Requisen a Alacant 5.250 petards que es venien de manera il·legal al carrer en Fogueres

La regidoria de Seguretat de l’Ajuntament d’Alacant, informa que en la jornada de les Fogueres d’ahir la Policia Local d’Alacant va intervindre denunciat a persones per venda ambulant il·legal de material pirotècnic, amb sancions d’entre 600 i 3.000 euros, i ha requisat un total de 5.250 petards de categoria 1 i 2. El material pirotècnic es va requisar pels agents en la Plaça Calvo Sotelo, carrer el Pinós i Plaza Florida Portazgo.

Segons fonts policials els agents de la unitat Fox realitzen durant totes les Fogueres un operatiu especial per a combatre la venda il·legal de material pirotècnic, així com es reforça el control sobre la venda ambulant i la dispensació de begudes alcohòliques en les vies públiques durant aquestes Fogueres.

En la passada nit també es van intervindre 500 articles de joguets al carrer, 50 pots de productes peribles i 15 plantes. Així mateix es va actuar en les barraques de Plaza Galícia i Granja de Rocamora per estar fora d’horari, la Policia va intervindre alçant una acta per mancar d’activitat en un establiment en el Moll 12.

Policia Local alça 23 actes de sanció en la via pública per consum d’alcohol en el dispositiu 0,0

La Policia Local d’Alacant durant la tard nit d’ahir va alçar 23 actes de denúncia per consum de begudes alcohòliques en el dispositiu 0,0 de seguretat organitzat evitant així els botellons aquestes Fogueres, i va decomissar els litres d’alcohol. Els agents policials també van interposar tres denúncies per miccionar en la via pública, i una per grafiti

La Policia Local va realitzar ahir controls mòbils per tota la ciutat i en el centre per a vigilar i evitar la tinença i el consum d’alcohol, i es van controlar els punts fixos a la Platja del Postiguet, Parc Ereta, Canalejas, avinguda Ramón y Cajal, Paseito Ramiro, Camí de Ronda, Castillo San Fernando, Països Escandinaus, avinguda de Niça i plaça Sèneca, evitant el consum d’alcohol en menors i el botelló.

En aquest sentit el regidor de Seguretat va recordar als joves que està prohibit el consum d’alcohol en la via pública, i més d’un centenar de policies conformen aquest dispositiu especial 0,0, i quan alguna dotació de servei observe consumint alcohol a alguna persona es procediran al decomís de les begudes i la seua immediata destrucció, s’estendrà acta i donaran coneixement, en el cas dels menors als pares, tutors o responsables. En les passades Fogueres la Policia Local va decomissar més d’un miler de litres d’alcohol.

Actuacions Bombers del SPEIS

Els Bombers del Servei de Prevenció Extinció d’Incendis i Salvament de l’Ajuntament van acudir a la vesprada a extingir un incendi forestal amb diversos focus en una zona campa de matolls i bosc baix situat al carrer Àguila, originat per menors tirant petards.

Dos dotacions del SPEIS juntament amb quatre patrulles de Policia Local s’han desplaçat per a controlar l’incendi. El foc s’ha produït abans de les 19,30 hores, quan els serveis d’emergència han rebut un avís a través de la sala operativa.

Els Bombers van atacar des de dos punts diferents amb el desplegament de diverses línies d’aigua i organitzats en equips per a atacar les flames i controlar el foc, que s’hi ha perimetrat per a poder intervindre, ja que tenia diversos focus d’ignició i era necessari actuar ràpidament per a evitar que es propagara.

Les tasques d’extinció s’han allargat durant una hora, fins que s’ha aconseguit controlar i extingir l’incendi, que ha afectat una zona de bosc baix i matolls.

Últimes notícies

Messi negocia per a convertir-se en màxim accionista de l’Eldense

Leo Messi ha arribat a un principi d’acord amb els actuals propietaris de l’Eldense per a convertir-se en el seu màxim accionista, pendent encara de tràmits legals i del vistiplau del CSD.

Gulácsi debuta en la porteria del Villarreal contra un Borussia liderat per Guirassy

Peter Gulácsi debuta en la porteria del Villarreal en el primer partit de la Lliga de Campions davant el Borussia Dortmund, que es presenta amb Serhou Guirassy com a gran amenaça ofensiva.

Una dona apunyalada a Carcaixent continua ingressada en l’UCI

La Guàrdia Civil investiga l’apunyalament d’una dona aquest dilluns a Carcaixent. La víctima està ingressada a l’UCI de l’Hospital de la Ribera amb pronòstic reservat.

Ontinyent i Xàtiva freguen els 42 graus en un setembre de calor extrema

Ontinyent i Xàtiva han registrat prop de 42 graus en un dimarts de setembre amb avís taronja per calor al sud de València. Moltes altres localitats valencianes han superat els 37 graus, tot i que s’espera un descens notable de temperatures dimecres.

L’incendi forestal de Polop ja crema unes 36 hectàrees i força a tallar dues carreteres

L’incendi declarat en un bancal de difícil accés a Polop de la Marina ha arribat a unes 36 hectàrees i ha obligat a tallar la CV-70 i la CV-7621, segons el Consorci Provincial de Bombers i el 112 CV.

Mor un home de 84 anys en un xoc entre camió i cotxe a la N-340 a Alcalà de Xivert

Un home de 84 anys ha mort i una dona de 74 ha resultat ferida en un accident entre un camió i un turisme a la N-340, al terme d'Alcalà de Xivert, este migdia.

Investiguen la mort violenta d’un home de 50 anys al barri de Sant Isidre de València

La Policia Nacional investiga la mort violenta d’un home de 50 anys, localitzat amb un fort colp al cap al barri de Sant Isidre de València.

València revisarà i reforçarà la seguretat dels seus museus municipals després del robatori a Villena

L'Ajuntament de València ha acordat revisar i reforçar les mesures de seguretat dels museus i monuments municipals, arran del robatori recent del tresor del museu de Villena, amb més vigilància i una inversió específica al Museu de la Ciutat.