La Policia Local d’Alacant interposa 36 denúncies i dissol 9 festes privades en cases

 

La Policia Local d’Alacant ha interposat 36 denúncies durant el cap de setmana del temporal de fred en els operatius policials desplegats per a controlar i vigilar l’ús de les mascaretes, el toc de queda, fer complir les mesures de seguretat, les festes en cases i la prevenció del consum d’alcohol en via pública per a frenar la pandèmia en la ciutat d’Alacant, destacant la baixa mobilitat tant de persones com de vehicles i un descens d’infraccions.

 

D’eixes sancions, un total de 13 han sigut per incomplir el toc de queda i no poder justificar els desplaçaments a la ciutat, interceptats en els diferents controls estàtics de trànsit i itinerants desplegats a la ciutat.

 

A demés, la Policia Local esta nit del diumenge al dilluns ha sancionat a quatre persones que circulaven sense causa justificada passada l’hora del toc de queda, va intervindre en una queixa de sorolls en el carrer del Verger, i s’ha coordinat l’arribada d’un tren amb retard en l’Estació de Renfe.

 

Finalment, els agents de les unitats Fox i servici Nocturn de la Policia, durant el cap de setmana han dissolt un total de 9 festes en cases generant soroll i molèsties als veïns i queixes de particulars, i van ser denunciats per sorolls obligant a llevar la música, sense mascaretes i amb reunions de més de sis persones. 

Últimes notícies

La Reial Sociedad s’emporta un triomf agònic a Mestalla amb Remiro de protagonista

La Reial Sociedad ha guanyat 2-3 al Valencia CF a Mestalla en un partit boig. Un paradó final d’Alex Remiro ha evitat l’empat després d’un final frenètic.

Iñigo Pérez celebra la reacció del Vila-real davant el Llevant

L’entrenador del Vila-real, Iñigo Pérez, s’ha declarat molt orgullós de la reacció del seu equip després d’encadenar dos triomfs seguits contra el Llevant. El tècnic, però, admet que l’equip encara arrossega les males experiències de l’inici de temporada i confia que el paró servisca per a guanyar solidesa.

El València es suma a Mestalla a la campanya de suport a Ceuta amb la samarreta ‘Tots som caballes’

El València ha eixit a Mestalla davant la Reial Societat amb la samarreta ‘Tots som caballes’, dins d’una campanya de suport a Ceuta impulsada per l’Associació Valenciana d’Empresaris i seguida també per altres clubs de LaLiga.

Luis Castro reivindica la qualitat del Levante tot i la derrota a Vila-real

L’entrenador del Levante, Luis Castro, ha reconegut la superioritat del Villarreal, però ha insistit que el seu equip té qualitat per a oferir més. El tècnic aprofitarà el paró per a corregir pèrdues de baló i detalls que han condicionat el partit.

El Villarreal estrena la temporada a casa amb una victòria davant el Levante

El Villarreal ha aconseguit el seu primer triomf com a local de la temporada en LaLiga EA Sports en imposar-se 3-1 al Levante, amb un destacat Alberto Moleiro, autor d’un gol i dues assistències.

Un xef mexicà triomfa al World Paella Day de València amb la millor paella internacional

El cuiner mexicà Froilán Mújica ha guanyat el World Paella Day 2026 a la millor paella internacional amb l’arròs ‘Arroz de la nostalgia’, en una final amb dotze xefs de tres continents a La Marina de València.

El PSPV promet un homenatge de la Generalitat a les víctimes de la DANA en 2027 i blindar la vivenda pública

El PSPV ha fixat com a compromisos per a 2027 un homenatge institucional de la Generalitat a les víctimes de la DANA, el blindatge de la vivenda pública, el reforç de la sanitat i l’educació i la signatura dels 3.700 milions de la nova financiació autonòmica.

El PP exigix a Diana Morant que reclame a Sánchez més inversions per a Alacant

El síndic del PP en Les Corts, Nando Pastor, ha acusat Diana Morant de no aprofitar el seu càrrec en el Govern per a exigir les inversions que, segons ell, l’Estat deu a Alacant. El popular ha enumerat infraestructures pendents i ha carregat contra la gestió de Pedro Sánchez i la posició del PSPV.