17.8 C
València
Dissabte, 15 novembre, 2025

Rafa Nadal renuncia a Wimbledon i jugarà a Basteu la setmana prèvia als Jocs Olímpics

MADRID, 13 (EUROPA PRESS)

El tennista espanyol Rafa Nadal va confirmar el dijous que no estarà a Wimbledon, tercer ‘Gran eslam’ de la temporada, i jugarà el torneig de Basteu entre el 15 i el 21 de juliol de cara a la seua preparació per als Jocs Olímpics de París, en els quals el manacorí competirà en la modalitat d’individuals i dobles.

El de Manacor va indicar en el seu perfil oficial de ‘X’ que des de la seua eliminació en Roland Garros ha seguit “entrenant en terra batuda” i que ha definit el seu calendari estiuenc després de conèixer aquest dimecres que jugarà a París els seus “últims Jocs Olímpics”.

“Amb este objectiu, creiem que el millor per al meu cos és no canviar de superfície i seguir jugant en terra batuda fins llavors. És per aquesta raó que enyoraré jugar Wimbledon enguany. M’entristix no poder viure enguany el gran ambient d’aquest increïble esdeveniment que sempre estarà en el meu cor i estar amb tots els afeccionats britànics que sempre em van brindar un gran suport. Els trobaré a faltar a tots”, va detallar.

Per això, el guanyador de 22 ‘Grand Eslams’ jugarà el torneig de Basteu per a preparar-se per al repte olímpic. “És un torneig que vaig jugar al principi de la meua carrera i on ho vaig passar molt bé tant dins com fora de la pista. Espere veure’ls a tots allí”, va sentenciar.

D’aquesta manera, Nadal es prepararà per a la cita olímpica, que es disputarà en les pistes de Roland Garros sobre terra batuda, en un torneig de categoria 250 sobre aquesta mateixa superfície, una oportunitat ideal per a agafar ritme i sensacions abans de disputar els Jocs Olímpics, que començaran el 25 de juliol.

Últimes notícies

Un home de 44 anys ha mort després de caure amb el seu parapent en un vessant de Petrer (Alacant)

Un home de 44 anys ha mort este dissabte en caure amb el seu parapent a la muntanya del Palomaret, a Petrer. Els bombers han mobilitzat un helicòpter i un grup de rescat per a accedir a la zona.

Presó provisional per al jove de 21 anys acusat d’agredir a un policia a Vinalesa

Un jutjat de Paterna ha ordenat presó provisional per a un jove de 21 anys per l'agressió que va deixar en coma a un agent anara de servici a Vinalesa. El menor detingut va quedar lliure sense mesures per decisió de la Fiscalia de Menors.

Alex Márquez domina l’esprint de València; ‘poles’ per a Bezzecchi, Folgat i Adrián Fernández

Alex Márquez va guanyar l'esprint de MotoGP a Cheste després d'arrabassar el cap a Bezzecchi, autor de la 'pole'. Acosta i Di Giannantonio van completar el podi.

Urpa de Castelló el veler que tractarà de completar la primera volta al món vertical

L''Alegria Mariners' va partir amb Paula Gonzalvo i Pedro Jiménez per a intentar una ruta inèdita de 35.000 milles pels meridians, amb projectes científics i seguiment en directe.

Controlat l’incendi en un desballestament de motos d’Alboraia després d’una gran fumera

Els bombers han donat per controlat a les 12.49 l'incendi que ha afectat un desballestament de motos i a una nau contigua a Alboraia. No hi ha hagut ferits i tot apunta a un curtcircuit com a origen.

Estabilitzat l’incendi en una nau de desballestament de motocicletes a Alboraia

El foc, originat sobre les 9.45 en un desballestament de motocicletes d'Alboraia, ha sigut estabilitzat al migdia sense ferits. Es mantindrà vigilància 24 hores.

El PSOE avisa a Feijóo i Abascal: no tenen dret a decidir pels valencians

El PSOE ha exigit eleccions després de la dimissió de Carlos Mazón i ha acusat PP i Vox de voler imposar un relleu amb Juanfran Pérez Llorca. Diana Morant ha advertit a Feijóo i Abascal que no tenen dret a decidir pels valencians.

Un incendi en un desballestament d’Alboraia ha generat una gran columna de fum i ha quedat estabilitzat

Els bombers han donat per estabilitzat l'incendi en un desballestament de motos d'Alboraia al voltant de les 12, sense ferits. Sis dotacions han treballat en la zona.