Puigdemont crida a anar a la manifestació de Barcelona i avisa que «ni reixes ni exilis» els dissuadiran

 

El president de la Generalitat cessat, Carles Puigdemont, ha cridat este divendres als ciutadans a participar en la manifestació sobiranista d’este dissabte a Barcelona, i ha advertit que «no hi haurà reixes ni exilis que puguen dissuadir» als catalans de decidir lliurement el seu futur.

 

En un missatge institucional que ha llançat des de Brussel·les, ha dit que l’única cosa que volen és alguna cosa permesa en la majoria de pobles demòcrates del món: decidir amb urnes: «Ni violència, ni repressió, ni fiscals, ni jutges, ni governs autoritaris ni governs imposats, sinó a través de les urnes».

 

Puigdemont ha defensat que la manifestació, convocada per ANC i Òmnium Cultural després de l’empresonament de part del Govern cessat, ha d’expressar un clam unitari i clar per la seua llibertat i per la democràcia: «Volem a tota la gent que està a la presó, i als quals estem fora, a casa i en llibertat».

 

Ha demanat als ciutadans que no es deixen atemorir pels quals volen retallar llibertats i vexar i humiliar les institucions catalanes, i ha assegurat que els membres del Govern cessat que estan en la presó o a Brussel·les els necessiten «molt actius» i sentiran el seu clam.

 

 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La Film Symphony Orchestra estrena a València el seu concert Wanted dedicat al western

La Film Symphony Orchestra torna al Palau de la Música de València amb el comiat de Toon Story i l'estrena de Wanted, un nou concert dedicat a les grans bandes sonores del western.

El Consell reivindica la seua aposta per crear més i millor ocupació en la Comunitat Valenciana

La Generalitat subratlla el seu compromís amb una ocupació estable i de qualitat, amb especial atenció a jóvens i dones, i destaca la creació de més de 110.000 llocs de treball en l'últim any.

Agricultura i l’UJI assagen el control biològic contra la plaga que amenaça els cirerers

La Conselleria d'Agricultura i l'UJI proven la solta del parasitoide Ganaspis kimorum i reforcen l'ús d'insecticides biològics per a contindre la Drosophila suzukii en cirerers valencians.

Les tempestes deixen 16,4 litres per metre quadrat a Millares en la matinada de l’1 de maig

Les tempestes registrades de matinada han deixat 16,4 litres per metre quadrat a Millares i acumulats significatius en diversos municipis de l'interior de la Comunitat Valenciana, amb cel cobert i ruixats febles en la resta del territori.

Puente acusa la dreta de bloquejar la regularització d’immigrants per a no cedir en res

Óscar Puente defén la regularització extraordinària d'immigrants com a via per a reconéixer drets bàsics i critica que la dreta es negue a repetir processos que abans va aplicar. El ministre també descarta que existisca fonament en les especulacions sobre una candidatura per Alacant.

Vila-real busca la Champions i el Llevant s’aferra a la permanència en La Ceràmica

Vila-real necessita només un punt per a segellar la seua presència en la pròxima Lliga de Campions, mentres que el Llevant està obligat a guanyar per a continuar viu en la lluita per la permanència.

La Policia proposa sancionar al president del Panathinaikos per alterar la seguretat a la Fonteta

La Policia Nacional ha proposat sancionar al president del Panathinaikos, Dimitris Giannakopoulos, per una conducta que considera generadora d'una situació de risc al final del partit d'Eurolliga a València.

L’Audiència Nacional admet a tràmit el recurs de Castella-la Manxa pel transvasament Tajo-Segura

L'Audiència Nacional ha admés a tràmit el recurs de Castella-la Manxa contra el Govern per no adaptar encara les normes del transvasament Tajo-Segura a les sentències del Suprem i als cabals ecològics del Tajo.