Publicat el calendari del pròxim curs escolar, del 9 setembre al 18 de juny

Educació avança el final de curs per a evitar la calor i la coincidència amb Sant Joan

VALÈNCIA, 17 (EUROPA PRESS)

El Diari Oficial de la Generalitat (DOGV) ha publicat la resolució que establix el calendari del pròxim curs escolar, que en les etapes d’Infantil, Primària, ESO, Batxillerat i Formació Professional s’iniciarà el 9 de setembre del 2024 i finalitzarà el 18 de juny del 2025.

Este nou calendari ha tingut en compte tant les opinions dels sindicats com de les famílies, que sol·licitaven acabar abans les classes per a evitar la calor i la coincidència amb les festes de Sant Joan. En atenció a aquestes peticions, el curs 2024-2025 tindrà 179 dies lectius en lloc dels 180 de l’actual, informa la Conselleria d’Educació.

Per la seua banda, els programes formatius de qualificació bàsica i FP de segona oportunitat començaran les classes l’11 de setembre de 2024 i finalitzaran el 18 de juny del 2025.

Quant a la formació de persones adultes, ensenyaments artístics de música i dansa, elementals i professionals, ensenyaments professionals d’arts plàstiques i disseny i ensenyaments esportius de règim especial, l’inici del curs serà el 16 de setembre del 2024 i finalitzarà el 13 de juny del 2025.

Finalment, les Escoles Oficials d’Idiomes (EOI) començaran a impartir les seues classes el 24 de setembre del 2024 i les acabaran el 18 de juny del 2025.

VACANCES

Els períodes no lectius durant el curs 2024-2025 comprenen les vacances de Nadal, del 23 de desembre de 2024 al 6 de gener del 2025 (tots dos inclosos), i les de Pasqua entre el 17 i el 28 d’abril (tots dos inclosos).

Durant el pròxim curs tampoc seran lectius els dies festius 9 d’octubre, Dia de la Comunitat Valenciana; 1 de novembre, Tots els Sants; 6 de desembre, Dia de la Constitució; 19 de març, Dia de San José, i 1 de maig, Dia Internacional dels Treballadors.

A més, els ajuntaments podran proposar com no lectius fins a un màxim de tres dies i la direcció general de Centres Docents podrà autoritzar, per a un centre o una localitat, un calendari escolar diferent de l’establit quan concórreguen circumstàncies excepcionals.

Últimes notícies

El PP aplaudix que el Parlament Europeu mantinga oberta la investigació sobre el cas Oltra

El PP en Les Corts valora que la Comissió de Peticions del Parlament Europeu mantinga oberta la investigació sobre la gestió del cas d'abusos a una menor tutelada vinculat a l'entorn de Mónica Oltra mentres seguisca el procediment judicial a Espanya.

Paco Roca explora les relacions de parella en el seu nou còmic El viatge, que saltarà al cinema

El viatge, la nova novel·la gràfica de Paco Roca, indaga en les ruptures i les relacions de parella a llarg termini, ambientades a la Patagònia i amb adaptació al cinema en marxa.

Detingut a València per cobrar per empadronar il·legalment a estrangers

La Policia Nacional deté a València a un home de 42 anys acusat de falsedat documental i d'afavorir la immigració irregular mitjançant contractes de lloguer falsos per a empadronar a estrangers a canvi de diners.

Jaime Pradilla assumix la derrota davant el Reial Madrid i reivindica la temporada del València Basket

Jaime Pradilla lamenta l'eliminació del València Basket davant el Reial Madrid en semifinals de l'Eurolliga, però defén l'any de l'equip i confia que prompte puguen sentir-se orgullosos del seu recorregut.

Scariolo destaca la resiliència del Reial Madrid després de reinventar-se rumb a la final d’Eurolliga

Sergio Scariolo subratlla que el Reial Madrid ha hagut de reinventar el seu joc per les baixes interiors i ressalta la resiliència de l'equip abans de la final d'Eurolliga davant Olympiacos.

Scariolo descarta a Usman Garuba per a la final de l’Eurolliga després de lesionar-se davant el València

Usman Garuba es lesiona en la semifinal de l'Eurolliga davant el València Basket i Sergio Scariolo confirma que el pivot del Reial Madrid queda descartat per a la final contra el Olympiacos.

Hezonja llança un missatge d’optimisme abans de la final de l’Eurolliga

Mario Hezonja es mostra convençut de les opcions del Reial Madrid en la final de l'Eurolliga davant Olympiacos i demana confiança malgrat l'esglai per la lesió de Garuba.

Pedro Martínez lamenta l’eliminació del València Basket davant el Reial Madrid en l’Eurolliga

Pedro Martínez va reconéixer que al València Basket li haguera agradat competir millor en la semifinal de la Final a Quatre, després de caure amb claredat davant un Reial Madrid al qual va considerar just vencedor.