Troben ossos de tres persones enterrades en un camí prop d’Alcàsser i Picassent

Un home que passejava amb un gos hi ha trobat en un paratge de bosc baix en el terme de Picassent ossos humans.

La Guàrdia Civil ha obert una investigació per a tractar d'esclarir la procedència dels ossis, que segons explica el periòdic ‘Las Provincias’, es tracta de dos cranis i cranis i tres fèmurs de diferent grandària, estaven enterrats a poca profunditat al costat d'una sendera i pertanyen a tres persones, almenys, segons les primeres anàlisis.
La macabra troballa va tindre lloc el passat 25 d'abril en una pineda prop de la urbanització de l'Alteró de Mompoi i a escassos metres de la carretera CV-415 (Silla-Alborache).

Estudi antropològic forense

 

L'Equip de Policia Judicial de la Guàrdia Civil de Picassent es va fer càrrec de les primeres investigacions a produir-se la macabra troballa en la seua demarcació policial, encara que seran els antropòlegs forenses els qui llançaran més llum sobre la data aproximada de la mort quan finalitzen les anàlisis que estan realitzant.

Una de les hipòtesis que remena la Guàrdia Civil és que les restes humanes procedisquen d'algun cementeri pròxim on haurien realitzat obres o moviments de terra, encara que els investigadors no descarten altres possibilitats. El lloc on van ser trobats els ossos està en ple itinerari d'una ruta de senderisme, amb fletxes blanques i grogues pintades en les pedres, per la qual cosa el trànsit d'excursionistes és freqüent durant els caps de setmana.

A més de determinar l'antiguitat de les restes humanes, els especialistes de la Unitat d'Antropologia i Odontologia Forense extrauran ADN de les peces òssies per a acarar els perfils genètics amb els de les bases de dades de persones desaparegudes.

Últimes notícies

Quique Llopis es retira de la Liga Diamant de Londres per molèsties als isquios

L’atleta valencià Quique Llopis ha decidit no córrer els 110 metres tanques de la Liga Diamant de Londres per unes molèsties als isquios, a pocs dies del Campionat d’Espanya de Màlaga.

Rescatades onze persones en afonar-se un catamarà prop de l’illa de Tabarca

Onze persones han sigut rescatades il·leses després que un catamarà haja començat a afonar-se front a l’illa de Tabarca, a Santa Pola. Salvament Marítim i Bombers d’Alicante han coordinat un dispositiu amb vaixells i helicòpter.

Aemet activa avís taronja dilluns a l’interior nord de València per màximes de 39 graus

Aemet ha activat per a dilluns l’avís taronja a l’interior nord de València per màximes de 39 graus i manté també avisos grocs per calor i tempestes a diverses zones de la Comunitat Valenciana diumenge i dilluns.

Begoña Carrasco promet seguir fent de Castelló una terra d’oportunitats fins a 2027

L’alcaldessa de Castelló i candidata del PP a la reelecció en 2027, Begoña Carrasco, ha reafirmat el seu compromís de continuar transformant la ciutat en una terra d’oportunitats, amb menys impostos, més vivenda i millors servicis.

L’esclafit de Josele Ballester al British Open el col·loca en la lluita pels llocs capdavanters

El castellonenc Josele Ballester ha firmat -4 en la tercera ronda del British Open, és -3 en el total i aspira a ficar-se entre els vint primers en el seu segon Abiert Britànic, disputat a Royal Birkdale.

The Prodigy tancarà el 30 aniversari del FIB 2026 amb un cartell ple de clàssics

El FIB 2026 acomiada este dissabte la seua 30a edició a Benicàssim amb The Prodigy com a cap de cartell i un programa que recupera bandes històriques del festival, junt amb referents de l’indie estatal.

El Palau i les principals estacions s’il·luminaran amb la bandera d’Espanya per la final del Mundial 2026

La Generalitat il·luminarà este cap de setmana el Palau i estacions de Metrovalencia i TRAM d’Alacant amb la bandera d’Espanya per donar suport a la selecció en la final del Mundial 2026 davant d’Argentina als Estats Units.

María José Catalá promet seguir cuidant València i optar a la reelecció en 2027

La alcaldessa de València, María José Catalá, ha reafirmat a Santiago de Compostela la seua voluntat de continuar al capdavant de l’Ajuntament fins a les eleccions de 2027 i ha defensat la seua gestió amb rebaixes fiscals, vivenda pública i aposta per la cultura i la innovació.