Anuncios

Reobri al bany la Platja de la Glea a Oriola Costa

ALACANT, 25 (EUROPA PRESS)

La Regidoria de Costa de l’Ajuntament d’Oriola ha decidit reobrir al bany la Platja de la Glea, després dels resultats obtinguts en les recents proves de qualitat de l’aigua.

Anuncios

En el marc del Programa de Control de la Qualitat de les Aigües de Bany, gestionat per la Conselleria, s’havien detectat nivells elevats en els paràmetres microbiològics de control en les mostres preses, segons ha indicat el consistori oriolà en un comunicat.

Els resultats havien superat el doble dels valors màxims admissibles per a un dels indicadors de contaminació. Per això, la platja va ser tancada temporalment al bany per a protegir la salut pública.

No obstant això, les anàlisis recents han confirmat que els nivells dels paràmetres de control es troben ara dins dels límits establits, la qual cosa permet la reobertura de la platja.

La Regidoria de Costa ha agraït la comprensió dels ciutadans i visitants durant el període de tancament i ha afirmat que continuarà amb la vigilància i el control, seguint les indicacions de la Direcció general de l’Aigua per a “mantenir la qualitat de l’aigua en nivells òptims”.

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

El València Basket sobreviu al arreón final del Girona i es jugarà la final en Fontajau

El València Basket va deixar escapar una renda de deu punts i va acabar imposant-se per un ajustat 67-66 davant el Spar Girona, deixant la semifinal de la Lliga Femenina Endesa completament oberta per a la volta en Fontajau.

La Generalitat amplia l’alerta taronja per pluges a l’interior sud de València

La Generalitat estén l'alerta taronja per pluges a l'interior sud de València, mentres quasi tota la Comunitat seguix en avís groc excepte el nord de Castelló, amb registres que superen els 70 l/m² en diversos municipis.

Barrachina defén la ramaderia extensiva com a pilar estratègic en la Comunitat Valenciana

El conseller Miguel Barrachina reivindica la ramaderia extensiva com a activitat clau per a la seguretat alimentària, l'ocupació rural i l'equilibri territorial, i detalla una estratègia amb 70 mesures i suport econòmic estable al sector.

Les tempestes es generalitzen a Espanya amb xàfecs torrencials i risc de crescudes

Un tàlveg d'aire fred dispara la inestabilitat en quasi tota Espanya amb tempestes molt intenses al Mediterrani, registres torrencials a Alzira i risc de crescudes sobtades en la conca de l'Ebre.

La Diputació de València reforça el seu paper com a pont entre els municipis i la Unió Europea

La Diputació de València reivindica el paper dels governs intermedis en la construcció europea i detalla el reforç de la seua assistència tècnica i financera perquè els municipis accedisquen a fons comunitaris.

La Generalitat activa la preemergència hidrològica en el Magre després de fortes pluges a Guadassuar

La Generalitat activa el nivell groc del Pla Especial d'Inundacions en la conca del Magre després de superar els 50 l/m² a Guadassuar i deixar registres destacats en diverses localitats veïnes.

Una tempesta descarrega 72,4 l/m² en una hora a Alzira i activa avisos per pluja intensa

Una tempesta molt localitzada deixa 72,4 l/m² en poc més d'una hora a Alzira i obliga a mantindre avisos taronja i groc per pluja intensa en diverses comarques de la Comunitat Valenciana.

La Fiscalia manté la petició de 8 anys de presó per a Juliol d’Espanya per agressió sexual

La Fiscalia manté la seua petició de huit anys de presó per a Juliol d'Espanya per un delicte d'agressió sexual i dos de tracte degradant a pacients en la seua consulta privada. El juí queda vist per a conclusions finals el 21 de maig.
Anuncios