La novetat de Lidl per a paladars exigents que està arrassant

 

La cadena de supermercats Lidl és una marca comercial d’origen alemany que ha conseguit un rotund èxit en tot Europa i els Estats Units gràcies a la varietat de productes i servicis que oferix i, per descomptat, la relació qualitat-preu.

 

 

En els seus lineals es poden trobar articles de tota classe, ja siga de neteja, cura personal, moda, objectes tecnològics i sobretot alimentació. En esta última, la secció de xocolates és la que més està triomfant, ja que Lidl ha incorporat nous productes de la marca JD Gross.

 

El nou producte estrella de Lidl

Per als que els agraden les xocolates d’alta gamma, els nous articles de la marca JD Gross seran una exquisidesa per als seus exigents paladars.

 

Prèviament, la marca de xocolates prèmium de Lidl ja oferia un gran assortiment de xocolates i bombons de diferents orígens com Equador o Amazones. A demés, diferents sabors com caramel, gerd, pistatxos, sal; i moltes combinacions com fruits de bosc i cacau, que és paregut al xocolate blanc amb un lleuger sabor àcid, mousse de xocolata amb llet i mores, mousse de maracujà i xocolata blanca, mousse de xocolata amb llet i plàtan.

 

 

En esta nova gamma de xocolates predomina el cacau, un gust intens i amarg molt natural, i una ideal font d’energia i plaer.

 

JD Gross també té a la seua disposició diferents varietats de xocolates amb llet ‘Spéciale’ ja siga amb llet i avellanes, blanc i negre amb ametlles o diferents rajoles de xocolate bombó amb praliné i crema de tòfona. Sense dubte, tries el xocolate que tries, acabarà formant part del moment de goig del teu dia.

 

El xocolate rosa o ‘ruby’

El xocolate és un dels aliments que més seguidors té en tot el món. Des de ben xicotets que el mengem, però actualment podem trobar de diferents gustos i graus de cacau. La recepta més famosa i típica de xocolate és senzilla: cacau, llet i sucre. No obstant això, el xocolate blanc no usa cacau sinó la mantega d’estos grans. A demés, el xocolate purament negre no té un percentatge mínim fixat de cacau. 

 

 

D’esta forma, a este concepte també se li ha anat afegint un nou article: el xocolate ‘ruby’. Este xocolate és de color rosa, i no es tracta de xocolate blanc amb colorants ni cap altra alteració de les xocolates que ja coneixíem fins ara. El xocolate ‘ruby’ és una nova classe de xocolate amb un sabor característic, és a dir, afruitat i àcid, tal com han destacat alguns consumidors del nou producte de Lidl.

Últimes notícies

Una pedregada forta causa danys en cotxes i vivendes a Utiel

Una tempesta amb granís de gran tamany ha causat danys materials en vehicles, teulades i arbrat a Utiel, mentres Aemet preveu que continuen les tronades fortes a l’interior de la província de València.

Denunciat per portar una persona pujades damunt del cotxe a Xàbia

La Policia Local de Xàbia ha denunciat el conductor d’un turisme per conducció temerària després de circular amb una persona pujada al sostre del vehicle, una infracció molt greu que comporta sis punts menys i multa econòmica.

Fortes tempestes amb granís de fins a 3 cm al nord interior de València

El nord interior de la província de València ha registrat esta vesprada tempestes fortes amb granís de fins a 3 centímetres i avís taronja activat per Aemet, especialment a la zona d’Utiel i el Rincón de Ademuz.

L’Elx fitxa el migcampista Javier Morcillo fins a 2030

L’Elx ha tancat la incorporació del migcampista català Javier Morcillo, procedent de l’Atlético de Madrid, amb contracte fins a juny de 2030, ampliable una temporada més per objectius.

Detenen a Castelló una cuidadora per traure 24.000 € del compte d’una anciana que atenia

Una cuidadora ha sigut detinguda a Castelló per retirar durant mesos quasi 24.000 euros del compte d’una anciana i vendre una joia seua sense consentiment familiar, descobert tot després de la mort de la víctima.

Les platges valencianes estrenen sensors per controlar la qualitat de l’aigua en temps real

La Generalitat ha posat en marxa una prova pilot amb biosensors intel·ligents a Port Saplaya i Meliana per controlar en temps real la qualitat de l’aigua de les platges i reforçar la seguretat sanitària.

Guia per a vore l’eclipsi solar amb seguretat a la Comunitat Valenciana

La Generalitat ha activat un dispositiu especial per l’eclipsi del 12 d’agost, amb nivell 3 de preemergència forestal, tancament de parcs naturals i un decàleg de consells per a una observació segura.

Canet lo Roig, la Jana i Traiguera asseguren l’aigua potable amb una obra solar de 4,3 milions

Canet lo Roig, la Jana i Traiguera ja tenen garantit l’abastiment d’aigua potable gràcies a una infraestructura de 4,3 milions d’euros alimentada amb energia solar, declarada d’emergència per la sequera extraordinària a la demarcació del Xúquer.
FILMOTECA D'ESTIU