La Policia Nacional desmantella un punt de venda de droga i deté a huit persones a Gandia

Agents de la Policia Nacional han desmantellat a Gandia un punt negre de venda de droga ‘a la menuda’, localitzat una “guarderia” i intervingut nombroses substancies estupefaents. A més, han detingut a huit persones, dues dones i sis homes d’entre 18 i 61 anys, d’origen espanyol, lituà, cubà i algerià, com a presumptes autores d’un delicte contra la salut pública, a més a una d’elles se li imputa també un delicte de tinença il·lícita d’armes. S’han confiscat un total de 7,5 quilos de pol·len d’haixix, més de 850 grams d’haixix, 14 grams de cocaïna, huit d’heroïna, 560 euros en efectiu, sis bàscules de precisió així com dues armes de foc.

Les labors d’investigació es van iniciar per part de la policia judicial de la Comissaria Local Gandia, després de tindre coneixement de la possible existència d’un punt negre de venda de droga situat en un immoble d’una cèntrica avinguda, des d’on s’estarien distribuint substancies estupefaents a la menuda.

A través de les vigilàncies establides, es va observar a diversos compradors accedint a l’interior d’un portal, sent interceptats moments després amb dosis d’haixix o cocaïna, a més es va identificar als habitants de l’habitatge investigat.

Després de nombroses perquisicions, l’operació va culminar amb l’entrada i registre en el domicili investigat, on els policies van aprehendre diverses substancies

estupefaents i van detindre a sis persones com a presumptes autores d’un delicte contra la salut pública, a més a una d’elles se li imputa també un delicte de tinença il·lícita d’armes.

Una “guarderia” de droga

D’altra banda, els agents van tindre coneixement que un centre d’acolliment podria estar sent utilitzat per un dels seus habitants com a lloc per a guardar o ocultar substancies estupefaents per a la seua posterior distribució i venda. Després de nombroses gestions es va intervindre una motxilla amb gran quantitat de droga així com es va detindre a dos homes com a presumptes autors d’un delicte contra la salut pública, un com a “guardador” o responsable de custodiar la mateixa i un altre com a propietari de la droga.

Finalment, s’han confiscat un total de 7,5 quilos de pol·len d’haixix, més de 850 grams d’haixix, 14 grams de cocaïna, huit d’heroïna, 560 euros en efectiu, sis bàscules de precisió així com dues armes de foc.

Han sigut detingudes huit persones en el marc de les dues operacions, dues dones i sis homes com a presumptes autores d’un delicte contra la salut pública. Dels arrestats, set tenen antecedents policials i dos es troben en situació irregular a Espanya, passant quatre d’ells a disposició judicial mentre els altres quatre han quedat en llibertat després de ser sentits en declaració no sense abans ser advertits de l’obligació de comparéixer davant l’autoritat judicial quan foren requerits per a això.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Espanyol i Llevant marxen al descans amb empat sense gols a Cornellà

Espanyol i Llevant tanquen la primera part amb 0-0 en el RCDE Stadium després d'un tram inicial intens dels porters i un lleuger domini blanc-i-blau.

La nova planta d’Edwards Lifesciences a Moncada estarà operativa en 2027 i arribarà a 1.200 ocupacions en 2030

La futura planta d'Edwards Lifesciences a Moncada, especialitzada en vàlvules cardíaques, estarà operativa en 2027 i preveu aconseguir els 1.200 treballadors en 2030, amb un procés de selecció ja en marxa.

Múrcia i Comunitat Valenciana reclamen un pacte nacional de l’aigua i rebutgen el nacionalisme hídric

Els presidents de Múrcia i la Comunitat Valenciana reclamen un pacte nacional de l'aigua, defenen el transvasament Tajo-Segura i rebutgen el nacionalisme hídric com a resposta a l'escassetat.

Els bombers intervenen en un incendi en un descampat al costat de la A-3 a Mislata

Un incendi en una campa abandonada al costat de l'autovia A-3, a l'altura de Mislata, ha obligat a mobilitzar diverses dotacions de bombers després de nombroses anomenades al 112.

Els Gai Games València superen els 9.000 participants de 76 països per a 2026

Els Gai Games València 2026 esperen més de 9.000 esportistes i participants LGTBI de 76 països i aspiren a aconseguir els 9.500 inscrits, amb 39 disciplines i àmplia oferta cultural.

Dos accidents provoquen onze quilòmetres de retencions en la CV-35 i l’A-35 a València

Dos accidents de trànsit en la CV-35, a l'altura de l'Eliana, i en l'A-35, entre Vallada i Moixent, provoquen onze quilòmetres de retencions en sentit Ademuz i València.

Els hotels d’Alacant freguen el ple en el Pont de Maig amb un 87% d’ocupació prevista

La patronal hotelera d'Alacant preveu una ocupació mitjana del 87,03% a la província per al Pont de Maig, amb la capital per damunt del 95% i la Platja de Sant Joan en ple tècnic.

Detingut a València per apunyalar a un conegut que va haver de fer-se un torniquet

La Policia Local de València deté a un home acusat d'apunyalar a la cama a un conegut en l'avinguda Blasco Ibáñez. La víctima, de 25 anys, es va fer un torniquet amb una samarreta abans de ser traslladada a l'hospital.