Precintades dos motos aquàtiques que operaven de manera il·legal a una platja d’Oropesa

CASTELLÓ, 10 (EUROPA PRESS)-

La Guàrdia Civil va precintar este dimarts dos motos aquàtiques d’una empresa que les llogava per hores o fracció que operaven de manera il·legal a la platja de ‘Les Amplaries’ d’Orpesa, segons ha informat l’institut armat en un comunicat.

De la citada actuació s’ha alçat denúncia i s’ha adonat dels fets a la Capitania Marítima de Castelló, que és l’encarregada de la concessió d’autoritzacions per a les explotacions per al lloguer per hores o fraccions de motos aquàtiques i objectes flotants que operen des de la costa.

La campanya per al control d’embarcacions d’esbarjo i motos aquàtiques que duu a terme el Servici Marítim Provincial de la Guàrdia Civil consta de dos fases, una d’informació en la qual s’ha fet arribar als diferents clubs nàutics de la província per a màxima difusió entre els seus socis la legislació referent a documentació i mesures de seguretat que han de portar les diferents embarcacions d’esbarjo i motos aquàtiques.

En una segona fase es realitzen inspeccions en la mar per a comprovar que tots els que ixen a navegar ho fan complint els requisits establits. L’actuació ha sigut realitzada per efectius del Servici Marítim Provincial de la Comandància de la Guàrdia Civil de Castelló.

Últimes notícies

Beques més fortes i matrícula gratis si s’aprova tot: així vol el Consell reforçar la universitat valenciana

El Consell ha detallat a Castelló la seua estratègia per a reforçar el sistema universitari valencià, amb una nova Llei de Ciència, el Pla 2030, més beques i matrícula gratis per a qui aprove totes les assignatures del primer curs.

OWN València espera més de 20.000 aficionats als videojocs del 3 al 5 de juliol

El festival de videojocs, e-sports i cultura digital OWN reunix del 3 al 5 de juliol a Fira València més de 20.000 assistents i les principals companyies del sector.

València cedeix el relleu dels Gay Games a Perth, seu de l’edició de 2030

València, amfitriona dels Gay Games 2026 amb prop de deu mil participants, ha fet el traspàs simbòlic de seu a Perth, ciutat australiana que acollirà l’edició de 2030, amb un balanç positiu en economia i imatge de ciutat oberta i inclusiva.

València cede el testimoni dels Gay Games a Perth, seu en 2030

València, seu dels Gay Games 2026 amb prop de deu mil participants, ha realitzat el traspàs simbòlic del testimoni a Perth, que acollirà la tretzena edició en 2030, destacant l’impacte econòmic i el llegat en imatge de ciutat diversa i inclusiva.

La Malva-rosa reunirà quasi 700 jugadors en la quarta prova del Beach Volley Tour

La platja de la Malva-rosa acollirà este cap de setmana la quarta prova del Beach Volley Tour Comunitat Valenciana, amb quasi 700 jugadors entre categories cadet, infantil i professional.

Catalá defensa la gestió de Pérez Llorca però recorda que la candidatura la decidirà el PP

María José Catalá destaca la bona faena de Juanfran Pérez Llorca i demana donar-li suport, però subratlla que la candidatura autonòmica la decidirà la direcció del PP.

La Generalitat concedeix 7,95 milions a 417 ajuntaments per a previndre incendis forestals

Les ajudes permetran finançar tallafocs, pistes forestals, punts d’aigua, podes, desbrossaments i actuacions de gestió forestal durant 2026

Catalá defensa la gestió de Pérez Llorca però recorda que la candidatura la decidirà el PP

María José Catalá destaca que Juanfran Pérez Llorca està fent un bon treball i mereix suport, però remarca que la candidatura a la Generalitat la decidirà la direcció del PP.