Anuncios

Luis Rubiales demana disculpes pel bes a Jenni Hermoso: “Segurament, m’he equivocat”

El president de la Reial Federació Espanyola de Futbol (RFEF) ha reconegut este dilluns que “segurament” es va equivocar en besar la jugadora Jenni Hermoso durant el lliurament de medalles a les jugadores de la selecció espanyola de futbol després d’haver guanyat el Mundial. Rubiales ha definit la situació com “un moment de màxima efusivitat” però ha insistit que ha “d’aprendre i entendre que quan un és president ha d’anar amb més compte”.

“Estem davant d’un fet històric, un dels dies més feliços del futbol espanyol. Campiones del món, una barbaritat. Per a assolir-ho portem treballant molt de temps i ens sentim orgullosos. Però també hi ha un fet que he de lamentar i és tot el que ha ocorregut entre una jugadora i jo, amb una magnífica relació entre els dos, i on segurament m’he equivocat”, ha assegurat Rubiales en un vídeo de la RFEF.

Anuncios

Rubiales se justifica

Rubiales ha explicat que el bes als llavis el va fer “sense cap mala intenció ni mala fe” i “de manera molt espontània […] Ací ho veiem una cosa natural, normal, però fora sembla que s’ha format enrenou”.

“Hi ha gent que per això s’ha sentit danyada”

“Hi ha gent que per això s’ha sentit danyada, he de disculpar-me, no tinc altra opció. I a més aprendre d’açò i entendre que quan un és president d’una institució tan important com la Federació, ha de tindre més compte, sobretot en cerimònies i en este tipus de qüestions”, ha manifestat.

Disculpes també per les seues declaracions

A les disculpes pel bes s’han sumat unes disculpes per les declaracions que Rubiales va fer ahir davant de diferents mitjans, en les quals qualificava “d’estupidesa” o “idiotesa” l’episodi. “Ací dins ningú li donava la mínima importància. Però fora sí que se li han donat. També vull disculpar-me davant d’estes persones, perquè entenc que si des de fora s’ha vist d’una altra manera, segurament tindran els seus motius”, s’ha disculpat.

Finalment, ha afegit que està “afligit” perquè “davant de l’èxit més gran de la nostra història en el futbol femení i un dels majors en general, açò haja entelat en certa manera la celebració”. “Jo crec que s’ha de donar el mèrit a estes dones, a l’equip liderat per Jorge Vilda, i açò s’ha de celebrar en gran”, ha finalitzat.

El bes a la futbolista madrilenya Jennifer Hermoso per part de Luis Rubiales ha generat diverses crítiques, com les del ministre de Cultura i Esport en funcions, Miquel Iceta, així com les de la ministra d’Igualtat, Irene Montero, i la de Drets Socials i Agenda 2030, Ione Belarra. Entitats com la Federació de Dones Progressistes de la Comunitat Valenciana, per la seua banda, n’han demanat la dimissió.

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

Dani Martín arrasa en el seu debut en el Roig Arena amb un concert de 25+1 anys de música

Dani Martín triomfa en la seua primera visita al Roig Arena amb un concert de quasi dos hores i mitja que repassa les seues 25+1 anys de carrera i penja el cartell de sold out a València.

El Llevant remunta un 0-2 davant Osasuna i s’agarra a la permanència amb un 3-2 agònic

El Llevant remunta un 0-2 davant Osasuna, que va jugar tota la segona part amb un menys, i es manté viu en la baralla per la permanència gràcies a un gol de Eyong en el 90.

Pedro Martínez rebaixa l’eufòria després de forçar el quint partit davant Panathinaikos

València Basket va véncer al Panathinaikos a Atenes i va forçar el quint partit de la sèrie d'Eurolliga. Pedro Martínez celebra el triomf però advertix que jugar a casa no garantix la passada.

Sanitat localitza a Catalunya un nou contacte del brot de hantavirus del creuer

Sanitat ha identificat a Catalunya a una nova dona com a contacte del brot de hantavirus vinculat al creuer Hondius. No presenta sintomas, però debera guardar quarantena i sotmetre's a vigilància activa.

Montero lidera un altre colp del València Basket en el OAKA i es jugarà la Final Four a casa

El València Basket va tornar a silenciar el OAKA amb una exhibició de Jean Montero i va forçar el quint partit per a decidir el passe a la Final Four en el Roig Arena.

Ingressen en aïllament a Alacant a la primera sospitosa de hantavirus a Espanya

Una dona de 32 anys, primer cas sospitós de hantavirus a Espanya, ha sigut ingressada en una habitació d'aïllament amb pressió negativa a l'hospital de Sant Joan d'Alacant després d'activar el protocol de Sanitat.

El Feminario de la Diputació exigix al Govern una llei contra l’explotació sexual

El nové Feminario de la Diputació de València tanca les seues jornades amb una exigència directa al Govern: una llei orgànica abolicionista contra l'explotació sexual que protegisca les dones i perseguisca proxenetes i compradors de sexe.

La família de Teófilo de la Vall recorrerà al Constitucional després de la inadmissió de la querella contra Martín Villa

La família de Teófilo de la Vall, considerat la primera víctima de la Transició, recorrerà al Tribunal Constitucional després de la inadmissió de la querella contra Rodolfo Martín Villa i advertix que, si no obté empara, acudirà a instàncies internacionals.
Anuncios