PP apel·la al deure ‘de responsabilitat’ per a aprovar els pressupostos del 2025 ‘més enllà’ de ‘polarització’ nacional

VALÈNCIA, 11 (EUROPA PRESS)

El PP ha apel·lat al deure «de responsabilitat» dels diferents partits, i no «només» de Vox, de cara a l’aprovació dels pressupostos de la Generalitat del 2025 «més enllà» de la «polarització» i la «revolada» que existix a nivell nacional. Per la seua banda, el PSPV ha subratllat que els ‘populars’ ja han decidit «amb qui volen negociar» els comptes autonòmics i és amb la formació de Santiago Abascal.

D’esta manera ho han manifestat els síndics d’ambdues formacions, Juanfran Pérez Llorca (PP) i José Muñoz (PSPV), este dimarts després de la junta de síndics, després que el líder de Vox, Santiago Abascal, insistira este dilluns en els «atacs» del PP a la seua formació i advertira que no cedirà «a xantatges ni pressions» per a pactar els pressupostos autonòmics.

D’un costat, el ‘popular’ Juanfran Pérez Llorca ha demanat, «més enllà de la polarització» i de la «revolada» que al seu juí existix a nivell nacional, «no oblidar la perspectiva» que els pressupostos de la Generalitat del 2025 són «especials» en ser «els de la reconstrucció» després de la dana del passat 29 d’octubre.

«Hi ha un deure responsabilitat que hem de tenir totes les formacions polítiques, i això tampoc només ha de recaure en Vox, també en Compromís i el PSPV», ha argumentat, al mateix temps que ha criticat als dos últims que, si «foren responsables» i pensaren «pel bé d’esta Comunitat», no «inventarien relats, històries i excuses per a no recolzar els pressupostos».

El síndic del PP ha insistit que la idea és presentar els comptes autonòmics i espera que obtinguen el «suficient suport per a traure’ls avant». «És de responsabilitat de qualsevol partit al marge de la ideologia», ha argumentat.

Últimes notícies

Un restaurant de Mèxic guanya el 65 Concurs Internacional de paella de Sueca

El restaurant Burguettos, d’Apizaco-Tlaxcala (Mèxic), s’ha imposat en el 65 Concurs Internacional de Paella Valenciana de Sueca davant 40 equips de tot el món. Locals de Sevilla, Llombai, Balears, la Comunitat Valenciana, Sueca i Estats Units completen el quadre de guanyadors.

Luís Castro destaca la reacció del Llevant tot i el 2-4 contra el Barça

L’entrenador del Llevant, Luís Castro, ha elogiat el seu equip malgrat la derrota per 2-4 contra el Barcelona, subratllant la identitat i l’ambició competitiva mostrades, fins i tot amb tres gols de desavantatge.

El Barça patix però derrota un gran Levante i manté el ple en LALIGA

El FC Barcelona ha guanyat 2-4 al camp del Levante UD en un partit boig al Ciutat de València i continua invicte amb cinc triomfs en cinc jornades. Els granotes han arribat a igualar un 0-3 en contra abans que Adeyemi certificara el triomf blaugrana en l'afegit.

Iñigo Pérez confia en el treball del Vila-real malgrat la mala ratxa

Iñigo Pérez assegura que el Vila-real està en el camí correcte malgrat no haver guanyat encara i preveu un duel obert davant el Betis en LaLiga EA Sports.

El Barça patix però remunta davant un Llevant combatiu i manté la ratxa immaculada

El FC Barcelona ha guanyat 2-4 al Llevant UD al Ciutat de València, en un partit sofrit malgrat arribar a manar de tres gols, i continua invicte en LaLiga EA Sports.

Detingut a Castelló amb quasi 43 quilos de marihuana al cotxe

La Policia Local de Castelló ha detingut un jove de 23 anys després de trobar quasi 43 quilos de marihuana en 31 bosses dins del cotxe que conduïa, amb matrícula francesa, a l’avinguda Pintor Oliet.

Braulio Vázquez torna al València com a nou director esportiu

El València ha contractat Braulio Vázquez com a nou director esportiu hores després de destituir Carlos Corberán i tota l’estructura esportiva anterior.

La Comunitat Valenciana lidera la recuperació de flora amenaçada amb dos de cada tres accions a Espanya

La Comunitat Valenciana concentra el 65,6 % de les actuacions de conservació de flora amenaçada documentades a Espanya, malgrat representar només el 4,6 % de la superfície estatal. El territori destaca també per la colonització assistida i per la seua aportació als bancs de germoplasma europeus.