Puigdemont crida a anar a la manifestació de Barcelona i avisa que «ni reixes ni exilis» els dissuadiran

 

El president de la Generalitat cessat, Carles Puigdemont, ha cridat este divendres als ciutadans a participar en la manifestació sobiranista d’este dissabte a Barcelona, i ha advertit que «no hi haurà reixes ni exilis que puguen dissuadir» als catalans de decidir lliurement el seu futur.

 

En un missatge institucional que ha llançat des de Brussel·les, ha dit que l’única cosa que volen és alguna cosa permesa en la majoria de pobles demòcrates del món: decidir amb urnes: «Ni violència, ni repressió, ni fiscals, ni jutges, ni governs autoritaris ni governs imposats, sinó a través de les urnes».

 

Puigdemont ha defensat que la manifestació, convocada per ANC i Òmnium Cultural després de l’empresonament de part del Govern cessat, ha d’expressar un clam unitari i clar per la seua llibertat i per la democràcia: «Volem a tota la gent que està a la presó, i als quals estem fora, a casa i en llibertat».

 

Ha demanat als ciutadans que no es deixen atemorir pels quals volen retallar llibertats i vexar i humiliar les institucions catalanes, i ha assegurat que els membres del Govern cessat que estan en la presó o a Brussel·les els necessiten «molt actius» i sentiran el seu clam.

 

 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Mor l’operari d’una grua en quedar atrapat pel seu vehicle a Vallada

Un treballador de 32 anys ha mort en una zona rural de Vallada després de quedar atrapat pel camió grua amb el qual intentava alçar un tractor bolcat. Bombers i servicis sanitaris només van poder confirmar la defunció.

Rego, Oltra, Montero i Janja da Silva criden a la unió de les dones enfront de la violència política

Sira Rego, Mónica Oltra, Irene Montero i Rosângela Janja da Silva reclamen unió enfront de la violència política contra les dones i més presència femenina en els espais de decisió.

Rego, Oltra, Montero i Janja Da Silva criden a la unió de les dones enfront de la violència política

Sira Rego, Mónica Oltra, Irene Montero i Janja Da Silva reclamen a València que les dones s'unisquen enfront de la violència política i reforcen la seua presència en els espais de decisió.

Héctor Fort rep l’alta i es prepara per a tornar amb l’Elx davant l’Atlètic

Héctor Fort rep l'alta competitiva tres mesos després d'operar-se del muscle i es mostra amb ganes de tornar a jugar amb l'Elx en el dol davant l'Atlètic de Madrid.

Tunde reforça l’optimisme del Llevant: la permanència, cada vegada més a prop

Kareem Tunde es mostra convençut que el Llevant aconseguirà la permanència en Primera i crida a mantindre la unió del vestuari abans del dol clau davant el Sevilla.

Ernest Urtasun se suma a la inauguració de La Senda del Poeta de Miguel Hernández el 24 d’abril

El ministre de Cultura, Ernest Urtasun, participarà el 24 d'abril en la inauguració de La Senda del Poeta de Miguel Hernández a Orihuela, garantida després del finançament del Ministeri de Cultura.

Ingressat a Maldives un jove metge alacantí després de l’atac d’un tauró

Un metge de 31 anys de l'Hospital General Doctor Balmis d'Alacant ha resultat greument ferit després de patir l'atac d'un tauró durant una excursió aquàtica en la seua lluna de mel a les illes Maldives.

El TSJCV tomba la suspensió de llicències de canvi d’ús per a pisos turístics a València

El TSJCV anul·la la decisió de l'Ajuntament de València de suspendre les llicències de canvi d'ús per a pisos turístics, però manté la moratòria sobre noves edificacions hoteleres.