Ricky Rubio confirma la seua absència a París: ‘Seria egoista prestar-me a la selecció sense estar al 100%’

“La meua carrera esportiva depèn de l’estiu, de si seguir o no”

BARCELONA, 14 (EUROPA PRESS)

El jugador espanyol de bàsquet Ricky Rubio va confirmar el divendres que no estarà en els Jocs Olímpics de París 2024 l’ estiu al no veure’s al cent per cent i per considerar que seria “egoista” dir sí al seleccionador, Sergio Scariolo, per a estar en l’equip sense poder desplegar el seu bàsquet al màxim, i va afegir que el seu futur professional dependrà d’ell mateix i del que decidisca l’estiu.

“M’haguera agradat anar, però no em donava temps a estar al cent per cent. La meua carrera esportiva depèn de l’estiu, de si seguir o no. Seria una forma egoista prestar-me a la selecció sense estar al 100% i també havia de pensar en mi en este moment”, va anunciar Ricky Rubio als mitjans en un acte de la ‘Ricky Rubio Foundation’ que presidix.

Rubio, que després d’estar fóra del bàsquet per un procés de salut mental va tornar a jugar amb Espanya abans de fitxar pel Barça, al febrer d’enguany, va recalcar: “No seria just anar a París”, va afegir.

En este sentit, va afegir que és alguna cosa que tenia “molt decidida” durant la temporada. “M’he volgut allunyar un poc de les sensacions que he tingut durant la temporada, per a poder tenir la ment lliure i per a saber exactament a on anar”, va comentar.

De totes maneres, el base del Masnou no havia entrat en la preselecció de Sergio Scariolo per al torneig Preolimpic de València, que es disputarà del 2 al 7 de juliol a La Fonteta. “Ricky ens ha demanat un temps de reflexió, ha de prendre decisions definitives sobre la seua carrera i la seua vida, és just respectar-ho, amb tot l’afecte i la comunicació fluïda hem rebut açix. No ens ha alegrat, però ho respectem”, va valorar llavors el seleccionador.

Últimes notícies

Les màximes cauen fins a 8 graus en la Comunitat però Llíria encara supera els 20

Les temperatures màximes descendixen de forma generalitzada en la Comunitat Valenciana, amb baixades de fins a 8 graus, encara que en punts com Llíria encara se superen els 20 graus.

Intervinguts 3.289 quilos de marihuana oculta en un contenidor en el port de València

Guàrdia Civil, Policia Nacional i Agència Tributària han interceptat en el port de València 3.289 quilos de marihuana procedent del Canadà, ocults en un contenidor en trànsit, en la major partida detectada fins ara amb eixe origen.

La jutgessa que investiga la DANA cita com a testimoni a la cap de Protecció Civil en la Comunitat Valenciana

La jutgessa que investiga la gestió de la DANA en la Comunitat Valenciana ha citat com a testimoni a la cap de Protecció Civil, a un coordinador de l'Agència de Seguretat i a una treballadora de Ilunion que va estar operativa durant l'episodi.

Una partida de llesques amb ou en mal estat causa una intoxicació per salmonel·la a 89 persones a València

Un banquet celebrat a València el febrer passat va acabar amb 89 persones intoxicades per salmonel·la després de consumir llesques amb ou en mal estat, set d'elles hospitalitzades i ja donades d'alta.

Un xoc entre furgoneta i camió provoca 9 quilòmetres de retencions en l’A-7 a Paterna

Un accident entre una furgoneta i un camió en l'A-7 a l'altura de Paterna provoca nou quilòmetres de retencions en sentit Barcelona, sense víctimes mortals.

La jutgessa que investiga la DANA cita com a testimoni a la cap de Protecció Civil en la Comunitat Valenciana

La jutgessa que analitza la gestió de la DANA en la Comunitat Valenciana ha citat com a testimoni a la cap de Protecció Civil de la Delegació del Govern i a altres dos responsables vinculats a la resposta d'emergències.

La Mesa d’Educació no aconseguix frenar la vaga docent del 31 de març després de dos hores de negociació

La Conselleria d'Educació i els sindicats tanquen sense acord una reunió de més de dos hores i mantenen la vaga educativa del 31 de març a l'espera d'una nova Mesa el 16 d'abril.

Hugo Duro es veu capaç de superar el seu rècord de 13 gols amb el València

Hugo Duro, màxim golejador del València esta temporada, confia a superar el seu rècord de 13 gols i subratlla el paper de l'equip i de Mestalla en el seu millor moment com a davanter.