Anuncios

Requisen a Alacant 5.250 petards que es venien de manera il·legal al carrer en Fogueres

La regidoria de Seguretat de l’Ajuntament d’Alacant, informa que en la jornada de les Fogueres d’ahir la Policia Local d’Alacant va intervindre denunciat a persones per venda ambulant il·legal de material pirotècnic, amb sancions d’entre 600 i 3.000 euros, i ha requisat un total de 5.250 petards de categoria 1 i 2. El material pirotècnic es va requisar pels agents en la Plaça Calvo Sotelo, carrer el Pinós i Plaza Florida Portazgo.

Segons fonts policials els agents de la unitat Fox realitzen durant totes les Fogueres un operatiu especial per a combatre la venda il·legal de material pirotècnic, així com es reforça el control sobre la venda ambulant i la dispensació de begudes alcohòliques en les vies públiques durant aquestes Fogueres.

Anuncios

En la passada nit també es van intervindre 500 articles de joguets al carrer, 50 pots de productes peribles i 15 plantes. Així mateix es va actuar en les barraques de Plaza Galícia i Granja de Rocamora per estar fora d’horari, la Policia va intervindre alçant una acta per mancar d’activitat en un establiment en el Moll 12.

Policia Local alça 23 actes de sanció en la via pública per consum d’alcohol en el dispositiu 0,0

La Policia Local d’Alacant durant la tard nit d’ahir va alçar 23 actes de denúncia per consum de begudes alcohòliques en el dispositiu 0,0 de seguretat organitzat evitant així els botellons aquestes Fogueres, i va decomissar els litres d’alcohol. Els agents policials també van interposar tres denúncies per miccionar en la via pública, i una per grafiti

La Policia Local va realitzar ahir controls mòbils per tota la ciutat i en el centre per a vigilar i evitar la tinença i el consum d’alcohol, i es van controlar els punts fixos a la Platja del Postiguet, Parc Ereta, Canalejas, avinguda Ramón y Cajal, Paseito Ramiro, Camí de Ronda, Castillo San Fernando, Països Escandinaus, avinguda de Niça i plaça Sèneca, evitant el consum d’alcohol en menors i el botelló.

En aquest sentit el regidor de Seguretat va recordar als joves que està prohibit el consum d’alcohol en la via pública, i més d’un centenar de policies conformen aquest dispositiu especial 0,0, i quan alguna dotació de servei observe consumint alcohol a alguna persona es procediran al decomís de les begudes i la seua immediata destrucció, s’estendrà acta i donaran coneixement, en el cas dels menors als pares, tutors o responsables. En les passades Fogueres la Policia Local va decomissar més d’un miler de litres d’alcohol.

Actuacions Bombers del SPEIS

Els Bombers del Servei de Prevenció Extinció d’Incendis i Salvament de l’Ajuntament van acudir a la vesprada a extingir un incendi forestal amb diversos focus en una zona campa de matolls i bosc baix situat al carrer Àguila, originat per menors tirant petards.

Dos dotacions del SPEIS juntament amb quatre patrulles de Policia Local s’han desplaçat per a controlar l’incendi. El foc s’ha produït abans de les 19,30 hores, quan els serveis d’emergència han rebut un avís a través de la sala operativa.

Els Bombers van atacar des de dos punts diferents amb el desplegament de diverses línies d’aigua i organitzats en equips per a atacar les flames i controlar el foc, que s’hi ha perimetrat per a poder intervindre, ja que tenia diversos focus d’ignició i era necessari actuar ràpidament per a evitar que es propagara.

Les tasques d’extinció s’han allargat durant una hora, fins que s’ha aconseguit controlar i extingir l’incendi, que ha afectat una zona de bosc baix i matolls.

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

Una startup valenciana d’IA mèdica entra en l’exclusiu programa novaiorqués NYC AI Landing Pad

L'empresa valenciana Quibim, especialitzada en intel·ligència artificial aplicada a la imatge mèdica, ha sigut seleccionada com a única firma espanyola en el programa estratègic d'IA NYC AI International Landing Pad de Nova York.

València iguala el seu rècord anual de 27,1 graus i Miramar el supera per una dècima

Les màximes es disparen en la Comunitat Valenciana, on València iguala el seu rècord anual de 27,1 graus i Miramar el depassa amb 27,2, entre els valors més alts d'Espanya.

Educació demana als sindicats suspendre la vaga per a reprendre la negociació

La Conselleria d'Educació reclama als sindicats docents que paren la vaga indefinida i tornen a la taula de negociació, defenent que el diàleg és més eficaç sense pressió en els centres.

La Fiscalia recolza que s’investigue de manera indirecta a Mazón per la gestió de la dana

La Fiscalia Provincial de València recolza que el jutjat de Catarroja practique diligències que puguen aportar dades sobre l'actuació de Carlos Mazón en la gestió de la dana, malgrat la seua condició d'aforat.

Pérez Llorca respecta la vaga docent però s’alinea amb l’alumnat que es juga la EBAU

Pérez Llorca diu respectar la vaga indefinida del professorat, però subratlla que la seua prioritat són els quasi 32.000 alumnes de 2n de Batxillerat que es juguen la EBAU en poques setmanes.

El Festival de Cinema d’Alacant celebra els 40 anys de Matador amb una passada especial en 4K

El Festival Internacional de Cinema d'Alacant celebrarà el 40 aniversari de Matador amb una projecció especial en versió remasteritzada en 4K en el teatre Arniches.

El València Basket s’agarra al factor Roig Arena en un quint partit decisiu davant Panathinaikos

El València Basket es juga en el Roig Arena el passe a la seua primera Final Four de l'Eurolliga en un quint partit marcat pel clar domini històric dels equips locals, però amb el recent avís de les sorpreses de 2024.

El València Basket perseguix el seu quart títol seguit en la seua sexta final de Lliga Femenina

El València Basket es mesura al Casademont Zaragoza en la final de la Lliga Femenina amb el repte d'aconseguir el seu quart títol consecutiu en la seua sexta final seguida en la competició.
Anuncios