria d’Administratiu, que correspon a les Ofertes d’Ocupació Pública dels anys 2017 i 2018, amb la fase d’oposició ja finalitzada.

És important destacar que este concurse-oposició és d’àmbit intern, dirigit exclusivament a personal estatutari titular, amb destinació definitiva, en reingrés provisional o amb reserva de plaça dins del grup C2, per a Auxiliars administratius de la funció pública.

Com a aspecte innovador, el barem per a les categories A1 i A2 estatutàries sanitàries, d’acord amb el nou Decret 76/2024 del Consell, valora ara títols universitaris oficials que estan relacionats amb la categoria o especialitat, així com doctorats, màsters, títols propis universitaris i formacions en idiomes comunitaris.

Per facilitar la informació als interessats, s’ha habilitat un apartat especial a la pàgina web de la Conselleria on es pot accedir a tota la documentació relacionada amb estes llistes provisionals, incloent un apartat de preguntes freqüents que pretén aclarir dubtes comuns entre els candidats.

Últimes notícies

El Betis s’imposa a Vila-real i reforça la seua candidatura europea

El Betis ha guanyat 1-2 al Vila-real a La Ceràmica amb un gran segon temps, que Manuel Pellegrini ha qualificat de partit de ‘sis punts’, mentre que Iñigo Pérez ha admés que la imatge grogueta després del descans és ‘danyina’ per a l’autoestima de l’equip.

Gerard Moreno admet l’ansietat del Vila-real en les remuntades

Gerard Moreno ha reconegut després de la derrota davant el Betis que al Vila-real li ha pogut l’ansietat quan s’ha vist per darrere en el marcador i que a l’equip li falta contundència per a tancar els partits quan s’avança.

Dani Ceballos torna a jugar amb el Betis nou anys després

Dani Ceballos ha tornat a vestir la samarreta del Betis en partit oficial nou anys després, en la victòria verd-i-blanca al camp del Villarreal. El migcampista d'Utrera ha entrat en la segona part i ha contribuït al triomf que impulsa l'equip a la zona alta.

El Betis remunta a La Ceràmica i afon a un Villarreal sense victòries

El Villarreal s’ha avançat amb un gol de Gerard Moreno, però el Betis ha remuntat abans del descans i ha infligit una nova derrota als groguets, que continuen sense conéixer la victòria en LALIGA EA SPORTS.

Dos detinguts a Benicàssim amb un quilo de càpsules d’amapola adormidera

La Guàrdia Civil ha detingut dos hòmens a Benicàssim després d’intervindre’ls més d’un quilo de càpsules d’amapola adormidera i pols triturada, considerats productes per a fabricar droga.

Real Madrid es juga mantindre el pols a LaLiga al camp d’un Elx obligat a reaccionar

El Real Madrid afronta una eixida clau al Martínez Valero per no despenjar-se del Barça, davant un Elx sense triomfs i amb urgència per puntuar com a local. Martín Anselmi confia en la possessió i en el talent de Buonanotte per frenar el potencial blanc.

Óscar Sánchez assumirà de forma interina la banqueta del València en Primera

Óscar Sánchez, tècnic del València Mestalla, dirigirà dimarts el primer equip en el camp de l’Alavés i es convertirà en el seixanta-cinqué entrenador del club en Primera Divisió, després de la destitució de Carlos Corberán.

Arresten a Gandia un pederasta reincident amb fotos sexuals del seu bebé i de la seua hijastra menor

La Policia Nacional ha detingut a Gandia un home de 39 anys, reincident, que havia produït i distribuït imatges sexuals del seu bebé d’un any i fotos íntimes de la filla menor de la seua parella sense consentiment. L’arrest s’ha produït després d’una investigació de ciberpatrullatge en fòrums pedòfils, i el detingut ja està en presó preventiva.