Ricky Rubio confirma la seua absència a París: ‘Seria egoista prestar-me a la selecció sense estar al 100%’

«La meua carrera esportiva depèn de l’estiu, de si seguir o no»

BARCELONA, 14 (EUROPA PRESS)

El jugador espanyol de bàsquet Ricky Rubio va confirmar el divendres que no estarà en els Jocs Olímpics de París 2024 l’ estiu al no veure’s al cent per cent i per considerar que seria «egoista» dir sí al seleccionador, Sergio Scariolo, per a estar en l’equip sense poder desplegar el seu bàsquet al màxim, i va afegir que el seu futur professional dependrà d’ell mateix i del que decidisca l’estiu.

«M’haguera agradat anar, però no em donava temps a estar al cent per cent. La meua carrera esportiva depèn de l’estiu, de si seguir o no. Seria una forma egoista prestar-me a la selecció sense estar al 100% i també havia de pensar en mi en este moment», va anunciar Ricky Rubio als mitjans en un acte de la ‘Ricky Rubio Foundation’ que presidix.

Rubio, que després d’estar fóra del bàsquet per un procés de salut mental va tornar a jugar amb Espanya abans de fitxar pel Barça, al febrer d’enguany, va recalcar: «No seria just anar a París», va afegir.

En este sentit, va afegir que és alguna cosa que tenia «molt decidida» durant la temporada. «M’he volgut allunyar un poc de les sensacions que he tingut durant la temporada, per a poder tenir la ment lliure i per a saber exactament a on anar», va comentar.

De totes maneres, el base del Masnou no havia entrat en la preselecció de Sergio Scariolo per al torneig Preolimpic de València, que es disputarà del 2 al 7 de juliol a La Fonteta. «Ricky ens ha demanat un temps de reflexió, ha de prendre decisions definitives sobre la seua carrera i la seua vida, és just respectar-ho, amb tot l’afecte i la comunicació fluïda hem rebut açix. No ens ha alegrat, però ho respectem», va valorar llavors el seleccionador.

Últimes notícies

Un golàs de Sucic trenca la remuntada de l’Elx en un Martínez Valero d’aniversari

La Real Sociedad ha sumat la primera victòria fora de casa amb un gol de Luka Sucic en el minut 89, que ha fet inútil la gran remuntada de l’Elx, en una nit marcada també pel 50 aniversari del Martínez Valero.

Mig centenari del Martínez Valero: homenatges, records i focs artificials a Elx

L’Elche CF ha celebrat abans del partit contra la Real Sociedad els 50 anys de la inauguració del Martínez Valero, amb reconeixements a jugadors històrics, al primer ‘speaker’ i un castell de focs artificials.

El Villarreal busca trencar la seua ansietat en el debut de Champions a Dortmund

Iñigo Pérez i Santi Comesaña reivindiquen un Villarreal més fort mentalment per a iniciar la Champions a Dortmund, després d’un mal any europeu i un inici negatiu en LaLiga.

Comesaña confia a Dortmund per curar els errors del passat

Santi Comesaña assegura que el Villarreal ha aprés dels errors de la passada Champions i confia a guanyar en el camp del Borussia Dortmund per trencar l’ansietat que arrossega també en LaLiga.

Iñigo Pérez demana al Villarreal que oblide les últimes derrotes abans de visitar el Borussia Dortmund

Iñigo Pérez ha reclamat als seus jugadors que es centren en el debut en la Champions davant el Borussia Dortmund i s’obliden de la mala temporada europea passada i de la derrota contra el Deportivo de La Coruña. Foyth i Romero són baixa per lesió per al partit a Alemanya.

Les temperatures freguen els 40 graus a València en la vigília de l’avís taronja

Les màximes han arribat hui als 39,3 graus a Xàtiva i Pego, en la vigília de l’avís taronja d’Aemet per temperatures de fins a 40 graus en el litoral i l’interior sud de la província de València.

Compromís demana que Sagunt compre la casa natalícia de Joaquín Rodrigo com a espai cultural

Compromís ha proposat a l’Ajuntament de Sagunt adquirir la casa natalícia del compositor Joaquín Rodrigo, actualment en venda, per a incorporar-la al patrimoni municipal i destinar-la a ús cultural i turístic.

Segorbe dona el tret d’eixida a la seua setmana taurina amb una Entrada de 51 segons

Segorbe ha obert la setmana taurina de 2026 amb la primera Entrada de Toros i Cavalls, una carrera ràpida de 51 segons sense incidents, amb deu cavallistes guiants sis bous i un manso fins a la plaça de la Cueva Santa.