Troben ossos de tres persones enterrades en un camí prop d’Alcàsser i Picassent

Un home que passejava amb un gos hi ha trobat en un paratge de bosc baix en el terme de Picassent ossos humans.

La Guàrdia Civil ha obert una investigació per a tractar d'esclarir la procedència dels ossis, que segons explica el periòdic ‘Las Provincias’, es tracta de dos cranis i cranis i tres fèmurs de diferent grandària, estaven enterrats a poca profunditat al costat d'una sendera i pertanyen a tres persones, almenys, segons les primeres anàlisis.
La macabra troballa va tindre lloc el passat 25 d'abril en una pineda prop de la urbanització de l'Alteró de Mompoi i a escassos metres de la carretera CV-415 (Silla-Alborache).

Estudi antropològic forense

 

L'Equip de Policia Judicial de la Guàrdia Civil de Picassent es va fer càrrec de les primeres investigacions a produir-se la macabra troballa en la seua demarcació policial, encara que seran els antropòlegs forenses els qui llançaran més llum sobre la data aproximada de la mort quan finalitzen les anàlisis que estan realitzant.

Una de les hipòtesis que remena la Guàrdia Civil és que les restes humanes procedisquen d'algun cementeri pròxim on haurien realitzat obres o moviments de terra, encara que els investigadors no descarten altres possibilitats. El lloc on van ser trobats els ossos està en ple itinerari d'una ruta de senderisme, amb fletxes blanques i grogues pintades en les pedres, per la qual cosa el trànsit d'excursionistes és freqüent durant els caps de setmana.

A més de determinar l'antiguitat de les restes humanes, els especialistes de la Unitat d'Antropologia i Odontologia Forense extrauran ADN de les peces òssies per a acarar els perfils genètics amb els de les bases de dades de persones desaparegudes.

Últimes notícies

Sis orelles i porta gran a Alacant per a Borja Jiménez, De Miranda i Tomás Rufo

Borja Jiménez, David de Miranda i Tomás Rufo han eixit a muscles a la quarta de la Feria de Hogueras d'Alacant amb sis orelles en una corrida de Victoriano del Río noble però desraçada i amb diversos sustos per als toreros de plata.

Caràcter i talent donen avantatge al València Basket en la final de la Liga Endesa

El València Basket ha guanyat el tercer partit de la final de la Liga Endesa al Palau Blaugrana (80-88) i s’ha posat 2-1 davant el Barça, en una victòria que Pedro Martínez atribuïx al caràcter i al talent del vestidor.

El Valencia Basket colpeja el Barça al Palau i acarona el títol de la Lliga Endesa

El Valencia Basket, liderat per un brillant Jean Montero amb 29 punts, ha derrotat el Barça per 80-88 al tercer partit de la final de la Lliga Endesa al Palau Blaugrana i es posa 2-1 en l’eliminatòria, a una sola victòria del títol.

Diverses persones, també menors, ateses després d’un greu incendi en una vivenda d’Aldaia

Un incendi declarat de matinada en un dúplex d’un edifici d’Aldaia ha obligat a rescatar diversos veïns, alguns menors, que han hagut de ser atesos pels servicis sanitaris.

L’exdirector d’Emergències de la Generalitat es desmarca de la gestió de la dana mortal

Alberto Javier Martín Moratilla assegura al Congrés que el dia de la dana amb 230 morts no tenia competències operatives i defensa que va fer tot el que va poder amb els mitjans disponibles.

Castelló obri una nova ruta xàrter amb l’arribada de turistes d’Eslovàquia

L’aeroport de Castelló ha estrenat una operativa xàrter que connecta amb Bratislava durant quinze setmanes i que pot portar fins a 2.700 turistes eslovacs, mentre prepara una altra programació per a rebre 11.000 visitants austríacs entre 2027 i 2028.

Les empreses valencianes busquen reforçar el seu negoci a l’Àfrica amb una aliança amb el Marroc

Quasi 3.000 empreses valencianes exporten ja al Marroc, principal soci comercial en Àfrica, i institucions i empresariat han defensat una nova aliança industrial, tecnològica i logística per a guanyar competitivitat i obrir més negoci al continent africà.

Els hotelers d’Alacant esclaten contra el caos municipal durant les Fogueres

La patronal hotelera d’Alacant acusa l’Ajuntament de falta total de coordinació en neteja i seguretat durant les Fogueres, amb hotels quasi plens i greus problemes d’operativa diària.