Primeres prohibicions d’aparcar per la instal·lació de les llums de Falles

L'encesa de la il·luminació fallera que cada any preparen moltes entitats falleres de la ciutat de València no s'iniciarà fins al dia 9 de març, però des de ja, en molts carrers del Cap i Casal s'està prohibint aparcar en determinades zones amb motiu de la instal·lació d'eixes llums. En casos com el del barri de Russafa, amb les falles de Cuba i Sueca-Literato Azorín, l'envergadura de la instal·lació és enorme i es necessita temps per a muntar-la.

 

 

Per això, des de l'Ajuntament de València ja s'anuncia que estan vigents les primeres restriccions a l'estacionament i fins el dia 8 de març, un dia abans de l'esperada encesa i l'inici de l'espectacle. Estes primeres prohibicions afecten als carrers on es planten les falles de Sueca i Cuba-Literato Azorín, i a poc a poc aniran afectant a més zones d'una ciutat que ja respirar olor a Falles per tots els costats.

 

 

 

El divendres 9 de març tindrà lloc l'encesa en totes les falles participants en el concurs de llums, que faran coincidir les seues enceses en la seua majoria. Entre estes es troben, entre altres, les dos comissions anomenades, així com també la subcampiona de l'any passat, la Falla Malvarrosa-Antonio Ponz.

 

 

Els horaris exactes de les dos principals comissions favorites, per tant, són els següents:

FALLA SUECA-LITERATO AZORÍN: Inauguració el divendres 9 de març a les 20.15 hores i tots els dies des d'aleshores a partir de les 20.00 hores.

FALLA CUBA-LITERATO AZORÍN: Inauguració el divendres 9 de març a les 20.30 hores i tots els dies des d'aleshores a partir de les 20.15 hores.

Últimes notícies

Aemet retira els avisos taronja i groc per pluges a la Comunitat Valenciana

Aemet ha cancel·lat este dimarts al matí els avisos taronja i groc per pluges i tempestes a Castelló després que hagen cessat les precipitacions intenses que afectaven sobretot la mitat nord de la província de València i el litoral i l’interior sud de Castelló.

Les pluges deixen més de 60 litres per metre quadrat al litoral valencià i de Castelló

L’últim episodi de pluges ha deixat més de 60 litres per metre quadrat en diversos punts del litoral i prelitoral de València i Castelló, sobretot durant la matinada. L’Horta Nord ha concentrat la major intensitat entre les tres i les quatre de la matinada.

Dimarts amb temperatures estables a la Comunitat Valenciana i ruixats de matinada

Els ruixats i tronades de la matinada d’este dimarts donaran pas a intervals nuvolosos, amb temperatures estables o en lleuger ascens. El pronòstic inclou també possibilitat de pluges dèbils dimecres i avís de ruixats intensos en la mar de Castelló.

Avís taronja per ruixats de fins a 40 litres al sud de Castelló fins a les 10

Aemet ha activat fins a les 10 hores un avís taronja per pluges intenses en el litoral sud de Castelló i un avís groc en l’interior sud. Dilluns de vesprada una tromba d’aigua va deixar 60 litres en Utiel-Requena i va causar incidències en carreteres i vivendes.

Les fortes pluges deixen 24 incidents en poques hores, amb Requena com a municipi més afectat

El Centre de Coordinació d'Emergències ha gestionat 24 incidents per pluges i tempestes entre dilluns de vesprada i dimarts de matí, la majoria a la província de València i amb Requena com a punt més afectat.

Una forta tromba d’aigua inunda vivendes i carreteres a Utiel-Requena

Una intensa tromba d’aigua ha deixat quasi 60 l/m² a Requena, ha inundat vivendes i ha complicat el trànsit en diverses carreteres de la comarca, mentres es manté l’alerta per pluges molt fortes a l’interior de la Comunitat Valenciana.

Una forta tromba d’aigua inunda vivendes i carreteres a Utiel-Requena

Una intensa tromba d’aigua ha deixat quasi 60 litres per metre quadrat en Requena, ha inundat vivendes i ha obligat a intervindre Emergències, que manté l’alerta per noves pluges fortes esta matinada.

Pérez Llorca diu que no li preocupa el seu futur sinó el dels valencians

Juanfran Pérez Llorca assegura en el debat de política general que no està preocupat per la seua candidatura sinó pel futur dels valencians i defensa els seus anuncis davant les crítiques de l’oposició.