14.5 C
València
Dijous, 5 febrer, 2026

Shakira emet un comunicat amb una petició sobre els seus fills

Shakira torna a ser notícia. La cantant colombiana es troba ara mateix en procés de començar una nova vida al costat dels seus fills. Fa uns dies abandonava definitivament la seua casa a Barcelona després de la seua polèmica separació amb l’exfutbolista Gerard Piqué.

Un comiat que va ser molt sonat i que l’artista va voler compartir en les seues xarxes socials per a agrair el suport dels seus fans a Espanya. Després d’això, la cantant posava rumb a Miami on viurà amb els seus fills i els seus pares d’ara en avant.

Però abans de començar la seua nova vida, la cantant va viatjar fins a República Dominicana per a passar uns dies de vacances amb els menuts.

Tant de renou està causant la vida de l’artista que Shakira ha volgut publicar en les seues xarxes socials un comunicat molt directe en el qual demana que els mitjans respecten el dret a la intimitat dels seus fills.

A més, acusa la premsa d’haver dut a terme un “setge i persecució” dels menors: “Estenc aquesta petició ja no com a artista, sinó com una mare que desitja protegir i cuidar del benestar psicològic i emocional dels seus fills perquè puguen viure una vida sana i feliç, com tot xiquet ho mereix“.

Shakira entén que en aquests moments existisca “curiositat” per part de la premsa en tot el que l’envolta, tant a ella com a la seua família. No obstant això, demana que la situació canvie respecte als seus fills que, assegura, han viscut “un any molt difícil” en el qual han patit “un incessant setge i persecució sense treva per part de paparazzis i diversos mitjans de comunicació a Barcelona”.

La nova vida de Shakira i els seus fills

“Ara que inicien una nova etapa en les seues vides demane encaridament als mitjans de comunicació, en nom dels meus fills, que per favor respecten el seu dret a la intimitat”, sol·licitava Shakira, detallant que no se seguisca als seus fills a l’entrada o eixida del col·legi, així com en les seues activitats extraescolars: “Confie que els periodistes i fotògrafs siguen sensibles a la situació que enfronten i puguen comportar-se de la forma més humana possible amb ells“.

I és que demanava que es tinga en compte que es tracta “de la salut i la integritat física i emocional” de dos menors que només volen eixir al carrer sentint-se “fora de perill” i sense estar sotmesos “a l’escrutini constant de les càmeree“.

Últimes notícies

Iñaki Williams fica a l’Athletic en semifinals amb un gol en el 96

L'Athletic va guanyar 1-2 a Mestalla i va segellar el seu passe a semifinals. Sadiq Umar es va marcar en pròpia i després va empatar; Dimitrievski va detindre un penal abans del punt final.

Sadiq iguala després d’un error de Padilla i el València-Athletic arriba 1-1 al descans

El davanter nigerià va compensar el seu autogol en aprofitar una fallada del portera Alex Padilla i va deixar el dol de quarts 1-1 a l'intermedi a Mestalla.

Sadiq, novetat al València; Izeta encapçala a l’Athletic en els quarts de Copa

El València introduïx a Sadiq al costat de Lucas Beltrán a Mestalla, mentres l'Athletic confia en Urko Izeta. Els dos busquen el passe a semifinals amb onces ofensius.

La Comissió Mixta per a la DANA a València fixa la seua primera reunió per al 18 de febrer

La Comissió Mixta per a coordinar la recuperació de danys de la DANA del 29 d'octubre a València es reunirà el 18 de febrer. El Consell de Ministres va aprovar la seua creació i composició.

Guirmay s’imposa a l’esprint i estrena el jersei groc en la Volta

L'eritreu va véncer per centímetres a Torreblanca i, amb les bonificacions, es va col·locar líder després de 160 km entre Segorbe i Torreblanca. El vent i el port van seleccionar la carrera.

La Nucia acollirà la primera NBA Basketball School d’Espanya amb un nou pavelló en el Col·legi Vallemar

La Nucia serà seu de la primera NBA Basketball School d'Espanya, amb base en un nou pavelló del Col·legi Vallemar. L'acadèmia formarà a jóvens de 6 a 18 anys i activarà campus des de Setmana Santa.

Víctimes de la DANA exigixen a la Generalitat indemnitzacions i responsabilitats després de 15 mesos

Els col·lectius de víctimes del 29-O exigixen a la Generalitat reconéixer a les seues víctimes, assumir responsabilitats i indemnitzar als familiars de les 230 persones mortes. Critiquen comparacions amb un accident ferroviari i denuncien 15 mesos sense compensacions als deudos.

Febrer no és curt per al Llevant: fins a cinc partits i derbi davant el València

El Llevant, penúltim amb 18 punts, encara un mes comprimit amb Athletic, València, Vila-real i Barcelona, i podria afegir a l'Alabés si es confirma la data.