Rafa Nadal renuncia a Wimbledon i jugarà a Basteu la setmana prèvia als Jocs Olímpics

MADRID, 13 (EUROPA PRESS)

El tennista espanyol Rafa Nadal va confirmar el dijous que no estarà a Wimbledon, tercer ‘Gran eslam’ de la temporada, i jugarà el torneig de Basteu entre el 15 i el 21 de juliol de cara a la seua preparació per als Jocs Olímpics de París, en els quals el manacorí competirà en la modalitat d’individuals i dobles.

El de Manacor va indicar en el seu perfil oficial de ‘X’ que des de la seua eliminació en Roland Garros ha seguit “entrenant en terra batuda” i que ha definit el seu calendari estiuenc després de conèixer aquest dimecres que jugarà a París els seus “últims Jocs Olímpics”.

“Amb este objectiu, creiem que el millor per al meu cos és no canviar de superfície i seguir jugant en terra batuda fins llavors. És per aquesta raó que enyoraré jugar Wimbledon enguany. M’entristix no poder viure enguany el gran ambient d’aquest increïble esdeveniment que sempre estarà en el meu cor i estar amb tots els afeccionats britànics que sempre em van brindar un gran suport. Els trobaré a faltar a tots”, va detallar.

Per això, el guanyador de 22 ‘Grand Eslams’ jugarà el torneig de Basteu per a preparar-se per al repte olímpic. “És un torneig que vaig jugar al principi de la meua carrera i on ho vaig passar molt bé tant dins com fora de la pista. Espere veure’ls a tots allí”, va sentenciar.

D’aquesta manera, Nadal es prepararà per a la cita olímpica, que es disputarà en les pistes de Roland Garros sobre terra batuda, en un torneig de categoria 250 sobre aquesta mateixa superfície, una oportunitat ideal per a agafar ritme i sensacions abans de disputar els Jocs Olímpics, que començaran el 25 de juliol.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Gerard Moreno demana calma després de la derrota del Vila-real a Girona

Gerard Moreno assumix el mal partit del Vila-real a Girona, però reclama calma i recorda que l'equip continua tercer i depén de si mateix per a la Champions.

El Girona tomba al Vila-real i s’acosta a la salvació amb un autogol decisiu

El Girona s'imposa per la mínima al Vila-real en Montilivi gràcies a un autogol de Pau Navarro i s'allunya del descens mentres compromet la lluita groga per la tercera plaça.

Quinze quilòmetres de retenció en l’A-3 a Requena en el retorn de Setmana Santa

La volta de les vacacions de Setmana Santa i Pasqua provoca fins a quinze quilòmetres de circulació lenta en l'A-3 a l'altura de Requena i complicacions en altres vies de la Comunitat Valenciana.

Atzeneta del Maestrat registra la temperatura màxima del Dilluns de Pasqua amb 23,7 graus

Atzeneta del Maestrat ha liderat les temperatures diürnes del Dilluns de Pasqua en la Comunitat Valenciana amb 23,7 graus, per davant de Xàtiva i Carcaixent. Les capitals de província s'han quedat entorn dels 20 graus i el dimarts s'esperen pocs canvis.

La Gladiadora de The VicBros s’imposa en The Champions Burger de la Platja de Sant Joan

L'hamburguesa La Gladiadora, del local alacantí The VicBros Burger, s'alça amb la victòria en The Champions Burger de la Platja de Sant Joan i encadena el seu tercer triomf parcial després de Múrcia i Sevilla.

La Generalitat arranca les obres de la nova depuradora de Parc Sagunt II

La Generalitat ha iniciat els treballs de desbrossament i excavació per a construir la nova depuradora de Parc Sagunt II, una infraestructura clau que donarà servici a l'àrea industrial i a diversos municipis de l'entorn.

L’Albufera marca rècord d’aus aquàtiques després de la dana amb 132.000 exemplars de 78 espècies

El cens hivernal al Parc Natural de L'Albufera aconseguix prop de 132.000 aus aquàtiques de 78 espècies, un 52,5% més que en 2025, i marca un màxim històric després de la dana de 2024.

El científic de la UPV Jaime Gómez-Hernández, primer espanyol premiat per InterPore per la seua carrera en mitjans porosos

L'investigador de la UPV Jaime Gómez-Hernández es convertix en el primer científic espanyol a rebre la Medalla InterPore a la Trajectòria Professional per la seua contribució internacional a l'estudi dels mitjans porosos i la hidrogeologia.