Pablo Sánchez, cantant de La Raíz, no participarà en la gira de retrobament per motius de salut

VALÈNCIA, 14 (EUROPA PRESS)

Pablo Sánchez, cantant i compositor de La Raíz, no formarà part de la gira de retrobament de la banda valenciana que arranca el pròxim mes de març a causa de motius de salut.

L’artista, diagnosticat de mieloma múltiple, s’ha dirigit als seus seguidors a través de les xarxes socials, per a explicar-los que ha de començar ja el tractament mèdic. A petició d’ell mateix, la gira de La Raíz continuarà avant i mantindrà totes les dates programades per a este 2025.

«M’han detectat una malaltia greu, crònica i he de batallar-la des de ja», assenyala el músic, que apunta que des que li van donar el diagnòstic només pensa a curar-se.

«En l’única cosa que pense es a curar-me i a estar amb la meua família i el grup i altres plans mentals que tenia han passat a un segon, tercer o quart plana. He d’estar fort i he d’estar a casa», diu Sánchez, que comenta que ell mateix havia ideat el retrobament del grup i tenia moltes ganes de participar en la gira. «Però de l’única cosa que tinc ganes ara mateix és que això passe», reconeix.

En un comunicat difós per Último Pasillo, la banda explica que Pablo Sánchez és baixa dels escenaris «per força major». «Faltant un mes per a començar la gira, les nostres vides i la de la banda patixen esta inesperada bolcada. No va a ser fàcil fer això sense la persona que ens ha portat fins a ací, però ell ens ho ha demanat i ho anem a intentar amb totes les nostres forces. Us necessitem amb nosaltres. Per La Raíz, per la música i, sobretot, per Pablo. Ens veiem prompte», expressa la formació.

Últimes notícies

Les màximes baixen a la Comunitat Valenciana i es queden en 31,5 graus a Benidorm

Les temperatures màximes han descendit este dimarts a la Comunitat Valenciana, amb un valor màxim de 31,5 graus a Benidorm i caigudes de fins a 5 graus en punts de l’interior com Ademuz.

Morant acusa el Consell de negar la realitat sobre l’Es-Alert i el retard en la DANA

Diana Morant critica que, quasi dos anys després de la DANA del 29 d’octubre de 2024, el Consell continue negant un retard en l’avís Es-Alert i, segons ella, sense assumir responsabilitats per les 231 víctimes mortals.

Mazón nega que el retard de l’Es-Alert estiga relacionat amb les víctimes de la DANA

La defensa de Carlos Mazón ha remés un escrit al jutjat en què rebutja que el retard en l’enviament de l’avís Es-Alert per la DANA de 2024 tinga relació causal amb les 231 víctimes mortals i demana a la jutgessa que concrete quins fets o indicis se li atribuïxen.

La Policia de Montanejos evita un possible incendi en trobar un bidó de gasolina al bosc

La Policia Local de Montanejos ha localitzat i retirat un bidó de gasolina ple en una zona forestal del terme, especialment sensible després del gran incendi de 2023. L’Ajuntament demana col·laboració ciutadana per a previndre nous focs i avisar davant qualsevol risc.

Muñoz acusa el PP d’usar les institucions per alimentar el racisme a Ceuta

El síndic del PSPV en Les Corts, José Muñoz, acusa el PP d’emprar la FEMP i altres institucions per calfar l’ambient i fomentar el racisme i l’odi a Ceuta, amb l’objectiu d’aconseguir el Govern d’Espanya.

El PP acusa el PSPV d’usar els incendis com a cortina de fum per la crisi de Ceuta

La portaveu adjunta del PP en Les Corts, Nieves Martínez, ha acusat el PSPV d’aprofitar els incendis forestals d’este estiu en la Comunitat Valenciana com a cortina de fum per a ocultar el que definix com un problema molt greu a Ceuta, i ha defensat la gestió i la coordinació institucional durant els focs.

El PSPV acusa el Consell d’insuficient davant els incendis i reclama més recursos reals

El PSPV-PSOE critica que les mesures anunciades per la Generalitat després dels incendis forestals són insuficients i reclama més finançament, transparència i compromís amb la reconstrucció real dels municipis afectats.

Vox vol que es trenquen els acords amb el Marroc si no reconeix la sobirania espanyola de Ceuta i Melilla

Vox ha registrat en Les Corts una iniciativa per exigir al Govern espanyol i a la UE que revisen o suspenguen els acords amb el Marroc si no reconeix la sobirania espanyola sobre Ceuta i Melilla, i reclama també mesures més dures en matèria migratòria.