Anuncios

Luis Rubiales demana disculpes pel bes a Jenni Hermoso: “Segurament, m’he equivocat”

El president de la Reial Federació Espanyola de Futbol (RFEF) ha reconegut este dilluns que “segurament” es va equivocar en besar la jugadora Jenni Hermoso durant el lliurament de medalles a les jugadores de la selecció espanyola de futbol després d’haver guanyat el Mundial. Rubiales ha definit la situació com “un moment de màxima efusivitat” però ha insistit que ha “d’aprendre i entendre que quan un és president ha d’anar amb més compte”.

“Estem davant d’un fet històric, un dels dies més feliços del futbol espanyol. Campiones del món, una barbaritat. Per a assolir-ho portem treballant molt de temps i ens sentim orgullosos. Però també hi ha un fet que he de lamentar i és tot el que ha ocorregut entre una jugadora i jo, amb una magnífica relació entre els dos, i on segurament m’he equivocat”, ha assegurat Rubiales en un vídeo de la RFEF.

Rubiales se justifica

Rubiales ha explicat que el bes als llavis el va fer “sense cap mala intenció ni mala fe” i “de manera molt espontània […] Ací ho veiem una cosa natural, normal, però fora sembla que s’ha format enrenou”.

“Hi ha gent que per això s’ha sentit danyada”

“Hi ha gent que per això s’ha sentit danyada, he de disculpar-me, no tinc altra opció. I a més aprendre d’açò i entendre que quan un és president d’una institució tan important com la Federació, ha de tindre més compte, sobretot en cerimònies i en este tipus de qüestions”, ha manifestat.

Disculpes també per les seues declaracions

A les disculpes pel bes s’han sumat unes disculpes per les declaracions que Rubiales va fer ahir davant de diferents mitjans, en les quals qualificava “d’estupidesa” o “idiotesa” l’episodi. “Ací dins ningú li donava la mínima importància. Però fora sí que se li han donat. També vull disculpar-me davant d’estes persones, perquè entenc que si des de fora s’ha vist d’una altra manera, segurament tindran els seus motius”, s’ha disculpat.

Finalment, ha afegit que està “afligit” perquè “davant de l’èxit més gran de la nostra història en el futbol femení i un dels majors en general, açò haja entelat en certa manera la celebració”. “Jo crec que s’ha de donar el mèrit a estes dones, a l’equip liderat per Jorge Vilda, i açò s’ha de celebrar en gran”, ha finalitzat.

El bes a la futbolista madrilenya Jennifer Hermoso per part de Luis Rubiales ha generat diverses crítiques, com les del ministre de Cultura i Esport en funcions, Miquel Iceta, així com les de la ministra d’Igualtat, Irene Montero, i la de Drets Socials i Agenda 2030, Ione Belarra. Entitats com la Federació de Dones Progressistes de la Comunitat Valenciana, per la seua banda, n’han demanat la dimissió.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Mor l’operari d’una grua en quedar atrapat pel seu vehicle a Vallada

Un treballador de 32 anys ha mort en una zona rural de Vallada després de quedar atrapat pel camió grua amb el qual intentava alçar un tractor bolcat. Bombers i servicis sanitaris només van poder confirmar la defunció.

Rego, Oltra, Montero i Janja da Silva criden a la unió de les dones enfront de la violència política

Sira Rego, Mónica Oltra, Irene Montero i Rosângela Janja da Silva reclamen unió enfront de la violència política contra les dones i més presència femenina en els espais de decisió.

Rego, Oltra, Montero i Janja Da Silva criden a la unió de les dones enfront de la violència política

Sira Rego, Mónica Oltra, Irene Montero i Janja Da Silva reclamen a València que les dones s'unisquen enfront de la violència política i reforcen la seua presència en els espais de decisió.

Héctor Fort rep l’alta i es prepara per a tornar amb l’Elx davant l’Atlètic

Héctor Fort rep l'alta competitiva tres mesos després d'operar-se del muscle i es mostra amb ganes de tornar a jugar amb l'Elx en el dol davant l'Atlètic de Madrid.

Tunde reforça l’optimisme del Llevant: la permanència, cada vegada més a prop

Kareem Tunde es mostra convençut que el Llevant aconseguirà la permanència en Primera i crida a mantindre la unió del vestuari abans del dol clau davant el Sevilla.

Ernest Urtasun se suma a la inauguració de La Senda del Poeta de Miguel Hernández el 24 d’abril

El ministre de Cultura, Ernest Urtasun, participarà el 24 d'abril en la inauguració de La Senda del Poeta de Miguel Hernández a Orihuela, garantida després del finançament del Ministeri de Cultura.

Ingressat a Maldives un jove metge alacantí després de l’atac d’un tauró

Un metge de 31 anys de l'Hospital General Doctor Balmis d'Alacant ha resultat greument ferit després de patir l'atac d'un tauró durant una excursió aquàtica en la seua lluna de mel a les illes Maldives.

El TSJCV tomba la suspensió de llicències de canvi d’ús per a pisos turístics a València

El TSJCV anul·la la decisió de l'Ajuntament de València de suspendre les llicències de canvi d'ús per a pisos turístics, però manté la moratòria sobre noves edificacions hoteleres.