La Policia Nacional deté a un menor per robar i trencar-li el nas a un altre

Agents de la Policia Nacional han detingut a Gandia a un menor de 14 anys, d’origen espanyol, com a presumpte autor dels delictes de robatori amb violència i lesions, després de pel que sembla agredir a un altre menor al qual li va trencar el nas a més de llevar-li 50 euros.

A Gandia

Els fets van ocórrer fa uns dies a Gandia, quan els agents que realitzaven labors de prevenció, van ser requerits per tres menors, ja que un d’ells sagnava de manera abundant pel nas, per la qual cosa ràpidament van atendre la víctima, apareixent en este moment el pare que es va fer càrrec del menor.

Amenaça

Els agents van esbrinar que moments abans un grup de joves es va acostar a la víctima, i un d’ells esgrimint una navalla va amenaçar al menor així com li va exigir que li donés els diners que portés damunt, donant-li este els 50 euros que tenia. Després d’això el sospitós li va donar un cop de puny en el nas i se’n va anar del lloc.

Amb les dades aportades per la víctima, els policies van informar els altres indicatius, i una patrulla va localitzar a un xic pels voltants que coincidia amb les característiques aportades, i després de realitzar les comprovacions oportunes va ser detingut.

El menor va ser posat a la disposició de la Fiscalia de Menors, que va decretar el seu internament en un Centre de Menors.

Últimes notícies

El CSN recolza més de 100 inspeccions nuclears i radiològiques de la Generalitat per a 2026

El Consell de Seguretat Nuclear valguda la planificació de la Generalitat per a 2026, amb més d'un centenar d'inspeccions en instal·lacions radioactives, sanitàries i de transport de material radioactiu.

Pugen les temperatures i s’imposa el temps estable en quasi tota Espanya

Un anticicló sobre Europa manté el temps estable en la major part d'Espanya, amb cels buidats i un ascens generalitzat de les temperatures, notable en el sud-oest i el sud de Galícia.

Troben un dofí mular mort i molt descompost a la platja de Almardá a Sagunt

Un dofí mular, l'espècie de dofí més comú al Mediterrani, apareix mort en avançat estat de descomposició a la platja de Almardá de Sagunt després de l'avís d'un vianant.

Educació fixa fins demà el termini perquè els sindicats docents firmen l’acord

Educació dona de termini fins a este dimecres a les 17.00 hores perquè els sindicats docents accepten l'última oferta, que manté la pujada salarial de 200 euros fins a 2028 i retira canvis sobre valencià i substitucions.

El Gómez Ulla prepara visites segures per als 13 aïllats per hantavirus després de donar de nou negatiu

L'Hospital Gómez Ulla organitza visites escalonades i controlades per als 13 contactes de hantavirus, que han tornat a donar negatiu, mentres l'únic cas positiu evoluciona de manera favorable.

Aagesen veu fonamental que l’ex alt càrrec investigat per l’àudio de Aemet rendisca comptes

Sara Aagesen considera fonamental que el exsubsecretario de Justícia valencià rendisca comptes per la filtració de l'àudio manipulat de Aemet durant la dana de 2024 a València.

Diana Morant reivindica el seu doble paper de ministra i candidata a la Generalitat Valenciana

Diana Morant defén que el seu càrrec de ministra reforça, i no resta, la seua candidatura a la Generalitat Valenciana i reivindica que la seua prioritat és presidir el govern autonòmic.

Scariolo reivindica al Reial Madrid abans de la Final Four malgrat les baixes de Tavares i Len

Sergio Scariolo afronta la Final Four de l'Eurolliga a Atenes amb il·lusió i recalca que el Reial Madrid sempre competix, malgrat les importants baixes de Walter Tavares i Alex Len en el joc interior.