Shakira emet un comunicat amb una petició sobre els seus fills

Shakira torna a ser notícia. La cantant colombiana es troba ara mateix en procés de començar una nova vida al costat dels seus fills. Fa uns dies abandonava definitivament la seua casa a Barcelona després de la seua polèmica separació amb l’exfutbolista Gerard Piqué.

Un comiat que va ser molt sonat i que l’artista va voler compartir en les seues xarxes socials per a agrair el suport dels seus fans a Espanya. Després d’això, la cantant posava rumb a Miami on viurà amb els seus fills i els seus pares d’ara en avant.

Però abans de començar la seua nova vida, la cantant va viatjar fins a República Dominicana per a passar uns dies de vacances amb els menuts.

Tant de renou està causant la vida de l’artista que Shakira ha volgut publicar en les seues xarxes socials un comunicat molt directe en el qual demana que els mitjans respecten el dret a la intimitat dels seus fills.

A més, acusa la premsa d’haver dut a terme un “setge i persecució” dels menors: “Estenc aquesta petició ja no com a artista, sinó com una mare que desitja protegir i cuidar del benestar psicològic i emocional dels seus fills perquè puguen viure una vida sana i feliç, com tot xiquet ho mereix“.

Shakira entén que en aquests moments existisca “curiositat” per part de la premsa en tot el que l’envolta, tant a ella com a la seua família. No obstant això, demana que la situació canvie respecte als seus fills que, assegura, han viscut “un any molt difícil” en el qual han patit “un incessant setge i persecució sense treva per part de paparazzis i diversos mitjans de comunicació a Barcelona”.

La nova vida de Shakira i els seus fills

“Ara que inicien una nova etapa en les seues vides demane encaridament als mitjans de comunicació, en nom dels meus fills, que per favor respecten el seu dret a la intimitat”, sol·licitava Shakira, detallant que no se seguisca als seus fills a l’entrada o eixida del col·legi, així com en les seues activitats extraescolars: “Confie que els periodistes i fotògrafs siguen sensibles a la situació que enfronten i puguen comportar-se de la forma més humana possible amb ells“.

I és que demanava que es tinga en compte que es tracta “de la salut i la integritat física i emocional” de dos menors que només volen eixir al carrer sentint-se “fora de perill” i sense estar sotmesos “a l’escrutini constant de les càmeree“.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Compromís reclama pactes per a evitar el col·lapse de València en les Falles

Compromís denuncia que les Falles de València han estat marcades pel col·lapse en mobilitat, neteja i convivència i exigix tres pactes per a reconduir l'organització de les festes, a més de recuperar la taxa turística.

Milers de taxis oferixen servicis gratuïts a València i Alacant contra la liberalització dels VTC

Milers de taxistes de València i Alacant han realitzat servicis gratuïts durant dos hores per a protestar contra la liberalització dels VTC i exigir mesures de xoc immediates.

L’Elx presenta la seua samarreta retro inspirada en els 90 per a la jornada vintage de LaLiga

L'Elx ha presentat una samarreta retro amb la franja verda més alta i estreta, inspirada en els anys 90, que s'estrenarà en la jornada temàtica retro de LaLiga.

Els valencians Grimaldo, Mosquera, Fornals, Soler i Ferran Torres lideren la llista d’Espanya

Luis de la Font convoca a cinc futbolistes valencians i estrena a Mosquera, Joan García, Barrenetxea i Víctor Muñoz per als amistosos de març davant Sèrbia i Egipte.

El govern de Barcala defén la seua gestió dels bons comercie a Alacant

L'equip de govern d'Alacant sosté que la gestió dels bons comercie es va ajustar als procediments i que tota la informació és pública, mentres l'oposició exigix més transparència i accés als expedients.

Quique Llopis apunta a medalla en el Mundial de Toruń i Eusebio Càceres busca consolidar el seu renaixement

Quique Llopis arriba al Mundial de Toruń amb opcions reals de medalla en 60 metres barres, mentres que Eusebio Càceres vol confirmar el seu renàixer esportiu en la longitud.

El València complix 107 anys entre la lluita per la permanència i el repte del Nou Mestalla

El València CF celebra el seu 107 aniversari lluny dels llocs europeus, centrat en assegurar la permanència i en l'avanç de les obres del Nou Mestalla amb vista a 2027.

Vila-real i Reial Societat es juguen un pas clau cap a Europa en La Ceràmica

Vila-real i Reial Societat s'enfronten en La Ceràmica amb objectius europeus distints però urgents: afermar la Champions o assegurar presència continental la pròxima temporada.