Anuncios

Rafa Nadal renuncia a Wimbledon i jugarà a Basteu la setmana prèvia als Jocs Olímpics

MADRID, 13 (EUROPA PRESS)

El tennista espanyol Rafa Nadal va confirmar el dijous que no estarà a Wimbledon, tercer ‘Gran eslam’ de la temporada, i jugarà el torneig de Basteu entre el 15 i el 21 de juliol de cara a la seua preparació per als Jocs Olímpics de París, en els quals el manacorí competirà en la modalitat d’individuals i dobles.

Anuncios

El de Manacor va indicar en el seu perfil oficial de ‘X’ que des de la seua eliminació en Roland Garros ha seguit “entrenant en terra batuda” i que ha definit el seu calendari estiuenc després de conèixer aquest dimecres que jugarà a París els seus “últims Jocs Olímpics”.

“Amb este objectiu, creiem que el millor per al meu cos és no canviar de superfície i seguir jugant en terra batuda fins llavors. És per aquesta raó que enyoraré jugar Wimbledon enguany. M’entristix no poder viure enguany el gran ambient d’aquest increïble esdeveniment que sempre estarà en el meu cor i estar amb tots els afeccionats britànics que sempre em van brindar un gran suport. Els trobaré a faltar a tots”, va detallar.

Per això, el guanyador de 22 ‘Grand Eslams’ jugarà el torneig de Basteu per a preparar-se per al repte olímpic. “És un torneig que vaig jugar al principi de la meua carrera i on ho vaig passar molt bé tant dins com fora de la pista. Espere veure’ls a tots allí”, va sentenciar.

D’aquesta manera, Nadal es prepararà per a la cita olímpica, que es disputarà en les pistes de Roland Garros sobre terra batuda, en un torneig de categoria 250 sobre aquesta mateixa superfície, una oportunitat ideal per a agafar ritme i sensacions abans de disputar els Jocs Olímpics, que començaran el 25 de juliol.

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

El Govern assigna 1.300 milions a la Comunitat Valenciana per la dana de 2024 i reforça el finançament autonòmic

L'Executiu aprova 1.300 milions per a la Comunitat Valenciana i 394 milions per a Extremadura per emergències meteorològiques, dins d'un paquet de 12.307 milions per a 2026.

Una startup valenciana d’IA mèdica entra en l’exclusiu programa novaiorqués NYC AI Landing Pad

L'empresa valenciana Quibim, especialitzada en intel·ligència artificial aplicada a la imatge mèdica, ha sigut seleccionada com a única firma espanyola en el programa estratègic d'IA NYC AI International Landing Pad de Nova York.

València iguala el seu rècord anual de 27,1 graus i Miramar el supera per una dècima

Les màximes es disparen en la Comunitat Valenciana, on València iguala el seu rècord anual de 27,1 graus i Miramar el depassa amb 27,2, entre els valors més alts d'Espanya.

Educació demana als sindicats suspendre la vaga per a reprendre la negociació

La Conselleria d'Educació reclama als sindicats docents que paren la vaga indefinida i tornen a la taula de negociació, defenent que el diàleg és més eficaç sense pressió en els centres.

La Fiscalia recolza que s’investigue de manera indirecta a Mazón per la gestió de la dana

La Fiscalia Provincial de València recolza que el jutjat de Catarroja practique diligències que puguen aportar dades sobre l'actuació de Carlos Mazón en la gestió de la dana, malgrat la seua condició d'aforat.

Pérez Llorca respecta la vaga docent però s’alinea amb l’alumnat que es juga la EBAU

Pérez Llorca diu respectar la vaga indefinida del professorat, però subratlla que la seua prioritat són els quasi 32.000 alumnes de 2n de Batxillerat que es juguen la EBAU en poques setmanes.

El Festival de Cinema d’Alacant celebra els 40 anys de Matador amb una passada especial en 4K

El Festival Internacional de Cinema d'Alacant celebrarà el 40 aniversari de Matador amb una projecció especial en versió remasteritzada en 4K en el teatre Arniches.

El València Basket s’agarra al factor Roig Arena en un quint partit decisiu davant Panathinaikos

El València Basket es juga en el Roig Arena el passe a la seua primera Final Four de l'Eurolliga en un quint partit marcat pel clar domini històric dels equips locals, però amb el recent avís de les sorpreses de 2024.
Anuncios