Rafa Nadal renuncia a Wimbledon i jugarà a Basteu la setmana prèvia als Jocs Olímpics

MADRID, 13 (EUROPA PRESS)

El tennista espanyol Rafa Nadal va confirmar el dijous que no estarà a Wimbledon, tercer ‘Gran eslam’ de la temporada, i jugarà el torneig de Basteu entre el 15 i el 21 de juliol de cara a la seua preparació per als Jocs Olímpics de París, en els quals el manacorí competirà en la modalitat d’individuals i dobles.

El de Manacor va indicar en el seu perfil oficial de ‘X’ que des de la seua eliminació en Roland Garros ha seguit “entrenant en terra batuda” i que ha definit el seu calendari estiuenc després de conèixer aquest dimecres que jugarà a París els seus “últims Jocs Olímpics”.

“Amb este objectiu, creiem que el millor per al meu cos és no canviar de superfície i seguir jugant en terra batuda fins llavors. És per aquesta raó que enyoraré jugar Wimbledon enguany. M’entristix no poder viure enguany el gran ambient d’aquest increïble esdeveniment que sempre estarà en el meu cor i estar amb tots els afeccionats britànics que sempre em van brindar un gran suport. Els trobaré a faltar a tots”, va detallar.

Per això, el guanyador de 22 ‘Grand Eslams’ jugarà el torneig de Basteu per a preparar-se per al repte olímpic. “És un torneig que vaig jugar al principi de la meua carrera i on ho vaig passar molt bé tant dins com fora de la pista. Espere veure’ls a tots allí”, va sentenciar.

D’aquesta manera, Nadal es prepararà per a la cita olímpica, que es disputarà en les pistes de Roland Garros sobre terra batuda, en un torneig de categoria 250 sobre aquesta mateixa superfície, una oportunitat ideal per a agafar ritme i sensacions abans de disputar els Jocs Olímpics, que començaran el 25 de juliol.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

València Basket confia que la majoria de la seua expedició torne a casa este dimecres

Trenta dels 33 integrants de l'expedició júnior ja volen via Turquia i el club preveu la seua arribada el dimecres. Tres empleats seguixen a Abu Dhabi a l'espera de bitllets.

Detingut a Elx un home de 77 anys per incendiar la casa de la seua exparella i amenaçar-la de mort

La Policia Local ha detingut a Elx a un home de 77 anys per presumptament calar foc a la vivenda de la seua exparella i amenaçar-la de mort. Tenia una orde d'allunyament i va ser arrestat per incendi provocat i amenaces greus.

Una mare accepta 20 anys de presó per deixar morir al seu bebé nounat a Alcoi

L'acusada, de 44 anys, ha reconegut els fets i ha aconseguit una conformitat que evita el juí amb jurat. La pena es reduïx de 21 a 20 anys.

Ester Muñoz lamenta la frivolitat de Sánchez sobre l’Iran i demana reflexió per a Espanya

La portaveu del PP en el Congrés ha acusat a Sánchez de tractar amb frivolitat el conflicte de l'Iran i ha reclamat una reflexió sobre els seus efectes per a Espanya. També ha arremés contra Óscar Puente pel cas Adamuz, ha assenyalat dubtes sobre el rescat de Plus ultra i ha demanat a Vox facilitar governs a Aragó i Extremadura.

La EASD celebra 175 anys amb una exposició de talent format a l’escola

La Escola d’Art i Superior de Disseny de València celebra el seu 175 aniversari amb una mostra en el Centre del Carme. Reunix obres de creadors consagrats i nous talents formats en la EASD, oberta fins al 3 de maig.

Buitrago va demanar prudència i no entrar en conjectures pel possible comentari racista de Rafa Mir

Buitrago va demanar prudència i va evitar conjectures després de la denúncia per un possible comentari racista de Rafa Mir a Omar El Hilali. L'àrbitre va activar el protocol.

L’IVIE situa en 36,1 milions l’impacte de la Marató i Mitja Marató de València

L'IVIE va quantificar en 36,1 milions l'impacte directe de les proves a València i en 20 milions el retorn fiscal. El gasto turístic va aconseguir 59 milions en la Marató i quasi 14 en el Mitjà.

El Llevant veu retallat a la mitat el seu límit de cost de plantilla: de 35,5 a 17,4 milions

LaLiga va publicar l'actualització del Límit de Cost de Plantilla i el del Llevant ha baixat de 35,5 a 17,4 milions, més del 50%. Passa a ser el més baix de Primera, per davall del Sevilla.