Sanitat oferirà 4.507 places d’ocupació pública el 2023

La Taula Sectorial de Sanitat ha aprovat l’Oferta d’ocupació pública de 2023, en què es contemplen 4.507 places d’ocupació pública que la Conselleria de Sanitat publicarà en el marc de esta oferta.

Esta oferta inclou 1.300 places estatutàries que en els processos d’estabilització anteriors van quedar desertes.

D’estes places, 1.155 són d’infermeres o infermers18 són places de metges d’urgències hospitalàries i 127 de tècnics especialistes en radiodiagnòstic.

A més, en esta OPE s’hi incorporen 1.982 places, de les quals 1.853 són places estatutàries i 129 són llocs funcionarials de gestió sanitària.

Finalment, del total de places ofertes, 1.225 són places estatutàries que es reserven per a la promoció interna de personal fix de diferents categories.

Així mateix, la Mesa Sectorial de Sanitat ha aprovat també una nova Relació de Llocs de Treball (RPT), amb la finalitat d’incloure els nous llocs i que quede reflectit tot el personal funcionari gestionant per la Conselleria de Sanitat en la RPT. D’aquesta manera, es garanteix que estos llocs puguen ser inclosos en les ofertes d’ocupació pública i en convocatòries de provisió per a cobrir-les amb caràcter definitiu.

Personal dels departaments Dénia i Manises

D’altra banda, la Mesa Sectorial de Sanitat ha aprovat els Projectes de decret del Consell, de regulació en matèria de personal dels efectes de l’extinció del contracte de gestió de servei públic per concessió dels departaments de salut de Dénia i Manises, en el moment que passen a ser gestionats per la Conselleria de Sanitat després de la finalització dels contractes amb les concessions.

De fet, el contracte amb la concessionària que gestiona el departament de salut Dénia finalitza el 31 de gener de 2024 i el que gestiona el departament de salut de Manises acaba el pròxim 6 de maig de 2024.

Per tant, l’endemà de les dos dates, el personal dels dos departaments s’integrarà al sistema públic sanitari amb la figura de personal laboral a extingir, i passarà a ser gestionat per la Conselleria de Sanitat.

Últimes notícies

Set pingüins saltarroques del nord arriben a l’Oceanogràfic de València

L’Oceanogràfic de València ha incorporat set pingüins saltarroques del nord, una de les espècies de pingüí més amenaçades del món i catalogada en perill per la UICN.

Sergio de Larrea encara les semifinals amb el València Basket sense decidir encara el seu futur a la NBA

El base del València Basket Sergio de Larrea assegura que encara no ha decidit si mantindrà la seua candidatura al draft de la NBA i recalca que està centrat en les semifinals de la Lliga Endesa contra l'Asisa Joventut.

Sergio de Larrea aparca el somni NBA per a centrar-se en les semifinals amb el València Basket

El base del Valencia Basket Sergio de Larrea ha admés que encara no sap si mantindrà la seua inscripció en el draft de la NBA i assegura que ara només pensa en les semifinals de la Lliga Endesa contra l'Asisa Joventut.

Bautista s’acomiada a la primera ronda de Stuttgart davant Marcos Giron

El tennista castellonenc Roberto Bautista ha quedat eliminat en la primera ronda del torne sobre herba de Stuttgart en perdre en dos sets contra l’estatunidenc Marcos Giron, que s’enfrontarà ara al primer cap de sèrie, Ben Shelton.

Huit claus per a entendre la vaga indefinida del professorat valencià que ja fa 30 dies

La vaga indefinida del professorat no universitari de la pública valenciana complix 30 dies amb mobilitzacions massives, una sola pujada salarial acordada i huit grans reivindicacions sobre la taula.

La mostra immersiva sobre Frida Kahlo arriba a València per a descobrir la seua cara més emocional

L’experiència ‘Frida Kahlo by Woman Experiences’ ha aterrat a l’Ateneo Mercantil de València després de passar per la seu de l’ONU a Nova York, amb cartes originals, fotografies inèdites i un recorregut teatralitzat que acosta al públic la dimensió més humana de l’artista mexicana.

El Roig Arena dona avantatge al València Basket davant el Joventut en les semifinals

València Basket i Asisa Joventut s’enfronten des d’este dimecres en unes semifinals de Lliga Endesa al millor de cinc partits, marcades fins ara pel factor pista. Els tres duels d’esta temporada s’han resolt amb victòria de l’equip que jugava en el seu pavelló.

Els municipis afectats per la dana reclamen més flexibilitat fiscal al Consell

Els secretaris, interventors i tresorers de l’Administració local han demanat a la Generalitat flexibilitzar les regles fiscals als municipis afectats per la dana i reduir càrregues burocràtiques per a facilitar la reconstrucció.