Uns radicals li peguen una pallissa un home que intentava apagar un foc en Barcelona

BCN

El radicalisme va cremar Barcelona i el seu mobiliari | Twitter

 

El dia següent de la publicació de la sentència del Suprem, la jornada ha estat marcada per les protestes i, en paral·lel, per l’alteració de l’ordre públic. Els protagonistes de la nit d’ahir, 15 d’octubre —el foc, les barricades i els crits— van generar indignació entre gran part de la societat catalana. I això ha fet que es difonga massivament una situació esperpèntica. Un home, que va procedir a apagar un dels focs amb un extintor en Barcelona, va ser atacat per un grup de radicals, que el van fer caure en terra i li van pegar una pallissa.

 

 

Tal com es pot vore en el vídeo, uns jóvens intenten cremar quatre contenidors plens de fem i cartons en la rambla. En vore-ho, un home s’acosta per a extingir les flames. El grup intercepta la seua acció i l’ataca. Ell reacciona fent ús de l’extintor. Finalment, a traïció, un dels manifestants l’agarra pel coll, mentres dos altres el fan caure i procedixen a pegar-li puntades.

 

Incertesa per l’estat de la víctima

Pocs segons després, l’operatiu policial va avançar i va generar la fugida dels radicals que havien quedat en la zona. Uns quants agents —amb l’ajuda d’un vianant, segons pareix— es van encarregar d’apagar el foc. Lamentablement, en el vídeo no es pot vore què va passar exactament amb l’home apallissat.

 

L'home va intentar apagar un dels focs originats per les protestes violentes

L’home va intentar apagar un dels focs originats per les protestes violentes | Cedida

 

També pots llegir…

Últimes notícies

El STEPV veu avanços en les propostes d’Educació gràcies a la vaga indefinida

El sindicat STEPV assegura que la vaga indefinida del professorat de l’ensenyament públic ha forçat avanços en les propostes de la Conselleria d’Educació, encara que alerta que el valencià continua encallat i que caldrà decidir si les mobilitzacions seguixen.

Castelló reunix 14 consolats en una jornada de convivència amb música i artesania al parc Ribalta

Castelló ha acollit en el parc Ribalta una jornada de la Mesa Consular amb 14 consolats, actuacions folclòriques, mostres artesanals i gastronomia per a visibilitzar la diversitat cultural de la ciutat. L’Ajuntament destaca que l’esdeveniment reforça la convivència i acostà l’atenció consular al veïnat d’origen estranger.

València celebra un Corpus de 700 anys amb cavalcada, mascletà i processó general

València celebra este diumenge un Corpus Christi extraordinari pel 700 aniversari de la Festa grossa, amb missa a la catedral, Cavalcada del Convit, mascletà i la tradicional processó general.

Morant assegura que el PP ha perdut el carrer i que el PSPV liderarà el canvi sense sorpasso

La secretària general del PSPV-PSOE, Diana Morant, sosté que el PP ha perdut el carrer en la Comunitat Valenciana, que part de l’abstenció tornarà a votar a l’esquerra i que el PSPV encapçalarà el canvi polític sense sorpasso de Compromís.

La Generalitat assegura que Pérez Llorca ja ha complit el 63 % dels seus compromisos en mig any

La Generalitat defensa que el president Juanfran Pérez Llorca ha executat en només sis mesos el 63 % dels compromisos de la seua investidura, amb especial èmfasi en la rebaixa fiscal, les polítiques socials i el suport als sectors productius.

La UPV desenvolupa un sistema pioner per a evitar incendis en bateries de vehicles elèctrics

Investigadors de la UPV presenten AVL Thermos, un nou calorimetre flexible que reproduix i controla les fugues tèrmiques en bateries dion-litio per a dissenyar sistemes mes segurs en cotxes i patinets electrics.

Els artistes fallers reclamen ajudes i posar fre a l’intrusisme per a salvar el sector

El mestre major del Gremi d’Artistes Fallers, Vicente Julián, alerta que l’ofici travessa serioses dificultats per la pujada del preu del suro i l’intrusisme, i reclama ajudes directes, regulació i reconeixement professional per a garantir el futur del sector.

Quatre detinguts a Alacant per comprar mòbils cars amb nòmines falsificades

La Policia Nacional deté quatre hòmens a Alacant acusats d’estafar comerços de telefonia amb nòmines falsificades per finançar mòbils de gamma alta valorats en 1.500 euros.