14.2 C
València
Dilluns, 16 febrer, 2026

Rodríguez considera “tancat” el tema dels contractes amb Israel i destaca la importància dels lloguers

València – La ministra d’Habitatge i Agenda Urbana, Isabel Rodríguez, ha afirmat que l’assumpte dels contractes amb Israel està “tancat” després de la decisió de l’Executiu de rescindir, de manera unilateral, el contracte del Ministeri d’Interior per a la compra de munició. En aquestes declaracions, Rodríguez ha deixat clar que allò que realment li interessa són els contractes de lloguer.

En ser preguntada pels mitjans de comunicació a València sobre el futur dels contractes amb Israel, la ministra ha dit que el Govern s’ha posicionat, desestimant entrar en més detalls o especular sobre la possible dimissió del ministre d’Interior, Fernando Grande-Marlaska, arran d’aquesta crisi.

Rodríguez ha recalcat la seva preocupació per la situació del mercat de lloguer a València, argumentant que es poden implementar mesures per fer baixar els preus. “És fonamental per a la ciutadania que s’apliqui la llei d’habitatge, ja que podria implicar una reducció dels contractes de lloguer en un 6%, tal com ha succeït en ciutats com Barcelona”, ha afirmat.

Respecte al canvi de postura del Govern, que inicialment havia dit que no podia rescindir el contracte amb l’empresa israeliana, Rodríguez ha insistit que no té res a afegir i que el Govern ha deixat clara la seva postura.

“Els meus focus estan en els contractes de lloguer. Vull que els preus baixin i que s’apliquin totes les eines necessàries per aconseguir-ho”, ha conclòs la ministra.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El derbi Llevant-València acaba en baralla i llançament de botelles després del gest de Cömert

El València va véncer 0-2 en el Ciutat de València i el final del derbi va quedar marcat per una baralla i llançament de botelles després d'una celebració de Eray Cömert.

Tárrega demana perdó i Cömert aclarix el seu gest després del derbi Llevant-València

César Tárrega va demanar perdó després de la celebració de Eray Cömert, que va originar una tangana. El suís va negar ànim d'humiliar i es va disculpar en xarxes.

Dela càrrega contra la celebració de Comert després del Llevant-València

Dela critica amb duresa la celebració del defensa valencianista, a qui acusa de falta de respecte. Reclama exemplaritat entre jugadors després del 0-2.

Tárrega demana perdó per la celebració de Cömert i mostra respecte al Llevant

César Tárrega va lamentar el succeït després del partit davant el Llevant per la celebració de Eray Cömert i va demanar perdó, subratllant el respecte al rival. El defensa va explicar que el gest no va asseure bé i que la prioritat va ser celebrar amb la seua afició.

Ramazani i Sadiq donen aire al València en el derbi i agreugen la crisi del Llevant

El València es va imposar 0-2 en el Ciutat amb un golàs de Ramazani i la sentència de Sadiq. El triomf eleva als blanc-i-negres al 14é i deixa al Llevant penúltim.

El derbi Llevant-València va acabar amb baralla i botellazos després d’un gest de Cömert

El Llevant-València va acabar 0-2 en el Ciutat de València, però la victòria visitant va quedar entelada per una baralla i llançament de botelles després d'un gest de Cömert. El central suís va agitar una banderola modificada amb la seua samarreta i va encendre els ànims.

0-2: Ramazani i Sadiq impulsen al València i afonen al Llevant

El València es va emportar el derbi en el Ciutat de València amb un golàs de Ramazani i la sentència de Sadiq. El triomf l'eleva al 14é lloc i deixa al Llevant penúltim.

Ramazani i Sadiq decidixen el derbi i afonen al Llevant (0-2)

El València es va imposar 0-2 en el Ciutat de València amb punts de Ramazani (64') i Sadiq (84'). El pla a la contra va castigar un Llevant que va acabar exposat.