Raphael tornarà a València amb un concert al setembre

Raphael tornarà a València, un any després del seu últim concert, amb el seu gira ‘Victoria‘ el dissabte 14 de setembre, quan es pujarà a l’escenari annexe al Museu de les Ciències per a demostrar que continua «inesgotable».

Les entrades per a aquest concert eixiran a la venda a partir del pròxim 1 de març, anuncia la promotora.

Als seus huitanta anys, Raphael continua omplint l’aforament de recintes de mig món i engrandint la seua discografia amb treballs com ‘Victoria’ (2022), integrat per cançons compostes i produïdes per Pablo López, que dóna nom a la gira en la qual porta immers els dos últims anys.

El concert, que compta amb el suport de A3 Media, forma part d’una gira que suposa una oportunitat única per a gaudir de cançons com ara ‘Desde el principio‘, ‘Para seguir en pie‘ o ‘Victoria‘, compostes a manera de lluminosa i apassionada celebració de celebració d’una vida plena i una fructífera carrera de més de sis dècades, combinats amb clàssics indiscutibles com ‘Mi gran noche‘, ‘Yo soy aquel‘, ‘Qué sabe nadie‘ o ‘Como yo te amo‘.

Últimes notícies

El Centre del Carme connecta l’herència de Juana Francés amb l’art actual en ‘Memorias del suelo’

El Centre del Carme Cultura Contemporània exhibix fins al 4 d’octubre ‘Memorias del suelo’, una mostra col·lectiva que revisa la influència de Juana Francés en artistes actuals a partir de les morfologies del sòl i les seues problemàtiques ambientals i socials.

Marcos Benavent, el ‘yonqui del dinero’, haurà d’ingressar en presó pel cas Imelsa

La Audiencia Provincial de València ha citat l’exgerent d’Imelsa Marcos Benavent per comunicar-li la fermesa de la seua primera condemna i instar-lo a ingressar en presó pel cas Imelsa.

Caballero defensa amb wasaps la gestió municipal de València durant la DANA i carrega contra Bernabé

El portaveu del govern municipal de València, Juan Carlos Caballero, assegura que els missatges del grup de WhatsApp de l’equip de govern demostren el treball fet durant la DANA i acusa la delegada del Govern, Pilar Bernabé, d’haver estat absent i de criticar injustament els bombers.

Enginyeria Aeronàutica de la UPV aconseguix la nota de tall més alta amb un 13,504

Enginyeria Aeronàutica de la UPV ha registrat la nota de tall més alta de la Comunitat Valenciana amb un 13,504, mentre que Medicina a la UV torna a ser el grau més demanat en primera opció.

Dimitrievski i Cenk s’afegixen a la pretemporada del València CF a Paterna

El porter Stole Dimitrievski i el central Cenk Özkacar s’han incorporat a la primera setmana de pretemporada del València CF a Paterna, amb el tur encara buscant eixida i l’equip preparant la concentració a Girona.

Alicant avançarà les vacacions escolars de Setmana Santa de 2027 fins al Dilluns Sant

Els col·legis i instituts dAlicant han acordat avançar les vacacions de Setmana Santa de 2027 al Dilluns Sant i allargar-les fins al Dimecres de Pasqua, amb tres dies autonòmics permutats i tres jornades locals no lectives en desembre i abril.

Bernabé assegura que el Govern pressionarà per evitar cotxes al bulevard García Lorca

Pilar Bernabé afirma que el Govern dEspanya influirà perquè el bulevard Federico García Lorca siga un gran parc sense trànsit i critica lactitud de lalcalesa María José Catalá.

València garantirà 218 obres de Sorolla durant fins a 15 anys amb un lloguer de 19,7 milions

El Consell ha autoritzat un contracte d’arrendament amb la Hispanic Society of America que permetrà exhibir de manera estable 218 obres de Joaquín Sorolla a València durant fins a 15 anys.