15.8 C
València
Divendres, 13 febrer, 2026

Ricky Rubio confirma la seua absència a París: ‘Seria egoista prestar-me a la selecció sense estar al 100%’

“La meua carrera esportiva depèn de l’estiu, de si seguir o no”

BARCELONA, 14 (EUROPA PRESS)

El jugador espanyol de bàsquet Ricky Rubio va confirmar el divendres que no estarà en els Jocs Olímpics de París 2024 l’ estiu al no veure’s al cent per cent i per considerar que seria “egoista” dir sí al seleccionador, Sergio Scariolo, per a estar en l’equip sense poder desplegar el seu bàsquet al màxim, i va afegir que el seu futur professional dependrà d’ell mateix i del que decidisca l’estiu.

“M’haguera agradat anar, però no em donava temps a estar al cent per cent. La meua carrera esportiva depèn de l’estiu, de si seguir o no. Seria una forma egoista prestar-me a la selecció sense estar al 100% i també havia de pensar en mi en este moment”, va anunciar Ricky Rubio als mitjans en un acte de la ‘Ricky Rubio Foundation’ que presidix.

Rubio, que després d’estar fóra del bàsquet per un procés de salut mental va tornar a jugar amb Espanya abans de fitxar pel Barça, al febrer d’enguany, va recalcar: “No seria just anar a París”, va afegir.

En este sentit, va afegir que és alguna cosa que tenia “molt decidida” durant la temporada. “M’he volgut allunyar un poc de les sensacions que he tingut durant la temporada, per a poder tenir la ment lliure i per a saber exactament a on anar”, va comentar.

De totes maneres, el base del Masnou no havia entrat en la preselecció de Sergio Scariolo per al torneig Preolimpic de València, que es disputarà del 2 al 7 de juliol a La Fonteta. “Ricky ens ha demanat un temps de reflexió, ha de prendre decisions definitives sobre la seua carrera i la seua vida, és just respectar-ho, amb tot l’afecte i la comunicació fluïda hem rebut açix. No ens ha alegrat, però ho respectem”, va valorar llavors el seleccionador.

Últimes notícies

Més de 140 servicis de bombers per les ratxes de vent en la Comunitat Valenciana

Els bombers han atés més de 140 servicis en la Comunitat Valenciana pel vent, amb ratxes de fins a 60 km/h hui. El dissabte s'esperen pics de 100-120 km/h i ja hi ha mesures preventives.

Dos persones han mort i set han resultat ferides en l’incendi d’una vivenda a Xàbia

Una dona de 71 anys i un home de 42 han mort després de declarar-se un incendi en la segona planta d'un edifici de cinc altures a Xàbia. Unes 40 persones han sigut evacuades mentres s'investiguen les causes.

Vollering s’exhibix a Gandia i recupera el jersei taronja de líder

La campiona d'Europa es va imposar en solitari en l'obertura a Gandia després d'atacar a Barxeta. Defén el títol i arranca líder amb 52 segons.

La consellera de Cultura destaca la creativitat valenciana després de 40 nominacions als Goya 2026

Carmen Ortí ha posat en valor l'empenyiment de l'audiovisual valencià després d'una trobada amb els nominats. La Comunitat suma 40 nominacions i 18 produccions, 11 amb ajudes.

L’Elx busca frenar la seua caiguda davant un Osasuna en ratxa

L'Elx rep a Osasuna este divendres (21.00) amb l'obligació de tallar sis jornades sense guanyar i diverses baixes, davant un rival que suma 10 de 12 punts.

Incendi en un edifici de set plantes a Xàbia: els bombers treballen per a sufocar-ho

Els bombers intenten sufocar un incendi declarat en un edifici de set plantes a Xàbia. S'han evacuat veïns fins a la sexta planta i l'operatiu seguix actiu.

Thomas Partey, acusat de dos nous càrrecs de violació a Londres

Dos nous càrrecs de violació presentats a Londres amplien el cas contra el migcampista del Vila-real: ja suma set per tres dones i una agressió sexual. El jugador es va declarar no culpable de les acusacions inicials i haurà de comparéixer el 13 de març.

Sense rastre de Mariano García Calatayud quatre anys després de la seua detenció a Ucraïna

Quatre anys després de ser detingut per forces russes a Kherson, no hi ha notícies de Mariano García Calatayud. El seu entorn manté la busca i alerta per la seua salut.