L’actor Antonio Resines confessa per què va estar en la presó

Antonio Resines confessa que va estar ingressat a la presó

Antonio Resines confessa que va estar ingressat en la presó | ECOTEUVE

 

Abans de l’inici de les vacacions d’estiu, Antonio Resines va passar pel plató de ‘La Resistencia’ el passat dimecres 3 de juliol. A més d’explicar-li a David Broncano, presentador del programa, la seua experiència de joventut en la mili, també va sincerar-se sobre una etapa de la seua vida que fins ara desconeixíem: la seua entrada en la presó.

 

Segons ha explicat ‘Ecoteuve’, l’actor va començar declarant que «vaig estar en el calabós, perquè tenia antecedents penals. Penals i administratius». Broncano va voler saber amb més detalls quin era el motiu d’eixe historial policial, i l’actor va afanyar-se a respondre: «Perquè vaig segrestar un autobús. Em van posar una multa que et cagues, 100.000 pessetes».

 

«Vam anar a segrestar l’autobús»

Segons va relatar Antonio Resines, els fets van ocórrer l’any 1973 quan estudiava Ciències de la Imatge en la Universitat Autònoma de Madrid i va haver una pujada de les taxes universitàries. Molts estudiants van revoltar-se, entre ells el mateix actor, i van agrupar-se per a protestar: «Vam anar a segrestar l’autobús i hi havia gent dins i vam pensar que era perquè anaven a unir-se a la nostra protesta. I no, era la policia!», va comentar amb humor l’actor.

 

«Mentres entràvem els quatre primers idiotes, tots cap a la presó. Fins i tot el conductor era policia… No estàvem ben organitzats», va admetre Resines, i va afegir que van ser ràpidament traslladats a la Direcció General de Seguretat. David Broncano va descriure l’anècdota com «l’acte reivindicatiu més patètic de la història», i Antonio Resines va concloure que «gràcies a uns contactes va evitar la multa, però va ser un disgust».

 

 

 

La sorpresa de l’entrevista va ser descobrir que el pare del presentador de ‘La Resistencia’ també es va vore implicat en aquelles revoltes, tot i que de manera diferent. De fet, l’home va procedir a explicar la seua versió dels fets després d’escoltar a l’actor madrileny: «Jo estava en la facultat d’Econòmiques i recorde perfectament aquella moguda. Vos van arreplegar com a bacores!», va comentar.

 

«Me’n recorde perfectament perquè, a més, va haver una vaga a continuació perquè vos tragueren de la presó», va explicar el pare de David Broncano. Davant d’eixa declaració, el presentador estava visiblement sorprés i no va poder evitar interrogar el seu progenitor: «Un moment, però tu vas protestar per a que tragueren fora a Resines de la presó?». «Es veu que sí», va confirmar l’home mentres reia i, a l’instant, el seu fill el va convidar a pujar al plató.

 

«Jo crec que és preciós que el programa acabe amb una abraçada dels dos ja que et va traure de la presó mon pare», va dictaminar el presentador, encara incrèdul pel descobriment que acabaven de fer.

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

79-108. València va atropellar a un Baskonia en ressaca copera

València Basket va firmar una primera part devastadora i va véncer 79-108 a un Baskonia desbordat després de la ressaca de la Copa. Pedro Martínez va demanar calma i Galbiati va confirmar la baixa de Sedekerskis per al que resta de curs.

València Basket atropella al Baskonia amb un festival de triples: 79-108 en Eurolliga

València Basket es va imposar 79-108 en el Buesa Arena després d'una primera part quasi perfecta, amb 11 triples al descans i un 35-68 que va deixar el xoc vist per a sentència. Pedro Martínez va demanar cautela i va reconéixer que el títol coper va condicionar al rival.

79-108: València Basket atropella a un Baskonia sense resposta després de la Copa

València Basket va véncer 79-108 amb una primera part quasi perfecta, 11 triples al descans i un 35-68 que va sentenciar el xoc. Baskonia va acusar la ressaca copera i les baixes.

Acomiaden a Antonio Tejero en la intimitat abans del trasllat de les seues cendres a Màlaga

Familiars i afins han celebrat una missa a Xàtiva i han incinerat al exmilitar. Les cendres es traslladaran a Torre de la Mar, amb l'acte sense declaracions.

La Generalitat impulsa l’alvocat valencià amb una campanya de 20 milions i una marca pròpia

La Generalitat ha presentat la Marca Alvocat Valencià i ha anunciat una campanya de 20 milions per a reforçar qualitat, competitivitat i seguretat. El pla de l'IVIA abasta noves varietats, reg eficient i millores en postcollita.

Dos detinguts pel robatori de 100 quilos de coure en les vies d’alta velocitat a Algemesí

La Policia Local d'Algemesí ha detingut a dos veïns de Silla per sostraure 100 quilos de coure del cablejat d'alta velocitat. Van ser interceptats de matinada amb una maleta i cisalles i van guiar als agents fins al punt del robatori.

El Congrés insta el Govern a invertir 1.500 milions en la Rodalia de la Comunitat Valenciana

El Congrés ha aprovat sis de huit punts d'una moció per a reforçar la Rodalia en la Comunitat Valenciana, inclòs un pla 2026-2030 de 1.500 milions. La transferència del servici a la Generalitat no ha tirat avant.

Sindicats convoquen manifestacions i vaga educativa per falta de compromisos de la Conselleria

STEPV-Iv, CSIF, CCOO i UGT han cridat a manifestar-se este dissabte a València, Alacant i Castelló i han fixat una vaga educativa el 31 de març per la falta d'avanços.