Uns radicals li peguen una pallissa un home que intentava apagar un foc en Barcelona

BCN

El radicalisme va cremar Barcelona i el seu mobiliari | Twitter

 

El dia següent de la publicació de la sentència del Suprem, la jornada ha estat marcada per les protestes i, en paral·lel, per l’alteració de l’ordre públic. Els protagonistes de la nit d’ahir, 15 d’octubre —el foc, les barricades i els crits— van generar indignació entre gran part de la societat catalana. I això ha fet que es difonga massivament una situació esperpèntica. Un home, que va procedir a apagar un dels focs amb un extintor en Barcelona, va ser atacat per un grup de radicals, que el van fer caure en terra i li van pegar una pallissa.

 

 

Tal com es pot vore en el vídeo, uns jóvens intenten cremar quatre contenidors plens de fem i cartons en la rambla. En vore-ho, un home s’acosta per a extingir les flames. El grup intercepta la seua acció i l’ataca. Ell reacciona fent ús de l’extintor. Finalment, a traïció, un dels manifestants l’agarra pel coll, mentres dos altres el fan caure i procedixen a pegar-li puntades.

 

Incertesa per l’estat de la víctima

Pocs segons després, l’operatiu policial va avançar i va generar la fugida dels radicals que havien quedat en la zona. Uns quants agents —amb l’ajuda d’un vianant, segons pareix— es van encarregar d’apagar el foc. Lamentablement, en el vídeo no es pot vore què va passar exactament amb l’home apallissat.

 

L'home va intentar apagar un dels focs originats per les protestes violentes

L’home va intentar apagar un dels focs originats per les protestes violentes | Cedida

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Recuperen el cadàver d’un home en una zona rocosa al costat del castell de Sagunt

Bombers i el grup de rescat aeri GERA han recuperat el cadàver d'un home en una zona rocosa i de difícil accés prop del castell de Sagunt, després de l'avís d'una persona que el va albirar des de la distància.

El CSN recolza més de 100 inspeccions nuclears i radiològiques de la Generalitat per a 2026

El Consell de Seguretat Nuclear valguda la planificació de la Generalitat per a 2026, amb més d'un centenar d'inspeccions en instal·lacions radioactives, sanitàries i de transport de material radioactiu.

Pugen les temperatures i s’imposa el temps estable en quasi tota Espanya

Un anticicló sobre Europa manté el temps estable en la major part d'Espanya, amb cels buidats i un ascens generalitzat de les temperatures, notable en el sud-oest i el sud de Galícia.

Troben un dofí mular mort i molt descompost a la platja de Almardá a Sagunt

Un dofí mular, l'espècie de dofí més comú al Mediterrani, apareix mort en avançat estat de descomposició a la platja de Almardá de Sagunt després de l'avís d'un vianant.

Educació fixa fins demà el termini perquè els sindicats docents firmen l’acord

Educació dona de termini fins a este dimecres a les 17.00 hores perquè els sindicats docents accepten l'última oferta, que manté la pujada salarial de 200 euros fins a 2028 i retira canvis sobre valencià i substitucions.

El Gómez Ulla prepara visites segures per als 13 aïllats per hantavirus després de donar de nou negatiu

L'Hospital Gómez Ulla organitza visites escalonades i controlades per als 13 contactes de hantavirus, que han tornat a donar negatiu, mentres l'únic cas positiu evoluciona de manera favorable.

Aagesen veu fonamental que l’ex alt càrrec investigat per l’àudio de Aemet rendisca comptes

Sara Aagesen considera fonamental que el exsubsecretario de Justícia valencià rendisca comptes per la filtració de l'àudio manipulat de Aemet durant la dana de 2024 a València.

Diana Morant reivindica el seu doble paper de ministra i candidata a la Generalitat Valenciana

Diana Morant defén que el seu càrrec de ministra reforça, i no resta, la seua candidatura a la Generalitat Valenciana i reivindica que la seua prioritat és presidir el govern autonòmic.