Nova Borsa d’Ocupació Temporal de Sanitat: Terminis i Novetats

El 23 de novembre de 2023, la Conselleria de Sanitat ha anunciat que s’han publicat les llistes provisionals de la borsa d’ocupació temporal per a institucions sanitàries, corresponent a l’edició de 2024. Aquesta convocatòria, que ha estat impulsada mitjançant la Resolució de 20 de desembre del 2023, permet a les persones interessades un termini de 10 dies per a presentar al·legacions.

En esta nova edició, s’ha fixat el 31 de desembre del 2024 com a data límit tant per a les inscripcions a la borsa com per a realitzar modificacions de categories o departaments per a aquells que ja estiguessin inscrits. Així ho ha comunicat la Generalitat en un comunicat oficial. La baremació té com a data límit 30 de setembre del 2024 per a l’obtenció de requisits i mèrits, de manera que els mèrits aconseguits posteriorment a esta data no seran puntuats.

A més, s’han integrat les notes d’oposició per a la categoria d’Administratiu, que correspon a les Ofertes d’Ocupació Pública dels anys 2017 i 2018, amb la fase d’oposició ja finalitzada.

És important destacar que este concurse-oposició és d’àmbit intern, dirigit exclusivament a personal estatutari titular, amb destinació definitiva, en reingrés provisional o amb reserva de plaça dins del grup C2, per a Auxiliars administratius de la funció pública.

Com a aspecte innovador, el barem per a les categories A1 i A2 estatutàries sanitàries, d’acord amb el nou Decret 76/2024 del Consell, valora ara títols universitaris oficials que estan relacionats amb la categoria o especialitat, així com doctorats, màsters, títols propis universitaris i formacions en idiomes comunitaris.

Per facilitar la informació als interessats, s’ha habilitat un apartat especial a la pàgina web de la Conselleria on es pot accedir a tota la documentació relacionada amb estes llistes provisionals, incloent un apartat de preguntes freqüents que pretén aclarir dubtes comuns entre els candidats.

Últimes notícies

La calor ofegant dispara fins als 38,2 graus les màximes a Anna i generalitza els més de 30 a la Comunitat

Les temperatures han superat els 30 graus en pràcticament tots els municipis de la Comunitat Valenciana i han arribat als 38,2 graus a Anna, en una jornada de calor extrema que ha deixat també tres morts atribuïbles a l’onada de calor.

L’incendi de vegetació de Torrent queda estabilitzat i ja sense mitjans aeris

L’incendi de vegetació declarat a la zona de Cumbres de Calicanto, a Torrent, ha quedat estabilitzat i els set mitjans aeris mobilitzats s’han retirat després de l’activació del nivell 1 del PEIF.

Sis mitjans aeris lluiten contra un incendi de vegetació a Torrent

Sis mitjans aeris i diversos efectius terrestres treballen en l’extincio d’un incendi de vegetacio declarat a Torrent, que ha obligat a activar la situacio 1 del Pla Especial front al Risc d’Incendis Forestals.

Panyols blancs a la plaça dels Estels per a la mascletà d’Alto Palancia que tanca les Fogueres

Pirotècnia Alto Palancia, de Castelló, ha tancat el concurs de mascletaes de les Fogueres de Sant Joan d’Alacant amb un espectacle de més de sis minuts i 150 quilos de pólvora que ha fet onejar panyols blancs a la plaça dels Estels.

Cau un lladre de vehicles i el seu còmplice després d’una onada de robatoris a Cabo de Palos i El Algar

La Guàrdia Civil ha detingut el presumpte autor d’una dotzena de robatoris vinculats a vehicles en zones del Mar Menor i investiga el seu principal col·laborador. Els robatoris, comesos sobretot a Cabo de Palos i El Algar, inclouen sostracció de vehicles, diners en efectiu i loteria.

Nou morts pel calor extrem en la Comunitat Valenciana, cinc d’elles a la província de València

La Comunitat Valenciana ha registrat nou morts atribuïdes a l’onada de calor des del 30 de maig, cinc d’elles a la província de València i totes en persones majors de 65 anys.

Micó exige a Sánchez reaccionar davant la corrupció encara que ja puga ser tard

Águeda Micó reprova a Pedro Sánchez la falta de resposta contundent davant els casos de corrupció que afecten el PSOE i li retreu les quatre setmanes que ha tardat a comparéixer al Congrés.

La nit de Sant Joan de 2026 a València, quasi tan calorosa com el rècord de 2003

La nit de Sant Joan de 2026 ha sigut la segona més calorosa registrada a València, amb una mínima de 22,8 graus, i deixa també valors molt alts a Castelló, Alacant i l’interior.