13 C
València
Divendres, 2 gener, 2026

Pablo Sánchez, cantant de La Raíz, no participarà en la gira de retrobament per motius de salut

VALÈNCIA, 14 (EUROPA PRESS)

Pablo Sánchez, cantant i compositor de La Raíz, no formarà part de la gira de retrobament de la banda valenciana que arranca el pròxim mes de març a causa de motius de salut.

L’artista, diagnosticat de mieloma múltiple, s’ha dirigit als seus seguidors a través de les xarxes socials, per a explicar-los que ha de començar ja el tractament mèdic. A petició d’ell mateix, la gira de La Raíz continuarà avant i mantindrà totes les dates programades per a este 2025.

“M’han detectat una malaltia greu, crònica i he de batallar-la des de ja”, assenyala el músic, que apunta que des que li van donar el diagnòstic només pensa a curar-se.

“En l’única cosa que pense es a curar-me i a estar amb la meua família i el grup i altres plans mentals que tenia han passat a un segon, tercer o quart plana. He d’estar fort i he d’estar a casa”, diu Sánchez, que comenta que ell mateix havia ideat el retrobament del grup i tenia moltes ganes de participar en la gira. “Però de l’única cosa que tinc ganes ara mateix és que això passe”, reconeix.

En un comunicat difós per Último Pasillo, la banda explica que Pablo Sánchez és baixa dels escenaris “per força major”. “Faltant un mes per a començar la gira, les nostres vides i la de la banda patixen esta inesperada bolcada. No va a ser fàcil fer això sense la persona que ens ha portat fins a ací, però ell ens ho ha demanat i ho anem a intentar amb totes les nostres forces. Us necessitem amb nosaltres. Per La Raíz, per la música i, sobretot, per Pablo. Ens veiem prompte”, expressa la formació.

Últimes notícies

El Museu de Belles Arts de València supera les 250.000 visites en 2025

El MuBAV ha aconseguit 250.949 visites en 2025, un 5% més que l'any anterior. L'últim trimestre va ser el més concorregut i el 59% del públic va ser estranger.

La Va unir demana a Agricultura un estudi per la baixada de rendiment de la xufa

La Va unir ha detectat una caiguda sostinguda de la productivitat de la xufa i ha sol·licitat a la Generalitat un estudi integral per a identificar causes i solucions. L'organització alerta de riscos per a la viabilitat del cultiu en la DOP de València.

La Policia d’Indonèsia investiga possible negligència en el naufragi d’un vaixell turístic amb espanyols

La Policia ha obert una investigació per possible negligència després de l'enfonsament d'un vaixell turístic en la zona de Komodo amb sis espanyols a bord. Una menor va morir i tres espanyols seguixen desapareguts després de huit dies de busca.

Condemnat a 2 anys i 9 mesos per patronejar una pastera amb 14 migrants en risc d’enfonsament

L'Audiència d'Alacant ha condemnat a un home a 2 anys i 9 mesos per pilotar una pastera amb 14 compatriotes des d'Algèria, en condicions precàries i amb perill d'enfonsament. L'embarcació va quedar a la deriva i va ser localitzada per un veler abans del rescat per Salvament Marítim.

La Comunitat Valenciana va rebre 11,7 milions de turistes estrangers fins a novembre i el gasto va créixer quasi un 6%

La Comunitat Valenciana va sumar 11,7 milions de visitants internacionals entre gener i novembre de 2025 (+4,18%). El gasto turístic va avançar prop d'un 6%, amb fort repunt al novembre.

Tres detinguts, un menor, per 15 robatoris amb força a Albal, Catarroja i Massanassa

La Guàrdia Civil ha detingut a tres hòmens, un d'ells menor d'edat, per 15 robatoris amb força en comerços d'hostaleria i alimentació d'Albal, Catarroja i Massanassa. El presumpte capitost ha ingressat a la presó provisional.

Els càmpings valencians van liderar novembre amb un 3,2% més de pernoctacions i la major ocupació

La Comunitat Valenciana va encapçalar el turisme en càmpings al novembre amb més de 630.000 nits, un 3,2% més interanual, i va registrar la major ocupació, del 60,1%. La Costa Blanca va destacar amb 329.000 pernoctacions i un 81,2% d'ocupació.

El primer mes de Juanfran Pérez Llorca: perdó a les víctimes, nou Consell i diàleg

Es complix un mes des de la presa de possessió de Juanfran Pérez Llorca. Claus: disculpa a les víctimes de la dana, reordenació del Consell, comissió mixta amb el Govern, gestora en el PP i anomenada al diàleg.