La novetat de Lidl per a paladars exigents que està arrassant

 

La cadena de supermercats Lidl és una marca comercial d’origen alemany que ha conseguit un rotund èxit en tot Europa i els Estats Units gràcies a la varietat de productes i servicis que oferix i, per descomptat, la relació qualitat-preu.

 

 

En els seus lineals es poden trobar articles de tota classe, ja siga de neteja, cura personal, moda, objectes tecnològics i sobretot alimentació. En esta última, la secció de xocolates és la que més està triomfant, ja que Lidl ha incorporat nous productes de la marca JD Gross.

 

El nou producte estrella de Lidl

Per als que els agraden les xocolates d’alta gamma, els nous articles de la marca JD Gross seran una exquisidesa per als seus exigents paladars.

 

Prèviament, la marca de xocolates prèmium de Lidl ja oferia un gran assortiment de xocolates i bombons de diferents orígens com Equador o Amazones. A demés, diferents sabors com caramel, gerd, pistatxos, sal; i moltes combinacions com fruits de bosc i cacau, que és paregut al xocolate blanc amb un lleuger sabor àcid, mousse de xocolata amb llet i mores, mousse de maracujà i xocolata blanca, mousse de xocolata amb llet i plàtan.

 

 

En esta nova gamma de xocolates predomina el cacau, un gust intens i amarg molt natural, i una ideal font d’energia i plaer.

 

JD Gross també té a la seua disposició diferents varietats de xocolates amb llet ‘Spéciale’ ja siga amb llet i avellanes, blanc i negre amb ametlles o diferents rajoles de xocolate bombó amb praliné i crema de tòfona. Sense dubte, tries el xocolate que tries, acabarà formant part del moment de goig del teu dia.

 

El xocolate rosa o ‘ruby’

El xocolate és un dels aliments que més seguidors té en tot el món. Des de ben xicotets que el mengem, però actualment podem trobar de diferents gustos i graus de cacau. La recepta més famosa i típica de xocolate és senzilla: cacau, llet i sucre. No obstant això, el xocolate blanc no usa cacau sinó la mantega d’estos grans. A demés, el xocolate purament negre no té un percentatge mínim fixat de cacau. 

 

 

D’esta forma, a este concepte també se li ha anat afegint un nou article: el xocolate ‘ruby’. Este xocolate és de color rosa, i no es tracta de xocolate blanc amb colorants ni cap altra alteració de les xocolates que ja coneixíem fins ara. El xocolate ‘ruby’ és una nova classe de xocolate amb un sabor característic, és a dir, afruitat i àcid, tal com han destacat alguns consumidors del nou producte de Lidl.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Redó i Morant se citen a València amb les dones vetades en la confraria de Sagunt

Les ministres Ana Redondo i Diana Morant es reunixen a València amb representants del col·lectiu Setmana Santa Inclusiva després de la negativa de la Confraria de la Puríssima Sang de Sagunt a admetre dones, una decisió que pot tindre conseqüències legals i turístiques.

Rajoy elogia la sensatesa de Pérez Llorca i la seua gestió al capdavant de la Generalitat

Mariano Rajoy presenta a Torrent el seu llibre 'L'art de governar' i reivindica la sensatesa i moderació de Juanfran Pérez Llorca al capdavant de la Generalitat, en un acte centrat en la defensa de la democràcia i les bones pràctiques de govern.

Detingut un aficionat del Múrcia per una brutal pallissa a un seguidor de l’Hèrcules després del partit

La Policia Nacional ha arrestat a Alacant a un jove de 29 anys, seguidor del Real Murcia, per la seua presumpta participació en la pallissa a un aficionat de l'Hèrcules després del partit del 15 de març.

Un jutjat obliga a València a actuar contra el soroll dels festivals a la Ciutat de les Arts

Una sentència reconeix que el soroll dels festivals a la Ciutat de les Arts vulnera drets fonamentals dels veïns i ordena a l'Ajuntament adoptar mesures, inclosa la possible reubicació dels esdeveniments.

Ciutadans demana ser acusació popular en la causa de les vivendes protegides de la Platja de Sant Joan

Ciutadans sol·licita personar-se com a acusació popular en la investigació judicial per les presumptes irregularitats en l'adjudicació de vivendes de protecció pública a la Platja de Sant Joan, a Alacant.

Més de 550 corredors desafiaran les escales del Gran Hotel Bali en la Pujada Vertical

La XX Pujada Vertical al Gran Hotel Bali reunirà este dissabte a Benidorm a més de 550 esportistes, inclosos els millors especialistes del circuit mundial de carreres de gratacels.

València impulsa la recuperació dels seus ponts històrics i prioritza el de San José

L'Ajuntament de València aferma el pla de conservació dels cinc ponts històrics i concentra ara els treballs en el Pont de San José, on ja s'ha actuat en nou dels seus tretze arcs.

L’alberg i centre d’experiències mediterrànies de Tabarca reobri amb nova oferta sostenible

L'alberg i centre d'experiències mediterrànies de l'illa de Tabarca reobri després d'una renovació sostenible, amb tallers gastronòmics, rutes guiades i activitats astronòmiques per a desestacionalitzar el turisme en la Costa Blanca.