17 C
València
Dimarts, 25 novembre, 2025

Precintades dos motos aquàtiques que operaven de manera il·legal a una platja d’Oropesa

CASTELLÓ, 10 (EUROPA PRESS)-

La Guàrdia Civil va precintar este dimarts dos motos aquàtiques d’una empresa que les llogava per hores o fracció que operaven de manera il·legal a la platja de ‘Les Amplaries’ d’Orpesa, segons ha informat l’institut armat en un comunicat.

De la citada actuació s’ha alçat denúncia i s’ha adonat dels fets a la Capitania Marítima de Castelló, que és l’encarregada de la concessió d’autoritzacions per a les explotacions per al lloguer per hores o fraccions de motos aquàtiques i objectes flotants que operen des de la costa.

La campanya per al control d’embarcacions d’esbarjo i motos aquàtiques que duu a terme el Servici Marítim Provincial de la Guàrdia Civil consta de dos fases, una d’informació en la qual s’ha fet arribar als diferents clubs nàutics de la província per a màxima difusió entre els seus socis la legislació referent a documentació i mesures de seguretat que han de portar les diferents embarcacions d’esbarjo i motos aquàtiques.

En una segona fase es realitzen inspeccions en la mar per a comprovar que tots els que ixen a navegar ho fan complint els requisits establits. L’actuació ha sigut realitzada per efectius del Servici Marítim Provincial de la Comandància de la Guàrdia Civil de Castelló.

Últimes notícies

El Govern aprova una nova zona catastròfica per a la Comunitat Valenciana per inundacions i incendis

El Consell de Ministres ha aprovat la declaració que inclou a 63 comarques d'onze comunitats després d'episodis de pluges, DANA i focs entre agost i novembre.

Emergències recorda als ajuntaments la normativa per a les festes de Nadal

La Conselleria d'Emergències i Interior enviarà una circular als municipis per a recordar requisits, autoritzacions i horaris de les celebracions nadalenques. L'objectiu és previndre riscos i unificar criteris davant esdeveniments amb gran afluència.

Chucho Valdés presenta en Els Arts el seu nou disc Cuba & Beyond

Els Arts inaugura este dijous el seu cicle de músiques del món amb Chucho Valdés. El pianista cubà presenta Cuba & Beyond en un recital únic al piano.

Maribel Vilaplana va pagar l’aparcament a les 19.47 després de menjar amb Mazón el dia de la dana

Un registre del pàrquing de Glorieta reflectix un càrrec de 15,10 euros a les 19.47:45 del 29 d'octubre. La jutgessa ordena verificar entrada i eixida i demana gravacions del 112

Rescaten a Benidorm a una dona obligada a prostituir-se i detenen a quatre persones

La Policia Nacional ha rescatat a una dona agredida i explotada sexualment a Benidorm i ha detingut a quatre persones en esta localitat i a L'Alfàs del Pi.

Vox votarà en contra del decret d’ajudes per la DANA 2024

Pepa Millán ha confirmat que Vox rebutjarà en el Congrés el reial decret llei amb mesures enfront dels danys de la DANA d'octubre de 2024, en considerar-ho insuficient.

Maribel Vilaplana va pagar a les 19.47 l’aparcament després de menjar amb Mazón el dia de la DANA

Maribel Vilaplana va pagar a les 19.47 un tiquet de 15,10 euros en un aparcament pròxim al Ventorro el dia de la DANA, després de menjar amb Carlos Mazón. El jutjat de Catarroja ha demanat certificar les hores d'entrada i eixida del vehicle.

Hugo Duro després de la seua xilena en el derbi: treball diari per a eixos moments

El davanter del València va valorar la seua xilena davant el Llevant, va destacar la passada de Gayà i es va afermar com a màxim golejador de l'equip en Lliga amb 4 punts.