La sequera porta a prohibir llavar vehicles i omplir piscines a Torás, El Toro i Barracas

Els municipis castellonencs de Torás, el Toro i Barracas han establit restriccions a causa de l’emergència per sequera, amb la prohibició de llavar vehicles, regar els jardins i omplir o reposar l’aigua de les piscines.

Els alcaldes d’estos tres municipis de l’Alt Palància han demanat als veïns, en un comunicat conjunt, un ús responsable de l’aigua. Segons han explicat, a causa de la situació de sequera i l’augment de la població d’este estiu, l’aqüífer que compartixen les tres poblacions ha “baixat considerablement el seu nivell”.

L’objectiu d’estes prohibicions és “evitar problemes de proveïment d’aigua potable en el futur”. A més, els ajuntaments han suprimit el reg de parcs i jardins i l’ompliment de la piscina municipal. També han anunciat el tancament de les fonts municipals.

“Sense la col·laboració de tots, serà impossible aconseguir el descens en el consum d’aigua i evitar així els problemes de proveïment d’aigua potable”, han advertit.

Últimes notícies

STEPV, CCOO i UGT mantenen el pols i rebutgen la nova oferta d’Educació sobre ràtios i sous

STEPV, CCOO i UGT rebutgen la nova proposta de la Conselleria d'Educació per a desconvocar la vaga indefinida del professorat i la sotmetran a consulta entre els docents.

Detingut a València un home per agressió sexual a una menor a l’eixida del col·legi

La Policia Local de València ha detingut a un home de 38 anys acusat d'una presumpta agressió sexual a una menor de 16 anys a l'eixida del seu centre escolar, on va ser retingut fins a l'arribada dels agents.

PP i Vox imposen el tancament de la comissió de la dana en Les Corts amb el seu únic vot

PP i Vox aproven en solitari el dictamen de la comissió de la dana de 2024 en Les Corts, malgrat el rebuig de l'oposició, que denuncia un tancament en fals i un relat fal·laç dels fets.

Pérez Llorca garantix que els compromisos educatius es veuran en els pròxims pressupostos

Juanfran Pérez Llorca afirma que els compromisos aconseguits amb el sector educatiu s'incorporaran als pròxims pressupostos de la Generalitat, amb més fons per a infraestructures, climatització de centres i pujada salarial docent.

Més de 4.600 agents reforçaran la seguretat en les Fogueres d’Alacant 2026

Més de 4.600 agents de diferents cossos integren el dispositiu de seguretat per a les Fogueres d'Alacant 2026, amb controls reforçats en punts clau i mesures específiques de prevenció.

Educació demana servicis mínims del 100% en els tribunals de la PAU per a garantir els exàmens

La Conselleria d'Educació sol·licita a Treball servicis mínims del 100% per al professorat dels tribunals de la PAU amb la finalitat d'assegurar les proves i protegir el dret a l'educació de l'alumnat valencià.

Pérez Llorca admet preocupació i fastig pels nous escàndols de corrupció que afecten el PSOE

Juanfran Pérez Llorca reconeix que seguix amb preocupació i fastig els registres de l'UCO en la seu del PSOE pel cas Leire i demana deixar treballar a la justícia abans de traure conclusions.

Pérez Llorca mostra preocupació pels registres de l’UCO en la seu del PSOE pel cas Leire

Juanfran Pérez Llorca expressa la seua preocupacion i cansament davant els registres de l'UCO en la seu del PSOE pel cas Leire i demana deixar treballar a la justícia abans de traure conclusions.