11 C
València
Diumenge, 18 gener, 2026

Ricky Rubio confirma la seua absència a París: ‘Seria egoista prestar-me a la selecció sense estar al 100%’

“La meua carrera esportiva depèn de l’estiu, de si seguir o no”

BARCELONA, 14 (EUROPA PRESS)

El jugador espanyol de bàsquet Ricky Rubio va confirmar el divendres que no estarà en els Jocs Olímpics de París 2024 l’ estiu al no veure’s al cent per cent i per considerar que seria “egoista” dir sí al seleccionador, Sergio Scariolo, per a estar en l’equip sense poder desplegar el seu bàsquet al màxim, i va afegir que el seu futur professional dependrà d’ell mateix i del que decidisca l’estiu.

“M’haguera agradat anar, però no em donava temps a estar al cent per cent. La meua carrera esportiva depèn de l’estiu, de si seguir o no. Seria una forma egoista prestar-me a la selecció sense estar al 100% i també havia de pensar en mi en este moment”, va anunciar Ricky Rubio als mitjans en un acte de la ‘Ricky Rubio Foundation’ que presidix.

Rubio, que després d’estar fóra del bàsquet per un procés de salut mental va tornar a jugar amb Espanya abans de fitxar pel Barça, al febrer d’enguany, va recalcar: “No seria just anar a París”, va afegir.

En este sentit, va afegir que és alguna cosa que tenia “molt decidida” durant la temporada. “M’he volgut allunyar un poc de les sensacions que he tingut durant la temporada, per a poder tenir la ment lliure i per a saber exactament a on anar”, va comentar.

De totes maneres, el base del Masnou no havia entrat en la preselecció de Sergio Scariolo per al torneig Preolimpic de València, que es disputarà del 2 al 7 de juliol a La Fonteta. “Ricky ens ha demanat un temps de reflexió, ha de prendre decisions definitives sobre la seua carrera i la seua vida, és just respectar-ho, amb tot l’afecte i la comunicació fluïda hem rebut açix. No ens ha alegrat, però ho respectem”, va valorar llavors el seleccionador.

Últimes notícies

El Reial Madrid remunta al València (94-79) i consolida el lideratge abans de la Copa

El Reial Madrid va derrotar 94-79 al València després de neutralitzar un inici irresistible des del triple. Hezonja va liderar la reacció i l'equip viatjarà a la Copa com a cap de sèrie.

Pedro Martínez iguala a Miki Vukovic com a tècnic amb més partits del València Basket

L'entrenador dirigix el seu partit 231 davant el Reial Madrid i empata amb Miki Vukovic en el ránking de trobades del club. Ja lidera en victòries amb 171.

Pedro Martínez iguala a Miki Vukovic com a tècnic amb més partits al València Basket

L'entrenador del València Basket aconseguix els 231 partits oficials dirigits i empata amb Miki Vukovic en el primer lloc de l'històric del club. Ja lidera en victòries amb 171 i és el primer a sumar més d'un títol amb l'equip masculí.

Hugo Duro agraïx els aplaudiments després dels xiulets en el seu retorn al Coliseum

El davanter del València va ser rebut amb xiulets i també amb aplaudiments en la seua tornada al Coliseum. Després del partit, va agrair el suport i va desitjar sort al Getafe.

València trenca huit mesos sense guanyar fora amb un 0-1 a Getafe

El València es va imposar 0-1 al Getafe i va firmar el seu primer triomf a domicili de la temporada. El resultat curta onze partits sense guanyar fora i la sequera en el Coliseum des de 2018.

Tárrega va patir un gir en el genoll i Corberán demana un central per al València

César Tárrega es va retirar a la mitja hora després d'un gir en el genoll davant el Getafe. Corberán va explicar l'antecedent d'edema ossi i va reclamar fitxar un central davant les baixes.

Corberán enaltix a Gayà com a exemple de sentiment valencianista

València va guanyar 0-1 al Getafe amb un gol decisiu de Gayà, la seua primera victòria a domicili del curs. Corberán va destacar el lideratge del capità i la necessitat de sumar.

Gayà reivindica el seu compromís després de decidir el Getafe-València amb un gol

El capità del València va marcar en el 84 el 0-1 davant el Getafe i va defendre el seu compromís amb el club. Gayà va recordar que lluita per l'escut des dels onze anys i va destacar el caràcter de l'equip.