Shakira emet un comunicat amb una petició sobre els seus fills

Shakira torna a ser notícia. La cantant colombiana es troba ara mateix en procés de començar una nova vida al costat dels seus fills. Fa uns dies abandonava definitivament la seua casa a Barcelona després de la seua polèmica separació amb l’exfutbolista Gerard Piqué.

Un comiat que va ser molt sonat i que l’artista va voler compartir en les seues xarxes socials per a agrair el suport dels seus fans a Espanya. Després d’això, la cantant posava rumb a Miami on viurà amb els seus fills i els seus pares d’ara en avant.

Però abans de començar la seua nova vida, la cantant va viatjar fins a República Dominicana per a passar uns dies de vacances amb els menuts.

Tant de renou està causant la vida de l’artista que Shakira ha volgut publicar en les seues xarxes socials un comunicat molt directe en el qual demana que els mitjans respecten el dret a la intimitat dels seus fills.

A més, acusa la premsa d’haver dut a terme un «setge i persecució» dels menors: «Estenc aquesta petició ja no com a artista, sinó com una mare que desitja protegir i cuidar del benestar psicològic i emocional dels seus fills perquè puguen viure una vida sana i feliç, com tot xiquet ho mereix«.

Shakira entén que en aquests moments existisca «curiositat» per part de la premsa en tot el que l’envolta, tant a ella com a la seua família. No obstant això, demana que la situació canvie respecte als seus fills que, assegura, han viscut «un any molt difícil» en el qual han patit «un incessant setge i persecució sense treva per part de paparazzis i diversos mitjans de comunicació a Barcelona».

La nova vida de Shakira i els seus fills

«Ara que inicien una nova etapa en les seues vides demane encaridament als mitjans de comunicació, en nom dels meus fills, que per favor respecten el seu dret a la intimitat», sol·licitava Shakira, detallant que no se seguisca als seus fills a l’entrada o eixida del col·legi, així com en les seues activitats extraescolars: «Confie que els periodistes i fotògrafs siguen sensibles a la situació que enfronten i puguen comportar-se de la forma més humana possible amb ells«.

I és que demanava que es tinga en compte que es tracta «de la salut i la integritat física i emocional» de dos menors que només volen eixir al carrer sentint-se «fora de perill» i sense estar sotmesos «a l’escrutini constant de les càmeree«.

Últimes notícies

Descens de les màximes i ruixats dèbils al sud de la Comunitat este divendres

Este divendres s’espera cel poc nuvolós a la Comunitat Valenciana, amb ruixats dèbils possibles al sud i temperatures màximes en descens. El dissabte continuaran els cels tranquils, amb mínimes més baixes i canvis lleugers en les màximes segons la zona.

Més de 160 veïns desallotjats per l’incendi d’El Saler passen la nit a la Fonteta

Un total de 161 persones desallotjades d’El Saler i dels càmpings pròxims han passat la nit al pavelló de la Fonteta, mentres continuen els treballs d’extinció i les principals carreteres de la zona seguixen tallades.

L’incendi de la Devesa de El Saler continua fora de control després de calcinar 31 hectàrees

L’incendi forestal declarat este dijous a la Devesa de El Saler continua actiu i sense control després de cremar 31,38 hectàrees. Més de 250 efectius, 12 mitjans aeris i 40 terrestres treballen en l’extinció, mentre s’han evacuat la pedania, càmpings i diversos recursos naturals.

Les persones desallotjades d’El Saler hauran de passar la nit fora per l’incendi encara actiu

Les persones desallotjades d’El Saler i dels càmpings pròxims no podran tornar a casa esta nit perquè l’incendi continua actiu i amb risc per canvi de vent. 250 professionals treballen en l’extinció al parc natural de l’Albufera i les carreteres CV-500 i CV-421 continuen tallades.

Les persones desallotjades d’El Saler hauran de passar la nit fora per l’incendi encara actiu

Les persones desallotjades d’El Saler i dels càmpings pròxims per l’incendi forestal no podran tornar esta nit, ja que el foc continua actiu i treballen 250 efectius en l’extinció al parc natural de l’Albufera.

El canvi de vent complica l’incendi d’El Saler en una hora clau

L’incendi forestal declarat en la Devesa d’El Saler afronta des de les 19.00 hores una hora clau per un canvi de vent que pot portar el foc cap al mar o cap al nucli urbà. Tots els mitjans aeris disponibles i un pelotó complet de la UME treballen en el front principal del foc.

El Villarreal coneix els rivals en la fase lliga de la Champions

El Villarreal ha quedat encadrat en un exigent grup de la nova fase lliga de la Lliga de Campions, on s'enfrontarà a PSG, Liverpool, Borussia Dortmund, Manchester United, Nápoles, Fenerbahce, Sabah i Slavia Praga, segons ha determinat el sorteig celebrat a Mònaco.

L’incendi d’El Saler arrasa 48 hectàrees però no entra al nucli urbà

L’incendi forestal declarat a El Saler ha cremat 48 hectàrees i continua sense control, però no ha entrat al nucli urbà, evacuat de manera preventiva junt amb diversos càmpings.