18 C
València
Dissabte, 3 maig, 2025

Pablo Sánchez, cantant de La Raíz, no participarà en la gira de retrobament per motius de salut

VALÈNCIA, 14 (EUROPA PRESS)

Pablo Sánchez, cantant i compositor de La Raíz, no formarà part de la gira de retrobament de la banda valenciana que arranca el pròxim mes de març a causa de motius de salut.

L’artista, diagnosticat de mieloma múltiple, s’ha dirigit als seus seguidors a través de les xarxes socials, per a explicar-los que ha de començar ja el tractament mèdic. A petició d’ell mateix, la gira de La Raíz continuarà avant i mantindrà totes les dates programades per a este 2025.

“M’han detectat una malaltia greu, crònica i he de batallar-la des de ja”, assenyala el músic, que apunta que des que li van donar el diagnòstic només pensa a curar-se.

“En l’única cosa que pense es a curar-me i a estar amb la meua família i el grup i altres plans mentals que tenia han passat a un segon, tercer o quart plana. He d’estar fort i he d’estar a casa”, diu Sánchez, que comenta que ell mateix havia ideat el retrobament del grup i tenia moltes ganes de participar en la gira. “Però de l’única cosa que tinc ganes ara mateix és que això passe”, reconeix.

En un comunicat difós per Último Pasillo, la banda explica que Pablo Sánchez és baixa dels escenaris “per força major”. “Faltant un mes per a començar la gira, les nostres vides i la de la banda patixen esta inesperada bolcada. No va a ser fàcil fer això sense la persona que ens ha portat fins a ací, però ell ens ho ha demanat i ho anem a intentar amb totes les nostres forces. Us necessitem amb nosaltres. Per La Raíz, per la música i, sobretot, per Pablo. Ens veiem prompte”, expressa la formació.

Últimes notícies

Augmenten les ajudes per a llibreries afectades per la riuada

La Generalitat Valenciana fomenta la reobertura de llibreries amb noves ajudes econòmiques per a superar els efectes de la riuada del 29 d'octubre.

Un nou estudi assenyala que els barrancs d’Horteta i Gallego van jugar un paper clau en la tràgica riuada de València

Un informe de la Universitat de València i altres institucions revisa les causes de la riuada del 29 d'octubre del 2024, rebutjant la idea que les capçaleres del Poyo siguin les úniques responsables, i posant l'accent en el rol dels barrancs d'Horteta i Gallego.

Tempestes i Pluges Impactaran Nou CCAA Aquest Dissabte, Sense Variacions Tèrmiques Significatives

Aquest dissabte, nou comunitats autònomes estaran en avís per pluges i tempestes a causa d'una borrasca atlàntica, segons l'AEMET. Les temperatures no experimentaran canvis importants, mantenint-se càlides en algunes zones de l'est.

Benetússer Amplia el Seu Parc Mòbil de Policia Local per Reforçar la Seguretat Ciutadana

L'Ajuntament de Benetússer ha reposat i ampliat el parc mòbil de la seva Policia Local després de perdre tots els vehicles durant les inundacions del 29 d'octubre. Això inclou nous cotxes híbrids i una duplicació de motos per millorar la resposta policial.

El CCCC Llença la II Edició de ‘Trobades en el Carmen’ amb Seguridad Social en Acústic

El Centre del Carme Cultura Contemporània (CCCC) torna a acollir 'Trobades en el Carmen', amb Seguridad Social oferint una actuació acústica i un diàleg sobre la música i el patrimoni.

El Govern defensa l’interès general davant l’OPA de BBVA sobre Banc Sabadell

La ministra Diana Morant reafirma que el Govern actuarà per protegir els drets dels ciutadans davant l'oferta pública d'adquisició (OPA) del BBVA al Banc Sabadell, que es troba en procés d'aprovació. La comissió que regula els mercats advertix riscos en la banca minorista i mitjans de pagament.

El Vaticà inicia la instal·lació de la cimenera per a l’anunci del nou Papa

El Vaticà ha començat a instal·lar la cimenera que anunciarà el nou Papa des de la Capella Sixtina, mentre es prepara el conclau per al 7 de maig.

Trump elimina els privilegis fiscals de la Universitat de Harvard

El president dels Estats Units, Donald Trump, ha pres la decisió de retirar l'exempció d'impostos a la Universitat de Harvard, enmig de controvèrsies polítiques i protestes acadèmiques contra la seva gestió. Aquesta acció s'afegeix a les sancions imposades anteriorment com la retirada de fons federals en resposta a les crítiques per l'ofensiva a Gaza.