Obri al trànsit el pont de la CV-50 que connecta Xest amb l’A3

VALÈNCIA, 28 (EUROPA PRESS)

El pont Mabey provisional instal·lat per la Unitat Militar d’Emergències (UME) a la CV-50, al terme municipal de Xest, s’ha obert al trànsit hui al migdia, després de la finalització de les rampes d’accés i la senyalització, per part de la Generalitat, després del pas de la dana del 29 d’octubre.

La circulació per esta passarel·la és en tots dos sentits, però d’un únic carril, regulada per semàfors. A partir d’ara, Xest compta amb un nou accés provisional obert que connecta la localitat amb l’A3 i pel qual està permesa la circulació de vehicles pesants, segons ha informat el consistori en un comunicat.

D’esta forma els vehicles de més de 3.500 quilos ja poden entrar i eixir de la localitat per dos accessos: per la CV-50 direcció a l’A3, a través d’este nou pont provisional, i per la CV-50 direcció Vilamarxant.

El servici de transport públic amb autobús es reprendrà a partir de la setmana que ve i s’informarà de la posada en funcionament mitjançant les plataformes informatives municipals.

D’altra banda, ja s’ha obert el camí que ix de la rotonda de la CV-50, després de passar el pont, que connecta amb la urbanització Aguas Perdidas i amb l’A3, situat entre Helados Estiu i Cherubino.

Últimes notícies

Ordenen l’evacuació de Gàtova per l’avanç de l’incendi de Sogorb

La Generalitat ha ordenat l’evacuació de Gàtova per l’avanç de l’incendi de Sogorb i indica que la població isca per la CV-25 cap a Bétera i Olocau.

Aemet activa avís groc per pluges i tronades al litoral de Castelló dissabte

Aemet ha activat per a dissabte l’avís groc al litoral de Castelló per pluges intenses de fins a 30 l/m2 en una hora i tronades amb possible granís i ratxes molt fortes de vent.

Pobles de la Ribera comencen a quantificar els danys de les fortes tronades

Diversos municipis de l’interior i la costa de València, sobretot a la Ribera, han començat a valorar els danys per les fortes tronades de dijous, amb ratxes de vent de fins a 146 km/h i greus afectacions materials.

Rescatats amb helicòpter dos joves senderistes deshidratats a la serra d’Orihuela

Dos joves senderistes amb símptomes d’esgotament i deshidratació han sigut rescatats amb helicòpter a la serra d’Orihuela, a Alacant. L’operatiu del Consorci Provincial de Bombers els ha evacuat fins al parc de San Vicente.

El vent de més de 140 km/h i la pedra castiguen el caqui a la Ribera

Les fortes ratxes de vent i la pedra de les últimes tempestes han danyat especialment el caqui a la Ribera, segons La Unió de Llauradors i Ramaders, que encara avalua l’abast de les pèrdues.

Confinament a Gàtova pel fum de l’incendi forestal de Sogorb

Emergències ha ordenat el confinament de Gàtova per l’avanç del fum de l’incendi forestal de Sogorb, que ha cremat 133 hectàrees i continua actiu amb diversos fronts.

La UME s’incorpora a l’extinció de l’incendi de Segorbe i s’eleva l’alerta a nivell 2

Emergències ha activat la situació 2 del Pla Especial d’Incendis Forestals per l’incendi de Segorbe i ha demanat reforços a la UME davant el risc per a població i entorn natural.

Les obres al voltant del Martínez Valero avancen amb l’objectiu d’acabar abans de final d’any

Les obres de reurbanització de l’entorn del Martínez Valero, amb 3,2 milions d’inversió, avancen a bon ritme i l’ajuntament preveu finalitzar-les abans de final d’any.