L’actor Antonio Resines confessa per què va estar en la presó

Antonio Resines confessa que va estar ingressat a la presó

Antonio Resines confessa que va estar ingressat en la presó | ECOTEUVE

 

Abans de l’inici de les vacacions d’estiu, Antonio Resines va passar pel plató de ‘La Resistencia’ el passat dimecres 3 de juliol. A més d’explicar-li a David Broncano, presentador del programa, la seua experiència de joventut en la mili, també va sincerar-se sobre una etapa de la seua vida que fins ara desconeixíem: la seua entrada en la presó.

 

Segons ha explicat ‘Ecoteuve’, l’actor va començar declarant que «vaig estar en el calabós, perquè tenia antecedents penals. Penals i administratius». Broncano va voler saber amb més detalls quin era el motiu d’eixe historial policial, i l’actor va afanyar-se a respondre: «Perquè vaig segrestar un autobús. Em van posar una multa que et cagues, 100.000 pessetes».

 

«Vam anar a segrestar l’autobús»

Segons va relatar Antonio Resines, els fets van ocórrer l’any 1973 quan estudiava Ciències de la Imatge en la Universitat Autònoma de Madrid i va haver una pujada de les taxes universitàries. Molts estudiants van revoltar-se, entre ells el mateix actor, i van agrupar-se per a protestar: «Vam anar a segrestar l’autobús i hi havia gent dins i vam pensar que era perquè anaven a unir-se a la nostra protesta. I no, era la policia!», va comentar amb humor l’actor.

 

«Mentres entràvem els quatre primers idiotes, tots cap a la presó. Fins i tot el conductor era policia… No estàvem ben organitzats», va admetre Resines, i va afegir que van ser ràpidament traslladats a la Direcció General de Seguretat. David Broncano va descriure l’anècdota com «l’acte reivindicatiu més patètic de la història», i Antonio Resines va concloure que «gràcies a uns contactes va evitar la multa, però va ser un disgust».

 

 

 

La sorpresa de l’entrevista va ser descobrir que el pare del presentador de ‘La Resistencia’ també es va vore implicat en aquelles revoltes, tot i que de manera diferent. De fet, l’home va procedir a explicar la seua versió dels fets després d’escoltar a l’actor madrileny: «Jo estava en la facultat d’Econòmiques i recorde perfectament aquella moguda. Vos van arreplegar com a bacores!», va comentar.

 

«Me’n recorde perfectament perquè, a més, va haver una vaga a continuació perquè vos tragueren de la presó», va explicar el pare de David Broncano. Davant d’eixa declaració, el presentador estava visiblement sorprés i no va poder evitar interrogar el seu progenitor: «Un moment, però tu vas protestar per a que tragueren fora a Resines de la presó?». «Es veu que sí», va confirmar l’home mentres reia i, a l’instant, el seu fill el va convidar a pujar al plató.

 

«Jo crec que és preciós que el programa acabe amb una abraçada dels dos ja que et va traure de la presó mon pare», va dictaminar el presentador, encara incrèdul pel descobriment que acabaven de fer.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

El Betis s’imposa a Vila-real i reforça la seua candidatura europea

El Betis ha guanyat 1-2 al Vila-real a La Ceràmica amb un gran segon temps, que Manuel Pellegrini ha qualificat de partit de ‘sis punts’, mentre que Iñigo Pérez ha admés que la imatge grogueta després del descans és ‘danyina’ per a l’autoestima de l’equip.

Gerard Moreno admet l’ansietat del Vila-real en les remuntades

Gerard Moreno ha reconegut després de la derrota davant el Betis que al Vila-real li ha pogut l’ansietat quan s’ha vist per darrere en el marcador i que a l’equip li falta contundència per a tancar els partits quan s’avança.

Dani Ceballos torna a jugar amb el Betis nou anys després

Dani Ceballos ha tornat a vestir la samarreta del Betis en partit oficial nou anys després, en la victòria verd-i-blanca al camp del Villarreal. El migcampista d'Utrera ha entrat en la segona part i ha contribuït al triomf que impulsa l'equip a la zona alta.

El Betis remunta a La Ceràmica i afon a un Villarreal sense victòries

El Villarreal s’ha avançat amb un gol de Gerard Moreno, però el Betis ha remuntat abans del descans i ha infligit una nova derrota als groguets, que continuen sense conéixer la victòria en LALIGA EA SPORTS.

Dos detinguts a Benicàssim amb un quilo de càpsules d’amapola adormidera

La Guàrdia Civil ha detingut dos hòmens a Benicàssim després d’intervindre’ls més d’un quilo de càpsules d’amapola adormidera i pols triturada, considerats productes per a fabricar droga.

Real Madrid es juga mantindre el pols a LaLiga al camp d’un Elx obligat a reaccionar

El Real Madrid afronta una eixida clau al Martínez Valero per no despenjar-se del Barça, davant un Elx sense triomfs i amb urgència per puntuar com a local. Martín Anselmi confia en la possessió i en el talent de Buonanotte per frenar el potencial blanc.

Óscar Sánchez assumirà de forma interina la banqueta del València en Primera

Óscar Sánchez, tècnic del València Mestalla, dirigirà dimarts el primer equip en el camp de l’Alavés i es convertirà en el seixanta-cinqué entrenador del club en Primera Divisió, després de la destitució de Carlos Corberán.

Arresten a Gandia un pederasta reincident amb fotos sexuals del seu bebé i de la seua hijastra menor

La Policia Nacional ha detingut a Gandia un home de 39 anys, reincident, que havia produït i distribuït imatges sexuals del seu bebé d’un any i fotos íntimes de la filla menor de la seua parella sense consentiment. L’arrest s’ha produït després d’una investigació de ciberpatrullatge en fòrums pedòfils, i el detingut ja està en presó preventiva.