Reobri al bany la Platja de la Glea a Oriola Costa

ALACANT, 25 (EUROPA PRESS)

La Regidoria de Costa de l’Ajuntament d’Oriola ha decidit reobrir al bany la Platja de la Glea, després dels resultats obtinguts en les recents proves de qualitat de l’aigua.

En el marc del Programa de Control de la Qualitat de les Aigües de Bany, gestionat per la Conselleria, s’havien detectat nivells elevats en els paràmetres microbiològics de control en les mostres preses, segons ha indicat el consistori oriolà en un comunicat.

Els resultats havien superat el doble dels valors màxims admissibles per a un dels indicadors de contaminació. Per això, la platja va ser tancada temporalment al bany per a protegir la salut pública.

No obstant això, les anàlisis recents han confirmat que els nivells dels paràmetres de control es troben ara dins dels límits establits, la qual cosa permet la reobertura de la platja.

La Regidoria de Costa ha agraït la comprensió dels ciutadans i visitants durant el període de tancament i ha afirmat que continuarà amb la vigilància i el control, seguint les indicacions de la Direcció general de l’Aigua per a «mantenir la qualitat de l’aigua en nivells òptims».

Últimes notícies

Ordenen l’evacuació de Gàtova per l’avanç de l’incendi de Sogorb

La Generalitat ha ordenat l’evacuació de Gàtova per l’avanç de l’incendi de Sogorb i indica que la població isca per la CV-25 cap a Bétera i Olocau.

Aemet activa avís groc per pluges i tronades al litoral de Castelló dissabte

Aemet ha activat per a dissabte l’avís groc al litoral de Castelló per pluges intenses de fins a 30 l/m2 en una hora i tronades amb possible granís i ratxes molt fortes de vent.

Pobles de la Ribera comencen a quantificar els danys de les fortes tronades

Diversos municipis de l’interior i la costa de València, sobretot a la Ribera, han començat a valorar els danys per les fortes tronades de dijous, amb ratxes de vent de fins a 146 km/h i greus afectacions materials.

Rescatats amb helicòpter dos joves senderistes deshidratats a la serra d’Orihuela

Dos joves senderistes amb símptomes d’esgotament i deshidratació han sigut rescatats amb helicòpter a la serra d’Orihuela, a Alacant. L’operatiu del Consorci Provincial de Bombers els ha evacuat fins al parc de San Vicente.

El vent de més de 140 km/h i la pedra castiguen el caqui a la Ribera

Les fortes ratxes de vent i la pedra de les últimes tempestes han danyat especialment el caqui a la Ribera, segons La Unió de Llauradors i Ramaders, que encara avalua l’abast de les pèrdues.

Confinament a Gàtova pel fum de l’incendi forestal de Sogorb

Emergències ha ordenat el confinament de Gàtova per l’avanç del fum de l’incendi forestal de Sogorb, que ha cremat 133 hectàrees i continua actiu amb diversos fronts.

La UME s’incorpora a l’extinció de l’incendi de Segorbe i s’eleva l’alerta a nivell 2

Emergències ha activat la situació 2 del Pla Especial d’Incendis Forestals per l’incendi de Segorbe i ha demanat reforços a la UME davant el risc per a població i entorn natural.

Les obres al voltant del Martínez Valero avancen amb l’objectiu d’acabar abans de final d’any

Les obres de reurbanització de l’entorn del Martínez Valero, amb 3,2 milions d’inversió, avancen a bon ritme i l’ajuntament preveu finalitzar-les abans de final d’any.