10.3 C
València
Diumenge, 25 gener, 2026

Raphael tornarà a València amb un concert al setembre

Raphael tornarà a València, un any després del seu últim concert, amb el seu gira ‘Victoria‘ el dissabte 14 de setembre, quan es pujarà a l’escenari annexe al Museu de les Ciències per a demostrar que continua “inesgotable”.

Les entrades per a aquest concert eixiran a la venda a partir del pròxim 1 de març, anuncia la promotora.

Als seus huitanta anys, Raphael continua omplint l’aforament de recintes de mig món i engrandint la seua discografia amb treballs com ‘Victoria’ (2022), integrat per cançons compostes i produïdes per Pablo López, que dóna nom a la gira en la qual porta immers els dos últims anys.

El concert, que compta amb el suport de A3 Media, forma part d’una gira que suposa una oportunitat única per a gaudir de cançons com ara ‘Desde el principio‘, ‘Para seguir en pie‘ o ‘Victoria‘, compostes a manera de lluminosa i apassionada celebració de celebració d’una vida plena i una fructífera carrera de més de sis dècades, combinats amb clàssics indiscutibles com ‘Mi gran noche‘, ‘Yo soy aquel‘, ‘Qué sabe nadie‘ o ‘Como yo te amo‘.

Últimes notícies

Mbappé decidix amb un doblet en La Ceràmica i reforça la recuperació del Reial Madrid

El Reial Madrid es va imposar 0-2 al Vila-real amb dos gols de Mbappé, el segon de penal en el descompte, i va consolidar la seua millora sota el comandament d'Álvaro Arbeloa.

El Vila-real avança una lesió en el tendó d’Aquil·les de Juan Foyth

El defensa argentí es va retirar als vint minuts davant el Reial Madrid amb molèsties en el tendó d'Aquil·les esquerre. El club espera proves i tem que siga greu.

Barcelona conquista la seua sexta Supercopa en un clàssic igualat 2-0

El Barcelona va véncer 2-0 al Reial Madrid i va alçar la seua sexta Supercopa, quinta consecutiva. Brugts va obrir el marcador i Alexia va sentenciar de penal després d'una final molt competida.

Eray Cömert es reivindica amb Unai Núñez ja en la graderia: ‘Porte sis mesos difícils’

El central suís va firmar un partit sòlid, va marcar i va ser clau en el triomf del València davant l'Espanyol, mentres el nouvingut Unai Núñez va seguir el xoc des de la graderia.

Corberán destaca el caràcter del València en el seu moment més difícil

Corberán es va felicitar per la reacció del València amb dos victòries seguides després de veure's en descens. Va subratllar el 3-2 a l'Espanyol i el valor anímic de guanyar a Mestalla.

Manolo González va carregar contra el VAR després del València-Espanyol i va reclamar falta prèvia en el penal

L'entrenador de l'Espanyol va carregar contra l'arbitratge després del València-Espanyol i va qüestionar la intervenció del VAR. Va reclamar una falta prèvia a Ramazani abans del penal a Beltrán que va precedir el 3-2.

El València s’imposa a l’Espanyol amb un penal en el 95 (3-2)

Ramazani va convertir un penal en el descompte per a decidir un partit que l'Espanyol va igualar dos vegades. El València va encadenar la seua segona victòria seguida per primera vegada en la temporada.

Un home ha mort i 19 persones han sigut ateses per fum en l’incendi d’una vivenda a València

Un home ha mort i 19 persones han sigut assistides per inhalació lleu després de l'incendi d'una vivenda en el barri de Tres Forques. La Policia Nacional investiga l'origen i es remena una estufa com a hipòtesi inicial.