Oliva acull el Taller Formatiu sobre gestió d’associacions de l’Aula Empresocial de la Universitat de València

 

L’Ajuntament d’Oliva, en la Safor (València), fa una crida a la participació de totes les associacions de la comarca que tinguen interés de millorar en els processos de gestió de les seues obligacions, i valora positivament que este taller s’impartisca en Oliva, perquè apropa formació d’alta qualitat al ric teixit associatiu d’Oliva i rodalies.

 

«En Oliva hi ha un ric teixit associatiu, que dia a dia treballa per a posar en valor la nostra localitat, cultura, patrimoni i les festes i tradicions del nostre municipi i enguany que la situació sanitària dificulta les activitats normals, és un bon any per aprofundir en la seua formació i especialització» ha afegit Josep Escrivà, regidor de Participació Ciutadana d’Oliva.

 

Tal com s’ha anunciat en la presentació del III Cicle de Jornades d’Emprenedoria Social de l’Aula Empresocial, el taller que s’impartirà en Oliva s’enfoca des d’una perspectiva pràctica, destinada a formar gerents no professionals de les associacions en la qüestió més rellevant de la gestió de les entitats associatives, en el relatiu a les responsabilitats i obligacions legals, comptables, fiscals i laborals, a on es crida a participar a totes les associacions de la comarca.

 

Les jornades seran presencials i virtuals

Les Jornades estan previstes per a impartir-les de forma dual, de manera que puguen assistir presencialment els participants del territori, però que també que es puguen seguir de forma virtual per a aquelles persones que no poden assistir de forma presencial.

 

L’assistència presencial està subjecta a les restriccions i recomanacions sanitàries de cada moment i amb l’aforament limitat. La forma telemàtica estarà oberta a totes les persones que s’inscriguen. La inscripció i informació de la Jornada, pot fer-se des del següent enllaç

 

El taller es farà en el Centre Polivalent d’Oliva i està previst per al dia 6 de maig de 2021. Tindrà una durada de 3,5 hores, en l’horari de 17.00 a 20.30 hores. 

 

Programa de la Jornada del 6 de maig

17.00 hores: Benvinguda

17.10 hores: Ponència: L’Aula Empresocial – Pilar Alguacil

17.30 hores: Mesa de conferències:

  • Aspectes jurídics de les associacions – Emili Altur
  • Aspectes comptables de les associacions – Rosa Dasí

18.30 hores: Mesa de debat

  • L’experiència de les Associacions de comerciants – Fidel Garcia /Pilar Alguacil

19.00 hores: Descans

19.30 hores: Mesa de conferències

  • • Aspectes fiscals de les associacions – Salvador Montesinos
  • • Aspectes laborals de les associacions – Manuel Alegre

 

Per a poder formar part d’este taller, la inscripció es fa a través d’este enllaç. La jornada està emmarcada dins d’un programa formatiu molt ampli que abastix totes les àrees de l’emprenedoria social, des del moviment associatiu fins a les formes empresarials cooperatives i de desenvolupament social.

 

El cicle complet està organitzat per l’Aula Empresocial de la Universitat de València, en col·laboració amb la Diputació de València. Pilar Alguacil, catedràtica en Dret Financer i directora de l’Aula Empresocial de la Universitat de València, ha agraït als ajuntaments que col·laboren en les jornades, per facilitar els recursos i apropar les jornades al territori.

Últimes notícies

Carlos Baño s’acull al cas judicial per a no respondre sobre el presumpte frau dels bo comercie

El president de la Cambra de Comerç d'Alacant, Carlos Baño, evita respondre a l'esquerra sobre el presumpte frau en els bo comercie de 2022 i 2023 en al·legar que el cas està judicialitzat.

Mor als 74 anys Tania Doris, vedete valenciana i mite del Paral·lel barceloní

La vedete valenciana Tania Doris, figura emblemàtica del Paral·lel i diva del Teatre Apol·lo, ha mort als 74 anys després d'una llarga trajectòria en la revista musical i l'espectacle.

Docents valencians exhibixen un taüt davant el Palau per a denunciar la situació de l’escola pública

Centenars de docents es concentren davant el Palau de la Generalitat en la tercera jornada de vaga indefinida, amb un taüt simbòlic i protestes contra el Consell i la Conselleria d'Educació.

La Comunitat Valenciana es manté entre les regions amb menor gasto sanitari per habitant

La Comunitat Valenciana registra un gasto sanitari públic de 1.867 euros per habitant, clarament per davall de la mitjana nacional de 2.084 euros i només per davant d'Andalusia i Madrid.

Educació xifra en un 24,55% el seguiment del tercer dia de vaga del professorat

La Conselleria d'Educació situa en el 24,55% el seguiment del tercer dia de vaga indefinida del professorat, amb diferències per províncies i en descens respecte a la jornada anterior.

La Guàrdia Civil d’Alacant honra als seus agents caiguts en el 182 aniversari del cos

La Comandància de la Guàrdia Civil a Alacant celebra el 182 aniversari del cos amb un acte institucional centrat en l'homenatge als agents morts a Huelva i el suport a les seues famílies i companys.

Carlos Baño acudix a la comissió pel presumpte frau dels bons comercie reivindicant el seu honor

Carlos Baño, president de la Cambra de Comerç d'Alacant, compareix en la comissió d'investigació de la Diputació sobre el presumpte frau en els bons comercie de 2022 i 2023 assegurant que arriba molt tranquil i amb l'honor molt alt.

Simulacre del sistema És-Alert en els municipis de l’entorn de la nuclear de Cofrentes

El Govern prova el sistema d'avisos És-Alert en diversos municipis pròxims a la central nuclear de Cofrentes per a comprovar la seua cobertura i ajustar els protocols d'emergència si fora necessari.