9 C
València
Dilluns, 19 gener, 2026

La Policia Nacional deté a un menor per robar i trencar-li el nas a un altre

Agents de la Policia Nacional han detingut a Gandia a un menor de 14 anys, d’origen espanyol, com a presumpte autor dels delictes de robatori amb violència i lesions, després de pel que sembla agredir a un altre menor al qual li va trencar el nas a més de llevar-li 50 euros.

A Gandia

Els fets van ocórrer fa uns dies a Gandia, quan els agents que realitzaven labors de prevenció, van ser requerits per tres menors, ja que un d’ells sagnava de manera abundant pel nas, per la qual cosa ràpidament van atendre la víctima, apareixent en este moment el pare que es va fer càrrec del menor.

Amenaça

Els agents van esbrinar que moments abans un grup de joves es va acostar a la víctima, i un d’ells esgrimint una navalla va amenaçar al menor així com li va exigir que li donés els diners que portés damunt, donant-li este els 50 euros que tenia. Després d’això el sospitós li va donar un cop de puny en el nas i se’n va anar del lloc.

Amb les dades aportades per la víctima, els policies van informar els altres indicatius, i una patrulla va localitzar a un xic pels voltants que coincidia amb les característiques aportades, i després de realitzar les comprovacions oportunes va ser detingut.

El menor va ser posat a la disposició de la Fiscalia de Menors, que va decretar el seu internament en un Centre de Menors.

Últimes notícies

El Reial Madrid remunta al València Basket (94-79) i reforça el seu lideratge abans de la Copa

El Reial Madrid va voltejar un 17 a baix i es va imposar 94-79 al València Basket per a afermar-se líder de la Lliga Endesa. Hezonja, Llull i Krämer van guiar la reacció.

El Reial Madrid remunta al València (94-79) i consolida el lideratge abans de la Copa

El Reial Madrid va derrotar 94-79 al València després de neutralitzar un inici irresistible des del triple. Hezonja va liderar la reacció i l'equip viatjarà a la Copa com a cap de sèrie.

Pedro Martínez iguala a Miki Vukovic com a tècnic amb més partits del València Basket

L'entrenador dirigix el seu partit 231 davant el Reial Madrid i empata amb Miki Vukovic en el ránking de trobades del club. Ja lidera en victòries amb 171.

Pedro Martínez iguala a Miki Vukovic com a tècnic amb més partits al València Basket

L'entrenador del València Basket aconseguix els 231 partits oficials dirigits i empata amb Miki Vukovic en el primer lloc de l'històric del club. Ja lidera en victòries amb 171 i és el primer a sumar més d'un títol amb l'equip masculí.

Hugo Duro agraïx els aplaudiments després dels xiulets en el seu retorn al Coliseum

El davanter del València va ser rebut amb xiulets i també amb aplaudiments en la seua tornada al Coliseum. Després del partit, va agrair el suport i va desitjar sort al Getafe.

València trenca huit mesos sense guanyar fora amb un 0-1 a Getafe

El València es va imposar 0-1 al Getafe i va firmar el seu primer triomf a domicili de la temporada. El resultat curta onze partits sense guanyar fora i la sequera en el Coliseum des de 2018.

Tárrega va patir un gir en el genoll i Corberán demana un central per al València

César Tárrega es va retirar a la mitja hora després d'un gir en el genoll davant el Getafe. Corberán va explicar l'antecedent d'edema ossi i va reclamar fitxar un central davant les baixes.

Corberán enaltix a Gayà com a exemple de sentiment valencianista

València va guanyar 0-1 al Getafe amb un gol decisiu de Gayà, la seua primera victòria a domicili del curs. Corberán va destacar el lideratge del capità i la necessitat de sumar.