18.3 C
València
Dijous, 29 gener, 2026

La novetat de Lidl per a paladars exigents que està arrassant

 

La cadena de supermercats Lidl és una marca comercial d’origen alemany que ha conseguit un rotund èxit en tot Europa i els Estats Units gràcies a la varietat de productes i servicis que oferix i, per descomptat, la relació qualitat-preu.

 

 

En els seus lineals es poden trobar articles de tota classe, ja siga de neteja, cura personal, moda, objectes tecnològics i sobretot alimentació. En esta última, la secció de xocolates és la que més està triomfant, ja que Lidl ha incorporat nous productes de la marca JD Gross.

 

El nou producte estrella de Lidl

Per als que els agraden les xocolates d’alta gamma, els nous articles de la marca JD Gross seran una exquisidesa per als seus exigents paladars.

 

Prèviament, la marca de xocolates prèmium de Lidl ja oferia un gran assortiment de xocolates i bombons de diferents orígens com Equador o Amazones. A demés, diferents sabors com caramel, gerd, pistatxos, sal; i moltes combinacions com fruits de bosc i cacau, que és paregut al xocolate blanc amb un lleuger sabor àcid, mousse de xocolata amb llet i mores, mousse de maracujà i xocolata blanca, mousse de xocolata amb llet i plàtan.

 

 

En esta nova gamma de xocolates predomina el cacau, un gust intens i amarg molt natural, i una ideal font d’energia i plaer.

 

JD Gross també té a la seua disposició diferents varietats de xocolates amb llet ‘Spéciale’ ja siga amb llet i avellanes, blanc i negre amb ametlles o diferents rajoles de xocolate bombó amb praliné i crema de tòfona. Sense dubte, tries el xocolate que tries, acabarà formant part del moment de goig del teu dia.

 

El xocolate rosa o ‘ruby’

El xocolate és un dels aliments que més seguidors té en tot el món. Des de ben xicotets que el mengem, però actualment podem trobar de diferents gustos i graus de cacau. La recepta més famosa i típica de xocolate és senzilla: cacau, llet i sucre. No obstant això, el xocolate blanc no usa cacau sinó la mantega d’estos grans. A demés, el xocolate purament negre no té un percentatge mínim fixat de cacau. 

 

 

D’esta forma, a este concepte també se li ha anat afegint un nou article: el xocolate ‘ruby’. Este xocolate és de color rosa, i no es tracta de xocolate blanc amb colorants ni cap altra alteració de les xocolates que ja coneixíem fins ara. El xocolate ‘ruby’ és una nova classe de xocolate amb un sabor característic, és a dir, afruitat i àcid, tal com han destacat alguns consumidors del nou producte de Lidl.

Últimes notícies

Matt Costello, baixa diversos partits per molèsties en el genoll esquerre

València Basket no comptarà amb Matt Costello en les pròximes trobades per molèsties en el genoll esquerre. És baixa d'última hora davant el Maccabi i el seu retorn queda pendent d'evolució.

Prop de 200 tractors prenen el centre d’Alacant contra l’acord UE-Mercosur i pel Tajo-Segura

Prop de 200 tractors recorren el centre d'Alacant en una protesta de Asaja contra l'acord UE-Mercosur, les retallades de la PAC i en defensa del transvasament Tajo-Segura. El sector reclama igualtat de condicions i aigua suficient i preveu tancar la jornada amb una concentració i lectura de manifest.

Ábalos anuncia la seua jubilació després de renunciar a l’escó i quedar sense ingressos

José Luis Ábalos ha anunciat que es retira i s'acull a la jubilació després de renunciar a l'escó i quedar sense ingressos i funcions per la seua suspensió. Ho explica en X amb el missatge 'Objectiu aconseguit!' i un retret als 'grans interpretadors'.

Pérez Llorca reconeix el treball de Tragsa després de la dana d’octubre

Pérez Llorca ha reconegut el treball de Tragsa després de la dana del 29 d'octubre de 2024. En una reunió amb Jesús Casas han repassat obres i suport tècnic en la Comunitat.

Rafa Marín demana perdó després del 3-0 i admet que el Vila-real va estar per davall de l’esperat

El central del Vila-real va assumir la derrota 3-0 davant el Bayer Leverkusen i el tancament en la Lliga de Campions amb set derrotes i un empat. Va cridar a centrar-se en LaLiga i a preparar el dol davant Osasuna.

València i la Generalitat acceleren 188 vivendes públiques amb 75 pisos assequibles en Tarongers

Ajuntament i Generalitat impulsen 188 vivendes públiques a la ciutat i ultimen 75 pisos de lloguer assequible en l'avinguda dels Tarongers, amb lliurament previst este estiu.

Unai Núñez confia a canviar la dinàmica del València: queda molt per jugar

El central es va presentar com a nou jugador del València convençut que encara hi ha marge per a revertir la dinàmica. Arriba cedit pel Celta, es veu llest i espera la inscripció.

Sanitat ha posat en marxa un seguiment de tres anys per a mesurar l’impacte mental de la dana

El Ministeri de Sanitat, la Conselleria i el ISCIII han iniciat un estudi pilot de cohort per a avaluar durant tres anys l'impacte de la dana en la salut mental. La investigació mesurarà depressió, ansietat i estrés posttraumàtic segons el nivell d'exposició i servirà per a planificar recursos.