Troben ossos de tres persones enterrades en un camí prop d’Alcàsser i Picassent

Un home que passejava amb un gos hi ha trobat en un paratge de bosc baix en el terme de Picassent ossos humans.

La Guàrdia Civil ha obert una investigació per a tractar d'esclarir la procedència dels ossis, que segons explica el periòdic ‘Las Provincias’, es tracta de dos cranis i cranis i tres fèmurs de diferent grandària, estaven enterrats a poca profunditat al costat d'una sendera i pertanyen a tres persones, almenys, segons les primeres anàlisis.
La macabra troballa va tindre lloc el passat 25 d'abril en una pineda prop de la urbanització de l'Alteró de Mompoi i a escassos metres de la carretera CV-415 (Silla-Alborache).

Estudi antropològic forense

 

L'Equip de Policia Judicial de la Guàrdia Civil de Picassent es va fer càrrec de les primeres investigacions a produir-se la macabra troballa en la seua demarcació policial, encara que seran els antropòlegs forenses els qui llançaran més llum sobre la data aproximada de la mort quan finalitzen les anàlisis que estan realitzant.

Una de les hipòtesis que remena la Guàrdia Civil és que les restes humanes procedisquen d'algun cementeri pròxim on haurien realitzat obres o moviments de terra, encara que els investigadors no descarten altres possibilitats. El lloc on van ser trobats els ossos està en ple itinerari d'una ruta de senderisme, amb fletxes blanques i grogues pintades en les pedres, per la qual cosa el trànsit d'excursionistes és freqüent durant els caps de setmana.

A més de determinar l'antiguitat de les restes humanes, els especialistes de la Unitat d'Antropologia i Odontologia Forense extrauran ADN de les peces òssies per a acarar els perfils genètics amb els de les bases de dades de persones desaparegudes.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Mercadona obri el seu supermercat número 72 a Portugal amb una nova botiga en Covilhã

Mercadona reforça la seua expansió a Portugal amb l'obertura del seu supermercat número 72 en Covilhã, primera botiga en el districte de Castelo Branco i generadora de 65 ocupacions indefinides.

El Consell negocia amb els sindicats un nou model de teletreball en l’Administració valenciana

La Generalitat ha presentat als sindicats una proposta per a renovar la regulació del teletreball en l'Administració valenciana, amb l'objectiu de fer-la més àgil, flexible i menys burocràtica.

La romeria de la Santa Faç serà Bé d’Interés Cultural immaterial després de la decisió del Consell

El Consell aprovarà este divendres la declaració de la romeria de la Santa Faç com a Bé d'Interés Cultural immaterial, la qual cosa reforçarà la seua protecció, reconeixement institucional i accés a ajudes públiques, en un context de tensions polítiques a Alacant per la gestió de vivendes públiques.

Catalá reclama que la policia autonòmica assumisca els mesuraments de soroll en els festivals de València

L'alcaldessa de València insistix que la sentència sobre contaminació acústica a la Ciutat de les Arts i les Ciències ha de complir-se i proposa que els mesuraments les realitze la policia autonòmica, mentres es desplacen esdeveniments a nous recintes.

Metges valencians convoquen una asseguda i manifestació a València el 29 d’abril

Els metges de la Comunitat Valenciana convoquen una setmana de vaga del 27 al 30 d'abril que inclou una asseguda i manifestació a València el dia 29 per a reclamar millores laborals i assistencials.

Pedro Martínez prioritza quedar el més amunt possible i evita fer travesses en l’Eurolliga

Pedro Martínez insistix que el València Basket ha de barallar per acabar el més amunt possible en la fase regular de l'Eurolliga i rebutja triar rival per als quarts de final.

El València Basket tanca la fase regular de l’Eurolliga a Bòsnia amb el treball fet

El València Basket afronta a Bòsnia davant el Dubai un tancament de fase regular de l'Eurolliga sense urgències classificatòries, ja amb el bitllet directe a quarts i avantatge de pista assegurats.

Catalá defén que l’agenda de Marí Olano és pública i es compromet a entregar tota la documentació

María José Catalá assegura que l'agenda del regidor José Marí Olano és pública i reitera que l'Ajuntament entregarà a la Fiscalia Anticorrupció tota la documentació sobre la recol·locació de personal investigada.