ALERTA: La pintura de dits per a xiquets de la marca Milan té risc d’intoxicació

El Ministeri de Consum ha retirat del mercat una pintura de dits per a xiquets de la popular marca Milan. La causa és la presència de compostos químics capaços de produir lesions cutànies, intoxicació aguda o irritació en els menors.

D’acord amb la notificació 350/2021, emesa per la Xunta de Galícia, en la pintura de dits de la marca Milan apareixen en l’etiquetatge els compostos químics Metilisotiazolinona Metilcloroisotiazolinona, que comporten els riscos descrits.

L’organisme que presideix Alberto Garzón, en el comunicat pel qual informa de retirada del producte, en el marc de la Xarxa d’Alertas Nacionals, detalla que els compostos, que compleixen la funció de conservants, no estan permesos en la pintura de dits.

La marca de material escolar Milan pertany a l’empresa gironina Factis SA, que no alerta d’aquesta reitrada en la seua pàgina web.

Figuren, no obstant això, el número de telèfon 972 30 32 00 i l’adreça de correu electrònic info@milan.es per a atendre els dubtes que puguen sorgir entre els consumidors.

Últimes notícies

Corberán i Gourlay es despedixen de la plantilla a Paterna

Carlos Corberán i Ron Gourlay han tornat a la ciutat esportiva de Paterna per a acomiadar-se de jugadors i empleats després de la seua destitució. El Valencia inicia ara una nova etapa amb Braulio Vázquez i l’interí Óscar Sánchez al capdavant de l’equip.

Torrent i Villarreal C lideren un inici impecable en Tercera Federació

Torrent i Villarreal C encapçalen el grup VI de Tercera Federació com a únics equips amb sis punts, en una jornada marcada per la igualtat i cinc empats.

Setmana amb oratge estable i pujada de temperatures màximes a la Comunitat

L’inici de setmana arriba a la Comunitat Valenciana amb cels rasos o poc nuvolosos, temperatures màximes a l’alça i vent fluix variable que girarà a l’est i sud a partir del migdia.

Un restaurant de Mèxic guanya el 65 Concurs Internacional de paella de Sueca

El restaurant Burguettos, d’Apizaco-Tlaxcala (Mèxic), s’ha imposat en el 65 Concurs Internacional de Paella Valenciana de Sueca davant 40 equips de tot el món. Locals de Sevilla, Llombai, Balears, la Comunitat Valenciana, Sueca i Estats Units completen el quadre de guanyadors.

Luís Castro destaca la reacció del Llevant tot i el 2-4 contra el Barça

L’entrenador del Llevant, Luís Castro, ha elogiat el seu equip malgrat la derrota per 2-4 contra el Barcelona, subratllant la identitat i l’ambició competitiva mostrades, fins i tot amb tres gols de desavantatge.

El Barça patix però derrota un gran Levante i manté el ple en LALIGA

El FC Barcelona ha guanyat 2-4 al camp del Levante UD en un partit boig al Ciutat de València i continua invicte amb cinc triomfs en cinc jornades. Els granotes han arribat a igualar un 0-3 en contra abans que Adeyemi certificara el triomf blaugrana en l'afegit.

Iñigo Pérez confia en el treball del Vila-real malgrat la mala ratxa

Iñigo Pérez assegura que el Vila-real està en el camí correcte malgrat no haver guanyat encara i preveu un duel obert davant el Betis en LaLiga EA Sports.

El Barça patix però remunta davant un Llevant combatiu i manté la ratxa immaculada

El FC Barcelona ha guanyat 2-4 al Llevant UD al Ciutat de València, en un partit sofrit malgrat arribar a manar de tres gols, i continua invicte en LaLiga EA Sports.