La Policia Nacional desmantella un punt de venda de droga i deté a huit persones a Gandia

Agents de la Policia Nacional han desmantellat a Gandia un punt negre de venda de droga ‘a la menuda’, localitzat una “guarderia” i intervingut nombroses substancies estupefaents. A més, han detingut a huit persones, dues dones i sis homes d’entre 18 i 61 anys, d’origen espanyol, lituà, cubà i algerià, com a presumptes autores d’un delicte contra la salut pública, a més a una d’elles se li imputa també un delicte de tinença il·lícita d’armes. S’han confiscat un total de 7,5 quilos de pol·len d’haixix, més de 850 grams d’haixix, 14 grams de cocaïna, huit d’heroïna, 560 euros en efectiu, sis bàscules de precisió així com dues armes de foc.

Les labors d’investigació es van iniciar per part de la policia judicial de la Comissaria Local Gandia, després de tindre coneixement de la possible existència d’un punt negre de venda de droga situat en un immoble d’una cèntrica avinguda, des d’on s’estarien distribuint substancies estupefaents a la menuda.

A través de les vigilàncies establides, es va observar a diversos compradors accedint a l’interior d’un portal, sent interceptats moments després amb dosis d’haixix o cocaïna, a més es va identificar als habitants de l’habitatge investigat.

Després de nombroses perquisicions, l’operació va culminar amb l’entrada i registre en el domicili investigat, on els policies van aprehendre diverses substancies

estupefaents i van detindre a sis persones com a presumptes autores d’un delicte contra la salut pública, a més a una d’elles se li imputa també un delicte de tinença il·lícita d’armes.

Una “guarderia” de droga

D’altra banda, els agents van tindre coneixement que un centre d’acolliment podria estar sent utilitzat per un dels seus habitants com a lloc per a guardar o ocultar substancies estupefaents per a la seua posterior distribució i venda. Després de nombroses gestions es va intervindre una motxilla amb gran quantitat de droga així com es va detindre a dos homes com a presumptes autors d’un delicte contra la salut pública, un com a “guardador” o responsable de custodiar la mateixa i un altre com a propietari de la droga.

Finalment, s’han confiscat un total de 7,5 quilos de pol·len d’haixix, més de 850 grams d’haixix, 14 grams de cocaïna, huit d’heroïna, 560 euros en efectiu, sis bàscules de precisió així com dues armes de foc.

Han sigut detingudes huit persones en el marc de les dues operacions, dues dones i sis homes com a presumptes autores d’un delicte contra la salut pública. Dels arrestats, set tenen antecedents policials i dos es troben en situació irregular a Espanya, passant quatre d’ells a disposició judicial mentre els altres quatre han quedat en llibertat després de ser sentits en declaració no sense abans ser advertits de l’obligació de comparéixer davant l’autoritat judicial quan foren requerits per a això.

Últimes notícies

El Tribunal Suprem fixa que un canvi de sexe no anul·la una condemna per violència masclista

El Tribunal Suprem ha establit que un canvi de sexe registral no pot anul·lar una condemna prèvia per violència masclista comesa quan l’autor era legalment un home. La resolució confirma una pena de presó imposada a Castelló per agressions a l’exparella i a la filla menor.

Extingit l’incendi en una empresa de palets d’Algar de Palància

El Consorci Provincial de Bombers de València ha donat per extingit este dimarts, a les 11.14 hores, l’incendi declarat dilluns en una empresa de palets d’Algar de Palància, que també va afectar una zona forestal. En l’extinció han treballat durant tota la nit bombers de València i Castelló, així com efectius de la Generalitat.

Alicant trau a concurs la rehabilitació de 192 vivendes a Verge del Remei per 5 milions

L’Ajuntament d’Alacant ha tret a licitació la rehabilitació de 192 vivendes al barri de Verge del Remei, amb una inversió de 5 milions cofinançada amb fons europeus. El projecte inclou millores energètiques, d’accessibilitat i seguretat, així com la reurbanització de l’entorn amb 3,6 milions addicionals.

Vals de 100 a 220 euros a Alacant per a comprar menjar i productes bàsics

L Ajuntament d Alacant ha habilitat més de 140.000 euros en vals de compra per a aliments i productes de primera necessitat, gestionats per Creu Roja, dirigits a persones i famílies vulnerables en situació d emergència.

Més de 12 milions en ajudes valencianes a crisis humanitàries en 2026

La Conselleria de Serveis Socials, Família i Infància ha destinat 12,38 milions d’euros a acció humanitària en 2026, amb especial implicació en Veneçuela i altres països en conflicte o davant desastres naturals.

Els jubilats podran tornar a viatjar amb l’Imserso per 50 euros i amb mascota en 2026-27

L’Imserso obrirà el 14 de setembre les reserves per a la temporada 2026-2027, amb quasi 900.000 places, 7.447 a 50 euros per a pensionistes amb menys recursos i opcions per a viatjar amb animals de companyia.

Més de 300 bombers es mobilitzen a València pel risc extrem d’incendis

El Consorci Provincial de Bombers de València reforçarà fins al divendres 21 el dispositiu forestal amb uns 340 efectius davant l'avís roig per temperatures extremes i risc màxim d'incendis.

Mig punt de valor per a l’Elx en el debut a Riazor 50 anys després

L’Elx ha estrenat LaLiga 2026-27 amb un empat a Riazor davant el Deportivo de La Coruña, un resultat que trenca 50 anys sense puntuar fora en la primera jornada de Primera Divisió.