12.3 C
València
Dilluns, 2 febrer, 2026

Pablo Sánchez, cantant de La Raíz, no participarà en la gira de retrobament per motius de salut

VALÈNCIA, 14 (EUROPA PRESS)

Pablo Sánchez, cantant i compositor de La Raíz, no formarà part de la gira de retrobament de la banda valenciana que arranca el pròxim mes de març a causa de motius de salut.

L’artista, diagnosticat de mieloma múltiple, s’ha dirigit als seus seguidors a través de les xarxes socials, per a explicar-los que ha de començar ja el tractament mèdic. A petició d’ell mateix, la gira de La Raíz continuarà avant i mantindrà totes les dates programades per a este 2025.

“M’han detectat una malaltia greu, crònica i he de batallar-la des de ja”, assenyala el músic, que apunta que des que li van donar el diagnòstic només pensa a curar-se.

“En l’única cosa que pense es a curar-me i a estar amb la meua família i el grup i altres plans mentals que tenia han passat a un segon, tercer o quart plana. He d’estar fort i he d’estar a casa”, diu Sánchez, que comenta que ell mateix havia ideat el retrobament del grup i tenia moltes ganes de participar en la gira. “Però de l’única cosa que tinc ganes ara mateix és que això passe”, reconeix.

En un comunicat difós per Último Pasillo, la banda explica que Pablo Sánchez és baixa dels escenaris “per força major”. “Faltant un mes per a començar la gira, les nostres vides i la de la banda patixen esta inesperada bolcada. No va a ser fàcil fer això sense la persona que ens ha portat fins a ací, però ell ens ho ha demanat i ho anem a intentar amb totes les nostres forces. Us necessitem amb nosaltres. Per La Raíz, per la música i, sobretot, per Pablo. Ens veiem prompte”, expressa la formació.

Últimes notícies

La regidora que va insultar a Sánchez ha demanat disculpes i assumix la seua responsabilitat

Belén Navarro, regidora del PP a Vallanca, ha demanat disculpes després d'insultar a Pedro Sánchez a l'inici d'un míting a Terol i ha assumit la seua responsabilitat. Ha admés que les seues paraules no van estar a l'altura del respecte degut en el debat polític.

El PSPV denuncia que la dona expulsada per insultar a Sánchez en un míting és regidora del PP

El PSPV-PSOE ha assenyalat que l'assistent que va anomenar 'fill de puta' a Pedro Sánchez a l'inici d'un míting a Terol és una edil del PP de Vallanca. Els socialistes reclamen una condemna immediata i mesures al Partit Popular.

Un home es puja al sostre d’un avió a Manises i retarda dos hores un vol a Amsterdam

Un jove de 24 anys es va pujar al sostre d'un avió de Vueling en l'aeroport de Manises. L'aeronau, amb destinació Amsterdam, va enlairar dos hores més tard.

Fernando Esteso serà vetlat demà a València i l’enterrament serà a Saragossa

La capella ardent s'obrirà el dilluns a les 11.00 en el tanatori Mémora de València. L'enterrament serà a Saragossa en la més estricta intimitat, a petició de la família.

Fornals decidix en el 88 i el Betis venç 2-1 al València en La Cartoixa

El migcampista, que va entrar després del descans, va culminar una carrera de Deossa per a segellar un triomf que semblava escapar-se. La victòria col·loca als verd-i-blancs en la quinta posició.

Fornals decidix en el 88 i dona al Betis un triomf clau davant el València

El Betis va véncer 2-1 al València en La Cartoixa amb un gol de Pablo Fornals en el minut 88, després d'una cavalcada de Deossa, i es va ajudar a pujar a la quinta plaça.

Luis Rioja lamenta la derrota davant el Betis després del seu gol inicial

L'extrem del València va lamentar la derrota 2-1 en el camp del Betis malgrat obrir el marcador. Va destacar que l'equip va competir bé i va demanar quedar-se amb el positiu.

101-65: el València Basket va arrasar al Hiopos Lleida amb una pluja primerenca de triples

El València Basket va firmar 12 triples al descans (55%) i va deixar el partit vist per a sentència abans de l'intermedi. El Lleida, sense Diagne en la segona part, va claudicar.