Risc alt per incendis i avís groc per ruixats i tempestes a l’interior de València i Castelló

El Centre de Coordinació d’Emergències de la Generalitat ha activat l’avís per risc alt d’incendis al centre i sud de la Comunitat Valenciana per a este dimecres 22 d’agost, segons informa en el seu compte de Twitter.

 

En concret advertix de risc alt d’incendi forestal a la província d’Alacant, gran part de València i a l’interior sud de Castelló. En la parteix nord de la província castellonenca el risc de foc és mitjà-baix i existix possibilitat de tempestes seques a l’interior, assenyalen les mateixes fonts.

 

 

Per la seua banda l’Agència Estatal de Meteorologia (Aemet) avisa en el seu compte de Twitter de risc groc per ruixats i tempestes a l’interior de València i Castelló.

Incendi forestal a Artana per un llamp

Segons informa Emergències i Seguretat de la Generalitat Valenciana va informar ahir de vesprada que un aeri de la Generalitat treballa en un incendi forestal a Artana, a la comarca de la Plana Baixa, per una reproducció d’un llamp dels dies passats. I ahir cap a la nit informava de la seua extinció.

 

Però este matí Emergències ha informat que fins, a la mateixa zona, s’ha mobilitzat aeris de la Generalitat, dos unitats de bombers forestals, dos autobombes, dos vehicles del Consorci Provincial de bombers de Castelló i un capatàs coordinador.

 

 

Cap a les 10:45 hores de hui un altre helicòpter s’ha incorporat a l’incendi forestal d’Artana per a fer vol de reconeixement a la zona per un avís de fum, però poc després es retira al no detectar res. Però cap a les 11:00 hores ha tornat per a traslladar una unitat dels bombers forestals de la Generalitat per a què efectuen una revisió des de terra ja que des de l’aire no s’ha localitzat cap fum.

Últimes notícies

Mor un treballador de l’Arenal Sound de Borriana durant l’última jornada del festival

Un treballador de l’Arenal Sound de Borriana ha mort este diumenge, últim dia del festival, després de ser traslladat a l’Hospital de la Plana, presumptament per causes naturals.

Entrenament sorpresa de Carlos Alcaraz a Alacant abans de tornar al circuit

Carlos Alcaraz ha reaparegut amb un entrenament sorpresa en el complex Arena de la Platja de Sant Joan d’Alacant per a preparar el seu retorn a la competició en el Masters 1.000 de Cincinnati, després de quasi quatre mesos lesionat al canell dret.

Gulácsi reforça la porteria del Villarreal amb un fitxatge de dos anys

El Villarreal ha incorporat el porter hongarés Péter Gulácsi, de 36 anys, procedent del Red Bull Leipzig, amb un contracte de dos temporades.

Les màximes baixen dels 40 graus i Alcoi registra 37,9 com a valor més alt

Les temperatures han baixat este dilluns dels 40 graus a la Comunitat Valenciana i el valor més alt s’ha registrat a Alcoi, amb 37,9 graus, segons Aemet. Les capitals de província han quedat per davall dels 33 graus.

Armoni Brooks arriba cedit al Valencia Basket per a la temporada 2026-27

El Valencia Basket ha incorporat l’escorta nord-americà Armoni Brooks cedit des del LDLC ASVEL Villeurbanne per a la temporada 2026-27, després de destacar a l’EuroLeague amb l’Armani Olimpia Milan. El jugador, de 28 anys i amb experiència a la NBA i a la G League, arriba com a especialista en el tir exterior.

Un cotxe es calfa en ple carrer de Novelda i els ocupants en ixen il·lesos

Un cotxe ha quedat calfat este dilluns en plena via urbana a Novelda, però els ocupants han pogut eixir-ne il·lesos. Bombers i Policia Local han intervingut per controlar el foc i evitar danys majors.

Les persones amb ELA en dependència extrema cobren fins a 9.850 € al mes sense llista d’espera

La Generalitat ha reconegut el grau màxim de dependència a 102 persones amb ELA fins a juliol de 2026, amb prestacions de fins a 9.850 euros mensuals i sense llistes d’espera per al Grado III+ a la Comunitat Valenciana.

El PP retreu al PSPV l’augment de 16.000 milions del deute valencià

La portaveu d'Economia del PP en Les Corts, Mari Carmen Contelles, acusa el PSPV d'haver augmentat en quasi 16.000 milions el deute de la Generalitat durant els governs del Botànic i li nega autoritat per a donar lliçons de gestió econòmica. També reclama una reforma estable del sistema de finançament acordada en el Consell de Política Fiscal i Financera.
FILMOTECA D'ESTIU