Rodríguez considera “tancat” el tema dels contractes amb Israel i destaca la importància dels lloguers

València – La ministra d’Habitatge i Agenda Urbana, Isabel Rodríguez, ha afirmat que l’assumpte dels contractes amb Israel està “tancat” després de la decisió de l’Executiu de rescindir, de manera unilateral, el contracte del Ministeri d’Interior per a la compra de munició. En aquestes declaracions, Rodríguez ha deixat clar que allò que realment li interessa són els contractes de lloguer.

En ser preguntada pels mitjans de comunicació a València sobre el futur dels contractes amb Israel, la ministra ha dit que el Govern s’ha posicionat, desestimant entrar en més detalls o especular sobre la possible dimissió del ministre d’Interior, Fernando Grande-Marlaska, arran d’aquesta crisi.

Rodríguez ha recalcat la seva preocupació per la situació del mercat de lloguer a València, argumentant que es poden implementar mesures per fer baixar els preus. “És fonamental per a la ciutadania que s’apliqui la llei d’habitatge, ja que podria implicar una reducció dels contractes de lloguer en un 6%, tal com ha succeït en ciutats com Barcelona”, ha afirmat.

Respecte al canvi de postura del Govern, que inicialment havia dit que no podia rescindir el contracte amb l’empresa israeliana, Rodríguez ha insistit que no té res a afegir i que el Govern ha deixat clara la seva postura.

“Els meus focus estan en els contractes de lloguer. Vull que els preus baixin i que s’apliquin totes les eines necessàries per aconseguir-ho”, ha conclòs la ministra.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Troben un catxalot mort i en avançat estat de descomposició en una platja d’Oliva

Un catxalot ha aparegut mort a la platja de Pau Pi, a Oliva, en avançat estat de descomposició, la qual cosa ha activat un ampli dispositiu per a la seua retirada segura.

Les màximes s’acosten als 30 graus en la Comunitat Valenciana amb 29,2 a Xàtiva

Les màximes d'este dissabte han fregat els 30 graus en diversos municipis valencians, amb 29,2 a Xàtiva i ascensos generalitzats en les capitals de província.

Les màximes en la Comunitat Valenciana es queden a les portes dels 30 graus amb 29,2 a Xàtiva

Les temperatures màximes han fregat els 30 graus en diversos municipis valencians, amb 29,2 a Xàtiva, en una jornada poc nuvolosa i de lleuger ascens tèrmic.

La XI Mostra Parcs Naturals impulsa el producte local i sostenible a Castelló de la Plana

La XI Mostra de la marca Parcs Naturals reunix a Castelló de la Plana a una vintena d'empreses certificades per a promocionar productes locals i sostenibles i reforçar l'economia rural vinculada als parcs naturals de la Comunitat Valenciana.

Camarero destaca el compromís social de Tyrius i el seu defensa dels drets en la Comunitat

Susana Camarero ressalta la labor de l'associació Tyrius en la Comunitat Valenciana, amb més de 50 anys de trajectòria, més de 100.000 afiliades i presència en més de 220 municipis.

Dansa València tanca la seua edició amb una reflexió sobre el temps i el llegat de Mal Pèl

Dansa València conclou amb la peça de Mal Pèl inspirada en John Berger i una jornada final que explora el temps, el llegat i la identitat amb propostes en diversos teatres i espais públics.

Pérez Llorca reclama que Hisenda retorne als afectats per la dana el pagat en la renda de 2024

Juanfran Pérez Llorca reclama a Hisenda que els afectats per la dana recuperen el pagat en la renda 2024 i critica el retard a aplicar deduccions autonòmiques en la Comunitat Valenciana.

El Sevilla domina les seues visites de lliga al Llevant en el Ciutat de València

El Sevilla acumula el doble de triomfs que el Llevant en els seus enfrontaments de Lliga en el Ciutat de València i no cau allí des de 2018. En les seues quatre últimes visites va sumar tres victòries i un empat.