Anuncios

Oliva acull el Taller Formatiu sobre gestió d’associacions de l’Aula Empresocial de la Universitat de València

 

L’Ajuntament d’Oliva, en la Safor (València), fa una crida a la participació de totes les associacions de la comarca que tinguen interés de millorar en els processos de gestió de les seues obligacions, i valora positivament que este taller s’impartisca en Oliva, perquè apropa formació d’alta qualitat al ric teixit associatiu d’Oliva i rodalies.

 

«En Oliva hi ha un ric teixit associatiu, que dia a dia treballa per a posar en valor la nostra localitat, cultura, patrimoni i les festes i tradicions del nostre municipi i enguany que la situació sanitària dificulta les activitats normals, és un bon any per aprofundir en la seua formació i especialització» ha afegit Josep Escrivà, regidor de Participació Ciutadana d’Oliva.

Anuncios

 

Tal com s’ha anunciat en la presentació del III Cicle de Jornades d’Emprenedoria Social de l’Aula Empresocial, el taller que s’impartirà en Oliva s’enfoca des d’una perspectiva pràctica, destinada a formar gerents no professionals de les associacions en la qüestió més rellevant de la gestió de les entitats associatives, en el relatiu a les responsabilitats i obligacions legals, comptables, fiscals i laborals, a on es crida a participar a totes les associacions de la comarca.

 

Les jornades seran presencials i virtuals

Les Jornades estan previstes per a impartir-les de forma dual, de manera que puguen assistir presencialment els participants del territori, però que també que es puguen seguir de forma virtual per a aquelles persones que no poden assistir de forma presencial.

 

L’assistència presencial està subjecta a les restriccions i recomanacions sanitàries de cada moment i amb l’aforament limitat. La forma telemàtica estarà oberta a totes les persones que s’inscriguen. La inscripció i informació de la Jornada, pot fer-se des del següent enllaç

 

El taller es farà en el Centre Polivalent d’Oliva i està previst per al dia 6 de maig de 2021. Tindrà una durada de 3,5 hores, en l’horari de 17.00 a 20.30 hores. 

 

Programa de la Jornada del 6 de maig

17.00 hores: Benvinguda

17.10 hores: Ponència: L’Aula Empresocial – Pilar Alguacil

17.30 hores: Mesa de conferències:

  • Aspectes jurídics de les associacions – Emili Altur
  • Aspectes comptables de les associacions – Rosa Dasí

18.30 hores: Mesa de debat

  • L’experiència de les Associacions de comerciants – Fidel Garcia /Pilar Alguacil

19.00 hores: Descans

19.30 hores: Mesa de conferències

  • • Aspectes fiscals de les associacions – Salvador Montesinos
  • • Aspectes laborals de les associacions – Manuel Alegre

 

Per a poder formar part d’este taller, la inscripció es fa a través d’este enllaç. La jornada està emmarcada dins d’un programa formatiu molt ampli que abastix totes les àrees de l’emprenedoria social, des del moviment associatiu fins a les formes empresarials cooperatives i de desenvolupament social.

 

El cicle complet està organitzat per l’Aula Empresocial de la Universitat de València, en col·laboració amb la Diputació de València. Pilar Alguacil, catedràtica en Dret Financer i directora de l’Aula Empresocial de la Universitat de València, ha agraït als ajuntaments que col·laboren en les jornades, per facilitar els recursos i apropar les jornades al territori.

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

Ingressen en aïllament a Alacant a la primera sospitosa de hantavirus a Espanya

Una dona de 32 anys, primer cas sospitós de hantavirus a Espanya, ha sigut ingressada en una habitació d'aïllament amb pressió negativa a l'hospital de Sant Joan d'Alacant després d'activar el protocol de Sanitat.

El Feminario de la Diputació exigix al Govern una llei contra l’explotació sexual

El nové Feminario de la Diputació de València tanca les seues jornades amb una exigència directa al Govern: una llei orgànica abolicionista contra l'explotació sexual que protegisca les dones i perseguisca proxenetes i compradors de sexe.

La família de Teófilo de la Vall recorrerà al Constitucional després de la inadmissió de la querella contra Martín Villa

La família de Teófilo de la Vall, considerat la primera víctima de la Transició, recorrerà al Tribunal Constitucional després de la inadmissió de la querella contra Rodolfo Martín Villa i advertix que, si no obté empara, acudirà a instàncies internacionals.

El Consell protegix com BIC la tradició de les Orquestres i Rondalles de Pols i Pua

El Consell ha aprovat la declaració com a Bé d'Interés Cultural immaterial de la tradició musical de les Orquestres i Rondalles de Pols i Pua de la Comunitat Valenciana, amb mesures específiques de protecció i estudi.

La jutgessa que investiga la DANA reclama la gravació d’una trucada de l’alcalde d’Utiel a Emergències

La jutgessa que instruïx la causa per la gestió de la DANA sol·licita al Centre de Coordinació d'Emergències les gravacions de les trucades de l'alcalde i d'un regidor d'Utiel, així com el llistat de comunicacions rebudes pel regidor.

Mompó reclama no ser neutral davant l’explotació sexual i defén abolir la prostitució

Vicent Mompó reivindica que les institucions no poden ser neutrals enfront de l'explotació sexual de les dones i vincula l'abolició de la prostitució amb la dignitat democràtica.

La Diputació de València eleva a 1,22 milions la inversió per a reformar 37 casernes de la Guàrdia Civil

La Diputació de València amplia en 618.600 euros el seu programa de reformes en casernes de la Guàrdia Civil i eleva la inversió total a 1,22 milions per a actuar en 37 instal·lacions de la província.

Cessa petició pròpia la directora general del Sector Públic de la Generalitat, Mar González

El ple del Consell ha aprovat el cessament a petició pròpia de Mar González com a directora general del Sector Públic de la Generalitat i ha agraït la seua labor en el càrrec.
Anuncios