Shakira emet un comunicat amb una petició sobre els seus fills

Shakira torna a ser notícia. La cantant colombiana es troba ara mateix en procés de començar una nova vida al costat dels seus fills. Fa uns dies abandonava definitivament la seua casa a Barcelona després de la seua polèmica separació amb l’exfutbolista Gerard Piqué.

Un comiat que va ser molt sonat i que l’artista va voler compartir en les seues xarxes socials per a agrair el suport dels seus fans a Espanya. Després d’això, la cantant posava rumb a Miami on viurà amb els seus fills i els seus pares d’ara en avant.

Però abans de començar la seua nova vida, la cantant va viatjar fins a República Dominicana per a passar uns dies de vacances amb els menuts.

Tant de renou està causant la vida de l’artista que Shakira ha volgut publicar en les seues xarxes socials un comunicat molt directe en el qual demana que els mitjans respecten el dret a la intimitat dels seus fills.

A més, acusa la premsa d’haver dut a terme un «setge i persecució» dels menors: «Estenc aquesta petició ja no com a artista, sinó com una mare que desitja protegir i cuidar del benestar psicològic i emocional dels seus fills perquè puguen viure una vida sana i feliç, com tot xiquet ho mereix«.

Shakira entén que en aquests moments existisca «curiositat» per part de la premsa en tot el que l’envolta, tant a ella com a la seua família. No obstant això, demana que la situació canvie respecte als seus fills que, assegura, han viscut «un any molt difícil» en el qual han patit «un incessant setge i persecució sense treva per part de paparazzis i diversos mitjans de comunicació a Barcelona».

La nova vida de Shakira i els seus fills

«Ara que inicien una nova etapa en les seues vides demane encaridament als mitjans de comunicació, en nom dels meus fills, que per favor respecten el seu dret a la intimitat», sol·licitava Shakira, detallant que no se seguisca als seus fills a l’entrada o eixida del col·legi, així com en les seues activitats extraescolars: «Confie que els periodistes i fotògrafs siguen sensibles a la situació que enfronten i puguen comportar-se de la forma més humana possible amb ells«.

I és que demanava que es tinga en compte que es tracta «de la salut i la integritat física i emocional» de dos menors que només volen eixir al carrer sentint-se «fora de perill» i sense estar sotmesos «a l’escrutini constant de les càmeree«.

Últimes notícies

Detingut per agredir la seua parella en un càmping de Guardamar i fugir amb furgoneta

Un home de 25 anys ha sigut detingut després d'agredir la seua parella en un càmping de Guardamar del Segura i fugir amb una furgoneta. La víctima ha sigut atesa i ja ha rebut l'alta mèdica en no ser greus les lesions.

El quintet valencià Spanish Brass tocarà l’himne d’Espanya en la final del Mundial

El quintet de metalls valencià Spanish Brass ha sigut triat per interpretar este diumenge l’himne nacional en la final del Mundial de futbol entre Espanya i Argentina a Nova York.

Torrevieja es convertix en l’epicentre mundial de les habaneres amb 700 coralistes de 13 països

Torrevieja acull fins al 25 de juliol el 72é Certamen Coral Internacional d’Habaneras i Polifonia, amb més de 700 cantors de 13 països i quasi 50.000 euros en premis. La gala inaugural s’ha avançat al migdia per no coincidir amb la final del Mundial de futbol entre Espanya i Argentina.

Rescatats a Xàbia dos adults i dos menors arrossegats mar endins amb caiac

Dos adults i dos menors que no podien tornar a la costa en caiac han sigut rescatats per Salvament Marítim a Xàbia després de ser arrossegats mar endins per la corrent.

El FIB de 2027 ja té dates i posa a la venda els primers abonaments este dimarts

El Festival Internacional de Benicàssim celebrarà la seua 31a edició del 15 al 17 de juliol de 2027 i llançarà este dimarts 3.000 primers abonaments promocionals.

Nit rècord de calor a Castelló de la Plana amb 27,2 graus, la més càlida en 115 anys

Castelló de la Plana ha viscut la nit més càlida des de 1911, amb 27,2 graus de mínima i una humitat molt alta, en una nova nit tòrrida a la Comunitat Valenciana a les portes d’una altra ona de calor.

Formació obligatòria en emergències i nou Fons de Resiliència proposats pel PSPV

El PSPV ha registrat en Les Corts una Proposició de Llei per a garantir formació obligatòria en emergències a tota la ciutadania i crear un Fons Valencià de Resiliència dotat amb el 2 % del pressupost autonòmic en protecció civil.

Temperatures de fins a 39 °C encenen l’avís taronja en el nord de València i el sud d’Alacant

Aemet ha activat hui l’avís taronja per calor extrema a l’interior nord de València i el litoral sud d’Alacant, amb màximes de fins a 39 graus.