L’actor Antonio Resines confessa per què va estar en la presó

Antonio Resines confessa que va estar ingressat a la presó

Antonio Resines confessa que va estar ingressat en la presó | ECOTEUVE

 

Abans de l’inici de les vacacions d’estiu, Antonio Resines va passar pel plató de ‘La Resistencia’ el passat dimecres 3 de juliol. A més d’explicar-li a David Broncano, presentador del programa, la seua experiència de joventut en la mili, també va sincerar-se sobre una etapa de la seua vida que fins ara desconeixíem: la seua entrada en la presó.

 

Segons ha explicat ‘Ecoteuve’, l’actor va començar declarant que «vaig estar en el calabós, perquè tenia antecedents penals. Penals i administratius». Broncano va voler saber amb més detalls quin era el motiu d’eixe historial policial, i l’actor va afanyar-se a respondre: «Perquè vaig segrestar un autobús. Em van posar una multa que et cagues, 100.000 pessetes».

 

«Vam anar a segrestar l’autobús»

Segons va relatar Antonio Resines, els fets van ocórrer l’any 1973 quan estudiava Ciències de la Imatge en la Universitat Autònoma de Madrid i va haver una pujada de les taxes universitàries. Molts estudiants van revoltar-se, entre ells el mateix actor, i van agrupar-se per a protestar: «Vam anar a segrestar l’autobús i hi havia gent dins i vam pensar que era perquè anaven a unir-se a la nostra protesta. I no, era la policia!», va comentar amb humor l’actor.

 

«Mentres entràvem els quatre primers idiotes, tots cap a la presó. Fins i tot el conductor era policia… No estàvem ben organitzats», va admetre Resines, i va afegir que van ser ràpidament traslladats a la Direcció General de Seguretat. David Broncano va descriure l’anècdota com «l’acte reivindicatiu més patètic de la història», i Antonio Resines va concloure que «gràcies a uns contactes va evitar la multa, però va ser un disgust».

 

 

 

La sorpresa de l’entrevista va ser descobrir que el pare del presentador de ‘La Resistencia’ també es va vore implicat en aquelles revoltes, tot i que de manera diferent. De fet, l’home va procedir a explicar la seua versió dels fets després d’escoltar a l’actor madrileny: «Jo estava en la facultat d’Econòmiques i recorde perfectament aquella moguda. Vos van arreplegar com a bacores!», va comentar.

 

«Me’n recorde perfectament perquè, a més, va haver una vaga a continuació perquè vos tragueren de la presó», va explicar el pare de David Broncano. Davant d’eixa declaració, el presentador estava visiblement sorprés i no va poder evitar interrogar el seu progenitor: «Un moment, però tu vas protestar per a que tragueren fora a Resines de la presó?». «Es veu que sí», va confirmar l’home mentres reia i, a l’instant, el seu fill el va convidar a pujar al plató.

 

«Jo crec que és preciós que el programa acabe amb una abraçada dels dos ja que et va traure de la presó mon pare», va dictaminar el presentador, encara incrèdul pel descobriment que acabaven de fer.

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Requena i Utiel recuperen la llum després de quasi cinc hores d’apagada per un accident de camió

Requena i Utiel han recuperat al complet el subministrament elèctric després de quasi cinc hores d'apagada provocada per l'accident d'un camió que va deixar sense llum a uns 14.000 clients.

Requena i Utiel recuperen la llum després de quasi cinc hores d’apagada per un accident de camió

Requena i Utiel han recuperat el subministrament elèctric després de quasi cinc hores d'apagada provocada per l'accident d'un camió que va afectar unes 14.000 persones.

Un nou peptido permet modular amb precision el dolor cronico

Investigadors de la UMH han dissenyat un peptido capaç d'actuar només en condicions patologicas sobre un enzim clau del dolor, obrint la via a teràpies mes precises per al dolor cronico.

Elvira Mínguez reivindica els nostres monstres interiors en arreplegar el Premi Primavera de Novel·la

Elvira Mínguez rep a València el trenté Premi Primavera de Novel·la per 'L'educació del monstre', una obra que indaga en les pors i monstres interiors de tres dones en diferents èpoques.

La Orquestra de València enlluerna en el seu debut a la Sala Daurada del Musikverein

La Orquestra de València ha debutat a la Sala Daurada del Musikverein de Viena amb un programa eclèctic que ha recuperat la figura de Vicente Martín i Soler, l'anomenat Mozart espanyol, i ha reforçat la projecció internacional de la formació.

Morant reclama més recursos per a l’atenció presencial a immigrants en procés de regularització

Diana Morant insta ajuntaments i administracions a reforçar i organitzar millor l'atenció presencial a immigrants en l'inici del procés de regularització per a garantir un servici adequat i amb drets.

La exedil d’Urbanisme i una exdirectora municipal, investigades per les vivendes públiques d’Alacant

La exconcejala d'Urbanisme d'Alacant Rocío Gómez i l'exdirectora general municipal María Pérez-Hickman hauran de declarar com investigades per les presumptes irregularitats en l'adjudicació de vivendes públiques del complex Els Naus, a la platja de Sant Joan.

Camarero destaca l’aposta del Consell per revitalitzar el barri Miguel Hernández d’Alacant

La vicepresidenta Susana Camarero subratlla la inversió del Consell per a rehabilitar el grup de vivenda pública del barri Miguel Hernández i ampliar l'oferta de vivenda protegida a Alacant.