La Policia Nacional desmantella un punt de venda de droga i deté a huit persones a Gandia

Agents de la Policia Nacional han desmantellat a Gandia un punt negre de venda de droga ‘a la menuda’, localitzat una “guarderia” i intervingut nombroses substancies estupefaents. A més, han detingut a huit persones, dues dones i sis homes d’entre 18 i 61 anys, d’origen espanyol, lituà, cubà i algerià, com a presumptes autores d’un delicte contra la salut pública, a més a una d’elles se li imputa també un delicte de tinença il·lícita d’armes. S’han confiscat un total de 7,5 quilos de pol·len d’haixix, més de 850 grams d’haixix, 14 grams de cocaïna, huit d’heroïna, 560 euros en efectiu, sis bàscules de precisió així com dues armes de foc.

Les labors d’investigació es van iniciar per part de la policia judicial de la Comissaria Local Gandia, després de tindre coneixement de la possible existència d’un punt negre de venda de droga situat en un immoble d’una cèntrica avinguda, des d’on s’estarien distribuint substancies estupefaents a la menuda.

A través de les vigilàncies establides, es va observar a diversos compradors accedint a l’interior d’un portal, sent interceptats moments després amb dosis d’haixix o cocaïna, a més es va identificar als habitants de l’habitatge investigat.

Després de nombroses perquisicions, l’operació va culminar amb l’entrada i registre en el domicili investigat, on els policies van aprehendre diverses substancies

estupefaents i van detindre a sis persones com a presumptes autores d’un delicte contra la salut pública, a més a una d’elles se li imputa també un delicte de tinença il·lícita d’armes.

Una “guarderia” de droga

D’altra banda, els agents van tindre coneixement que un centre d’acolliment podria estar sent utilitzat per un dels seus habitants com a lloc per a guardar o ocultar substancies estupefaents per a la seua posterior distribució i venda. Després de nombroses gestions es va intervindre una motxilla amb gran quantitat de droga així com es va detindre a dos homes com a presumptes autors d’un delicte contra la salut pública, un com a “guardador” o responsable de custodiar la mateixa i un altre com a propietari de la droga.

Finalment, s’han confiscat un total de 7,5 quilos de pol·len d’haixix, més de 850 grams d’haixix, 14 grams de cocaïna, huit d’heroïna, 560 euros en efectiu, sis bàscules de precisió així com dues armes de foc.

Han sigut detingudes huit persones en el marc de les dues operacions, dues dones i sis homes com a presumptes autores d’un delicte contra la salut pública. Dels arrestats, set tenen antecedents policials i dos es troben en situació irregular a Espanya, passant quatre d’ells a disposició judicial mentre els altres quatre han quedat en llibertat després de ser sentits en declaració no sense abans ser advertits de l’obligació de comparéixer davant l’autoritat judicial quan foren requerits per a això.

Últimes notícies

Un velatori-concentració a València reclama llevar l’aforament a Mazón per la dana

Centenars de persones s’han concentrat davant el Palau de la Generalitat, en un acte-velatori, per exigir que es retire l’aforament a Carlos Mazón per la seua gestió de la dana que va causar 231 morts fa 21 mesos.

Nit decisiva a la Vall d’Uixó: l’incendi continua actiu i manté el perímetre

L'incendi forestal de la Vall d'Uixó continua actiu però manté el perímetre de 82 quilòmetres i unes 9.300 hectàrees afectades, mentre els equips d'emergències es preparen per a una nit clau per a la seua possible estabilització. Es mantenen evacuacions, confinaments i recomanacions sanitàries en diversos municipis de Castelló.

Golejada del Vila-real en el seu debut en el Torneig de Como (3-0)

El Vila-real ha debutat en el Torneig de Como amb un contundent 3-0 davant l’Al-Ula Club, gràcies a un doblet d’Ayoze i un gol de Cardona en un duel de 45 minuts totalment dominat pels grocs.

Ajudes urgents de fins a 100.000 euros als pobles afectats per l’incendi de la Vall d’Uixó

La Diputació de Castelló ha activat una línia extraordinària d’ajudes de fins a 100.000 euros per a municipis amb terreny cremat i fins a 5.000 per a pobles que han assumit gastos per evacuacions arran de l’incendi forestal de la Vall d'Uixó.

Vox rebutja compareixences immediates i reclama centrar tots els esforços en l’incendi de la Vall d’Uixó

El portaveu de Vox en Les Corts, José María Llanos, defensa que ara toca prioritzar l’extinció de l’incendi de la Vall d’Uixó i respon les crítiques sobre una suposada retallada en prevenció d’incendis als pressupostos de la Generalitat.

Fer Niño reforça la davantera de lElx com a primer fitxatge

El davanter andalús Fer Niño sincorpora a lElx com a primer fitxatge per al retorn a Primera Divisió, amb contracte fins a juny de 2030.

Pastor nega que Morant puga aspirar a la Generalitat per avalar indults a afins al PSOE

Fernando Pastor assegura que Diana Morant, com a ministra que ha participat en indults a condemnats afins al Govern de Sánchez, no pot presidir la Generalitat Valenciana. El síndic del PP també critica el debat sobre la nova financació i acusa Compromís de falta de coherència pel seu paper en els incendis forestals.

Morant insta el PP a assumir el canvi climàtic i a pactar mesures d’Estat

La ministra Diana Morant defensa a València que existeixen eines per a frenar el canvi climàtic, reclama al PP que deixe de negar-lo i demana un pacte d’Estat mentre visita els afectats per l’incendi de la Vall d'Uixó.
FILMOTECA D'ESTIU