Rafa Nadal renuncia a Wimbledon i jugarà a Basteu la setmana prèvia als Jocs Olímpics

MADRID, 13 (EUROPA PRESS)

El tennista espanyol Rafa Nadal va confirmar el dijous que no estarà a Wimbledon, tercer ‘Gran eslam’ de la temporada, i jugarà el torneig de Basteu entre el 15 i el 21 de juliol de cara a la seua preparació per als Jocs Olímpics de París, en els quals el manacorí competirà en la modalitat d’individuals i dobles.

El de Manacor va indicar en el seu perfil oficial de ‘X’ que des de la seua eliminació en Roland Garros ha seguit «entrenant en terra batuda» i que ha definit el seu calendari estiuenc després de conèixer aquest dimecres que jugarà a París els seus «últims Jocs Olímpics».

«Amb este objectiu, creiem que el millor per al meu cos és no canviar de superfície i seguir jugant en terra batuda fins llavors. És per aquesta raó que enyoraré jugar Wimbledon enguany. M’entristix no poder viure enguany el gran ambient d’aquest increïble esdeveniment que sempre estarà en el meu cor i estar amb tots els afeccionats britànics que sempre em van brindar un gran suport. Els trobaré a faltar a tots», va detallar.

Per això, el guanyador de 22 ‘Grand Eslams’ jugarà el torneig de Basteu per a preparar-se per al repte olímpic. «És un torneig que vaig jugar al principi de la meua carrera i on ho vaig passar molt bé tant dins com fora de la pista. Espere veure’ls a tots allí», va sentenciar.

D’aquesta manera, Nadal es prepararà per a la cita olímpica, que es disputarà en les pistes de Roland Garros sobre terra batuda, en un torneig de categoria 250 sobre aquesta mateixa superfície, una oportunitat ideal per a agafar ritme i sensacions abans de disputar els Jocs Olímpics, que començaran el 25 de juliol.

Últimes notícies

L’incendi d’El Saler queda controlat però continuen tancats accessos i platges

L’incendi forestal intencionat a la Devesa d’El Saler, que ha cremat 36 hectàrees, ha quedat controlat i la majoria de veïns ja han tornat a les seues vivendes, tot i que continuen tancats el bosc, les platges i diversos accessos viaris.

Les víctimes de la DANA tornen a València per denunciar que encara no tenen respostes

Les associacions de víctimes de la DANA del 29 d’octubre de 2024 s’han concentrat a la plaça de la Verge de València per exigir la fi de l’aforament de Carlos Mazón i reclamar respostes sobre la gestió de la tragèdia en què moriren 231 persones.

Brugué es lluïx amb un doblet en la golejada del Levante al Betis

Roger Brugué ha firmat dos gols en la victòria del Levante per 5-2 davant el Betis i ha explicat que tenia moltes ganes de marcar en casa en Primera Divisió. El davanter reivindica el treball de l’equip i demana un any tranquil per a l’afició granota.

El Levante goleja el Betis i s’estrena amb un 5-2 al Ciutat

El Levante ha derrotat el Betis per 5-2 al Ciutat de València en la jornada 3 de LaLiga EA Sports, amb un doblet decisiu de Roger Brugué en la segona part.

La modernització del viver de La Yesa reforça la producció de planta autòctona

La Conselleria de Medi Ambient ha modernitzat el viver forestal de La Yesa amb un nou túnel de cultiu i 30 taules de producció per a incrementar la planta autòctona destinada a projectes de restauració ecològica a la Comunitat Valenciana.

Desallotgen un hotel de Benidorm per un incendi en un transformador

Un incendi en un transformador d'Iberdrola ha obligat a desallotjar de manera preventiva l'hotel Mont Park de Benidorm. No s'han registrat ferits ni persones ateses pels servicis sanitaris.

Mor un home de 70 anys en colpejar-se el cap a la platja el Trampolí de Dénia

Un home de 70 anys ha mort este dissabte a la platja el Trampolí de Dénia després de colpejar-se el cap mentre es banyava, segons ha informat el CICU.

Dépor i València busquen a Riazor la seua primera victòria de Lliga

Deportivo i València es retroben huit anys després en Primera a Riazor, on els dos equips necessiten estrenar el seu compte de victòries.