Rosalía ha revolucionat la catifa roja de Los40 Music Awards Santander 2025 en el Roig Arena, en una arribada que s’ha convertit en el primer gran moment de la gala i que ha coincidit amb l’estrena del seu quart àlbum, LUX. L’expectació prèvia s’ha materialitzat en una recepció que ha paralitzat el pas de convidats i ha concentrat totes les mirades.
L’artista ha irromput amb unes ulleres gegants amb brillants i un dos peces d’impacte, format per un croptop amb plomes i una falda negra. L’estilisme, de vocació escènica, ha monopolitzat els flaixos i ha reforçat el missatge d’una nit marcada per la seua nova etapa musical. La passarel·la d’entrada s’ha alentit mentres el seu equip avançava, subratllant l’efecte anomenada de la seua presència en l’arrancada de l’esdeveniment.
La premsa s’ha concentrat per a escoltar les seues primeres paraules en plena presentació del disc. La cantant s’ha mostrat molt contenta d’estar a València i ha remarcat l’acolliment del llançament: ‘M’ha sorprés molt, la gent tenia moltes ganes i m’ha fet molta il·lusió que la gent ho haja rebut així’. Les seues declaracions han confirmat la sensació d’ambient festiu entorn de LUX, una estrena que ha vertebrat la conversa de la catifa roja.
L’impacte de la seua arribada s’ha multiplicat per la coincidència amb el dia del llançament. El focus de la gala s’ha desplaçat durant minuts cap al nou repertori, mentres fotògrafs i reporters demanaven reaccions i detalls. Amb este moviment, Rosalía ha marcat agenda: presentació pública, imatge poderosa i titulars assegurats abans que començara l’espectacle principal a l’interior del pavelló multiusos.
Suport de col·legues i picada d’ullet a València
La catifa roja ha continuat rebent a artistes i convidats, però el comentari recurrent ha sigut l’estrena de LUX. Integrants de Bombai i Nil Moliner han lloat el disc, que, segons han dit, ‘passarà a la història’, i han posat en valor estar a València per a ‘retornar alegria’ a una terra que ha patit tant este any. La menció ha afegit un component emocional a la celebració, vinculant la festa musical amb el desig compartit d’impulsar l’ànim de la ciutat.
Amb la seua aparició, Rosalía ha fixat el to d’una nit que ha arrancat amb intensitat. La combinació de look, missatge i novetat discogràfica ha convertit el seu pas pel Roig Arena en el termòmetre de la gala i ha deixat clar que LUX ha nascut amb el suport del públic i dels seus companys de professió.



