Ouigo llança bitllets des de 9 euros i suma una nova freqüència diària entre Múrcia i Madrid

Ouigo obrirà dijous que ve a les 11.00 la venda de bitllets per a viatjar entre Múrcia i Madrid del 14 de desembre al 2 d’agost de 2026, amb tarifes des de 9 euros. La finestra de compra cobrix períodes d’alta demanda, la qual cosa permet planificar amb antelació i accedir a preus promocionals mentres hi haja disponibilitat.

La companyia incorporarà una nova freqüència diària que suposa un increment del 50% en el nombre de trens respecte a 2025. Des del 14 de desembre operaran sis circulacions diàries, tres per sentit, amb parades a Elx i Albacete. En quatre d’eixos servicis s’afegirà també parada a Alacant. Amb més trens, els viatgers guanyen opcions d’horari i una oferta de places més àmplia en el corredor Murcia-Madrid.

Sis trens diaris i horaris

Els trens eixiran de Múrcia del Carmen a les 06.35, 12.39 i 20.30, i de Madrid-Chamartín a les 8.15, 16.15 i 18.45. La duració del trajecte oscil·larà entre 2 hores i 44 minuts i 3 hores i 48 minuts, segons el servici i les seues parades. La distribució d’horaris cobrix primeres hores, migdia i nit, de manera que els qui viatgen per treball o per oci disposen d’alternatives repartides al llarg del dia.

En política de preus, Ouigo manté tarifes de 7 euros per a menors d’entre 4 i 13 anys i gratuïtat per a xiquets de fins a 3 anys que viatgen en braços d’un adult. Este esquema fa més assequible el desplaçament per a famílies i grups, especialment en dates assenyalades.

L’empresa també conserva la seua política de compensació per retards a partir de 30 minuts i informa automàticament els usuaris en cas d’incidència. Este sistema aporta previsibilitat al viatge i facilita la gestió de canvis quan sorgix una alteració del servici.

L’ampliació de freqüències i parades a Elx, Albacete i, en quatre servicis, Alacant reforça la connectivitat de la línia d’Alta Velocitat entre Múrcia i Madrid. Amb un calendari de venda que abasta festes i mesos d’estiu, l’operadora busca concentrar la demanda anticipada i distribuir millor els fluxos de viatgers durant tota la temporada

Últimes notícies

Un voleó de Pablo García en el 83 enfonsa el València CF a Mestalla

Un gol de volea de Pablo García en el minut 83 ha donat la victòria al Betis a Mestalla i ha encés de nou la protesta de l’afició del València CF, que encadena dos jornades sense marcar.

Nathan Saliba reforça el mig del camp del Villarreal fins a 2031

El Villarreal ha tancat el fichatge del migcampista canadenc Nathan Saliba, de 22 anys, procedent de l'Anderlecht, amb un contracte fins al 30 de juny de 2031.

La Cova de les Dones opta als Premis +Historia de National Geographic

El santuari romà de la Cova de les Dones, a Millares, ha sigut nominat als Premis +Historia de National Geographic com a Millor Hallatge Històric Nacional i es pot votar fins al 12 d’octubre.

València encadena una de les jornades més caloroses d’Espanya amb més de 37 graus

Les màximes han arribat hui als 37,2 graus a l’aeroport de València, entre les més altes d’Espanya, i als 36,7 graus a la capital.

El receptor argentí Mauro Zelayeta reforça el Léleman Conqueridor per a la Superlliga

El Léleman Conqueridor ha incorporat el receptor argentí Mauro Zelayeta per a la temporada 2026-2027, després de proclamar-se campió de la Divisió d'Honor d'Argentina amb Ciudad Vóley. El jugador, amb experiència prèvia en la Superlliga, fixa com a objectiu arribar almenys a les semifinals de la lliga i de la Copa del Rei.

Oriol Rey compleix 100 partits amb el Llevant en El Sadar

El migcampista Oriol Rey ha complit els 100 partits oficials amb el Llevant en l’empat sense gols davant Osasuna en El Sadar, consolidant-se com una peça habitual del centre del camp granota.

El central del València Justin de Haas patix un esquinç al turmell dret

Justin de Haas, central neerlandés del València CF, ha patit un esquinç al turmell dret en el partit de Lliga a Mestalla contra el Celta i estarà de baixa mentre seguix tractament mèdic i rehabilitació.

El BBVA Open Internacional de València reunirà un top-5 mundial i nou espanyoles al quadre principal

La cinquena edició del BBVA Open Internacional de València, torneig WTA 125 en terra batuda del 13 al 20 de setembre, comptarà amb un top-5 de nivell internacional i nou jugadores espanyoles al quadre principal.