Obri al trànsit el pont de la CV-50 que connecta Xest amb l’A3

VALÈNCIA, 28 (EUROPA PRESS)

El pont Mabey provisional instal·lat per la Unitat Militar d’Emergències (UME) a la CV-50, al terme municipal de Xest, s’ha obert al trànsit hui al migdia, després de la finalització de les rampes d’accés i la senyalització, per part de la Generalitat, després del pas de la dana del 29 d’octubre.

La circulació per esta passarel·la és en tots dos sentits, però d’un únic carril, regulada per semàfors. A partir d’ara, Xest compta amb un nou accés provisional obert que connecta la localitat amb l’A3 i pel qual està permesa la circulació de vehicles pesants, segons ha informat el consistori en un comunicat.

D’esta forma els vehicles de més de 3.500 quilos ja poden entrar i eixir de la localitat per dos accessos: per la CV-50 direcció a l’A3, a través d’este nou pont provisional, i per la CV-50 direcció Vilamarxant.

El servici de transport públic amb autobús es reprendrà a partir de la setmana que ve i s’informarà de la posada en funcionament mitjançant les plataformes informatives municipals.

D’altra banda, ja s’ha obert el camí que ix de la rotonda de la CV-50, després de passar el pont, que connecta amb la urbanització Aguas Perdidas i amb l’A3, situat entre Helados Estiu i Cherubino.

Últimes notícies

Ingressen en presó a Oriola per un laboratori de dolços adulterats amb droga

Un home i una dona de 24 i 26 anys han ingressat en presó provisional després que la Guàrdia Civil haja desmantellat a Oriola un laboratori clandestí on elaboraven xocolatines i gominoles adulterades amb droga.

Enviats a presó a Oriola per fabricar dolços adulterats amb droga en un laboratori clandestí

Un home i una dona han ingressat a presó després que la Guàrdia Civil haja desmantellat a Oriola un laboratori clandestí on, segons la investigació, elaboraven i envasaven gominoles i xocolatines adulterades amb droga.

La vaga ferroviària no suprimix cap tren de Renfe a la Comunitat Valenciana

Renfe ha assegurat que la vaga convocada pel Sindicato Ferroviario no ha obligat a cancel·lar cap tren a la Comunitat Valenciana i que el seguiment a escala estatal ha sigut d’un 1,5 %. Al conjunt d’Espanya s’han suprimit 23 serveis, cap d’ells amb origen o destinació valenciana.

50 milions per a mantindre 354 km de carreteres de l’Estat a la Comunitat Valenciana

Transportes ha licitat 50,13 milions per a conservar 354 km de carreteres estatals a la Comunitat Valenciana, amb actuacions en vies d’Alacant i Castelló durant almenys tres anys.

El fotògraf de la ‘Mà de Déu’ perseguix als 85 anys una nova imatge eterna en la final del Mundial

Giuliano Bevilacqua, fotoperiodista italià afincat a Alacant i autor de la mítica imatge de la ‘Mà de Déu’ de Maradona, cobrirà als 85 anys la final del Mundial 2026 a Nova York buscant una nova fotografia per a la història.

Giuliano Bevilacqua, el fotògraf de la ‘Mà de Déu’, busca una nova imatge eterna a la final del Mundial

Giuliano Bevilacqua, el fotògraf italià que va immortalitzar la ‘Mà de Déu’ de Maradona en Mèxic 1986, cobrix als 85 anys una nova final del Mundial a Nova York, des d’on tornarà a buscar una foto per a la història.

Millán Jiménez deixa el Valencia Basket després d’un acord de desvinculació

El Valencia Basket i l’aler riojà Millán Jiménez han acordat trencar el contracte que els vinculava fins a 2028, després de huit anys al club taronja i d’una cessió esta última temporada a l’Hiopos Lleida en la Liga Endesa.

Sis anys de presó per incendiar una vivenda de Borriana i intentar matar dos hòmens

L'Audiència de Castelló ha condemnat a sis anys de presó un home que va incendiar una vivenda de Borriana per intentar matar dos hòmens amb qui havia discutit prèviament. El condemnat, que pateix esquizofrènia i consumia alcohol i drogues, haurà de seguir també tractament mèdic i no podrà acostar-se a les víctimes durant cinc anys.