Anuncios

176 persones van ser detingudes en desembre per conduir borratxes per carreteres valencianes

Control

Un control en una imatge d’arxiu | Guàrdia Civil

 

Un total de 176 conductors van passar a disposició judicial durant el passat mes de desembre per conduir baix la influència de begudes alcohòliques en carreteres del territori valencià. En concret, dels detinguts,106 pertanyien a la província de València, 49 a la d’Alacant i 21 a Castelló.

 

Anuncios

En concret, la Guàrdia Civil de Trànsit va actuar el mes passat contra 264 persones com a presumptes autors de delictes contra la seguretat viària al volant: 176 per begudes alcohòliques, 75 per circular sense permís o llicència, 9 per conducció temerària, 3 per excés de velocitat i 1 per conducció baix la influència de drogues.

 

Per províncies, en la de València van passar davant el jutge un total de 41 conductors que no tenien permís o llicència, un que va superar la velocitat permesa i 4 per conducció temerària.

 

En Alacant, 22 persones van ser posats a disposició judicial per no tindre permís o llicència, 49 per conduir baix els efectes de begudes alcohòliques, 4 per conducció temerària i un per excés de velocitat.

 

Per últim, en Castelló, 12 conductors van ser detinguts per no tindre permís o llicència, 21 per conduir baix els efectes de l’alcohol, un per conducció temerària, un per excés de velocitat i un per conduir baix la influència de drogues.

 

També pots llegir…

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

La Sindicatura de Comptes denuncia la deixadesa en ciberseguretat del sector públic valencià

La Sindicatura de Comptes qualifica d'inacceptable la governança de la ciberseguretat en la majoria d'entitats públiques i societats mercantils de la Generalitat, amb nivells de maduresa molt baixos i riscos significatius per a servicis i dades.

Bernabé acusa el PP d’abandonar la Malva-rosa i d’embossar els projectes del barri

Pilar Bernabé acusa el govern de María José Catalá de mantindre paralitzats projectes clau a la Malva-rosa, com la VPP i la biblioteca, i de tindre la ciutat embossada pels seus embolics interns.

La jutgessa conclou que l’És_Alert per la DANA va ser tardà i es va bloquejar per dubtes jurídics i lingüístiques

La jutgessa que investiga la gestió de la DANA a València conclou que l'avís És_Alert es va enviar tard i amb un missatge erroni després d'hores d'indecisió, dubtes jurídics i canvis lingüístics.

Nova setmana de vaga de metges en la Comunitat Valenciana del 18 al 22 de maig

Els metges de la Comunitat Valenciana afronten una nova setmana de vaga del 18 al 22 de maig per a denunciar la precarietat laboral, la sobrecàrrega assistencial i la falta de personal.

La vivenda en la Comunitat Valenciana s’encarix un 11,3% interanual fins a 1.963 euros per metre quadrat

El preu mitjà de la vivenda en la Comunitat Valenciana aconseguix els 1.963 euros per metre quadrat després de pujar un 2,3% en el trimestre i un 11,3% en un any, en un context de màxims històrics a Espanya.

Estenen fora de la UE la busca del condemnat per agressió sexual escapolit a Castelló

L'Audiència Provincial de Castelló ha ampliat la busca de Vicente L.G., condemnat a huit anys per agressió sexual, a l'àmbit internacional anara de la Unió Europea després de no ingressar a la presó en la data fixada.

Quatre de cada deu majors pot confondre la seua medicació per envasos similars, alerta una tesi de la UA

Una tesi de la Universitat d'Alacant revela que quatre de cada deu persones majors tenen dificultats per a distingir els seus medicaments quan els envasos i noms són similars, la qual cosa incrementa el risc d'errors de presa.

Presó provisional per a l’acusat de matar a un home en una perruqueria de València

Un jutjat de València envia a presó provisional sense fiança al jove de 26 anys detingut per la mort a ganivetades del seu company en una perruqueria del barri de Russafa.
Anuncios