Antonio Resines: Aquesta suplantació és desagradable i lamentable

 

L’actor Antonio Resines, que divendres passat va eixir de l’UCI després de romandre més d’un mes ingressat per les complicacions derivades de la covid-19, ha denunciat des de l’hospital, on continua recuperant-se, la suplantació de la seua identitat en xarxes socials.

En un comunicat, ha demanat seguir aquest procés “amb tranquil·litat i lluny del soroll mediàtic” posant el focus en alguns comptes de xarxes socials que han “suplantat” la seua identitat.

Des de la seua oficina de premsa, van explicar que Resines “ha pres contacte de nou amb el dia a dia i lamentablement s’ha trobat amb què, per enèsima vegada, han tornat a suplantar la seua identitat en xarxes”.

“Fent-se passar per ell, han tingut fins i tot la descaradura de contestar a aquelles persones que, creient es tractava del seu compte, li van enviar missatges d’ànim. Fins i tot algun mig va entrar a això pensant que era un compte real”, van assenyalar.

És per això que l’actor ha demanat fer arribar que no té cap perfil personal en xarxes socials, “ni Twitter, ni Instagram, ni res”. “Ja en diverses ocasions s’ha vist obligat a denunciar aquest tipus de suplantació, però en aquesta ocasió realment la situació és extremadament desagradable i lamentablement, com en ocasions anteriors, cap xarxa social ha fet res sobre aquest tema”, van denunciar. “Antonio agraeix a tots l’interés i afecte que esteu mostrant, però de moment vol recuperar-se amb tranquil·litat i lluny del soroll mediàtic”, conclou el comunicat.

Diversos usuaris, amics de l’actor, s’han adonat del que estava ocorrent i no han dubtat a denunciar al compte, que ja ha canviat de nom. «Eres un pocavergonya suplantant el compte de Resines i damunt aprofitant-te d’una persona que ha eixit de l’UCI«, deia una usuària. «Reporteu el compte, no és Antonio Resines», escrivien altres usuaris.

Últimes notícies

Sisé dia de lluita contra l’incendi forestal de Sogorb amb mitjans terrestres

Els bombers continuen treballant per controlar l’incendi forestal declarat dijous a Sogorb, estabilitzat des de diumenge després de cremar 630 hectàrees. S’ha alçat el confinament a Gàtova, però el nivell 1 del PEIF es manté i les pistes forestals seguixen tancades.

Detinguts tres veïns per vendre cocaïna des de casa a Castelló de Rugat

La Guàrdia Civil ha detingut tres persones a Castelló de Rugat que, presumptament, venien cocaïna des de la finestra de sa casa. En el registre s’han intervingut més d’un quilo de cocaïna, altres drogues, diners en efectiu i material per a preparar dosis.

Detingut a València un fugit buscant a Alemanya per un intent d’homicidi

La Policia Nacional ha detingut a València un fugit alemany reclamat per un intent d’homicidi amb metralladora comés en 2025.

Castro ix reforçat de Pamplona: empat sense gols però amb bona imatge del Levante

El Levante ha empatat a zero al camp d’Osasuna però Luís Castro destacat que l’equip ha recuperat la identitat desitjada i confia a continuar millorant amb el pas de les jornades.

Ryan destaca el punt d’or davant Osasuna i el creiximent defensiu del Llevant

El porter australià Mathew Ryan ha remarcat les sensacions positives del Llevant després de l’empat sense gols contra Osasuna a El Sadar, on ha sigut clau sota pals.

Osasuna punxa davant un Llevant resistent en un empat sense gols

Osasuna ha empatat 0-0 amb el Llevant en un Sadar ple, després de dominar bona part del partit i topar una vegada i una altra amb un inspirat Ryan. Els granotes, molt sòlids arrere, s'han emportat un punt sense quasi crear perill en atac.

Kayne Van Oevelen reforça la porteria del València cedit per l’Ipswich Town

El València CF ha incorporat el porter neerlandés Kayne Van Oevelen cedit per l’Ipswich Town per a esta temporada i sense opció de compra. El jove guardameta arriba després de destacar amb el FC Volendam en l’Eredivisie 2023-24.

La Delegación del Govern descarta requisaments d’estelades en l’Elx-Barça i obri investigació

La Delegación del Govern en la Comunitat Valenciana ha obert una investigació interna sobre l’actuació policial en l’Elx-Barça i ha negat que s’hi requisaren estelades, malgrat les denúncies de partits i del FC Barcelona.