Anuncios

Obri al trànsit el pont de la CV-50 que connecta Xest amb l’A3

VALÈNCIA, 28 (EUROPA PRESS)

El pont Mabey provisional instal·lat per la Unitat Militar d’Emergències (UME) a la CV-50, al terme municipal de Xest, s’ha obert al trànsit hui al migdia, després de la finalització de les rampes d’accés i la senyalització, per part de la Generalitat, després del pas de la dana del 29 d’octubre.

Anuncios

La circulació per esta passarel·la és en tots dos sentits, però d’un únic carril, regulada per semàfors. A partir d’ara, Xest compta amb un nou accés provisional obert que connecta la localitat amb l’A3 i pel qual està permesa la circulació de vehicles pesants, segons ha informat el consistori en un comunicat.

D’esta forma els vehicles de més de 3.500 quilos ja poden entrar i eixir de la localitat per dos accessos: per la CV-50 direcció a l’A3, a través d’este nou pont provisional, i per la CV-50 direcció Vilamarxant.

El servici de transport públic amb autobús es reprendrà a partir de la setmana que ve i s’informarà de la posada en funcionament mitjançant les plataformes informatives municipals.

D’altra banda, ja s’ha obert el camí que ix de la rotonda de la CV-50, després de passar el pont, que connecta amb la urbanització Aguas Perdidas i amb l’A3, situat entre Helados Estiu i Cherubino.

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

El Festival de Cinema d’Alacant celebra els 40 anys de Matador amb una passada especial en 4K

El Festival Internacional de Cinema d'Alacant celebrarà el 40 aniversari de Matador amb una projecció especial en versió remasteritzada en 4K en el teatre Arniches.

El València Basket s’agarra al factor Roig Arena en un quint partit decisiu davant Panathinaikos

El València Basket es juga en el Roig Arena el passe a la seua primera Final Four de l'Eurolliga en un quint partit marcat pel clar domini històric dels equips locals, però amb el recent avís de les sorpreses de 2024.

El València Basket perseguix el seu quart títol seguit en la seua sexta final de Lliga Femenina

El València Basket es mesura al Casademont Zaragoza en la final de la Lliga Femenina amb el repte d'aconseguir el seu quart títol consecutiu en la seua sexta final seguida en la competició.

El turisme genera ingressos fiscals suficients per a quasi cobrir la sanitat valenciana

El Consell destaca que la recaptació fiscal vinculada al turisme en 2024 va ascendir a 9.263 milions, una xifra que permetria cobrir pràcticament el cost del sistema sanitari valencià.

La Fiscalia recolza que se cite a Barrachina i Rovira en la causa per la gestió de la dana

La Fiscalia Provincial de València demana a la jutgessa que revoque la seua decisió i cite com a testimonis als consellers Miguel Barrachina i José Antonio Rovira en la investigació penal per la gestió de la dana.

Celta i Llevant es juguen la temporada en Balaídos

Celta i Llevant arriben en bon moment a un partit clau en Balaídos: els gallecs busquen afermar la lluita per Europa i els valencians eixir del descens.

Barrachina reclama una PAC que assegure relleu generacional i continuïtat del camp valencià

El conseller Miguel Barrachina defén una PAC justa i adaptada al camp valencià que garantisca relleu generacional, competitivitat i continuïtat de l'activitat agrària enfront de les retallades i la renacionalització.

València oferix formació gratuïta en intel·ligència artificial a ciutadania i personal municipal

L'Ajuntament de València llança, al costat de Microsoft i Founderz, un programa gratuït de formació i certificació en intel·ligència artificial per a tota la ciutadania i més de 5.500 empleats públics.
Anuncios