Obri al trànsit el pont de la CV-50 que connecta Xest amb l’A3

VALÈNCIA, 28 (EUROPA PRESS)

El pont Mabey provisional instal·lat per la Unitat Militar d’Emergències (UME) a la CV-50, al terme municipal de Xest, s’ha obert al trànsit hui al migdia, després de la finalització de les rampes d’accés i la senyalització, per part de la Generalitat, després del pas de la dana del 29 d’octubre.

La circulació per esta passarel·la és en tots dos sentits, però d’un únic carril, regulada per semàfors. A partir d’ara, Xest compta amb un nou accés provisional obert que connecta la localitat amb l’A3 i pel qual està permesa la circulació de vehicles pesants, segons ha informat el consistori en un comunicat.

D’esta forma els vehicles de més de 3.500 quilos ja poden entrar i eixir de la localitat per dos accessos: per la CV-50 direcció a l’A3, a través d’este nou pont provisional, i per la CV-50 direcció Vilamarxant.

El servici de transport públic amb autobús es reprendrà a partir de la setmana que ve i s’informarà de la posada en funcionament mitjançant les plataformes informatives municipals.

D’altra banda, ja s’ha obert el camí que ix de la rotonda de la CV-50, després de passar el pont, que connecta amb la urbanització Aguas Perdidas i amb l’A3, situat entre Helados Estiu i Cherubino.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Dos morts en caure un cotxe al riu Clariano des d’un pont a Ontinyent

Dos persones han mort i una tercera ha resultat ferida després de precipitar-se un cotxe per un pont al riu Clariano, a Ontinyent, quan circulava per la CV-668.

Un jove de 26 anys resulta ferit per cremades en l’incendi d’una cuina a Alfafar

Un incendi en la cuina d'una vivenda a Alfafar ha provocat cremades a un jove de 26 anys, que ha sigut traslladat a l'hospital La Fe, i ha afectat per fum a altres tres persones que han sigut donades d'alta en el lloc.

Associacions de víctimes s’unixen a València per a denunciar negligències en la dana, el cribratge de mama i les residències de Madrid

Col·lectius de víctimes de la dana de València, del cribratge de càncer de mama a Andalusia i de les residències de Madrid durant la covid s'agermanen en una concentració que reclama responsabilitats polítiques i judicials.

Els bombers intenten controlar un incendi en una planta de reciclatge d’Onda

Bombers del Consorci provincial de Castelló treballen per a extingir un incendi molt desenrotllat en la planta de reciclatge d'Onda, que ha generat una gran columna de fum.

Els bombers rescaten a un cavall caigut en una séquia a Borriana

Un cavall que havia caigut a una séquia a Borriana és rescatat en bon estat pels bombers de la Plana Baixa mitjançant un dispositiu amb vehicle de rescat en altura.

L’Elx marxa al descans amb un 0-2 davant l’Oviedo

L'Elx s'imposa 0-2 a l'Oviedo al descans en el Carlos Tartiere, amb gols matiners de Pedro Bigas i Gonzalo Villar en els primers vint minuts.

L’aventura agrícola de Vicente Blasco Ibáñez a l’Argentina centra una conferència a València

Una conferència a València recupera la poc coneguda etapa de Vicente Blasco Ibáñez com a empresari agrícola a l'Argentina, on va impulsar dos colònies que van marcar la seua vida.

Espanyol i Llevant es mesuren en un dol clau per la permanència

Espanyol i Llevant s'enfronten en el RCDE Stadium en un partit decisiu per la permanència, marcat per la mala ratxa blanc-i-blava i l'impuls recent del conjunt valencià.