La Policia Nacional desmantella un punt de venda de droga i deté a huit persones a Gandia

Agents de la Policia Nacional han desmantellat a Gandia un punt negre de venda de droga ‘a la menuda’, localitzat una “guarderia” i intervingut nombroses substancies estupefaents. A més, han detingut a huit persones, dues dones i sis homes d’entre 18 i 61 anys, d’origen espanyol, lituà, cubà i algerià, com a presumptes autores d’un delicte contra la salut pública, a més a una d’elles se li imputa també un delicte de tinença il·lícita d’armes. S’han confiscat un total de 7,5 quilos de pol·len d’haixix, més de 850 grams d’haixix, 14 grams de cocaïna, huit d’heroïna, 560 euros en efectiu, sis bàscules de precisió així com dues armes de foc.

Les labors d’investigació es van iniciar per part de la policia judicial de la Comissaria Local Gandia, després de tindre coneixement de la possible existència d’un punt negre de venda de droga situat en un immoble d’una cèntrica avinguda, des d’on s’estarien distribuint substancies estupefaents a la menuda.

A través de les vigilàncies establides, es va observar a diversos compradors accedint a l’interior d’un portal, sent interceptats moments després amb dosis d’haixix o cocaïna, a més es va identificar als habitants de l’habitatge investigat.

Després de nombroses perquisicions, l’operació va culminar amb l’entrada i registre en el domicili investigat, on els policies van aprehendre diverses substancies

estupefaents i van detindre a sis persones com a presumptes autores d’un delicte contra la salut pública, a més a una d’elles se li imputa també un delicte de tinença il·lícita d’armes.

Una “guarderia” de droga

D’altra banda, els agents van tindre coneixement que un centre d’acolliment podria estar sent utilitzat per un dels seus habitants com a lloc per a guardar o ocultar substancies estupefaents per a la seua posterior distribució i venda. Després de nombroses gestions es va intervindre una motxilla amb gran quantitat de droga així com es va detindre a dos homes com a presumptes autors d’un delicte contra la salut pública, un com a “guardador” o responsable de custodiar la mateixa i un altre com a propietari de la droga.

Finalment, s’han confiscat un total de 7,5 quilos de pol·len d’haixix, més de 850 grams d’haixix, 14 grams de cocaïna, huit d’heroïna, 560 euros en efectiu, sis bàscules de precisió així com dues armes de foc.

Han sigut detingudes huit persones en el marc de les dues operacions, dues dones i sis homes com a presumptes autores d’un delicte contra la salut pública. Dels arrestats, set tenen antecedents policials i dos es troben en situació irregular a Espanya, passant quatre d’ells a disposició judicial mentre els altres quatre han quedat en llibertat després de ser sentits en declaració no sense abans ser advertits de l’obligació de comparéixer davant l’autoritat judicial quan foren requerits per a això.

Últimes notícies

Així serà el primer gran campionat de truita de creïlles de la Comunitat Valenciana

Alicante Gastronómica ha posat en marxa el primer Campionat de Truita de Creïlles de la Comunitat Valenciana, que se celebrarà el 14 de setembre i donarà pas al certamen estatal d’octubre.

Les víctimes ateses per violència sexual als Centres de Crisi 24 h quasi es dupliquen

La xarxa de Centres de Crisi 24 hores de la Generalitat ha atés 211 dones víctimes de violència sexual en el primer semestre de 2026, quasi el doble que un any abans. La majoria d’agressions les han comés homes coneguts per les víctimes.

Valderrama defensa la gestió dels incendis de Castelló i reivindica una coordinació permanent

El conseller d’Emergències, Juan Carlos Valderrama, ha assegurat en Les Corts que el Sistema Valencià d’Emergències ha respost als últims incendis de Castelló amb direcció única i coordinació permanent, mentres l’oposició li reprova falta de mitjans i d’inversions.

La Generalitat invertirà 40 milions en sanitat vegetal per a blindar el camp valencià el 2026

La Generalitat ha anunciat una inversió rècord de 40 milions d’euros en 2026 per a reforçar la sanitat vegetal a la Comunitat Valenciana i protegir la rendibilitat i el futur del camp valencià.

L’incendi forestal de Sogorb ja ha calcinat unes 120 hectàrees

L’incendi forestal declarat ahir a Sogorb, pròxim al parc natural de la Calderona, ha afectat ja unes 120 hectàrees i continua sense control mentre els equips d’extinció intenten aprofitar el matí abans del canvi de les condicions meteorològiques previst al migdia.

Dotze mitjans aeris intenten controlar l’incendi forestal entre Segorbe i Gàtova originat per un llamp

Dotze mitjans aeris de la Generalitat i del Ministeri treballen este matí per intentar controlar l’incendi forestal declarat entre Segorbe i Gàtova, provocat per un llamp durant les fortes tempestes d’ahir.

Cullera tanca parcs i revisa danys després de la forta tempesta amb ratxes huracanades

Cullera ha tancat parcs i zones verdes i està avaluant danys després de la forta tempesta de dijous, amb ratxes de vent que han superat els 130 km/h a la Ribera.

Deting a l’aeroport d’Alacant-Elx un fugit de França per tràfic de droga

La Policia Nacional ha detingut a l’aeroport d’Alacant-Elx un fugit buscat per França per transportar grans quantitats de droga entre els dos països. L’Audiència Nacional ha ordenat presó provisional mentres es tramita la seua entrega.