Xiulets massius a Kiat Lim en el seu primer partit de Lliga a Mestalla

Ejemplo de shortcode con estilo
Kiat Lim ha viscut a Mestalla el seu primer partit de Lliga com a president del Valencia entre xiulets, càntics contra Peter Lim i un vaciat parcial de la grada d’animació.

Kiat Lim ha presenciat este diumenge a Mestalla el seu primer partit de Lliga com a president del Valencia, en la visita del Barcelona, i ha sigut rebut amb una forta xiulada i càntics contra la propietat des de bona part de l’afició.

La protesta de Mestalla

El vaciat de Mestalla ha tingut poc seguiment entre els abonats. La Curva Nord sí que ha deixat pràcticament buida la grada d’animació fins al minut 19, però la majoria de la resta de l’estadi ha optat per entrar des del començament i protestar des de dins.

Abans de l’inici del partit, els seguidors han xiulat els jugadors del Valencia i l’entrenador, Carlos Corberán. Des de la graderia també s’han sentit càntics de ‘fora, fora’ i ‘Peter, vete ya’, dirigits clarament al llotja i a la propietat del club.

Arribada en vol privat i trajecte amb l’equip

Després d’aterrar a Manises en un vol privat, Kiat Lim s’ha desplaçat directament fins a l’hotel de concentració del Valencia. Posteriorment s’ha dirigit a Mestalla en el mateix autobús oficial que l’equip.

En l’arribada al camp, Kiat Lim ha baixat del vehicle junt amb el director general de futbol, Ron Gourlay, i el director general, Javier Solís. Els jugadors i la comitiva directiva han sigut rebuts per part de l’afició amb xiulets i crits com ‘jugadors, mercenaris’.

Per a Lim, ha sigut la primera vegada que presenciava un encontre de Lliga a Mestalla com a president, càrrec que va assumir en març de 2025. Fins ara només havia ocupat el llotja presidencial en un partit, al Trofeu Taronja d’este agost davant el Newcastle, on ja va escoltar de primera mà el crit de ‘Peter, vete ya’.

Protesta després del tancament del mercat

El viatge de Kiat Lim a València ha arribat just després del tancament del mercat de fitxatges i de la roda de premsa de Ron Gourlay, en la qual el director de futbol va explicar la planificació esportiva.

Després d’eixa compareixença, diversos col·lectius de seguidors del Valencia han impulsat una protesta. Han proposat als abonats que no entraren a Mestalla fins almenys el minut 19, com a mostra de rebuig a la gestió del màxim accionista al capdavant de l’entitat.

La protesta s’ha traduït en una grada d’animació quasi buida en els primers minuts i en una forta pressió ambiental contra la propietat durant tot l’encontre, amb Kiat Lim present al llotja al costat del president del Barcelona, Joan Laporta.

Últimes notícies

La dana deixa 10.000 euros per empresa i fins a 15.000 per vehicle

El Consell ha aprovat 20 milions d’euros per a empreses afectades i vehicles sinistrats per la dana Adam. Les sol·licituds es podran presentar del 2 de novembre de 2026 a l’1 de febrer de 2027.

Pradas defensa que no hi haja imputats en la causa de la dana

Salomé Pradas considera que ningú hauria d’estar investigat penalment per la gestió de la dana del 29 d’octubre de 2024. Les fonts pròximes a l’exconsellera reclamen que s’examine també la vigilància del barranc del Poio.

Rayo-Elche serà d’alt risc després dels incidents de Vallecas

El partit d’este dissabte a Vallecas tindrà un dispositiu de seguretat reforçat, després de la suspensió de l’anterior encontre del Rayo. Martín Anselmi ha demanat a LaLiga una mesura exemplar si es repetixen els incidents.

Detenen 27 persones per explotar sexualment dones en pisos ocupats

La Guàrdia Civil ha detingut 27 persones per obligar dones captades amb enganys a prostituir-se. La banda també ocupava vivendes i traficava amb drogues.

Catalá encapçalarà la candidatura del PP per València el 29-N

María José Catalá ha acceptat encapçalar la candidatura del PP al Congrés per València en les generals del 29 de novembre. Mantindrà l’alcaldia de la ciutat.

El Valencia incorpora 100 millones tras vender el 42% a Pitchwise

Peter Lim ha venut el 42% del Valencia a Pitchwise Holdings, que aportarà 100 milions d’euros de capital immediat. El club manté Lim com a accionista majoritari.

La Comunitat Valenciana suma 6.576 víctimes de violència de gènere

La Comunitat Valenciana ha registrat 6.576 víctimes i 7.284 denúncies per violència de gènere entre abril i juny de 2026. València ha comptabilitzat 3.152 denúncies i 2.799 víctimes.

Hércules B-Vall de Uxó, el partit més destacat de la jornada en Tercera

Hércules B i Vall de Uxó, quart i tercer classificats, protagonitzen el duel principal de la huitena jornada del grup VI. La jornada arriba després dels ajornaments per les alertes meteorològiques.