Este matí, al voltant de les 12.21 hores del migdia s'ha produït un incendi en un habitatge d'Alaquàs, a l'Horta Oest. Segons ha informat el Consorci les flames s'han originat en el menjador i ha afectat al balcó i el tendal. S'ha extingit al cap d'unes hores però ha destrossat per complet eixa estança de la casa. Fins el lloc del sinistre han acudit onze efectius dels parcs de Torrent i Paterna i un oficial de guàrdia. A l'arribada dels bombers, la Policia Local ja havia evacuat l'edifici per la qual cosa no hi ha que lamentar danys personals, sols materials. Després que un arquitecte municipal revisara la casa s'ha permés als veïns retornar a sa casa, ja que no hi havia perill.
Últimes notícies
Medi ambient
Mercadona obri el seu supermercat número 72 a Portugal amb una nova botiga en Covilhã
Mercadona reforça la seua expansió a Portugal amb l'obertura del seu supermercat número 72 en Covilhã, primera botiga en el districte de Castelo Branco i generadora de 65 ocupacions indefinides.
Economia
El Consell negocia amb els sindicats un nou model de teletreball en l’Administració valenciana
La Generalitat ha presentat als sindicats una proposta per a renovar la regulació del teletreball en l'Administració valenciana, amb l'objectiu de fer-la més àgil, flexible i menys burocràtica.
Religió
La romeria de la Santa Faç serà Bé d’Interés Cultural immaterial després de la decisió del Consell
El Consell aprovarà este divendres la declaració de la romeria de la Santa Faç com a Bé d'Interés Cultural immaterial, la qual cosa reforçarà la seua protecció, reconeixement institucional i accés a ajudes públiques, en un context de tensions polítiques a Alacant per la gestió de vivendes públiques.
Successos
Catalá reclama que la policia autonòmica assumisca els mesuraments de soroll en els festivals de València
L'alcaldessa de València insistix que la sentència sobre contaminació acústica a la Ciutat de les Arts i les Ciències ha de complir-se i proposa que els mesuraments les realitze la policia autonòmica, mentres es desplacen esdeveniments a nous recintes.
Salut
Metges valencians convoquen una asseguda i manifestació a València el 29 d’abril
Els metges de la Comunitat Valenciana convoquen una setmana de vaga del 27 al 30 d'abril que inclou una asseguda i manifestació a València el dia 29 per a reclamar millores laborals i assistencials.
Esports
Pedro Martínez prioritza quedar el més amunt possible i evita fer travesses en l’Eurolliga
Pedro Martínez insistix que el València Basket ha de barallar per acabar el més amunt possible en la fase regular de l'Eurolliga i rebutja triar rival per als quarts de final.
Esports
El València Basket tanca la fase regular de l’Eurolliga a Bòsnia amb el treball fet
El València Basket afronta a Bòsnia davant el Dubai un tancament de fase regular de l'Eurolliga sense urgències classificatòries, ja amb el bitllet directe a quarts i avantatge de pista assegurats.
Local
Catalá defén que l’agenda de Marí Olano és pública i es compromet a entregar tota la documentació
María José Catalá assegura que l'agenda del regidor José Marí Olano és pública i reitera que l'Ajuntament entregarà a la Fiscalia Anticorrupció tota la documentació sobre la recol·locació de personal investigada.







