Prorrogada la continuïtat del manteniment de les 16.376 papereres de València

València, 9 (EUROPA PRESS) – La Junta de Govern Local de l’Ajuntament de València ha aprovat la pròrroga del contracte de manteniment i llavat de les 16.376 papereres que hi ha repartides per tota la ciutat. Aquesta decisió, comunicada pel consistori, busca donar continuïtat al servei mentre es prepara un nou procés de licitació, valorant la eficàcia i correcció dels treballs realitzats fins ara.

Actualment, la freqüència de llavat per a les 4.000 papereres de major ús és mensual. L’Ajuntament ha ressaltat que, des de l’any passat, la ciutat compta amb 46 papereres intel·ligents que són capaces de compactar la brossa mitjançant energia solar, ubicades en 23 llocs de Ciutat Vella. Aquestes papereres, amb una capacitat de 120 litres, superen les convencionals de 50 litres, i són autònomes, ja que utilitzen plaques solars per al seu funcionament.

Cada ubicació disposa de dues papereres: una per a la fracció de residus d’envasos (paperera groga) i una altra per a la fracció restant (gris). A més, cadascuna està equipada amb un dipòsit separat per a burilles de cigarrets, garantint que no entrin en contacte amb els altres residus. Aquestes papereres estan connectades a una aplicació que monitoriza el seu ompliment, permetent així optimitzar la gestió del servei de buidada.

El contracte actual, gestionat per Sulo Ibèrica, SA, s’estendrà fins a la nova adjudicació, assegurant que totes les papereres estiguin netes, buides i en bon estat. L’adhesió del servei destaca la importància de mantenir les papereres en un estat òptim, essent especialment necessàries les intervencions després de festes. Per exemple, després de les Falles, 1.500 unitats van ser reparades per millorar el seu estat.

Últimes notícies

Castro ix reforçat de Pamplona: empat sense gols però amb bona imatge del Levante

El Levante ha empatat a zero al camp d’Osasuna però Luís Castro destacat que l’equip ha recuperat la identitat desitjada i confia a continuar millorant amb el pas de les jornades.

Ryan destaca el punt d’or davant Osasuna i el creiximent defensiu del Llevant

El porter australià Mathew Ryan ha remarcat les sensacions positives del Llevant després de l’empat sense gols contra Osasuna a El Sadar, on ha sigut clau sota pals.

Osasuna punxa davant un Llevant resistent en un empat sense gols

Osasuna ha empatat 0-0 amb el Llevant en un Sadar ple, després de dominar bona part del partit i topar una vegada i una altra amb un inspirat Ryan. Els granotes, molt sòlids arrere, s'han emportat un punt sense quasi crear perill en atac.

Kayne Van Oevelen reforça la porteria del València cedit per l’Ipswich Town

El València CF ha incorporat el porter neerlandés Kayne Van Oevelen cedit per l’Ipswich Town per a esta temporada i sense opció de compra. El jove guardameta arriba després de destacar amb el FC Volendam en l’Eredivisie 2023-24.

La Delegación del Govern descarta requisaments d’estelades en l’Elx-Barça i obri investigació

La Delegación del Govern en la Comunitat Valenciana ha obert una investigació interna sobre l’actuació policial en l’Elx-Barça i ha negat que s’hi requisaren estelades, malgrat les denúncies de partits i del FC Barcelona.

El Govern desmenteix la confiscació d’estelades en el partit Elx-Barça i obri una investigació

La Delegación del Gobierno nega que la Policia Nacional confiscara estelades en el partit Elx-Barcelona i ha obert una investigació interna per aclarir l’actuació dels agents, criticada per partits independentistes i pel FC Barcelona.

Els apartaments turístics de Benicalap continuen avant: l’Ajuntament garantix que tenen llicència

L’Ajuntament de València assegura que les obres per a convertir baixos de Benicalap en apartaments turístics compten amb llicència després d’una modificació del projecte. Urbanisme defensa que s’aplica una normativa molt exigent i recorda la reducció d’apartaments turístics a la ciutat.

Un nou pla millorarà l’atenció al dolor crònic a la Comunitat Valenciana

Sanitat ha dissenyat un pla específic per a unificar i millorar l’atenció al dolor en totes les etapes de la vida, amb especial focus en el dolor crònic i la coordinació entre nivells assistencials.