Precintades dos motos aquàtiques que operaven de manera il·legal a una platja d’Oropesa

CASTELLÓ, 10 (EUROPA PRESS)-

La Guàrdia Civil va precintar este dimarts dos motos aquàtiques d’una empresa que les llogava per hores o fracció que operaven de manera il·legal a la platja de ‘Les Amplaries’ d’Orpesa, segons ha informat l’institut armat en un comunicat.

De la citada actuació s’ha alçat denúncia i s’ha adonat dels fets a la Capitania Marítima de Castelló, que és l’encarregada de la concessió d’autoritzacions per a les explotacions per al lloguer per hores o fraccions de motos aquàtiques i objectes flotants que operen des de la costa.

La campanya per al control d’embarcacions d’esbarjo i motos aquàtiques que duu a terme el Servici Marítim Provincial de la Guàrdia Civil consta de dos fases, una d’informació en la qual s’ha fet arribar als diferents clubs nàutics de la província per a màxima difusió entre els seus socis la legislació referent a documentació i mesures de seguretat que han de portar les diferents embarcacions d’esbarjo i motos aquàtiques.

En una segona fase es realitzen inspeccions en la mar per a comprovar que tots els que ixen a navegar ho fan complint els requisits establits. L’actuació ha sigut realitzada per efectius del Servici Marítim Provincial de la Comandància de la Guàrdia Civil de Castelló.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Pérez Llorca anuncia ajudes per a consolidar les empreses valencianes als Estats Units

La Generalitat ha llançat una nova línia d'ajudes perquè pimes i grans companyies valencianes consoliden la seua presència als Estats Units, cobrint tràmits, fires, màrqueting, personal i consultoria. L'anunci s'ha realitzat en la Nit de les Finances, avantsala de Forinvest.

Vicente Lafuente reivindica una CEV forta, independent i pròxima a l’empresa: ‘Volem ser la casa en la qual tots vulguen estar’

Es tracta de la tercera reunió-esmorzar que organitza l’AMDComVal per a tots els seus associats i que consolida així un espai de diàleg directe amb responsables d’entitats tant públiques com privades.

Les pluges seguiran este dimecres a Alacant i sud de València i remetran a la vesprada

Aemet preveu cel molt nuvolós i ruixats a Alacant i en la mitat sud de València, localment persistents al matí. L'avís groc regix fins a les 12.00.

Investigat a Alacant per ciberestafa en criptomonedes mitjançant ‘email phishing’

La Guàrdia Civil ha investigat a Alacant a una persona per un frau de falses inversions en criptoactivos després de suplantar per correu a un 'exchange'. El sospitós va ser captat retirant diners en caixers després del rastre de les transferències.

Vicente Lafuente deixa la presidència de Femeval per a centrar-se en la CEV

Vicente Lafuente ha dimitit com a president de Femeval per a centrar-se en la CEV per la càrrega de treball. La federació activa una elecció parcial amb calendari i presidència en funcions.

Ferit un acompanyant per un tret dissuasiu durant una persecució a Alzira

Un acompanyant ha resultat ferit a la cama per un tret dissuasiu durant una persecució policial a Alzira. Els dos ocupants del cotxe han sigut detinguts.

El Museu de Belles Arts de València exhibix el seu art contemporani dels 40 als 70

El MuBAV reunix 48 obres de 32 artistes en Temps Moderns, un recorregut per la modernització artística entre els 40 i els 70. La mostra es visita fins al 31 de maig.

El MACA incorpora serigrafies de Soledad Sevilla i documents sobre Eusebio Sempere

L'Ajuntament d'Alacant ha acceptat per al MACA dos sèries de serigrafies de Soledad Sevilla i documentació sobre Eusebio Sempere, que reforcen la seua col·lecció i arxiu.