Primeres prohibicions d’aparcar per la instal·lació de les llums de Falles

L'encesa de la il·luminació fallera que cada any preparen moltes entitats falleres de la ciutat de València no s'iniciarà fins al dia 9 de març, però des de ja, en molts carrers del Cap i Casal s'està prohibint aparcar en determinades zones amb motiu de la instal·lació d'eixes llums. En casos com el del barri de Russafa, amb les falles de Cuba i Sueca-Literato Azorín, l'envergadura de la instal·lació és enorme i es necessita temps per a muntar-la.

 

 

Per això, des de l'Ajuntament de València ja s'anuncia que estan vigents les primeres restriccions a l'estacionament i fins el dia 8 de març, un dia abans de l'esperada encesa i l'inici de l'espectacle. Estes primeres prohibicions afecten als carrers on es planten les falles de Sueca i Cuba-Literato Azorín, i a poc a poc aniran afectant a més zones d'una ciutat que ja respirar olor a Falles per tots els costats.

 

 

 

El divendres 9 de març tindrà lloc l'encesa en totes les falles participants en el concurs de llums, que faran coincidir les seues enceses en la seua majoria. Entre estes es troben, entre altres, les dos comissions anomenades, així com també la subcampiona de l'any passat, la Falla Malvarrosa-Antonio Ponz.

 

 

Els horaris exactes de les dos principals comissions favorites, per tant, són els següents:

FALLA SUECA-LITERATO AZORÍN: Inauguració el divendres 9 de març a les 20.15 hores i tots els dies des d'aleshores a partir de les 20.00 hores.

FALLA CUBA-LITERATO AZORÍN: Inauguració el divendres 9 de març a les 20.30 hores i tots els dies des d'aleshores a partir de les 20.15 hores.

Últimes notícies

Detenen a una parella per abandonar una xiqueta de dos anys en un aparcament del centre d’Alacant

La Policia Local d’Alacant ha detingut una parella per tindre en estat d’abandó una xiqueta de dos anys i mig en un aparcament del centre de la ciutat. La menor ha sigut atesa a l’hospital i queda sota custòdia provisional en un centre d’acollida.

Ona de calor extrema amb fins a 43 graus i tempestes fortes esta vesprada a Alacant

La Comunitat Valenciana viu hui el punt àlgid de l’ona de calor, amb fins a 43 graus a l’interior i prelitoral de València i Alacant i tempestes vespertines localment fortes en zones d’Alacant.

Les nits tòrrides deixen quasi 30 graus en diversos punts d’Alacant

La Comunitat Valenciana ha patit una altra nit tòrrida, amb valors pròxims als 30 graus en diversos punts d’Alacant i mínimes que no han baixat dels 25 graus en moltes zones.

Així afectarà l’avís roig per calor extrema a la Comunitat Valenciana aquest dijous

La Comunitat Valenciana activarà aquest dijous l’avís roig per calor extrema amb fins a 42 graus al litoral sud de València i d’Alacant, en plena ona de calor que colpeja Espanya.

Aemet activa avís roig per calor extrema al sud de València i d’Alacant amb fins a 42 graus

Aemet ha activat l’avís roig per temperatures de fins a 42 graus al litoral sud de València i d’Alacant, amb altres nivells d’alerta per calor, tronades i forts vents a la Comunitat Valenciana.

Rescatades dues pateres amb 43 persones a bord i tres patrons detinguts a la costa d’Alacant

S’han rescatat 43 persones, huit d’elles menors, de dues pateres davant la costa d’Alacant i la Policia Nacional ha detingut tres presumptes patrons acusats de facilitar la immigració il·legal.

Les comarques d’interior de València arriben als 39 graus abans del pic de la nova ona de calor

Zarra ha arribat este dimecres als 39,1 graus i altres municipis d’interior de València s’han acostat als 38, a les portes del pic de l’ona de calor previst per a la vesprada de dijous, quan la Aemet espera fins a 40 graus i ha activat l’avís taronja a València i Alacant.

Peter Lim torna a València quasi set anys després per a vore el Nou Mestalla

Peter Lim ha tornat a València després de quasi set anys per a reunir-se amb la direcció del club, visitar el Nou Mestalla i interessar-se per l’estat de salut de la directora financera.