Quatre ferits lleus en desprendre’s un fals sostre a l’aeroport de Manises

VALÈNCIA, 17 (EUROPA PRESS)

Quatre persones van resultar ferides lleus el diumenge en desprendre’s un fals sostre a l’aeroport de Manises, després del que van rebre assistència mèdica i van poder agafar els seus vols.

L’incident es va produir sobre les 18.45 hores de la passada jornada, quan es va desprendre una part del fals sostre d’una de les zones de treball situada en la sala d’embarcament de l’edifici terminal de l’aeroport, informen fonts d’Aena.

La caiguda dels fragments de conglomerat va provocar que quatre persones que feien ús de la zona, mentre esperaven l’eixida del seu vol, foren ateses pel servei mèdic aeroportuari per inhalació de pols i ferides que no revestien gravetat. Posteriorment van agafar els seus vols.

El personal de l’aeroport va netejar i va tancar la zona al més prompte possible. També es va realitzar una inspecció preliminar del fals sostre, ja que va caure sense cap causa externa aparent i no suportava pes algun.

Segons les mateixes fonts, s’ha obert una investigació per a determinar les causes del despreniment del fals sostre.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Un xiquet de 2 anys ha resultat ferit amb politraumatisme en caure d’un balcó a Catarroja

Un xiquet de dos anys ha resultat ferit amb politraumatisme després de caure des del balcó d'un segon pis a Catarroja. Va ser atés pel SAMU i traslladat a la Fe.

Hondón de los Frailes registra un terratrémol de magnitud 2,5 sense danys

Un sisme de magnitud 2,5 s'ha registrat a Hondón de los Frailes a les 18.50 i a 4 km de profunditat. No s'han notificat danys i el 112 ha rebut una única crida

Marco Pérez obri la porta gran a València en el seu debut en una plaça de primera

El de Salamanca va tallar dos orelles a una seriosa correguda de Santiago Domecq i va eixir a coll en Falles. Víctor Hernández va destacar sense premi i Perera va tirar d'ofici.

Cau la rematada de la Falla Camí Nou d’Alzira, recentment guanyadora del primer premi

La rematada superior de la Falla Camí Nou d'Alzira s'ha desplomat i ha danyat diversos ninots hores després de guanyar el primer premi. No s'han registrat ferits.

S’ha desplomat la rematada de la falla Camí Nou d’Alzira, la més alta de la ciutat

La rematada superior de 19 metres del monument 'Avani' s'ha ensorrat cap a les 16.00 hores després de dos dies de ratxes de vent, danyant diversos ninots. No hi ha ferits.

La mascletá trenca cristalls de l’oficina de turisme de l’Ajuntament de València

La setzena mascletá de les Falles, a càrrec de Pirotècnia Mediterrani, ha trencat diversos cristalls de l'oficina de turisme de l'Ajuntament. El tret, amb 230 quilos durant set minuts i mig, ha estremit l'abarrotada plaça de l'Ajuntament.

0-1: els pals i el meta James van tancar el passe a semifinals al Vila-real juvenil

El Vila-real juvenil va caure 0-1 davant el PSG en quarts de la Lliga de Campions Juvenil després de dominar i sumar tres pals. James va firmar parades clau i va detindre un penal.

Sindicats i Sanitat seguixen rutes paral·leles en la segona setmana de la vaga de metges

Els metges mantenen un seguiment similar i el Ministeri activa mesures pactades amb el Fòrum de la Professió Mèdica, la qual cosa aprofundix el xoc amb el comité de vaga.