Troben ossos de tres persones enterrades en un camí prop d’Alcàsser i Picassent

Un home que passejava amb un gos hi ha trobat en un paratge de bosc baix en el terme de Picassent ossos humans.

La Guàrdia Civil ha obert una investigació per a tractar d'esclarir la procedència dels ossis, que segons explica el periòdic ‘Las Provincias’, es tracta de dos cranis i cranis i tres fèmurs de diferent grandària, estaven enterrats a poca profunditat al costat d'una sendera i pertanyen a tres persones, almenys, segons les primeres anàlisis.
La macabra troballa va tindre lloc el passat 25 d'abril en una pineda prop de la urbanització de l'Alteró de Mompoi i a escassos metres de la carretera CV-415 (Silla-Alborache).

Estudi antropològic forense

 

L'Equip de Policia Judicial de la Guàrdia Civil de Picassent es va fer càrrec de les primeres investigacions a produir-se la macabra troballa en la seua demarcació policial, encara que seran els antropòlegs forenses els qui llançaran més llum sobre la data aproximada de la mort quan finalitzen les anàlisis que estan realitzant.

Una de les hipòtesis que remena la Guàrdia Civil és que les restes humanes procedisquen d'algun cementeri pròxim on haurien realitzat obres o moviments de terra, encara que els investigadors no descarten altres possibilitats. El lloc on van ser trobats els ossos està en ple itinerari d'una ruta de senderisme, amb fletxes blanques i grogues pintades en les pedres, per la qual cosa el trànsit d'excursionistes és freqüent durant els caps de setmana.

A més de determinar l'antiguitat de les restes humanes, els especialistes de la Unitat d'Antropologia i Odontologia Forense extrauran ADN de les peces òssies per a acarar els perfils genètics amb els de les bases de dades de persones desaparegudes.

Últimes notícies

Pedro Martínez demana fe en el projecte del València Basket malgrat els canvis en la plantilla

L’entrenador del València Basket, Pedro Martínez, ha advertit que este estiu eixiran jugadors, però ha defensat davant l’afició que l’essencial és mantindre una filosofia de club clara i creure en el projecte després d’una temporada amb 91 partits.

Jean Montero s’acomiada del Valencia Basket emocionat pel títol de Lliga

Jean Montero ha insinuat la seua eixida del Valencia Basket durant la celebració del títol de la Lliga Endesa i ha assegurat que el club i l’afició sempre estaran en el seu cor.

Cinc mil seguidors omplin el Roig Arena en una festa del títol amb comiat al fons

El Valencia Basket ha celebrat el títol de la Lliga Endesa amb cinc mil aficionats al Roig Arena en un acte festiu marcat per missatges d’agraïment i un clar aire de comiat, sobretot per les paraules del dominicà Jean Montero.

L’emoció desbordada de Josep Puerto en alçar el títol de l’ACB amb el València Basket

El capità del València Basket, Josep Puerto, ha explicat com ha viscut el moment d’alçar el títol de l’ACB, una experiència que definix com una barreja d’emoció, orgull i eufòria i que encara li costa assimilar després de conquistar la final davant el Barça.

Canvi d’alcaldia a Callosa de Segura: el PP recupera el govern amb una moció de censura

El PP ha tornat a l’alcaldia de Callosa de Segura gràcies a una moció de censura acordada amb Vox, UCIN i el regidor no adscrit José Antonio Illán, que posa fi a 21 mesos de govern del PSPV-PSOE i Esquerra Unida-Unidas Podemos.

Un xicotet poble d’Alacant demana ajuda per a rescatar 116 gossos hacinats en una casa

Confrides, un poble de l’interior d’Alacant amb només 300 veïns, ha demanat ajuda urgent a la Diputació i a la Generalitat per a reubicar 116 gossos que viuen hacinats en una vivenda de 70 metres quadrats.

La direcció de David Gimilio al MuVIM obri una nova etapa en la Cultura de la Diputació de València

El nomenament de David Gimilio com a director del MuVIM completa l’organigrama cultural de la Diputació de València i impulsa una futura exposició permanent amb la col·lecció artística provincial i mostres temporals d’art contemporani.

Camarero carrega contra qui vol ‘patrimonialitzar’ la lluita pels drets LGTBIQ+ en el Dia de l’Orgull

La vicepresidenta Susana Camarero defensa en l’IVAM que la defensa dels drets LGTBIQ+ és una responsabilitat compartida i anuncia més espais lliures de LGTBIQ+fòbia a la Comunitat Valenciana.