13.6 C
València
Diumenge, 22 febrer, 2026

PP apel·la al deure ‘de responsabilitat’ per a aprovar els pressupostos del 2025 ‘més enllà’ de ‘polarització’ nacional

VALÈNCIA, 11 (EUROPA PRESS)

El PP ha apel·lat al deure “de responsabilitat” dels diferents partits, i no “només” de Vox, de cara a l’aprovació dels pressupostos de la Generalitat del 2025 “més enllà” de la “polarització” i la “revolada” que existix a nivell nacional. Per la seua banda, el PSPV ha subratllat que els ‘populars’ ja han decidit “amb qui volen negociar” els comptes autonòmics i és amb la formació de Santiago Abascal.

D’esta manera ho han manifestat els síndics d’ambdues formacions, Juanfran Pérez Llorca (PP) i José Muñoz (PSPV), este dimarts després de la junta de síndics, després que el líder de Vox, Santiago Abascal, insistira este dilluns en els “atacs” del PP a la seua formació i advertira que no cedirà “a xantatges ni pressions” per a pactar els pressupostos autonòmics.

D’un costat, el ‘popular’ Juanfran Pérez Llorca ha demanat, “més enllà de la polarització” i de la “revolada” que al seu juí existix a nivell nacional, “no oblidar la perspectiva” que els pressupostos de la Generalitat del 2025 són “especials” en ser “els de la reconstrucció” després de la dana del passat 29 d’octubre.

“Hi ha un deure responsabilitat que hem de tenir totes les formacions polítiques, i això tampoc només ha de recaure en Vox, també en Compromís i el PSPV”, ha argumentat, al mateix temps que ha criticat als dos últims que, si “foren responsables” i pensaren “pel bé d’esta Comunitat”, no “inventarien relats, històries i excuses per a no recolzar els pressupostos”.

El síndic del PP ha insistit que la idea és presentar els comptes autonòmics i espera que obtinguen el “suficient suport per a traure’ls avant”. “És de responsabilitat de qualsevol partit al marge de la ideologia”, ha argumentat.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El Roig Arena tanca la Copa amb 15.314 espectadors i frega el rècord històric

La final de la Copa del Rei a València va reunir 15.314 aficionats, el millor registre de 2026 i a només 152 del rècord absolut del torneig. Quatre partits van superar els 15.000 assistents.

El Roig Arena vibra en la seua primera final de Copa del Rei i ja mira a 2027

Amb més de quinze mil espectadors, el Roig Arena va vibrar amb la final entre Reial Madrid i Kosner Baskonia. El recinte va tancar la seua primera Copa i el torneig tornarà en 2027.

Detenen als pares de l’acusat de matar al seu veí a Benimàmet

La Policia Nacional ha arrestat als progenitors del presumpte agressor de Benimàmet per a prendre'ls declaració i aclarir si van tindre implicació en el crim. L'homicidi s'ha produït després de l'avís d'una veïna per sorolls en una vivenda del carrer Gavarda.

Felip VI visita el Roig Arena abans d’assistir a la final de la Copa del Rei

Felip VI va visitar el Roig Arena abans de la final de la Copa del Rei entre Reial Madrid i Kosner Baskonia. Va arribar amb antelació i va ser rebut per autoritats.

El Barcelona va recuperar el lideratge amb un 3-0 al Llevant

L'equip de Hansi Flic va aprofitar la punxada blanca a Pamplona i va firmar un 3-0 amb gols de Bernal, De Jong i Fermín per a tornar al cim de LaLiga.

Felip VI recorre el Roig Arena abans de la final de la Copa del Rei

El rei va visitar el Roig Arena, seu de la Copa del Rei des del dijous, i va arribar 40 minuts abans del duel entre el Reial Madrid i el Kosner Baskonia. La presència institucional va subratllar la rellevància de l'esdeveniment i del nou recinte valencià.

Felip VI visita el Roig Arena abans de la final de la Copa del Rei

Felip VI va visitar el Roig Arena de València abans d'assistir a la final de la Copa del Rei entre Reial Madrid i Kosner Baskonia. La presència del monarca va reforçar el tancament d'un torneig que el recinte va acollir des del dijous.

Carlos Álvarez lamenta el 3-0 davant el Barcelona: ‘L’equip competix però no ens dona de moment’

Carlos Álvarez ha assumit després del 3-0 davant el Barcelona que el Llevant competix però no aconseguix transformar-lo en punts. Confia a reaccionar davant rivals directes.