Primeres prohibicions d’aparcar per la instal·lació de les llums de Falles

L'encesa de la il·luminació fallera que cada any preparen moltes entitats falleres de la ciutat de València no s'iniciarà fins al dia 9 de març, però des de ja, en molts carrers del Cap i Casal s'està prohibint aparcar en determinades zones amb motiu de la instal·lació d'eixes llums. En casos com el del barri de Russafa, amb les falles de Cuba i Sueca-Literato Azorín, l'envergadura de la instal·lació és enorme i es necessita temps per a muntar-la.

 

 

Per això, des de l'Ajuntament de València ja s'anuncia que estan vigents les primeres restriccions a l'estacionament i fins el dia 8 de març, un dia abans de l'esperada encesa i l'inici de l'espectacle. Estes primeres prohibicions afecten als carrers on es planten les falles de Sueca i Cuba-Literato Azorín, i a poc a poc aniran afectant a més zones d'una ciutat que ja respirar olor a Falles per tots els costats.

 

 

 

El divendres 9 de març tindrà lloc l'encesa en totes les falles participants en el concurs de llums, que faran coincidir les seues enceses en la seua majoria. Entre estes es troben, entre altres, les dos comissions anomenades, així com també la subcampiona de l'any passat, la Falla Malvarrosa-Antonio Ponz.

 

 

Els horaris exactes de les dos principals comissions favorites, per tant, són els següents:

FALLA SUECA-LITERATO AZORÍN: Inauguració el divendres 9 de març a les 20.15 hores i tots els dies des d'aleshores a partir de les 20.00 hores.

FALLA CUBA-LITERATO AZORÍN: Inauguració el divendres 9 de març a les 20.30 hores i tots els dies des d'aleshores a partir de les 20.15 hores.

Últimes notícies

Docents i famílies exigixen reactivar el Pla Edificant davant Les Corts

Centenars de persones s’han concentrat davant Les Corts per demanar més inversió en educació pública i la reactivació immediata del Pla Edificant, paralitzat per decisió política segons sindicats i famílies.

El Suprem tomba la querella del conseller de Sanitat contra Diana Morant per calúmnies

El Tribunal Suprem ha arxivat la querella per calúmnies i injúries greus que el conseller de Sanitat, Marciano Gómez, havia presentat contra la ministra Diana Morant per unes declaracions sobre la privatització de la sanitat.

Docents i famílies exigixen reactivar el Pla Edificant davant les Corts

La Plataforma en Defensa de l'Ensenyament Públic s'ha concentrat davant les Corts per reclamar més inversió en educació i la reactivació del Pla Edificant, que consideren clau per a millorar unes infraestructures encara deficients.

El Suprem tomba la querella de Marciano Gómez contra Diana Morant per calúmnies

El Tribunal Suprem ha inadmitit i arxivat la querella per calúmnies i injúries greus amb publicitat que el conseller de Sanitat, Marciano Gómez, va presentar contra la ministra de Ciència, Diana Morant, per haver-lo acusat de lucrar-se amb la privatització de la sanitat.

Risc màxim d’incendis: restriccions en muntanya i parcs naturals a la Comunitat Valenciana

La Generalitat ha activat el nivell 3 de preemergència per risc màxim d’incendis fins al dijous 16 de juliol i ha limitat l’accés i activitats en terrenys forestals i parcs naturals, especialment a la província de València per l’onada de calor.

Risc màxim d’incendis: restriccions en tots els boscos valencians fins dijous

La Generalitat ha activat el nivell 3 de preemergència per risc màxim d’incendis forestals fins dijous i limita fortament l’accés i les activitats en terrenys forestals.

Les plantilles de Lladró paren dues hores contra la no aplicació del conveni

Les plantilles de Lladró SA, Arte y Porcelanas SAU i Daisa han parat dues hores per protestar per la no aplicació del conveni en matèria salarial i el no pagament dels atrasos, després de setmanes de negociacions sense acord.

Kiko Martínez torna al ring amb un combat de striking a Elx davant Julián Londoño

L’ex campió del món del pes ploma Kiko Martínez debutarà en striking amb guantilles el 7 de novembre al pavelló Sara Marín i María Díez d’Elx, en una vetlada que reunirà unes 4.000 persones i inclourà combats de Muay Thai, K-1 i boxeig.