20.4 C
València
Divendres, 20 febrer, 2026

Pablo Sánchez, cantant de La Raíz, no participarà en la gira de retrobament per motius de salut

VALÈNCIA, 14 (EUROPA PRESS)

Pablo Sánchez, cantant i compositor de La Raíz, no formarà part de la gira de retrobament de la banda valenciana que arranca el pròxim mes de març a causa de motius de salut.

L’artista, diagnosticat de mieloma múltiple, s’ha dirigit als seus seguidors a través de les xarxes socials, per a explicar-los que ha de començar ja el tractament mèdic. A petició d’ell mateix, la gira de La Raíz continuarà avant i mantindrà totes les dates programades per a este 2025.

“M’han detectat una malaltia greu, crònica i he de batallar-la des de ja”, assenyala el músic, que apunta que des que li van donar el diagnòstic només pensa a curar-se.

“En l’única cosa que pense es a curar-me i a estar amb la meua família i el grup i altres plans mentals que tenia han passat a un segon, tercer o quart plana. He d’estar fort i he d’estar a casa”, diu Sánchez, que comenta que ell mateix havia ideat el retrobament del grup i tenia moltes ganes de participar en la gira. “Però de l’única cosa que tinc ganes ara mateix és que això passe”, reconeix.

En un comunicat difós per Último Pasillo, la banda explica que Pablo Sánchez és baixa dels escenaris “per força major”. “Faltant un mes per a començar la gira, les nostres vides i la de la banda patixen esta inesperada bolcada. No va a ser fàcil fer això sense la persona que ens ha portat fins a ací, però ell ens ho ha demanat i ho anem a intentar amb totes les nostres forces. Us necessitem amb nosaltres. Per La Raíz, per la música i, sobretot, per Pablo. Ens veiem prompte”, expressa la formació.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Les exportacions del moble espanyol van créixer un 5% en 2025 i van sumar 3.146 milions

El sector del moble espanyol va tancar 2025 amb un augment del 5% i 3.146 milions en vendes exteriors. Catalunya i la Comunitat Valenciana van concentrar el 54,2% del total.

Presó provisional per a l’assassí de la seua exmuller i la seua filla a Xilxes (Castelló)

Una jutgessa ha ordenat presó provisional, comunicada i sense fiança, per al detingut per l'assassinat de la seua exmuller i la seua filla a Xilxes. Està investigat per dos homicidis/assassinats i un trencament de condemna, amb la causa sota secret.

Veïns de Campanar destaquen els reptes i l’avanç de la reconstrucció de l’edifici

En el segon aniversari de l'incendi, els propietaris subratllen els reptes i els avanços de la rehabilitació, el suport d'administracions i Mapfre, i la meta de tornar a final d'any.

La Generalitat impulsa la reintroducció del linx ibèric en 2028 en la Comunitat Valenciana

La Generalitat ha presentat el pla de conservació del linx ibèric que obri la porta a la seua reintroducció en 2028 en la Comunitat Valenciana. L'estudi en marxa avalua hàbitat, preses i connectivitat amb el principi de precaució

Veïns de l’edifici incendiat de Campanar subratllen reptes i suports de la reconstrucció

A dos anys del sinistre, propietaris i institucions destaquen avanços i desafiaments en la rehabilitació integral. La comunitat confia a tornar per Nadal.

Condemna institucional i minuts de silenci pel doble assassinat masclista de Xilxes

Les principals institucions valencianes han guardat minuts de silenci per a condemnar l'assassinat d'una dona i la seua filla de 12 anys a Xilxes. Els actes han subratllat la gravetat de la violència de gènere i la necessitat de recursos d'atenció.

Un menor, investigat per una agressió sexual a una companya en un institut de Vinaròs

La Guàrdia Civil investiga a un menor per una presumpta agressió sexual a una companya de la seua mateixa edat ocorreguda el dimarts en un institut de Vinaròs. La denúncia va partir del centre d'acolliment on residix la víctima, tutelada per la Generalitat, i les diligències continuen obertes.

El Museu de Belles Arts de València suma 22 obres de Goya, Ribera, Zuloaga i Julio González

El MuBAV ha incorporat 22 peces per a cobrir etapes poc representades, amb obres de Goya, Ribera, Zuloaga i Julio González. L'operació reforça el XIX i la figuració del XX.