Oliva acull el Taller Formatiu sobre gestió d’associacions de l’Aula Empresocial de la Universitat de València

 

L’Ajuntament d’Oliva, en la Safor (València), fa una crida a la participació de totes les associacions de la comarca que tinguen interés de millorar en els processos de gestió de les seues obligacions, i valora positivament que este taller s’impartisca en Oliva, perquè apropa formació d’alta qualitat al ric teixit associatiu d’Oliva i rodalies.

 

«En Oliva hi ha un ric teixit associatiu, que dia a dia treballa per a posar en valor la nostra localitat, cultura, patrimoni i les festes i tradicions del nostre municipi i enguany que la situació sanitària dificulta les activitats normals, és un bon any per aprofundir en la seua formació i especialització» ha afegit Josep Escrivà, regidor de Participació Ciutadana d’Oliva.

 

Tal com s’ha anunciat en la presentació del III Cicle de Jornades d’Emprenedoria Social de l’Aula Empresocial, el taller que s’impartirà en Oliva s’enfoca des d’una perspectiva pràctica, destinada a formar gerents no professionals de les associacions en la qüestió més rellevant de la gestió de les entitats associatives, en el relatiu a les responsabilitats i obligacions legals, comptables, fiscals i laborals, a on es crida a participar a totes les associacions de la comarca.

 

Les jornades seran presencials i virtuals

Les Jornades estan previstes per a impartir-les de forma dual, de manera que puguen assistir presencialment els participants del territori, però que també que es puguen seguir de forma virtual per a aquelles persones que no poden assistir de forma presencial.

 

L’assistència presencial està subjecta a les restriccions i recomanacions sanitàries de cada moment i amb l’aforament limitat. La forma telemàtica estarà oberta a totes les persones que s’inscriguen. La inscripció i informació de la Jornada, pot fer-se des del següent enllaç

 

El taller es farà en el Centre Polivalent d’Oliva i està previst per al dia 6 de maig de 2021. Tindrà una durada de 3,5 hores, en l’horari de 17.00 a 20.30 hores. 

 

Programa de la Jornada del 6 de maig

17.00 hores: Benvinguda

17.10 hores: Ponència: L’Aula Empresocial – Pilar Alguacil

17.30 hores: Mesa de conferències:

  • Aspectes jurídics de les associacions – Emili Altur
  • Aspectes comptables de les associacions – Rosa Dasí

18.30 hores: Mesa de debat

  • L’experiència de les Associacions de comerciants – Fidel Garcia /Pilar Alguacil

19.00 hores: Descans

19.30 hores: Mesa de conferències

  • • Aspectes fiscals de les associacions – Salvador Montesinos
  • • Aspectes laborals de les associacions – Manuel Alegre

 

Per a poder formar part d’este taller, la inscripció es fa a través d’este enllaç. La jornada està emmarcada dins d’un programa formatiu molt ampli que abastix totes les àrees de l’emprenedoria social, des del moviment associatiu fins a les formes empresarials cooperatives i de desenvolupament social.

 

El cicle complet està organitzat per l’Aula Empresocial de la Universitat de València, en col·laboració amb la Diputació de València. Pilar Alguacil, catedràtica en Dret Financer i directora de l’Aula Empresocial de la Universitat de València, ha agraït als ajuntaments que col·laboren en les jornades, per facilitar els recursos i apropar les jornades al territori.

Últimes notícies

Nova tenda de MediaMarkt a Sagunt amb 1.800 m², 40 especialistes i 6.000 productes

MediaMarkt ha obert una nova tenda al centre comercial VidaNova Parc de Sagunt, amb 1.800 metres quadrats, més de 40 especialistes i més de 6.000 productes, reforçant així la seua presència a la Comunitat Valenciana.

Casa Repinaldo s’emporta la millor fideuà del món en el concurs internacional de Gandia

El restaurant asturià Casa Repinaldo ha guanyat el 51é Concurs Internacional de Fideuà i Gastronomia de Gandia, en una edició nocturna que ha omplit el Moll dels Borja i ha repartit guardons a cuiners de la Comunitat Valenciana, d’Espanya i de Colòmbia.

Oratge estable en la Comunitat amb ruixats febles al sud i més calor a València

La Comunitat Valenciana espera este dijous un oratge majoritàriament estable, amb núvols alts, ruixats febles en la mitat sud i un lleu augment de les màximes a València.

El professorat en vaga alça la tenda de la plaça de la Verge després de suspendre la vaga indefinida

El professorat de l’ensenyament públic no universitari valencià ha decidit suspendre la vaga indefinida i ha posat fi a l’acampada de protesta a la plaça de la Verge de València després de déu dies d’acció reivindicativa.

El professorat en vaga alça l’acampada de la plaça de la Verge de València després de suspendre la vaga indefinida

El professorat de l’escola pública no universitària ha decidit suspendre la vaga indefinida i ha posat fi a l’acampada de deu dies a la plaça de la Verge de València, mantinguent, però, el compromís de continuar mobilitzat.

Triomf del Valencia Basket en la pròrroga (118-117) en el primer duel de semifinals davant el Joventut

El Valencia Basket ha obert l’eliminatòria de semifinals de la Lliga Endesa amb una victòria ajustada per 118-117 davant l’Asisa Joventut al Roig Arena, després d’una pròrroga molt disputada.

El professorat valencià aposta per suspendre la vaga i rebutja 6 dels 7 punts d’Educació

Un 67 % dels docents que han participat en la consulta sindical ha apostat per parar la vaga indefinida i, d’ells, un 71 % preferix suspendre-la per mantindre les mobilitzacions actives.

Bordalás seguirà al Getafe fins a 2028 després de renovar per dos temporades

José Bordalás ha renovat amb el Getafe per dos temporades i continuarà fins a juny de 2028, després de dues setmanes de negociacions.