Revelen un altre secret amagat de la Zarzuela que fa tremolar tota la Família Reial

 

El rei emèrit, Joan Carles I, té quasi 10 milions d’euros en un compte actiu en l’illa de Jersey. Joan Carles I hauria intentat moure recentment diners d’este compte en este paradís fiscal, segons ha informat la Sexta.

 

El Servici de Prevenció de Blanqueig de Capitals (Sepblac) va traslladar una alerta a la Fiscalia Anticorrupció després d’haver localitzat esta fortuna oculta de l’emèrit, que fins ara havia passat desapercebuda. 

 

Tercera investigació a nom del rei emèrit Joan Carles I

Així, unes noves diligències de la Fiscalia investigaran l’existència d’un ‘trust’ en el qual figura Joan Carles I com a beneficiari d’un altre vehicle financer similar a les Illes del Canal constituït en  la dècada dels anys 90. La nova fortuna va ser traspassada l’any 2005 al citat ‘trust’, que ha mogut almenys cinc milions d’euros, segons va avançar este divendres ‘El Mundo’ en la seua edició digital.

Esta alerta ha derivat en una tercera recerca relativa al rei emèrit, que es troba en estat «molt embrionari» i de la qual s’ocuparà, igual que les dos anteriors, la Fiscalia del Tribunal Suprem amb la col·laboració del fiscal cap Anticorrupció Alejandro Luzón. Les investigacions, segons ha indicat la fiscal general de l’Estat, Dolores Delgado, encara han de ser incoades formalment.

Esta tercera línia de recerca s’unix a les altres dos ja obertes al rei emèrit, la primera per possibles comissions procedents de l’AVE a la Meca i que previsiblement serà arxivada respecte al pare de Felip VI per no trobar-se indicis que es puguen perseguir respecte d’este aforat.

 

Rafa Nadal defensa que Joan Carles I ha fet molt «per Espanya»

Arran de les investigacions per presumpta corrupció, i sobretot amb la decisió d’abandonar el país, la imatge de Joan Carles I ha quedat molt tocada en Espanya. Una de les persones que no ha dubtat a defensar-lo, fins a cert punt, ha sigut el tenista Rafa Nadal, que va assenyalar fa uns dies que, si bé es pot haver «equivocat» en algunes accions, «sempre» cal recordar-lo pel que «ha fet per Espanya». 

Últimes notícies

Triomf del Valencia Basket en la pròrroga (118-117) en el primer duel de semifinals davant el Joventut

El Valencia Basket ha obert l’eliminatòria de semifinals de la Lliga Endesa amb una victòria ajustada per 118-117 davant l’Asisa Joventut al Roig Arena, després d’una pròrroga molt disputada.

El professorat valencià aposta per suspendre la vaga i rebutja 6 dels 7 punts d’Educació

Un 67 % dels docents que han participat en la consulta sindical ha apostat per parar la vaga indefinida i, d’ells, un 71 % preferix suspendre-la per mantindre les mobilitzacions actives.

Bordalás seguirà al Getafe fins a 2028 després de renovar per dos temporades

José Bordalás ha renovat amb el Getafe per dos temporades i continuarà fins a juny de 2028, després de dues setmanes de negociacions.

Jorge Bellver oferix el seu càrrec al president de la Generalitat després de ser imputat pel cas Azud

El director general de Transparència, Jorge Bellver, ha posat el seu càrrec a disposició del president de la Generalitat després que l’Audiència Provincial de Valencia haja confirmat la seua imputació en el cas Azud. També ha demanat la suspensió temporal de la seua militància en el PP de la Comunitat Valenciana.

Diego López passa per quiròfan a Madrid pel trencament del lligament del genoll dret

L’extrem del Valencia Diego López ha sigut operat a Madrid del trencament del lligament creuat anterior del genoll dret i romandrà en observació abans de rebre l’alta hospitalària.

El president del Castelló promet que l’equip tornarà encara més fort després del colp de l’ascens

El president del CD Castellón, Haralabos Voulgaris, llança un missatge d’ànim després de quedar-se a les portes de l’ascens davant l’Almería i reivindica el creixement del club, la plantilla i l’entrenador Pablo Hernández.

Affengruber explica com fitxar per l’Elx l’ha obert la porta al Mundial

El central austríac de l’Elx David Affengruber assegura des de Califòrnia que la seua arribada al club fa dos anys ha sigut clau per disputar el Mundial amb Àustria.

Morant acusa Mazón de preocupar-se només per la imatge durant la DANA del 29-O

Diana Morant denuncia que al Govern de Carlos Mazón el 29 d octubre de 2024 només li preocupava la imatge. El PSPV-PSOE exigeix que Juanfran Pérez Llorca li retire l acta de diputat i cese els consellers que van gestionar la DANA.