Raphael tornarà a València amb un concert al setembre

Raphael tornarà a València, un any després del seu últim concert, amb el seu gira ‘Victoria‘ el dissabte 14 de setembre, quan es pujarà a l’escenari annexe al Museu de les Ciències per a demostrar que continua «inesgotable».

Les entrades per a aquest concert eixiran a la venda a partir del pròxim 1 de març, anuncia la promotora.

Als seus huitanta anys, Raphael continua omplint l’aforament de recintes de mig món i engrandint la seua discografia amb treballs com ‘Victoria’ (2022), integrat per cançons compostes i produïdes per Pablo López, que dóna nom a la gira en la qual porta immers els dos últims anys.

El concert, que compta amb el suport de A3 Media, forma part d’una gira que suposa una oportunitat única per a gaudir de cançons com ara ‘Desde el principio‘, ‘Para seguir en pie‘ o ‘Victoria‘, compostes a manera de lluminosa i apassionada celebració de celebració d’una vida plena i una fructífera carrera de més de sis dècades, combinats amb clàssics indiscutibles com ‘Mi gran noche‘, ‘Yo soy aquel‘, ‘Qué sabe nadie‘ o ‘Como yo te amo‘.

Últimes notícies

Deting a Paterna dos hores després d’atracar un hostal

La Policia Nacional ha detingut a Paterna un home acusat d’atracar un hostal, només dos hores després del robatori, gràcies a una telefonada prèvia al 091 que va permetre relacionar-lo amb una discussió familiar.

Dimarts assolellat i més calor a la Comunitat Valenciana

Dimarts estarà marcat per un cel poc nuvolós o ras i un augment de les temperatures, sobretot a València i al nord d’Alacant. Dimecres arribaran núvols i possibles ruixats amb tempesta a l’interior nord, especialment a Castelló.

Retards de fins a 50 minuts en Rodalia a València per una avaria ja reparada

Els trens de Rodalia que passen per l’Estació del Nord han patit este dimarts retards de fins a 50 minuts per una incidència tècnica registrada dilluns i reparada cap a les set del matí.

El Betis s’imposa a Vila-real i reforça la seua candidatura europea

El Betis ha guanyat 1-2 al Vila-real a La Ceràmica amb un gran segon temps, que Manuel Pellegrini ha qualificat de partit de ‘sis punts’, mentre que Iñigo Pérez ha admés que la imatge grogueta després del descans és ‘danyina’ per a l’autoestima de l’equip.

Gerard Moreno admet l’ansietat del Vila-real en les remuntades

Gerard Moreno ha reconegut després de la derrota davant el Betis que al Vila-real li ha pogut l’ansietat quan s’ha vist per darrere en el marcador i que a l’equip li falta contundència per a tancar els partits quan s’avança.

Dani Ceballos torna a jugar amb el Betis nou anys després

Dani Ceballos ha tornat a vestir la samarreta del Betis en partit oficial nou anys després, en la victòria verd-i-blanca al camp del Villarreal. El migcampista d'Utrera ha entrat en la segona part i ha contribuït al triomf que impulsa l'equip a la zona alta.

El Betis remunta a La Ceràmica i afon a un Villarreal sense victòries

El Villarreal s’ha avançat amb un gol de Gerard Moreno, però el Betis ha remuntat abans del descans i ha infligit una nova derrota als groguets, que continuen sense conéixer la victòria en LALIGA EA SPORTS.

Dos detinguts a Benicàssim amb un quilo de càpsules d’amapola adormidera

La Guàrdia Civil ha detingut dos hòmens a Benicàssim després d’intervindre’ls més d’un quilo de càpsules d’amapola adormidera i pols triturada, considerats productes per a fabricar droga.