Antonio Resines: Aquesta suplantació és desagradable i lamentable

 

L’actor Antonio Resines, que divendres passat va eixir de l’UCI després de romandre més d’un mes ingressat per les complicacions derivades de la covid-19, ha denunciat des de l’hospital, on continua recuperant-se, la suplantació de la seua identitat en xarxes socials.

En un comunicat, ha demanat seguir aquest procés “amb tranquil·litat i lluny del soroll mediàtic” posant el focus en alguns comptes de xarxes socials que han “suplantat” la seua identitat.

Des de la seua oficina de premsa, van explicar que Resines “ha pres contacte de nou amb el dia a dia i lamentablement s’ha trobat amb què, per enèsima vegada, han tornat a suplantar la seua identitat en xarxes”.

“Fent-se passar per ell, han tingut fins i tot la descaradura de contestar a aquelles persones que, creient es tractava del seu compte, li van enviar missatges d’ànim. Fins i tot algun mig va entrar a això pensant que era un compte real”, van assenyalar.

És per això que l’actor ha demanat fer arribar que no té cap perfil personal en xarxes socials, “ni Twitter, ni Instagram, ni res”. “Ja en diverses ocasions s’ha vist obligat a denunciar aquest tipus de suplantació, però en aquesta ocasió realment la situació és extremadament desagradable i lamentablement, com en ocasions anteriors, cap xarxa social ha fet res sobre aquest tema”, van denunciar. “Antonio agraeix a tots l’interés i afecte que esteu mostrant, però de moment vol recuperar-se amb tranquil·litat i lluny del soroll mediàtic”, conclou el comunicat.

Diversos usuaris, amics de l’actor, s’han adonat del que estava ocorrent i no han dubtat a denunciar al compte, que ja ha canviat de nom. «Eres un pocavergonya suplantant el compte de Resines i damunt aprofitant-te d’una persona que ha eixit de l’UCI«, deia una usuària. «Reporteu el compte, no és Antonio Resines», escrivien altres usuaris.

Últimes notícies

Les víctimes de la dana claven foc a Les Corts pel tancament de la investigació

Les principals associacions de víctimes de la dana del 29 d’octubre han qualificat de vergonya el tancament de la comissió d’investigació en Les Corts i han acusat Carlos Mazón de riure’s de les famílies afectades.

Temperatures de rècord a la Comunitat Valenciana des de dilluns: calor extrema a l’interior

El calor s’intensificarà des d’este cap de setmana a la Comunitat Valenciana i, entre dilluns 22 i divendres 26 de juny, la temperatura mitjana podria marcar rècords diaris des de 1950, amb especial incidència en l’interior.

Obrin un expedient per pseudoteràpies de conversió a persones LGTBIQ+ a la Comunitat Valenciana

Igualtat ha obert un expedient sancionador per pràctiques de pseudoteràpies de conversió contra persones LGTBIQ+, després de denúncies que inclouen casos de la Comunitat Valenciana.

22 anys de presó per agredir sexualment durant una dècada les seues dos fillastres menors a Altea

Un home de 46 anys ha sigut condemnat per l'Audiència d'Alacant a 22 anys de presó per haver agredit sexualment de manera continuada les seues dos fillastres, que tenien 11 i 9 anys quan van començar els fets a Altea.

Feijóo es reunirà amb militants del PP en un dinar este dissabte a Sueca

Alberto Núñez Feijóo presidirà este dissabte un dinar amb militants del PP a Sueca, organitzat pel president provincial Vicent Mompó, després de la junta directiva del partit a València.

Més policia este estiu a les zones turístiques i platges de València

La Policia Nacional reforçarà entre l’1 de juliol i el 31 d’agost la presència d’agents a les platges i principals punts turístics de València, així com en estacions, aeroport, port i estació d’autobusos.

El nou decret del taxi i les VTC genera rebuig però el Consell defensa que prima l’interés general

El vicepresident segon Vicente Martínez Mus admet el malestar del taxi i les VTC amb el nou decret autonòmic però assegura que la norma prioritza l’interés general i la millora del servici públic.

Martínez Mus atribuïx a l’interés polític la petició del PSPV perquè declare per la DANA

El vicepresident tercer Vicente Martínez Mus assegura que la petició del PSPV perquè declare al jutjat de Catarroja pel dia de la DANA respon a un interés polític i defensa que el xat del Consell no aporta dades noves. El dirigent sosté que el Consell va actuar segons la informació disponible en cada moment i nega un suposat apagó informatiu.