Prorrogada la continuïtat del manteniment de les 16.376 papereres de València

València, 9 (EUROPA PRESS) – La Junta de Govern Local de l’Ajuntament de València ha aprovat la pròrroga del contracte de manteniment i llavat de les 16.376 papereres que hi ha repartides per tota la ciutat. Aquesta decisió, comunicada pel consistori, busca donar continuïtat al servei mentre es prepara un nou procés de licitació, valorant la eficàcia i correcció dels treballs realitzats fins ara.

Actualment, la freqüència de llavat per a les 4.000 papereres de major ús és mensual. L’Ajuntament ha ressaltat que, des de l’any passat, la ciutat compta amb 46 papereres intel·ligents que són capaces de compactar la brossa mitjançant energia solar, ubicades en 23 llocs de Ciutat Vella. Aquestes papereres, amb una capacitat de 120 litres, superen les convencionals de 50 litres, i són autònomes, ja que utilitzen plaques solars per al seu funcionament.

Cada ubicació disposa de dues papereres: una per a la fracció de residus d’envasos (paperera groga) i una altra per a la fracció restant (gris). A més, cadascuna està equipada amb un dipòsit separat per a burilles de cigarrets, garantint que no entrin en contacte amb els altres residus. Aquestes papereres estan connectades a una aplicació que monitoriza el seu ompliment, permetent així optimitzar la gestió del servei de buidada.

El contracte actual, gestionat per Sulo Ibèrica, SA, s’estendrà fins a la nova adjudicació, assegurant que totes les papereres estiguin netes, buides i en bon estat. L’adhesió del servei destaca la importància de mantenir les papereres en un estat òptim, essent especialment necessàries les intervencions després de festes. Per exemple, després de les Falles, 1.500 unitats van ser reparades per millorar el seu estat.

Últimes notícies

Mazzolari diu que només va saber pel telenotícies que s’havia convocat el Cecopi

La diputada de Carreteres Reme Mazzolari ha declarat que va saber de la convocatòria del Cecopi per les notícies i nega haver parlat aquell dia amb l’exalcaldessa de Chiva, amb qui només va intercanviar missatges i àudios per Whatsapp.

La inversió de 36 milions en Hinojosa reforça l’ocupació i la indústria sostenible a l’Alqueria d’Asnar

La planta Hinojosa Paper Alqueria, a l’Alqueria d’Asnar, rep una inversió de més de 36 milions per augmentar un 20 % la producció de paper reciclat, impulsar l’ocupació local i avançar en descarbonització, en un context en què la Generalitat defensa una menor pressió fiscal i menys burocràcia per atraure empreses.

L’únic conductor detingut per l’accident mortal de Benicàssim queda en llibertat amb mesures cautelars

La jutgessa ha deixat en llibertat provisional, amb mesures cautelars estrictes, el jove de 19 anys detingut per l'accident de trànsit de Benicàssim, on van morir quatre persones i sis més van resultar ferides greus.

Més de 150 vivendes de lloguer assequible alleujaran el problema d’habitatge a l’Alfàs del Pi

La Generalitat ha anunciat la construcció de més de 150 vivendes de protecció pública de lloguer assequible a l’Alfàs del Pi, en una parcel·la municipal de més de 5.000 metres quadrats inclosa en el Pla Vive Comunitat Valenciana.

La nova doble via entre La Encina i l’Alcúdia de Crespins avança amb una inversió de 17,8 milions

Transportes ha autoritzat licitar per 17,8 milions les obres de duplicació de via entre La Encina i l’Alcúdia de Crespins, clau per al Corredor Mediterrani i per reforçar la connexió ferroviaria entre València i Alacant.

L’últim Wimbledon de Roberto Bautista, al torneig on ha arribat més lluny

Roberto Bautista, tenista castellonenc de 38 anys, disputa des d’este dilluns el seu últim Wimbledon, escenari de les seues històriques semifinals de 2019. El duel de primera ronda davant el jove brasiler Joao Fonseca podria ser el seu últim partit al All England Club.

Alexis Peterson reforça el Valencia Basket per al pròxim curs en la Lliga Femenina

L exterior nord-americana amb passaport alemany Alexis Peterson, de 31 anys, s incorpora al Valencia Basket per a la pròxima temporada i disputarà l Eurolliga sense clàusula de fuga a la WNBA.

Els veïns exigixen més concrecions al ministre Puente sobre el Parc Central d’Alacant

Les associacions veïnals de l’entorn del futur Parc Central d’Alacant han demanat al ministre Óscar Puente més dades, obres prèvies i compromisos clars per recuperar la confiança després de 23 anys d’espera.