Reobri al bany la Platja de la Glea a Oriola Costa

ALACANT, 25 (EUROPA PRESS)

La Regidoria de Costa de l’Ajuntament d’Oriola ha decidit reobrir al bany la Platja de la Glea, després dels resultats obtinguts en les recents proves de qualitat de l’aigua.

En el marc del Programa de Control de la Qualitat de les Aigües de Bany, gestionat per la Conselleria, s’havien detectat nivells elevats en els paràmetres microbiològics de control en les mostres preses, segons ha indicat el consistori oriolà en un comunicat.

Els resultats havien superat el doble dels valors màxims admissibles per a un dels indicadors de contaminació. Per això, la platja va ser tancada temporalment al bany per a protegir la salut pública.

No obstant això, les anàlisis recents han confirmat que els nivells dels paràmetres de control es troben ara dins dels límits establits, la qual cosa permet la reobertura de la platja.

La Regidoria de Costa ha agraït la comprensió dels ciutadans i visitants durant el període de tancament i ha afirmat que continuarà amb la vigilància i el control, seguint les indicacions de la Direcció general de l’Aigua per a «mantenir la qualitat de l’aigua en nivells òptims».

Últimes notícies

La biotecnologia obri una nova via per a controlar el cotonet de Sud-àfrica en cítrics

Un estudi de l'IVIA i el IBMCP-CSIC demostra que la tecnologia RNAi pot silenciar gens essencials del cotonet de Sud-àfrica i reduir de manera notable la seua supervivència en cítrics.

La UMH impulsa a Uganda nous ingressos agrícoles amb residus de platanera

La Universitat Miguel Hernández i l'ONG Rafiki Àfrica transformen troncs de platanera en fibra per a artesania, creant una font d'ingressos extra per a més de cent famílies ugandeses.

L’Elx firma la seua millor puntuació històrica en Primera Divisió amb 43 punts

L'Elx ha tancat la temporada amb 43 punts després d'empatar davant el Girona, el seu millor registre històric en Primera Divisió, que li assegura una permanència folgada.

Luís Castro i Carlos Espí, els pilars de la salvació del Llevant

Luís Castro i Carlos Espí passen de quasi desconeguts a grans referents del Llevant després de firmar una remuntada històrica que assegura la permanència en Primera Divisió.

La comissió de la dana de Les Corts votarà les seues conclusions després d’onze sessions i 32 compareixents

La comissió d'investigació sobre la dana del 29 d'octubre de 2024 en Les Corts preveu aprovar el dimecres les seues conclusions, després d'onze sessions i 32 compareixences, a partir del dictamen impulsat per PP i Vox.

Dimitrievski es veu encantat al València i deixa la seua renovació en mans del club

El porter Stole Dimitrievski assegura que està encantat al València, recorda que el club pot renovar-li de manera unilateral i confia a seguir mentres es baralla per tornar a Europa.

Detingut a Elx per assaltar la casa d’una dona major fent-se passar per tècnic

Un home de 37 anys va ser detingut a Elx per entrar a la força en la vivenda d'una dona d'avançada edat, després de fer-se passar per tècnic d'internet i sostraure un televisor i joies.

Un nou hidrogel intel·ligent promet acurtar la recuperació de les fractures òssies

Investigadors desenrotllen un hidrogel intel·ligent injectable per a tractar fractures òssies vertebrals i alveolars, que busca accelerar la regeneració de l'os i reduir complicacions.