Pablo Sánchez, cantant de La Raíz, no participarà en la gira de retrobament per motius de salut

VALÈNCIA, 14 (EUROPA PRESS)

Pablo Sánchez, cantant i compositor de La Raíz, no formarà part de la gira de retrobament de la banda valenciana que arranca el pròxim mes de març a causa de motius de salut.

L’artista, diagnosticat de mieloma múltiple, s’ha dirigit als seus seguidors a través de les xarxes socials, per a explicar-los que ha de començar ja el tractament mèdic. A petició d’ell mateix, la gira de La Raíz continuarà avant i mantindrà totes les dates programades per a este 2025.

«M’han detectat una malaltia greu, crònica i he de batallar-la des de ja», assenyala el músic, que apunta que des que li van donar el diagnòstic només pensa a curar-se.

«En l’única cosa que pense es a curar-me i a estar amb la meua família i el grup i altres plans mentals que tenia han passat a un segon, tercer o quart plana. He d’estar fort i he d’estar a casa», diu Sánchez, que comenta que ell mateix havia ideat el retrobament del grup i tenia moltes ganes de participar en la gira. «Però de l’única cosa que tinc ganes ara mateix és que això passe», reconeix.

En un comunicat difós per Último Pasillo, la banda explica que Pablo Sánchez és baixa dels escenaris «per força major». «Faltant un mes per a començar la gira, les nostres vides i la de la banda patixen esta inesperada bolcada. No va a ser fàcil fer això sense la persona que ens ha portat fins a ací, però ell ens ho ha demanat i ho anem a intentar amb totes les nostres forces. Us necessitem amb nosaltres. Per La Raíz, per la música i, sobretot, per Pablo. Ens veiem prompte», expressa la formació.

Últimes notícies

La Diputació d’Alacant ix lliure d’irregularitats en els bons comerç, però l’oposició manté els dubtes

La comissió d’investigació de la Diputació d’Alacant ha conclòs, amb els vots del PP, que no hi hagué irregularitats en els bons comerç de 2022 i 2023. El PSPV i Compromís qüestionen la falta de documentació i anuncien que continuaran exigint responsabilitats.

Rodas continuarà al capdavant de la direcció esportiva del Llevant fins a 2028

El Llevant ha renovat fins a 2028 els contractes del director esportiu, Héctor Rodas, i del secretari tecnic, Jose Gila, després de l ascens a Primera i de garantir la permanencia el darrer curs.

L’advocat de Mazón demana prudència abans de lliurar els missatges requerits pel jutjat de la DANA

L’advocat de l’expresident de la Generalitat Carlos Mazón, Ignacio Gally, ha explicat als jutjats de Catarroja que necessita estudiar tota la causa de la DANA abans de decidir si lliura els missatges del seu client o recorre alguna de les diligències acordades.

Nou govern a la vista a Callosa de Segura: PP, Vox i un edil trencat impulsen una moció de censura

PP, Vox i l’edil no adscrit José Antonio Illán han registrat una moció de censura a Callosa de Segura per desallotjar l’actual govern en minoria del PSOE i EUPV-Unidas Podemos i situar com a alcalde el popular Juan Antonio Franco.

Vagues en cadena en Metrovalencia des del 22 de juny per l’estancament del conveni

El Sindicat Independent Ferroviari ha convocat vagues en Metrovalencia i TRAM d’Alacant a partir del 22 de juny per bloqueig en el conveni col·lectiu d’FGV, que se sumen als paros ja actius de SEMAF.

Pérez Llorca demana al professorat que pose fi a la vaga i negocie amb la Generalitat

El president de la Generalitat ha instat el professorat de l’ensenyament públic no universitari a reflexionar sobre la vaga indefinida i a acceptar la proposta educativa del Consell, que considera més ambiciosa que el decret de ratios del Govern central.

Pérez Llorca defensa que estar al costat de les víctimes de la DANA és clau per a una recuperació seriosa

Juanfran Pérez Llorca assegura que la Generalitat ha demostrat serietat en la recuperació de la DANA de 2024, amb quasi totes les infraestructures acabades i ajudes a les víctimes mortals en marxa.

L’empresa alcoiana Texol cus més de 6.300 peces per a vestir León XIV en la seua visita a Espanya

L’empresa alcoiana Texol ha produït més de 6.300 peces litúrgiques per a León XIV i el seu seguici en els actes de la visita papal a Madrid, Barcelona i Canàries, amb més de 4.000 metres de teixits exclusius.