Antonio Resines: Aquesta suplantació és desagradable i lamentable

 

L’actor Antonio Resines, que divendres passat va eixir de l’UCI després de romandre més d’un mes ingressat per les complicacions derivades de la covid-19, ha denunciat des de l’hospital, on continua recuperant-se, la suplantació de la seua identitat en xarxes socials.

En un comunicat, ha demanat seguir aquest procés “amb tranquil·litat i lluny del soroll mediàtic” posant el focus en alguns comptes de xarxes socials que han “suplantat” la seua identitat.

Des de la seua oficina de premsa, van explicar que Resines “ha pres contacte de nou amb el dia a dia i lamentablement s’ha trobat amb què, per enèsima vegada, han tornat a suplantar la seua identitat en xarxes”.

“Fent-se passar per ell, han tingut fins i tot la descaradura de contestar a aquelles persones que, creient es tractava del seu compte, li van enviar missatges d’ànim. Fins i tot algun mig va entrar a això pensant que era un compte real”, van assenyalar.

És per això que l’actor ha demanat fer arribar que no té cap perfil personal en xarxes socials, “ni Twitter, ni Instagram, ni res”. “Ja en diverses ocasions s’ha vist obligat a denunciar aquest tipus de suplantació, però en aquesta ocasió realment la situació és extremadament desagradable i lamentablement, com en ocasions anteriors, cap xarxa social ha fet res sobre aquest tema”, van denunciar. “Antonio agraeix a tots l’interés i afecte que esteu mostrant, però de moment vol recuperar-se amb tranquil·litat i lluny del soroll mediàtic”, conclou el comunicat.

Diversos usuaris, amics de l’actor, s’han adonat del que estava ocorrent i no han dubtat a denunciar al compte, que ja ha canviat de nom. «Eres un pocavergonya suplantant el compte de Resines i damunt aprofitant-te d’una persona que ha eixit de l’UCI«, deia una usuària. «Reporteu el compte, no és Antonio Resines», escrivien altres usuaris.

Últimes notícies

Presó provisional per al jove de 22 anys acusat de matar el seu oncle a Massanassa

El Tribunal de Instància de Catarroja ha decretat presó provisional, comunicada i sense fiança, per al jove de 22 anys detingut per la mort del seu oncle, de 43 anys, apunyalat en la via pública a Massanassa després d’una discussió en un bar.

L’incendi de Segorbe entra esta vesprada en les hores de més risc i manté mil veïns fora de casa

L’incendi forestal declarat dijous a Segorbe ha calcinat més de 600 hectàrees, ha obligat a desallotjar un miler de persones a Gátova i entra esta vesprada en les hores de més risc. Uns 350 efectius i 25 mitjans aeris treballen per contindre un perímetre d’uns 15 quilòmetres.

El Metropolitano jutja Julián Alvarez en un duel clau entre Atlético i Villarreal

Julián Alvarez torna hui al Metropolitano enmig de la polèmica pel seu frustrat fitxatge pel Barcelona, en un partit en què l’Atlético rep un Villarreal que ja el va golejar 5-1 en la passada lliga.

El Barça de Flick inicia la defensa del títol en un Martínez Valero al límit

El Barcelona de Hansi Flick comença la defensa del títol de LaLiga EA Sports al camp de l’Elche, amb una plantilla reforçada però encara sense davanter centre pur tancat.

Avís groc per pluges fortes al litoral de Castelló este dissabte

Aemet ha activat l’avís groc per pluges de fins a 30 litres per metre quadrat i tempestes al litoral de Castelló, dins d’un episodi de fortes precipitacions que afecta també altres comunitats.

Luís Castro alerta que el Levante té menys pressupost que molts equips de Segona

L’entrenador del Levante UD, Luís Castro, admet que hi ha equips de LaLiga Hypermotion amb més pressupost i demana calma per la inscripció de jugadors. El tècnic assegura que el club treballa per sanar la seua situació econòmica i completar la plantilla.

L’incendi de Segorbe arrasa 633 hectàrees i manté desallotjades mil persones a Gàtova

L’incendi declarat dijous a Segorbe ha cremat 633 hectàrees, part a la Serra Calderona, i obliga a mantindre fora de casa un miler de veïns de Gàtova mentre 25 mitjans aeris i uns 350 efectius continuen les tasques d’extinció.

Xàfecs en la mitat nord i descens suau de les màximes hui

L’Agència Estatal de Meteorologia preveu per a este dissabte xàfecs amb tronada en la mitat nord de la Comunitat Valenciana i una lleugera baixada de les temperatures màximes, sobretot a l’interior. El diumenge tendirà a estabilitzar-se l’oratge, amb més clarianes però encara amb ruixats puntuals.