Detingut un home després de trencar l’ordre d’allunyament i agredir la seua parella

 

Agents de la Policia Nacional i de la Policia Local han detingut a València un home de 32 anys com a presumpte autor dels delictes de maltractaments a l’àmbit familiar i trencament d’ordre d’allunyament. Pel que sembla, este va anar fins al domicili de la seua parella, tot i tenir en vigor una ordre d’allunyament, i la va agredir.

Els fets han passat cap a les set del matí, quan els agents van ser comissionats per la Sala del 091 perquè anaren a un domicili del districte de Marítim, on sembla que una dona estava sent agredida per la seua parella.

Un cop allà, els policies van sentir crits procedents de la vivenda i van observar una dona molt nerviosa baixant al portal. Esta els va manifestar que la seua parella, que en té una ordre d’allunyament, havia acudit moments abans al seu edifici i hauria llançat un totxo contra la seua finestra, per la qual cosa va decidir avisar la policia.

Seguidament, tal com van poder esbrinar els agents, el sospitós hauria pujat fins al seu domicili, accedint-hi després de fracturar el marc de la porta d’entrada. Ja a l’interior li hauria propinat diversos cops de puny a la cara, alhora que afirmava que el mataria, tot això en presència del bebé d’un any.

Després de conéixer els fets, els policies van pujar ràpidament a la vivenda, localitzant el sospitós molt alterat, amb el bebé als braços. Un cop posada fora de perill la menor, els agents van detenir l’home com a presumpte autor dels delictes de maltractaments en l’àmbit familiar i trencament d’ordre d’allunyament, després de comprovar que efectivament tenia en vigor una prohibició d’acostar-se i comunicar-se amb la víctima.

Així mateix, durant el trasllat a dependències policials, el detingut va manifestar als policies “si arribeu a trigar més a arribar, la mate”, així com “si la meua filla no està amb mi, no estarà amb ningú”.

L’arrestat, amb nombrosos antecedents policials, ha passat a disposició judicial, i se n’ha decretat l’ingrés a la presó.

Últimes notícies

La foguera infantil d Ángeles-Felipe Bergé triomfa a Alacant amb el primer premi Especial

El monument infantil d Ángeles-Felipe Bergé, amb el lema Mediterránea i obra d Ausiàs Estrugo, ha aconseguit el primer premi de la categoria Especial infantil de les Fogueres de Sant Joan 2026 a Alacant, per davant de Mercado Central i Foguerer Carolinas.

Una mascletà de Pirotècnia Turís aplega als 125 decibels en la plaça dels Luceros

La mascletà de Pirotècnia Turís ha assolit un pic de 125 decibels i més de cinc minuts i mig de duració en el segon dispar del concurs oficial de les Fogueres de Sant Joan a la plaça dels Luceros dAlacant.

Anselmi vol revifar la tradició dels tècnics argentins en l’Elx

Martín Anselmi, nou tècnic argentí de l’Elx, arriba sense experiència en Europa amb l’objectiu de recuperar el protagonisme dels entrenadors del seu país al club il·licità després d’uns anys discrets.

El PSPV acusa Feijóo de no avalar Juanfran Pérez Llorca en la seua visita a Sueca

El síndic socialista José Muñoz assegura que la visita d’Alberto Núñez Feijóo a la Comunitat Valenciana ha evidenciat la falta de suport explícit a Juanfran Pérez Llorca i denuncia també el silenci entorn de l’expresident Carlos Mazón.

Feijóo promet acabar amb la discriminació financera de la Comunitat Valenciana

Alberto Núñez Feijóo ha promés en un acte a Sueca impulsar un nou model de finançament just per a la Comunitat Valenciana i acabar amb la seua discriminació, mentres Juanfran Pérez Llorca ha garantit el suport del PPCV perquè arribe a la Moncloa.

Mes de maig rècord al TRAM d’Alacant amb més d’1,6 milions de viatgers

La xarxa del TRAM d’Alacant ha transportat 1.654.238 persones en maig, una xifra molt similar a la de 2025, amb la Línia 2 com la més utilitzada i un creixement destacat a la Línia 9.

Un jove quasi quadruplica la taxa d’alcohol mentre circulava amb patinet elèctric a Gandia

La Guàrdia Civil ha denunciat un jove de 25 anys que circulava amb un patinet elèctric al Grau de Gandia amb quasi quatre vegades la taxa d’alcohol permesa i sense haver inscrit el vehicle en el registre obligatori de la DGT.

Nous materials prefabricats sostenibles facilitaran la construcció a la Comunitat Valenciana

La Conselleria dIndustria ha finançat, a través dIvace+i Innovació i amb fons FEDER, el desenvolupament de nous materials ecosostenibles per a elements prefabricats que reduïxen ciment, àrids i petjada de carboni en la construcció.