PSOE denuncia el silenci de Feijóo davant la imputació de Cristóbal Montoro i critica al PP per la corrupció

La secretària d’Organització del PSOE, Rebeca Torró, ha assenyalat este dissabte que el Partit Popular duu a terme la pitjor oposició a un Govern democràtic. En la seua intervenció en el Comité Nacional del PSV-PSOE, ha criticat durament al líder del PP, Alberto Núñez Feijóo, per ocultar-se i romandre sumit en el silenci davant la imputació de l’exministre Cristóbal Montoro.

Segons Torró, este silenci és incomprensible atés que es tracta d’un escàndol relacionat amb el Ministeri d’Hisenda durant el mandat de Mariano Rajoy. La dirigent ha recordat que la condemna al PP per haver-se beneficiat de la trama Gürtel va ser només la punta de l’iceberg d’una profunda corrupció arrelada en les gestions del partit.

Això del PP no són casos aïllats de corrupció, és tota una cultura, una manera de ser i de fer política”, ha explicat Torró. En contrast, ha destacat que el PSOE actua amb rapidesa i contundència davant estos casos, demanant perdó i prenent mesures immediates. En canvi, assenyala que el PP sempre defén als poderosos, mostra lentitud per a enfrontar els seus casos de corrupció i sol guardar silenci.

PSOE denuncia atacs i pressió política

A més, Torró ha alertat que el PSOE enfronta un atac mai vist en democràcia, assenyalant al PP i a Vox com a responsables de travessar totes les línies roges i emprar tàctiques de tot val per a intentar desestabilitzar al president del Govern, Pedro Sánchez.

La secretària d’Organització ha denunciat que estos partits busquen apartar al PSOE del poder a qualsevol cost, fins i tot si posa en risc la convivència nacional. Esta situació es reflectix en tensions polítiques creixents que evidencien profundes divisions en el panorama polític espanyol.

Diferències sobre la corrupció

Este context posa en evidència les diferències entre els dos grans partits sobre com abordar la corrupció i la responsabilitat política. Mentres el PSOE preconitza transparència i acció immediata, el PP és criticat per l’ocultació i la defensa d’interessos particulars enmig d’escàndols que afecten la confiança ciutadana.

Compromís amb l’ètica

Les paraules de Torró se sumen al debat polític i social actual, subratllant la necessitat d’un compromís real amb l’ètica i l’honestedat en la gestió pública a Espanya.

Últimes notícies

Les entrades per a l’Elx-Barça costaran entre 95 i 340 euros

L’Elche ha fixat els preus de les entrades per al partit contra el Barcelona del 23 d’agost entre 95 i 340 euros, amb avantatges per a abonats i titulars del Carnet Franjiverde.

Bétera viu la Rodà de les Alfàbegues entre 11 tones de confeti i pólvora

Bétera ha celebrat l’ofrena a la Mare de Déu de l’Assumpció amb 16 Alfàbegues gegants batejades amb noms de dona i més de 11 tones de confeti. La festa continua de vesprada amb processó, Coet de Luxe i una espectacular Cordà de 400 metres.

Or mundial històric per a l’equip espanyol amb les valencianes Cortelles i Muñoz

El conjunt espanyol de gimnàstica rítmica ha conquistat l’or mundial en el concurs complet de Fráncfort, 35 anys després del títol d’Atenes 1991, amb les valencianes Marina Cortelles i Lucía Muñoz com a protagonistes i el bitllet als Jocs de Los Angeles 2028 assegurat.

El Levante viatja a Barcelona amb només 12 inscrits i quatre fitxatges fora de la convocatòria

El Levante ha viatjat al camp de l’Espanyol amb només 12 futbolistes inscrits en LaLiga, un d’ells sancionat, i quatre fitxatges sense desplaçar-se des de València.

Aemet puja a taronja l’avís al nord de l’interior de València per fortes pluges

Aemet ha elevat a taronja l’avís per fortes pluges al nord de l’interior de València, on es poden acumular fins a 50 l/m2 en una hora, amb tempesta, granís i ratxes molt fortes de vent. També hi ha avisos taronja i grocs en distintes comarques de Castelló i Alacant per precipitacions intenses, tempestes i temperatures altes.

Accident múltiple a la V-21 en Foios: una dona morta i dos homes ferits

Una dona ha mort i dos hòmens han resultat ferits en un accident múltiple amb set vehicles implicats este dissabte a la V-21, a l’altura de Foios, que ha generat quasi tres quilòmetres de retencions.

Fortes tempestes a Toràs amb 141,6 l/m2 i ratxes de 100 km/h

Les fortes tempestes d’este dissabte han deixat fins a 141,6 l/m2 i ratxes de vent de 100 km/h a Toràs, mentre el calor extrem continua en altres punts de la Comunitat Valenciana amb sensacions tèrmiques de fins a 45 graus.

Avís taronja per fortes pluges a l’interior nord de Castelló este diumenge

Aemet ha activat per a este diumenge l’avís taronja a l’interior nord de Castelló per pluges de fins a 40 l/m² en una hora, amb tronades, possible granís i ratxes molt fortes de vent. El litoral nord i l’interior sud de la província estaran en avís groc.