Primeres prohibicions d’aparcar per la instal·lació de les llums de Falles

L'encesa de la il·luminació fallera que cada any preparen moltes entitats falleres de la ciutat de València no s'iniciarà fins al dia 9 de març, però des de ja, en molts carrers del Cap i Casal s'està prohibint aparcar en determinades zones amb motiu de la instal·lació d'eixes llums. En casos com el del barri de Russafa, amb les falles de Cuba i Sueca-Literato Azorín, l'envergadura de la instal·lació és enorme i es necessita temps per a muntar-la.

 

 

Per això, des de l'Ajuntament de València ja s'anuncia que estan vigents les primeres restriccions a l'estacionament i fins el dia 8 de març, un dia abans de l'esperada encesa i l'inici de l'espectacle. Estes primeres prohibicions afecten als carrers on es planten les falles de Sueca i Cuba-Literato Azorín, i a poc a poc aniran afectant a més zones d'una ciutat que ja respirar olor a Falles per tots els costats.

 

 

 

El divendres 9 de març tindrà lloc l'encesa en totes les falles participants en el concurs de llums, que faran coincidir les seues enceses en la seua majoria. Entre estes es troben, entre altres, les dos comissions anomenades, així com també la subcampiona de l'any passat, la Falla Malvarrosa-Antonio Ponz.

 

 

Els horaris exactes de les dos principals comissions favorites, per tant, són els següents:

FALLA SUECA-LITERATO AZORÍN: Inauguració el divendres 9 de març a les 20.15 hores i tots els dies des d'aleshores a partir de les 20.00 hores.

FALLA CUBA-LITERATO AZORÍN: Inauguració el divendres 9 de març a les 20.30 hores i tots els dies des d'aleshores a partir de les 20.15 hores.

Últimes notícies

Milers de persones omplin València el 9 d’Octubre per defensar la identitat valenciana i l’escola pública

La manifestació unitària del 9 d’Octubre ha recorregut el centre de València per reivindicar la identitat valenciana, la llengua, l’escola pública, la vivenda i una millor financiació, en una jornada massiva i sense incidents.

De la Fuente veu en Mestalla l’escenari ideal per a l’últim partit de la selecció

Luis de la Fuente ha defensat a València que Mestalla aculla un últim partit de la selecció espanyola abans del seu tancament, previsiblement amb uns quarts de final de la Lliga de Nacions. El seleccionador s’ha mostrat emocionat pel suport rebut i ha reivindicat els valors personals en la formació dels jóvens futbolistes.

Mestalla s’apunta per a acollir els quarts de la Nations League i la seua gran despedida

La RFEF vol que el partit de quarts de final de la Nations League es jugue a Mestalla com a últim gran duel abans del trasllat al Nou Mestalla. La decisió es prendrà entre el 25 i el 29 de març.

Tres ferits lleus per la caiguda d’una farola en un acte amb Luis de la Fuente a València

Tres persones han resultat ferides lleus en caure una farola sobre el públic durant una visita de Luis de la Fuente a un mural de la selecció a Monteolivet, València. La Policia i una ambulància han atés ràpidament els afectats.

Suspenen la gala pirotècnica de diumenge a València per la inseguretat a la plaça

El sector pirotècnic ha decidit cancel·lar l’espectacle inaugural del festival internacional de focs artificials d’este diumenge a la plaça de l’Ajuntament de València per la falta de garanties de seguretat derivades de l’acampada pel dret a la vivenda.

Milers de persones omplin València en una Processó Cívica tranquil·la i sense incidents

La Processó Cívica de la Senyera del 9 d’Octubre ha recorregut el centre de València amb normalitat i sense incidents destacats, en una jornada marcada per la convivència amb l’acampada pel dret a la vivenda i la suspensió de la mascletà.

Pérez Llorca encapçalarà la delegació valenciana en el primer míting electoral de Feijóo a Madrid

Juanfran Pérez Llorca liderarà este dissabte la delegació del PPCV que viatjarà a Madrid per a donar suport a Alberto Núñez Feijóo en el seu primer míting electoral de precampanya, amb una àmplia mobilització de militants i simpatitzants valencians.

L’inici del pont del Pilar ja col·lapsa diverses carreteres valencianes

L’arrancada del pont del Pilar ha deixat ja trànsit molt intens en les principals eixides i accessos de València, Castelló i Alacant, especialment a l’AP-7, l’A-3 i l’A-7, segons la DGT. Diversos accidents en altres punts d’Espanya, inclòs un a Gandia, empitjoren la situació viària.