PP apel·la al deure ‘de responsabilitat’ per a aprovar els pressupostos del 2025 ‘més enllà’ de ‘polarització’ nacional

VALÈNCIA, 11 (EUROPA PRESS)

El PP ha apel·lat al deure «de responsabilitat» dels diferents partits, i no «només» de Vox, de cara a l’aprovació dels pressupostos de la Generalitat del 2025 «més enllà» de la «polarització» i la «revolada» que existix a nivell nacional. Per la seua banda, el PSPV ha subratllat que els ‘populars’ ja han decidit «amb qui volen negociar» els comptes autonòmics i és amb la formació de Santiago Abascal.

D’esta manera ho han manifestat els síndics d’ambdues formacions, Juanfran Pérez Llorca (PP) i José Muñoz (PSPV), este dimarts després de la junta de síndics, després que el líder de Vox, Santiago Abascal, insistira este dilluns en els «atacs» del PP a la seua formació i advertira que no cedirà «a xantatges ni pressions» per a pactar els pressupostos autonòmics.

D’un costat, el ‘popular’ Juanfran Pérez Llorca ha demanat, «més enllà de la polarització» i de la «revolada» que al seu juí existix a nivell nacional, «no oblidar la perspectiva» que els pressupostos de la Generalitat del 2025 són «especials» en ser «els de la reconstrucció» després de la dana del passat 29 d’octubre.

«Hi ha un deure responsabilitat que hem de tenir totes les formacions polítiques, i això tampoc només ha de recaure en Vox, també en Compromís i el PSPV», ha argumentat, al mateix temps que ha criticat als dos últims que, si «foren responsables» i pensaren «pel bé d’esta Comunitat», no «inventarien relats, històries i excuses per a no recolzar els pressupostos».

El síndic del PP ha insistit que la idea és presentar els comptes autonòmics i espera que obtinguen el «suficient suport per a traure’ls avant». «És de responsabilitat de qualsevol partit al marge de la ideologia», ha argumentat.

Últimes notícies

Més de 35.700 contribuents fan la declaració de la Renda amb l’ajuda de l’Agència Tributària Valenciana

L’assistència de l’ATV en la campanya de l’IRPF 2025 creix un 18,7 % i reforça l’atenció presencial i telefònica

Diana Morant formalitza la seua candidatura i assegura que seguirà com a ministra

Diana Morant ha registrat la seua candidatura a les primàries del PSPV per a optar a la Presidència de la Generalitat i ha confirmat que, per ara, mantindrà el seu càrrec de ministra perquè es considera útil per a la Comunitat Valenciana.

Calatrava se’n va a l’Espanyol: traspàs rècord del Castelló per més de 5 milions

El CD Castellón ha venut el centrecampista Álex Calatrava a l’Espanyol per més de 5 milions d’euros, el major traspàs en 104 anys d’història del club.

Acabades les 17 obres d’emergència per la DANA al Júcar després d’una inversió de més de 220 milions

La Confederación Hidrográfica del Júcar ha donat per tancades les 17 obres d’emergència per la DANA del 29 d’octubre de 2024, amb una inversió superior als 220 milions d’euros i actuacions centrades sobretot a la província de València.

Les obres d’emergència per la dana del 2024 al Júcar queden acabades després d’una inversió de 220 milions

La Confederación Hidrográfica del Júcar ha conclòs les 17 obres d’emergència per la dana del 29 d’octubre del 2024, amb més de 220 milions invertits sobretot a la província de València per reforçar la protecció davant futures inundacions.

Paiporta prova nous avisos d’emergència amb megafonia de llarg abast

L’Ajuntament de Paiporta ha provat un sistema de megafonia de llarg abast per a reforçar els avisos a la població en emergències i continua analitzant diferents tecnologies per a triar la més eficaç.

Deixa el mòbil en la casa on ha robat a Elx i trau a la llum el furt en telefonar per a recuperar-lo

Un home de 64 anys ha sigut detingut a Elx després de deixar-se el mòbil en una vivenda on havia robat i telefonar després per intentar recuperar-lo, la qual cosa ha permés a la Policia Nacional identificar-lo i localitzar part dels objectes sostrets.

Intervenen més de mil botelles del ‘gas de la risa’ quan anaven cap a Balears des de Dénia

La Guàrdia Civil ha intervingut 1.008 botelles d’òxid nitrós en una furgoneta que anava a embarcar al port de Dénia amb destinació a les Illes Balears. El valor de la càrrega supera els 35.000 euros i s’investiga l’origen del producte.