Sanitat ha administrat ja gairebé 600.000 dosis extra de la vacuna contra el coronavirus

Ejemplo de shortcode con estilo
La Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública ha administrat un total de 586.310 dosis extra de la vacuna contra la covid-19 a persones amb condició d’alt risc, persones que viuen en residències, persones majors de 70 anys i persones immunitzades amb la monodosi de Janssen. Són 210.030 a Alacant, 86.168 a Castelló i 290.112 a València. Per grups diana, estes 586.310 dosis addicionals […]

La Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública ha administrat un total de 586.310 dosis extra de la vacuna contra la covid-19 a persones amb condició d’alt risc, persones que viuen en residències, persones majors de 70 anys i persones immunitzades amb la monodosi de Janssen. Són 210.030 a Alacant, 86.168 a Castelló i 290.112 a València.

Per grups diana, estes 586.310 dosis addicionals administrades fins avui en la Comunitat Valenciana es distribueixen així: 37.583 a persones amb patologia de risc per a la covid-19; 20.720 a residents en centres de majors; 463.172 a persones de 70 i més anys i, finalment, 64.835 a persones que van rebre la vacuna de Janssen.

L’administració de dosi de reforç i de record contra la Covid-19 s’està simultanejant en la Comunitat Valenciana amb la campanya de vacunació contra la grip. De moment, s’han administrat un total de 684.520 dosis de vacuna contra la grip. Per províncies, són 255.686 a Alacant, 83.584 a Castelló i 345.250 a València.

La campanya de vacunació contra la grip, com de la del coronavirus (excepte en residències), s’està desenvolupant en els centres de salut i amb cita prèvia per a evitar aglomeracions que comprometen la seguretat de persones usuàries i professionals.

Els col·lectius per a les quals està indicada la vacuna de la grip són quatre: majors de 65 anys, persones de risc de complicacions derivades de la grip (com és el cas de dones embarassades o que acaben de donar a llum), personal sociosanitari i de serveis públics essencials.

Les persones que pertanyen als grups de població susceptibles de rebre alguna de les dos vacunes (extra de covid-19 o de la grip) i que encara no l’hagen rebut poden demanar hora per a immunitzar-se cridant al centre de salut o a través de l’APP GVA+Salut (només s’activa esta opció a les persones que pertanyen a un grup de risc) o la web de Sanitat (http://www.san.gva.es/cita_previa/citaprevia_general_cas.html).

2.190 vacunats en punts sense cita prèvia este cap de setmana

Durant el divendres i el dissabte s’han instal·lat diferents punts de vacunació sense cita de covid-19 en zones comercials de València, Alacant, Castelló i Finestrat amb motiu del Black Friday. En total, durant tot el cap de setmana s’han administrat 2.190 dosis.

El divendres es van habilitar dos punts a València: un enfront de la plaça de toros (556 dosis administrades) i un altre en Ikea-Alfafar (288 dosis). Així mateix, a Alacant, es va instal·lar un punt de vacunació en el centre comercial Plaza Mar 2 (216 dosis) i un altre en el Centre Comercial La Marina de Finestrat (22 dosis). A Castelló, també va estar operatiu el divendres el punt mòbil del centre comercial La Salera (637 dosis). En total, el divendres es van administrar 1.719 dosis

A més, el dissabte es va continuar vacunant en el centre comercial Plaza Mar 2 (414 dosis) i en el centre comercial La Marina de Finestrat (57 dosis), amb un total de 471 dosis injectades.

Punt de vacunació en CACSA amb motiu de la Fira del Corredor

La vacunació sense cita prèvia es mantindrà la setmana vinent. El divendres 3 i el dissabte 4 de desembre es desplegarà un punt de vacunació en la Fira Expo Esport València (aparcament d’autobusos/sortida de vianants del pàrquing de la Ciutat de les Arts i de les Ciències) amb motiu de la Marató València Trinidad Alfonso EDP que se celebrarà el diumenge 5. L’horari de vacunació serà el divendres 3 de desembre, de 10 a 14 h i de 17 a 20 h; i el dissabte 4 de desembre, de 10 a 14 h.

A més, en el centre comercial L’Aljub d’Elx, també s’instal·larà un punt mòbil el divendres 3 de desembre (de 17 a 21 hores) i, a Castelló de la Plana, la unitat mòbil del Centre Comercial La Salera continuarà vacunant com cada divendres, de 16 a 21 h.

Últimes notícies

El Valencia CF posarà a mitja asta la bandera del CD Tenerife

El Valencia CF retrà homenatge a Jesús de Miguel durant el partit davant del Real Madrid. La bandera del CD Tenerife onejarà a mitja asta i hi haurà diversos gestos de record.

Vox iniciarà la campanya a Madrid i la tancarà a València

Vox començarà la campanya de les generals del 29N a Madrid el 13 de novembre i la tancarà a València el dia 27.

La dimissió de Óscar Puente marca la resposta a l’accident d’Urda

Arcadi España ha defensat la dimissió de Óscar Puente després de l’accident ferroviari d’Urda i ha destacat la necessitat de recuperar la confiança en el tren.

Arcadi España alerta pels 3.669 milions valencians

Arcadi España sosté que un govern de PP i Vox no aprovaria un nou model de finançament ni aportaria 3.669 milions a la Comunitat Valenciana.

La desena jornada de Tercera Federación intensifica la lluita per l’ascens

Huit equips estan separats per dos punts en la lluita pels llocs de promoció. La jornada es disputa dissabte 7 i diumenge, amb duels directes per l’ascens i la permanència.

Vinícius es perdrà el duel de Mestalla per la seua sanció

Vinícius no jugarà dissabte a Mestalla perquè complirà el quart i últim partit de sanció. L’expulsió de 2025 i els episodis anteriors mantenen viva la seua relació conflictiva amb l’estadi.

La campanya de Fran Sol per a la família de Jesús de Miguel frega els 100.000 euros

La iniciativa per a ajudar la família de Jesús de Miguel s’acosta als 100.000 euros i aspira a arribar als 110.000. Prop d’un miler de persones hi han col·laborat.

La Tercera Federación, més igualada que mai en el grup VI

Huit equips del grup VI estan separats per només dos punts, mentre el Villarreal C lidera amb huit victòries en nou jornades.