Precintades dos motos aquàtiques que operaven de manera il·legal a una platja d’Oropesa

CASTELLÓ, 10 (EUROPA PRESS)-

La Guàrdia Civil va precintar este dimarts dos motos aquàtiques d’una empresa que les llogava per hores o fracció que operaven de manera il·legal a la platja de ‘Les Amplaries’ d’Orpesa, segons ha informat l’institut armat en un comunicat.

De la citada actuació s’ha alçat denúncia i s’ha adonat dels fets a la Capitania Marítima de Castelló, que és l’encarregada de la concessió d’autoritzacions per a les explotacions per al lloguer per hores o fraccions de motos aquàtiques i objectes flotants que operen des de la costa.

La campanya per al control d’embarcacions d’esbarjo i motos aquàtiques que duu a terme el Servici Marítim Provincial de la Guàrdia Civil consta de dos fases, una d’informació en la qual s’ha fet arribar als diferents clubs nàutics de la província per a màxima difusió entre els seus socis la legislació referent a documentació i mesures de seguretat que han de portar les diferents embarcacions d’esbarjo i motos aquàtiques.

En una segona fase es realitzen inspeccions en la mar per a comprovar que tots els que ixen a navegar ho fan complint els requisits establits. L’actuació ha sigut realitzada per efectius del Servici Marítim Provincial de la Comandància de la Guàrdia Civil de Castelló.

Últimes notícies

Consumidors en alerta: el Govern central demana al Consell que frene l’engany amb l’arròs valencià

El Ministeri de Drets Socials, Consum i Agenda 2030 ha instat la Generalitat a reforçar els controls sobre l’etiquetatge de l’arròs i a sancionar possibles fraus que confonguen el consumidor sobre l’origen valencià del producte.

Quatre detinguts a València i Algemesí per explotar treballadors estrangers sense contracte

La Policia Nacional ha detingut quatre persones a València i Algemesí per contractar treballadors estrangers, molts en situació irregular, sense contracte ni alta en la Seguretat Social, tant en una barberia com en camps de tarongers.

Tres joves detinguts per robar joies a gent major en Alfarrasí i Guadasséquies

La Guàrdia Civil ha desarticulat una organització criminal que assaltava veïnes d’edat avançada en Alfarrasí i Guadasséquies per furtar-los joies. Han detingut un home i dues dones a Múrcia, i dos d’ells ja han ingressat en presó provisional.

Fins a 28 anys de presó per a huit acusats d’explotar dones en pisos d’Elx

Seis dones i dos hòmens s’enfronten a penes d’entre 18 i 28 anys i mig de presó per integrar, segons la fiscalia, una xarxa criminal que explotava sexualment víctimes en tres pisos d’Elx i blanquejava els beneficis.

La militància de Bellver en l’aire: el PP ajorna la suspensió fins al juí oral

Juanfran Pérez Llorca recorda que els estatuts del PP només permeten suspendre de militància quan s’obri juí oral i admet que, de moment, no hi ha novetats sobre el futur de Jorge Bellver com a alt càrrec de la Generalitat.

Camarero es reserva a entregar a la jutgessa els missatges de WhatsApp sobre la DANA

Susana Camarero ha declarat com a testimoni pel cas de la DANA i ha afirmat que encara decidirà si entrega voluntàriament a la jutgessa els missatges de WhatsApp que va intercanviar amb altres consellers el 29 d’octubre de 2024.

Tres detinguts a Alacant per robar diners amb el mètode del cogoter gràcies a un agent fora de servici

La Guàrdia Civil ha detingut dos hòmens i una dona, relacionats amb diversos furts de diners a clients de banc a la província d'Alacant, gràcies a la intervenció d'un agent que es trobava fora de servici.

Dotze persones detingudes per vendre roba falsificada en el mercat ambulant de Dénia

La Policia Nacional ha detingut dotze persones que regentaven parades al mercat ambulant de Dénia per vendre roba i complements falsificats, entre ells equipacions esportives de seleccions i clubs de futbol.