Oliva acull el Taller Formatiu sobre gestió d’associacions de l’Aula Empresocial de la Universitat de València

 

L’Ajuntament d’Oliva, en la Safor (València), fa una crida a la participació de totes les associacions de la comarca que tinguen interés de millorar en els processos de gestió de les seues obligacions, i valora positivament que este taller s’impartisca en Oliva, perquè apropa formació d’alta qualitat al ric teixit associatiu d’Oliva i rodalies.

 

«En Oliva hi ha un ric teixit associatiu, que dia a dia treballa per a posar en valor la nostra localitat, cultura, patrimoni i les festes i tradicions del nostre municipi i enguany que la situació sanitària dificulta les activitats normals, és un bon any per aprofundir en la seua formació i especialització» ha afegit Josep Escrivà, regidor de Participació Ciutadana d’Oliva.

 

Tal com s’ha anunciat en la presentació del III Cicle de Jornades d’Emprenedoria Social de l’Aula Empresocial, el taller que s’impartirà en Oliva s’enfoca des d’una perspectiva pràctica, destinada a formar gerents no professionals de les associacions en la qüestió més rellevant de la gestió de les entitats associatives, en el relatiu a les responsabilitats i obligacions legals, comptables, fiscals i laborals, a on es crida a participar a totes les associacions de la comarca.

 

Les jornades seran presencials i virtuals

Les Jornades estan previstes per a impartir-les de forma dual, de manera que puguen assistir presencialment els participants del territori, però que també que es puguen seguir de forma virtual per a aquelles persones que no poden assistir de forma presencial.

 

L’assistència presencial està subjecta a les restriccions i recomanacions sanitàries de cada moment i amb l’aforament limitat. La forma telemàtica estarà oberta a totes les persones que s’inscriguen. La inscripció i informació de la Jornada, pot fer-se des del següent enllaç

 

El taller es farà en el Centre Polivalent d’Oliva i està previst per al dia 6 de maig de 2021. Tindrà una durada de 3,5 hores, en l’horari de 17.00 a 20.30 hores. 

 

Programa de la Jornada del 6 de maig

17.00 hores: Benvinguda

17.10 hores: Ponència: L’Aula Empresocial – Pilar Alguacil

17.30 hores: Mesa de conferències:

  • Aspectes jurídics de les associacions – Emili Altur
  • Aspectes comptables de les associacions – Rosa Dasí

18.30 hores: Mesa de debat

  • L’experiència de les Associacions de comerciants – Fidel Garcia /Pilar Alguacil

19.00 hores: Descans

19.30 hores: Mesa de conferències

  • • Aspectes fiscals de les associacions – Salvador Montesinos
  • • Aspectes laborals de les associacions – Manuel Alegre

 

Per a poder formar part d’este taller, la inscripció es fa a través d’este enllaç. La jornada està emmarcada dins d’un programa formatiu molt ampli que abastix totes les àrees de l’emprenedoria social, des del moviment associatiu fins a les formes empresarials cooperatives i de desenvolupament social.

 

El cicle complet està organitzat per l’Aula Empresocial de la Universitat de València, en col·laboració amb la Diputació de València. Pilar Alguacil, catedràtica en Dret Financer i directora de l’Aula Empresocial de la Universitat de València, ha agraït als ajuntaments que col·laboren en les jornades, per facilitar els recursos i apropar les jornades al territori.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Els 120 decibels d’una mascletà: riscos i per què convé mantindre distància

Les mascletaes poden registrar pics pròxims a 120 dB en el punt de tret. La distància reduïx l'impacte: uns 30 m per a adults i més per a xiquets.

Les víctimes de la DANA demanen al TSJCV ignorar l’aforament de Carlos Mazón i mantindre la investigació a Catarroja

L'acusació popular de la Associació Víctimes de la DANA ha demanat al TSJCV que no aplique l'aforament de Carlos Mazón i que permeta investigar-lo en el jutjat de Catarroja.

Pérez Llorca reivindica els seus 100 dies amb normalitat i mesures en marxa

El president ha defés que en els seus primers cent dies s'ha recuperat una normalitat necessària i s'ha donat estabilitat al Consell. Ha assegurat que més de la mitat dels seus compromisos d'investidura ja estan en marxa, amb baixada d'impostos, reforç de l'atenció primària, estratègia contra el càncer i suport a la reconstrucció després de la DANA.

Aemet ha establit l’avís groc este dimarts en la Comunitat Valenciana per pluges de fins a 20 l/m² en una hora

Aemet ha activat per a este dimarts l'avís groc per pluges en punts d'Alacant, Castelló i València, amb llindars de 20 l/m² en una hora i fins a 60 en 12 segons zona i horari.

Pérez Llorca demana enteniment a Extremadura i Aragó per a un govern de dretes

Juanfran Pérez Llorca ha instat les forces de la dreta a entendre's a Extremadura i Aragó per a articular govern, en considerar que les urnes van apuntar a eixa majoria. Ha demanat acords ràpids i ha admés que no és el més indicat per a donar consells, malgrat que en la Comunitat Valenciana governa amb suport de Vox.

Les víctimes de la DANA demanen investigar a Mazón a Catarroja sense aplicar el seu aforament

L'acusació popular de la Associació Víctimes de la dana 29-O ha sol·licitat al TSJCV que no aplique l'aforament de Carlos Mazón i que la investigació seguisca en el jutjat de Catarroja.

Pérez Llorca acusa el PSPV d’intentar aombrar el Pla Viu i anuncia més control

El president defén que el Pla Viu ja beneficia a desenes de municipis i situa la vivenda com una emergència. Avanza una llei del sòl i més control en adjudicacions.

El Roig Arena complix sis mesos amb 930.000 assistents i 182 esdeveniments

El recinte multiusos de València ha tancat el seu primer mig any amb 182 esdeveniments i 930.000 assistents. El balanç combina esport, concerts i cites corporatives.