Obri al trànsit el pont de la CV-50 que connecta Xest amb l’A3

VALÈNCIA, 28 (EUROPA PRESS)

El pont Mabey provisional instal·lat per la Unitat Militar d’Emergències (UME) a la CV-50, al terme municipal de Xest, s’ha obert al trànsit hui al migdia, després de la finalització de les rampes d’accés i la senyalització, per part de la Generalitat, després del pas de la dana del 29 d’octubre.

La circulació per esta passarel·la és en tots dos sentits, però d’un únic carril, regulada per semàfors. A partir d’ara, Xest compta amb un nou accés provisional obert que connecta la localitat amb l’A3 i pel qual està permesa la circulació de vehicles pesants, segons ha informat el consistori en un comunicat.

D’esta forma els vehicles de més de 3.500 quilos ja poden entrar i eixir de la localitat per dos accessos: per la CV-50 direcció a l’A3, a través d’este nou pont provisional, i per la CV-50 direcció Vilamarxant.

El servici de transport públic amb autobús es reprendrà a partir de la setmana que ve i s’informarà de la posada en funcionament mitjançant les plataformes informatives municipals.

D’altra banda, ja s’ha obert el camí que ix de la rotonda de la CV-50, després de passar el pont, que connecta amb la urbanització Aguas Perdidas i amb l’A3, situat entre Helados Estiu i Cherubino.

Últimes notícies

Milers de persones ompliran València en l’Orgull LGTBIAQ+ per defensar drets davant PP i Vox

Lambda ha convocat per a este dissabte la manifestació de l’Orgull LGTBIAQ+ 2026 al centre de València, amb el lema ‘Pels teus drets, ACTUA!’, per defensar drets que consideren amenaçats per PP i Vox i denunciar problemes de seguretat i accessibilitat en el recorregut.

Nova marxa a Paiporta contra Mazón per la gestió de la DANA del 2024

Entitats socials i associacions de víctimes han convocat el 28 de juny una nova manifestació a Paiporta, considerada zona zero de la DANA del 29 d’octubre de 2024, per a exigir responsabilitats a Carlos Mazón.

Les crítiques del PP a Zapatero després de la imputació de les seues filles pel cas Plus Ultra

El secretari general del PP, Miguel Tellado, ha assegurat a Alacant que la imputació de les filles de José Luis Rodríguez Zapatero en el cas Plus Ultra el retrata com a persona i polític, i ha vinculat també Pedro Sánchez amb la suposada trama de comissions.

Tellado demana ajornar el congrés del PPCV i prioritzar la gestió de la Generalitat

El secretari general del PP, Miguel Tellado, ha remarcat a Alacant que el congrés del PPCV continua sense data perquè considera que ara s'ha de prioritzar la gestió del Govern de la Generalitat.

La cinquena setmana de vaga mèdica tanca amb xifres enfrontades a la Comunitat Valenciana

La cinquena setmana de vaga de metges i facultatius en la sanitat pública valenciana acaba amb un seguiment del 80 % segons el sindicat mèdic CESM CV i del 7,47 % segons la Conselleria de Sanitat, amb talls de trànsit davant hospitals de València i concentracions en centres d’Alacant.

Un vianant queda ferit greu en ser atropellat a Elx i el conductor fuig sense ajudar-lo

La Policia Local d'Elx ha detingut el conductor d'una furgoneta comercial acusat d'atropellar greument un vianant en el polígon industrial de Las Saladas i abandonar el lloc sense assistir la víctima.

Pedro Cavadas desmunta la felicitat permanent com un engany comercial

El cirurgià valencià Pedro Cavadas alerta a Saragossa que la promesa de felicitat permanent és un engany comercial i defensa assumir el patiment i la vulnerabilitat humana, mentre la psiquiatra Marian Rojas adverteix d’una crisi profunda d’atenció per la hiperestimulació digital.

L’Elx ja té data per a arrancar la pretemporada amb Martín Anselmi

L’Elx ha fixat l’inici de la pretemporada per al dimecres 1 de juliol sota les ordres del nou entrenador, Martín Anselmi, amb treball al Díez Iborra i una concentració a La Finca Resort.