Publicat el calendari del pròxim curs escolar, del 9 setembre al 18 de juny

Educació avança el final de curs per a evitar la calor i la coincidència amb Sant Joan

VALÈNCIA, 17 (EUROPA PRESS)

El Diari Oficial de la Generalitat (DOGV) ha publicat la resolució que establix el calendari del pròxim curs escolar, que en les etapes d’Infantil, Primària, ESO, Batxillerat i Formació Professional s’iniciarà el 9 de setembre del 2024 i finalitzarà el 18 de juny del 2025.

Este nou calendari ha tingut en compte tant les opinions dels sindicats com de les famílies, que sol·licitaven acabar abans les classes per a evitar la calor i la coincidència amb les festes de Sant Joan. En atenció a aquestes peticions, el curs 2024-2025 tindrà 179 dies lectius en lloc dels 180 de l’actual, informa la Conselleria d’Educació.

Per la seua banda, els programes formatius de qualificació bàsica i FP de segona oportunitat començaran les classes l’11 de setembre de 2024 i finalitzaran el 18 de juny del 2025.

Quant a la formació de persones adultes, ensenyaments artístics de música i dansa, elementals i professionals, ensenyaments professionals d’arts plàstiques i disseny i ensenyaments esportius de règim especial, l’inici del curs serà el 16 de setembre del 2024 i finalitzarà el 13 de juny del 2025.

Finalment, les Escoles Oficials d’Idiomes (EOI) començaran a impartir les seues classes el 24 de setembre del 2024 i les acabaran el 18 de juny del 2025.

VACANCES

Els períodes no lectius durant el curs 2024-2025 comprenen les vacances de Nadal, del 23 de desembre de 2024 al 6 de gener del 2025 (tots dos inclosos), i les de Pasqua entre el 17 i el 28 d’abril (tots dos inclosos).

Durant el pròxim curs tampoc seran lectius els dies festius 9 d’octubre, Dia de la Comunitat Valenciana; 1 de novembre, Tots els Sants; 6 de desembre, Dia de la Constitució; 19 de març, Dia de San José, i 1 de maig, Dia Internacional dels Treballadors.

A més, els ajuntaments podran proposar com no lectius fins a un màxim de tres dies i la direcció general de Centres Docents podrà autoritzar, per a un centre o una localitat, un calendari escolar diferent de l’establit quan concórreguen circumstàncies excepcionals.

Últimes notícies

El Barça apallissa el Bidasoa a Alacant i alça la seua trentena Copa del Rei

El Barça d handbol revalida per tretzé any consecutiu la Copa del Rei després de destrossar el Bidasoa Irún al Centre de Tecnificació d Alacant amb un contundent 17-37 i un inici de partit demolidor.

Més de 200 agents participen en un macrooperatiu antipirateria al voltant del Martínez Valero

Més de dos-cents agents de la Policia Nacional han desplegat este diumenge un ampli dispositiu antipirateria al mercat dominical dels voltants de l'estadi Martínez Valero d'Elx, centrat en falsificacions vinculades al Mundial de futbol dels Estats Units, Mèxic i Canadà.

Localitzen un cos a la platja d’Almassora on va desaparéixer un menor dijous passat

La Guàrdia Civil ha trobat este diumenge un cos a prop de la desembocadura del riu Millars, a Almassora, en la zona on dijous va desaparéixer un menor, i investiga si correspon al jove buscat.

Agents dels Estats Units i Alemanya s’incorporen a un intercanvi amb la Policia Local d’Alacant

La Policia Local d’Alacant ha rebut tres agents d’Austin (Estats Units) i un de Hessen (Alemanya) en el marc del programa Star Internacional per compartir mètodes de treball i coneiximents en seguretat.

El STEPV veu avanços en les propostes d’Educació gràcies a la vaga indefinida

El sindicat STEPV assegura que la vaga indefinida del professorat de l’ensenyament públic ha forçat avanços en les propostes de la Conselleria d’Educació, encara que alerta que el valencià continua encallat i que caldrà decidir si les mobilitzacions seguixen.

Castelló reunix 14 consolats en una jornada de convivència amb música i artesania al parc Ribalta

Castelló ha acollit en el parc Ribalta una jornada de la Mesa Consular amb 14 consolats, actuacions folclòriques, mostres artesanals i gastronomia per a visibilitzar la diversitat cultural de la ciutat. L’Ajuntament destaca que l’esdeveniment reforça la convivència i acostà l’atenció consular al veïnat d’origen estranger.

València celebra un Corpus de 700 anys amb cavalcada, mascletà i processó general

València celebra este diumenge un Corpus Christi extraordinari pel 700 aniversari de la Festa grossa, amb missa a la catedral, Cavalcada del Convit, mascletà i la tradicional processó general.

Morant assegura que el PP ha perdut el carrer i que el PSPV liderarà el canvi sense sorpasso

La secretària general del PSPV-PSOE, Diana Morant, sosté que el PP ha perdut el carrer en la Comunitat Valenciana, que part de l’abstenció tornarà a votar a l’esquerra i que el PSPV encapçalarà el canvi polític sense sorpasso de Compromís.