Pedro Porro i Pau Cubarsí, principals novetats per als duels davant de Dinamarca i Sèrbia

Ejemplo de shortcode con estilo
Pedro Porro i Pau Cubarsí són les novetats de la selecció espanyola per als partits contra Dinamarca i Sèrbia. Porro substitueix Carvajal sancionat, mentre que Cubarsí cobreix la baixa de Le Normand per lesió. La 'Roja' busca defensar el títol a la Lliga de Nacions.

MADRID, 4 (EUROPA PRESS)

Els defensers Pedro Porro, del Tottenham anglés, i Pau Cubarsí, del FC Barcelona, són les principals novetats de la llista del seleccionador nacional de futbol Luis de la Fuente per als partits davant de Dinamarca i Sèrbia de la Lliga de Nacions 2024-2025.

El lateral dret, que ja va ser cridat pel de Haro amb anterioritat per a la seua primera llista com a seleccionador Absolut i per als amistosos d’enguany amb Colòmbia i Brasil, veu premiat el seu bon rendiment amb els ‘Spurs’ i retorna per a pal·liar els problemes en esta posició ja que Dani Carvajal (Reial Madrid) està sancionat per al primer partit. En este sentit, rivalitzarà per ser el titular davant dels danesos amb un Óscar Mingueza (RC Cèltic) que es manté en la llista.

Per la seua banda, el jove Pau Cubarsí torna a gaudir de la confiança del tècnic de La Rioja per a cobrir la baixa per lesió del central hispà-francés Robin Le Normand, on ha guanyat la partida a altres opcions com el seu company d’equip Íñigo Martínez, Nacho Fernández o Diego Llorente. El blaugrana va estar en la prelista per a l’Eurocopa després de la seua irrupció el 2024, però finalment va ser un dels tres descartes.

A més, en la convocatòria estan campions d’Europa el passat estiu com el capità Álvaro Morata (Milà) i els migcampistes Mikel Merino (Arsenal), que dimarts passat va tenir els seus primers minuts després de superar diversos problemes físics, i Alex Baena (Vila-real), tots ells absents en una anterior llista de la qual es mantenen novetats llavors com, a més de l’esmentat Mingueza, el central Pau Torres (Aston Vila), el migcampista Aleix García (Bayer Leverkusen) i el porter Robert Sánchez (Chelsea), i de la qual cau el valencianista Pepelu.

De la Fuente no ha pogut explicar per a esta doble jornada de la Lliga de Nacions amb jugadors claus com el migcampista del Manchester City Rodri Hernández, lesionat de gravetat en el genoll, el porter de l’Athletic Club Unai Simón, el migcampista del FC Barcelona Dani Olmo, recuperant-se d’una lesió muscular, el central hispà-francès de l’Atlètic de Madrid Robin Le Normand, que va patir un traumatisme cranoencefàlic amb hematoma subdural en el derbi, i amb el davanter del Vila-real Ayoze Pérez, també lesionat.

D’altra banda, De la Fuente no ha citat a jugadors que estaven en bon moment de forma i que aspiraven a entrar com Oihan Sancet (Athletic Club) o un Samu Omorodion, que estava vivint una gran arrencada golejadora de temporada amb el Porto portugués i que manté en la Sub-21 de Santi Denia.

L’actual campiona d’Europa afrontarà en la pròxima aturada internacional la segona i tercera jornada de la fase de grups de la Lliga de Nacions, competició en la qual defensa títol i en la qual sumisca quatre punts després d’empatar sense gols a domicili davant de Sèrbia i golejar (1-4) a Suïssa també de visita.

Ara, la ‘Roja’ es mesurarà a Dinamarca el pròxim 12 d’octubre en l’Estadi Enrique Roca de Múrcia, i tres dies després al combinat serbi en el Nou Arcàngel de Còrdova. La concentració de l’equip començarà dilluns que ve 7 d’octubre en la Ciutat del Futbol de les Rozas a partir de les 13.00 hores.

–LLISTA DE CONVOCATS

PORTEROS: David Raya (Arsenal), Álex Remiro (Real Sociedad) y Robert Sánchez (Chelsea).

DEFENSES: Marc Cucurella (Chelsea), Dani Carvajal (Real Madrid), Óscar Mingueza (Celta), Dani Vivian (Athletic Club), Aymeric Laporte (Al Nassr), Pau Torres (Aston Villa), Pau Cubarsí (FC Barcelona), Pedro Porro (Tottenham) i Alejandro Grimaldo (Leverkusen).

MIGCAMPISTES: Martín Zubimendi (Real Sociedad), Mikel Merino (Arsenal), Alex Baena (Villarreal), Fabián Ruiz (PSG), Aleix García (Leverkusen) i Pedri (FC Barcelona).

DAVANTERS: Álvaro Morata (Milán), Lamine Yamal y Ferran Torres (FC Barcelona), Nico Williams (Athletic Club), Yéremi Pino (Villarreal), Mikel Oyarzabal (Real Sociedad) i Joselu Mato (Al Gharafa).

Últimes notícies

Mor als 81 anys Miquel Navarro, referent de l’escultura valenciana

L’escultor de Mislata ha mort als 81 anys. La seua obra, present en museus internacionals, ha convertit paisatges urbans en escultures.

El PSPV-PSOE recorda les víctimes al Paredón de Paterna

Pilar Bernabé ha homenatjat a Paterna les víctimes de la repressió franquista i els militants socialistes morts, amb una ofrena floral i intervencions.

El Villarreal busca davant del PSG equilibrar el seu balanç a casa

El Villarreal ha sumat dos victòries, una derrota i un empat a casa davant d’equips francesos. El PSG visita La Cerámica este dimarts.

Manu Sánchez és dubte davant del Celta a Vigo per una lesió muscular

Manu Sánchez té una lesió lleu als isquiotibials de la cama dreta i és dubte per al pròxim partit del Levante contra el Celta, a Vigo.

Queda en llibertat el menor detingut per Blocus a València

La Fiscalia de Menors ha deixat en llibertat el jove de 16 anys arrestat al centre de València per la seua presumpta relació amb Blocus.

35 detinguts en els dispositius de Halloween a València i Alicante

La Policía Nacional ha detingut 22 persones a València i 13 a Alicante durant els dispositius de seguretat de Halloween. També ha identificat centenars de persones i ha alçat actes per drogues i armes.

Detingut al centre de València un menor de 16 anys per la seua relació amb Blocus

El jove ha sigut arrestat al centre de València per la seua relació amb el moviment Blocus. La policia ha identificat 440 persones i ha intervingut diversos objectes.

Raquel Ricart retrata la pèrdua de la innocència en una saga familiar

En 'L'estiu que vaig matar mon pare', Raquel Ricart explora l’adolescència, la memòria i els silencis que travessen una família.