16.3 C
València
Dimarts, 25 novembre, 2025

Uns radicals li peguen una pallissa un home que intentava apagar un foc en Barcelona

BCN

El radicalisme va cremar Barcelona i el seu mobiliari | Twitter

 

El dia següent de la publicació de la sentència del Suprem, la jornada ha estat marcada per les protestes i, en paral·lel, per l’alteració de l’ordre públic. Els protagonistes de la nit d’ahir, 15 d’octubre —el foc, les barricades i els crits— van generar indignació entre gran part de la societat catalana. I això ha fet que es difonga massivament una situació esperpèntica. Un home, que va procedir a apagar un dels focs amb un extintor en Barcelona, va ser atacat per un grup de radicals, que el van fer caure en terra i li van pegar una pallissa.

 

 

Tal com es pot vore en el vídeo, uns jóvens intenten cremar quatre contenidors plens de fem i cartons en la rambla. En vore-ho, un home s’acosta per a extingir les flames. El grup intercepta la seua acció i l’ataca. Ell reacciona fent ús de l’extintor. Finalment, a traïció, un dels manifestants l’agarra pel coll, mentres dos altres el fan caure i procedixen a pegar-li puntades.

 

Incertesa per l’estat de la víctima

Pocs segons després, l’operatiu policial va avançar i va generar la fugida dels radicals que havien quedat en la zona. Uns quants agents —amb l’ajuda d’un vianant, segons pareix— es van encarregar d’apagar el foc. Lamentablement, en el vídeo no es pot vore què va passar exactament amb l’home apallissat.

 

L'home va intentar apagar un dels focs originats per les protestes violentes

L’home va intentar apagar un dels focs originats per les protestes violentes | Cedida

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Desmantellada des de Sevilla una xarxa de sextorsión amb dos detinguts a València

La Policia Nacional ha desmantellat des de Sevilla un grup dedicat a la sextorsión. Hi ha dos detinguts a València, 21 investigats, 73 denúncies i quasi 200.000 euros acreditats.

Danjuma encadena quasi 600 minuts sense marcar en Lliga

L'atacant del València aconseguix 578 minuts sense veure porta en Lliga després de sis jornades consecutives sense marcar. El seu últim tant va ser el 27 de setembre.

Pocs núvols, descens de temperatures i ratxes molt fortes de nord-oest a Castelló

La Comunitat Valenciana viurà una jornada estable amb cel poc nuvolós i vent del nord-oest. A Castelló s'esperen ratxes molt fortes i baixada de temperatures.

Alerta taronja per vent en el nord de Castelló amb ratxes de fins a 100 km/h

Emergències manté l'alerta taronja per vent en el litoral i interior nord de Castelló, amb ratxes de fins a 100 km/h, i la groga a l'interior sud i la costa.

La xiqueta ingressada després d’un tractament dental a Alzira evoluciona favorablement

La menor de 4 anys roman en planta a l'Hospital Clínic de València i la seua evolució és favorable. Sanitat i la Policia mantenen obertes les investigacions.

Mossega a un guàrdia civil durant la seua detenció per portar cocaïna en el cotxe

Un home de 27 anys ha sigut detingut a Albatera després de mossegar a un agent durant un control en el qual van trobar 53,3 g de cocaïna. També van arrestar als seus acompanyants i el jutge va dictar llibertat amb càrrecs.

Onze comunitats en alerta per nevades, onatge i vent: ratxes de fins a 100 km/h a Catalunya i Comunitat Valenciana

Onze comunitats activen avisos per neu, temporal marítim i vent. Catalunya i Comunitat Valenciana estan en nivell taronja per ratxes de fins a 100 km/h.

El rei presidix hui a València l’obertura del curs universitari i els Premis Rei Jaume I

Felip VI encapçala a València l'obertura nacional del curs universitari, ajornada al setembre per alerta roja, i lliurament els Premis Rei Jaume I en la Llotja.