Antonio Resines: Aquesta suplantació és desagradable i lamentable

 

L’actor Antonio Resines, que divendres passat va eixir de l’UCI després de romandre més d’un mes ingressat per les complicacions derivades de la covid-19, ha denunciat des de l’hospital, on continua recuperant-se, la suplantació de la seua identitat en xarxes socials.

En un comunicat, ha demanat seguir aquest procés “amb tranquil·litat i lluny del soroll mediàtic” posant el focus en alguns comptes de xarxes socials que han “suplantat” la seua identitat.

Des de la seua oficina de premsa, van explicar que Resines “ha pres contacte de nou amb el dia a dia i lamentablement s’ha trobat amb què, per enèsima vegada, han tornat a suplantar la seua identitat en xarxes”.

“Fent-se passar per ell, han tingut fins i tot la descaradura de contestar a aquelles persones que, creient es tractava del seu compte, li van enviar missatges d’ànim. Fins i tot algun mig va entrar a això pensant que era un compte real”, van assenyalar.

És per això que l’actor ha demanat fer arribar que no té cap perfil personal en xarxes socials, “ni Twitter, ni Instagram, ni res”. “Ja en diverses ocasions s’ha vist obligat a denunciar aquest tipus de suplantació, però en aquesta ocasió realment la situació és extremadament desagradable i lamentablement, com en ocasions anteriors, cap xarxa social ha fet res sobre aquest tema”, van denunciar. “Antonio agraeix a tots l’interés i afecte que esteu mostrant, però de moment vol recuperar-se amb tranquil·litat i lluny del soroll mediàtic”, conclou el comunicat.

Diversos usuaris, amics de l’actor, s’han adonat del que estava ocorrent i no han dubtat a denunciar al compte, que ja ha canviat de nom. «Eres un pocavergonya suplantant el compte de Resines i damunt aprofitant-te d’una persona que ha eixit de l’UCI«, deia una usuària. «Reporteu el compte, no és Antonio Resines», escrivien altres usuaris.

Últimes notícies

El Festival dels Arts baixarà el volum nocturn a 80 decibels per a reduir el soroll

El Festival dels Arts limitarà el so nocturn a 80 decibels, deu menys que el màxim municipal, i instal·larà pantalles i limitadors acústics per a minimitzar l'impacte en els veïns.

Les màximes es disparen per damunt de 37 graus en diversos municipis de València

La Comunitat Valenciana viu una jornada de calor molt intensa, amb màximes per damunt de 37 graus en diversos municipis de l'interior i de la costa i valors molt alts en les tres capitals de província.

Educació situa en el 11,17% el seguiment de la vaga docent en el seu quinzé dia

La Conselleria d'Educació calcula un seguiment del 11,17% en la vaga indefinida del professorat no universitari, que suma quinze dies mentres continuen les negociacions amb els sindicats.

La jutgessa de la DANA descarta nous testimonis i protegix l’alcalde d’Algemesí

La jutgessa que investiga la gestió de la DANA d'octubre de 2024 a València rebutja citar a set testimonis i afirma que no hi ha indicis penals contra l'alcalde d'Algemesí ni altres responsables locals.

La responsable de la CHJ assegura que el Cecopi no va demanar dades de cabals el 29 d’octubre

La comissària d'Aigües de la CHJ declara que el Cecopi no va sol·licitar informació específica sobre els cabals del barranc de Poio durant la DANA del 29 d'octubre, malgrat l'augment extraordinari dels registres.

La jutgessa dels Naus ordena a la Policia reclamar documents a l’Ajuntament d’Alacant

La magistrada que investiga el cas de les vivendes públiques de la Platja de Sant Joan ordena a la Policia Nacional acudir a l'Ajuntament d'Alacant per a requerir documentació sobre la promoció dels Naus i advertix de possibles conseqüències penals per desobediència.

Professors en vaga escenifiquen una classe a l’aire lliure a València per a denunciar les seues condicions

Un grup de docents en vaga ha recreat una classe a l'aire lliure a València per a denunciar la calor a les aules i la precarietat que, segons sostenen, afecta a l'educació pública.

Educació fixa servicis mínims del 100% en les proves d’accés a fP per la vaga docent

Educació imposa servicis mínims del 100% del professorat en les proves d'accés a fP de Grau Mitjà i Superior per a evitar que la vaga indefinida perjudique l'alumnat.