Sanitat oferirà 4.507 places d’ocupació pública el 2023

La Taula Sectorial de Sanitat ha aprovat l’Oferta d’ocupació pública de 2023, en què es contemplen 4.507 places d’ocupació pública que la Conselleria de Sanitat publicarà en el marc de esta oferta.

Esta oferta inclou 1.300 places estatutàries que en els processos d’estabilització anteriors van quedar desertes.

D’estes places, 1.155 són d’infermeres o infermers, 18 són places de metges d’urgències hospitalàries i 127 de tècnics especialistes en radiodiagnòstic.

A més, en esta OPE s’hi incorporen 1.982 places, de les quals 1.853 són places estatutàries i 129 són llocs funcionarials de gestió sanitària.

Finalment, del total de places ofertes, 1.225 són places estatutàries que es reserven per a la promoció interna de personal fix de diferents categories.

Així mateix, la Mesa Sectorial de Sanitat ha aprovat també una nova Relació de Llocs de Treball (RPT), amb la finalitat d’incloure els nous llocs i que quede reflectit tot el personal funcionari gestionant per la Conselleria de Sanitat en la RPT. D’aquesta manera, es garanteix que estos llocs puguen ser inclosos en les ofertes d’ocupació pública i en convocatòries de provisió per a cobrir-les amb caràcter definitiu.

Personal dels departaments Dénia i Manises

D’altra banda, la Mesa Sectorial de Sanitat ha aprovat els Projectes de decret del Consell, de regulació en matèria de personal dels efectes de l’extinció del contracte de gestió de servei públic per concessió dels departaments de salut de Dénia i Manises, en el moment que passen a ser gestionats per la Conselleria de Sanitat després de la finalització dels contractes amb les concessions.

De fet, el contracte amb la concessionària que gestiona el departament de salut Dénia finalitza el 31 de gener de 2024 i el que gestiona el departament de salut de Manises acaba el pròxim 6 de maig de 2024.

Per tant, l’endemà de les dos dates, el personal dels dos departaments s’integrarà al sistema públic sanitari amb la figura de personal laboral a extingir, i passarà a ser gestionat per la Conselleria de Sanitat.

Últimes notícies

Suspenen la gala pirotècnica de diumenge a València per la inseguretat a la plaça

El sector pirotècnic ha decidit cancel·lar l’espectacle inaugural del festival internacional de focs artificials d’este diumenge a la plaça de l’Ajuntament de València per la falta de garanties de seguretat derivades de l’acampada pel dret a la vivenda.

Milers de persones omplin València en una Processó Cívica tranquil·la i sense incidents

La Processó Cívica de la Senyera del 9 d’Octubre ha recorregut el centre de València amb normalitat i sense incidents destacats, en una jornada marcada per la convivència amb l’acampada pel dret a la vivenda i la suspensió de la mascletà.

Pérez Llorca encapçalarà la delegació valenciana en el primer míting electoral de Feijóo a Madrid

Juanfran Pérez Llorca liderarà este dissabte la delegació del PPCV que viatjarà a Madrid per a donar suport a Alberto Núñez Feijóo en el seu primer míting electoral de precampanya, amb una àmplia mobilització de militants i simpatitzants valencians.

L’inici del pont del Pilar ja col·lapsa diverses carreteres valencianes

L’arrancada del pont del Pilar ha deixat ja trànsit molt intens en les principals eixides i accessos de València, Castelló i Alacant, especialment a l’AP-7, l’A-3 i l’A-7, segons la DGT. Diversos accidents en altres punts d’Espanya, inclòs un a Gandia, empitjoren la situació viària.

Buchanan patix una lesió muscular al bíceps femoral dret i és baixa per al Villarreal

Tajon Buchanan ha patit una lesió muscular al bíceps femoral de la cama dreta i és baixa indefinida per al Villarreal, que no ha fixat termini de recuperació.

El Madrid busca reconciliar-se amb el Bernabéu davant un Vila-real llançat

El Real Madrid torna al Santiago Bernabéu després del paró de seleccions obligat a oferir una versió convincent davant un Vila-real en ratxa, amb dos triomfs seguits i la vista també posada en la Champions.

Detingut a Alcoi un quart membre d’una trama que portava embarassades a Espanya per a regularitzar-se

La Guàrdia Civil ha detingut a Alcoi un home de 38 anys, de nacionalitat brasilera, acusat de gestionar la logística d’una xarxa que portava dones embarassades al final de la gestació perquè els seus fills nasqueren a Espanya i així obtindre la nacionalitat. La investigació, iniciada a Burgos, ha permés desmantellar l’organització i continua oberta, sense descartar noves detencions.

Desmantellada una trama de frau de 70 milions d’euros en l’IVA a Espanya

La Agencia Tributaria ha liderat una macrooperació, amb registres a València i Màlaga i coordinació europea, contra una xarxa que ha defraudat 70 milions en IVA mitjançant frau carrusel.