Sanitat oferirà 4.507 places d’ocupació pública el 2023

La Taula Sectorial de Sanitat ha aprovat l’Oferta d’ocupació pública de 2023, en què es contemplen 4.507 places d’ocupació pública que la Conselleria de Sanitat publicarà en el marc de esta oferta.

Esta oferta inclou 1.300 places estatutàries que en els processos d’estabilització anteriors van quedar desertes.

D’estes places, 1.155 són d’infermeres o infermers18 són places de metges d’urgències hospitalàries i 127 de tècnics especialistes en radiodiagnòstic.

A més, en esta OPE s’hi incorporen 1.982 places, de les quals 1.853 són places estatutàries i 129 són llocs funcionarials de gestió sanitària.

Finalment, del total de places ofertes, 1.225 són places estatutàries que es reserven per a la promoció interna de personal fix de diferents categories.

Així mateix, la Mesa Sectorial de Sanitat ha aprovat també una nova Relació de Llocs de Treball (RPT), amb la finalitat d’incloure els nous llocs i que quede reflectit tot el personal funcionari gestionant per la Conselleria de Sanitat en la RPT. D’aquesta manera, es garanteix que estos llocs puguen ser inclosos en les ofertes d’ocupació pública i en convocatòries de provisió per a cobrir-les amb caràcter definitiu.

Personal dels departaments Dénia i Manises

D’altra banda, la Mesa Sectorial de Sanitat ha aprovat els Projectes de decret del Consell, de regulació en matèria de personal dels efectes de l’extinció del contracte de gestió de servei públic per concessió dels departaments de salut de Dénia i Manises, en el moment que passen a ser gestionats per la Conselleria de Sanitat després de la finalització dels contractes amb les concessions.

De fet, el contracte amb la concessionària que gestiona el departament de salut Dénia finalitza el 31 de gener de 2024 i el que gestiona el departament de salut de Manises acaba el pròxim 6 de maig de 2024.

Per tant, l’endemà de les dos dates, el personal dels dos departaments s’integrarà al sistema públic sanitari amb la figura de personal laboral a extingir, i passarà a ser gestionat per la Conselleria de Sanitat.

Últimes notícies

Avís groc per fortes pluges, tronades i granís a l’interior nord de Castelló este dimecres

Aemet ha activat per a la vesprada d’este dimecres l’avís groc a l’interior nord de Castelló per fortes pluges, tronades, granís i ratxes molt fortes de vent. L’episodi, amb una probabilitat entre el 40 % i el 70 %, s’estendrà entre les 16.00 i les 22.00 hores.

Troben el cadàver d’una dona a Llaurí prop del riu Xúquer

La Guàrdia Civil ha localitzat este dimarts el cos sense vida d’una dona a Llaurí, prop del riu Xúquer, i ha obert una investigació. Els agents analitzen si es tracta d’una jove desapareguda a Sueca el 30 de juliol.

Detinguda a Ontinyent per ferir amb un ganivet el seu excompany

Una dona de 26 anys ha sigut detinguda a Ontinyent després de ferir presumptament amb un ganivet de 17 centímetres el seu excompany, que presentava una ferida sagnant al braç esquerre. Un agent fora de servici va donar l’avís en vore l’home ferit a la zona dels carrers L’Ereta i Martínez Valls.

Controlat l’incendi de la Vall d’Uixó després de calcinar 9.568 hectàrees

L’incendi declarat el 25 de juliol a la Vall d’Uixó ha quedat controlat després de cremar 9.568 hectàrees i diversos municipis de Castelló.

Ontinyent encapçala la nova pujada de temperatures amb 40,6 graus

La calor s’ha intensificat este dimarts a la Comunitat Valenciana, amb 40,6 graus a Ontinyent i valors pròxims als 40 en diverses localitats de València i Alacant.

L’economia valenciana se situa entre les que més creixen amb un 2,9 % del PIB

L’economia de la Comunitat Valenciana ha crescut un 2,9 % interanual en el segon trimestre de 2026, per damunt de la mitjana espanyola i només per darrere d’Illes Balears. El PIB valencià també ha avançat un 0,8 % respecte al trimestre anterior.

Unai Elgezabal posa fi a la seua etapa al Llevant amb la rescissió del contracte

El central basc Unai Elgezabal i el Llevant han acordat rescindir el contracte, que acabava en juny de 2027, després de dos temporades al club i 54 partits oficials.

El Consell es planteja comprar els pisos de Les Naus per frenar l’especulació a Alacant

El Consell estudia adquirir les vivendes de Les Naus, a Alacant, com a única opció que considera viable per evitar operacions especulatives, mentres defensa l’impuls del Pla Vive amb 6.000 pisos públics en tres anys.
FILMOTECA D'ESTIU