Uns radicals li peguen una pallissa un home que intentava apagar un foc en Barcelona

BCN

El radicalisme va cremar Barcelona i el seu mobiliari | Twitter

 

El dia següent de la publicació de la sentència del Suprem, la jornada ha estat marcada per les protestes i, en paral·lel, per l’alteració de l’ordre públic. Els protagonistes de la nit d’ahir, 15 d’octubre —el foc, les barricades i els crits— van generar indignació entre gran part de la societat catalana. I això ha fet que es difonga massivament una situació esperpèntica. Un home, que va procedir a apagar un dels focs amb un extintor en Barcelona, va ser atacat per un grup de radicals, que el van fer caure en terra i li van pegar una pallissa.

 

 

Tal com es pot vore en el vídeo, uns jóvens intenten cremar quatre contenidors plens de fem i cartons en la rambla. En vore-ho, un home s’acosta per a extingir les flames. El grup intercepta la seua acció i l’ataca. Ell reacciona fent ús de l’extintor. Finalment, a traïció, un dels manifestants l’agarra pel coll, mentres dos altres el fan caure i procedixen a pegar-li puntades.

 

Incertesa per l’estat de la víctima

Pocs segons després, l’operatiu policial va avançar i va generar la fugida dels radicals que havien quedat en la zona. Uns quants agents —amb l’ajuda d’un vianant, segons pareix— es van encarregar d’apagar el foc. Lamentablement, en el vídeo no es pot vore què va passar exactament amb l’home apallissat.

 

L'home va intentar apagar un dels focs originats per les protestes violentes

L’home va intentar apagar un dels focs originats per les protestes violentes | Cedida

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Requena i Utiel recuperen la llum després de quasi cinc hores d’apagada per un accident de camió

Requena i Utiel han recuperat al complet el subministrament elèctric després de quasi cinc hores d'apagada provocada per l'accident d'un camió que va deixar sense llum a uns 14.000 clients.

Requena i Utiel recuperen la llum després de quasi cinc hores d’apagada per un accident de camió

Requena i Utiel han recuperat el subministrament elèctric després de quasi cinc hores d'apagada provocada per l'accident d'un camió que va afectar unes 14.000 persones.

Un nou peptido permet modular amb precision el dolor cronico

Investigadors de la UMH han dissenyat un peptido capaç d'actuar només en condicions patologicas sobre un enzim clau del dolor, obrint la via a teràpies mes precises per al dolor cronico.

Elvira Mínguez reivindica els nostres monstres interiors en arreplegar el Premi Primavera de Novel·la

Elvira Mínguez rep a València el trenté Premi Primavera de Novel·la per 'L'educació del monstre', una obra que indaga en les pors i monstres interiors de tres dones en diferents èpoques.

La Orquestra de València enlluerna en el seu debut a la Sala Daurada del Musikverein

La Orquestra de València ha debutat a la Sala Daurada del Musikverein de Viena amb un programa eclèctic que ha recuperat la figura de Vicente Martín i Soler, l'anomenat Mozart espanyol, i ha reforçat la projecció internacional de la formació.

Morant reclama més recursos per a l’atenció presencial a immigrants en procés de regularització

Diana Morant insta ajuntaments i administracions a reforçar i organitzar millor l'atenció presencial a immigrants en l'inici del procés de regularització per a garantir un servici adequat i amb drets.

La exedil d’Urbanisme i una exdirectora municipal, investigades per les vivendes públiques d’Alacant

La exconcejala d'Urbanisme d'Alacant Rocío Gómez i l'exdirectora general municipal María Pérez-Hickman hauran de declarar com investigades per les presumptes irregularitats en l'adjudicació de vivendes públiques del complex Els Naus, a la platja de Sant Joan.

Camarero destaca l’aposta del Consell per revitalitzar el barri Miguel Hernández d’Alacant

La vicepresidenta Susana Camarero subratlla la inversió del Consell per a rehabilitar el grup de vivenda pública del barri Miguel Hernández i ampliar l'oferta de vivenda protegida a Alacant.