Nova Borsa d’Ocupació Temporal de Sanitat: Terminis i Novetats

El 23 de novembre de 2023, la Conselleria de Sanitat ha anunciat que s’han publicat les llistes provisionals de la borsa d’ocupació temporal per a institucions sanitàries, corresponent a l’edició de 2024. Aquesta convocatòria, que ha estat impulsada mitjançant la Resolució de 20 de desembre del 2023, permet a les persones interessades un termini de 10 dies per a presentar al·legacions.

En esta nova edició, s’ha fixat el 31 de desembre del 2024 com a data límit tant per a les inscripcions a la borsa com per a realitzar modificacions de categories o departaments per a aquells que ja estiguessin inscrits. Així ho ha comunicat la Generalitat en un comunicat oficial. La baremació té com a data límit 30 de setembre del 2024 per a l’obtenció de requisits i mèrits, de manera que els mèrits aconseguits posteriorment a esta data no seran puntuats.

A més, s’han integrat les notes d’oposició per a la categoria d’Administratiu, que correspon a les Ofertes d’Ocupació Pública dels anys 2017 i 2018, amb la fase d’oposició ja finalitzada.

És important destacar que este concurse-oposició és d’àmbit intern, dirigit exclusivament a personal estatutari titular, amb destinació definitiva, en reingrés provisional o amb reserva de plaça dins del grup C2, per a Auxiliars administratius de la funció pública.

Com a aspecte innovador, el barem per a les categories A1 i A2 estatutàries sanitàries, d’acord amb el nou Decret 76/2024 del Consell, valora ara títols universitaris oficials que estan relacionats amb la categoria o especialitat, així com doctorats, màsters, títols propis universitaris i formacions en idiomes comunitaris.

Per facilitar la informació als interessats, s’ha habilitat un apartat especial a la pàgina web de la Conselleria on es pot accedir a tota la documentació relacionada amb estes llistes provisionals, incloent un apartat de preguntes freqüents que pretén aclarir dubtes comuns entre els candidats.

Últimes notícies

Aliou Dieng ja és a Manises per a tancar el seu fitxatge pel València CF

El migcentre malià Aliou Dieng, procedent de l’Al Ahly, ha aterrat a Manises per a passar reconeixements i convertir-se en nou jugador del València CF, amb l’objectiu de recuperar les nits europees a Mestalla.

Paterna posa en marxa els canons d’aigua per a protegir el bosc de la Vallesa davant l’onada de calor

L’Ajuntament de Paterna ha activat el sistema automatitzat de canons d’aigua del projecte Guardian per a reforçar la protecció del bosc de la Vallesa davant les altes temperatures i el risc extrem d’incendis forestals.

Aemet alerta de reventons secs per l’onada de calor a l’interior valencià

Aemet ha advertit que l’ambient extremadament càlid i sec pot generar reventons secs amb ratxes de vent molt fortes i de curta duració, sobretot en zones de l’interior de València i Castelló.

Aemet alerta de reventons secs amb ratxes de vent molt fortes per la calor extrema

Aemet ha avisat que la combinació de calor extrema i ambient molt sec pot provocar reventons secs amb ratxes de vent molt fortes i de curta duració, sobretot en zones de l’interior de València i Castelló.

Aemet alerta de reventons secs per l’extrema calor en l’interior valencià

Aemet ha avisat que l’ambient extremadament calorós i sec pot provocar reventons secs amb ratxes de vent molt fortes i breus, sobretot en zones de l’interior de València i Castelló.

Aemet alerta de reventons secs per l’onada de calor a l’interior valencià

Aemet ha advertit que la calor extrema i l’ambient molt sec poden provocar reventons secs amb ratxes de vent molt fortes i sobtades a l’interior de València i Castelló.

Aemet alerta de reventons secs per l’onada de calor a l’interior valencià

Aemet ha avisat que la calor extrema i l’ambient molt sec poden generar reventons secs amb ràfegues de vent molt fortes, sobretot en zones de l’interior de València i Castelló.

Aemet alerta de reventons secs amb ratxes de vent molt fortes per la calor extrema

Aemet ha advertit que la combinació de calor extrema i ambient molt sec pot generar reventons secs amb ratxes de vent molt fortes i de curta duració, especialment en zones de l’interior de València i Castelló.