L’actor Antonio Resines confessa per què va estar en la presó

Antonio Resines confessa que va estar ingressat a la presó

Antonio Resines confessa que va estar ingressat en la presó | ECOTEUVE

 

Abans de l’inici de les vacacions d’estiu, Antonio Resines va passar pel plató de ‘La Resistencia’ el passat dimecres 3 de juliol. A més d’explicar-li a David Broncano, presentador del programa, la seua experiència de joventut en la mili, també va sincerar-se sobre una etapa de la seua vida que fins ara desconeixíem: la seua entrada en la presó.

 

Segons ha explicat ‘Ecoteuve’, l’actor va començar declarant que «vaig estar en el calabós, perquè tenia antecedents penals. Penals i administratius». Broncano va voler saber amb més detalls quin era el motiu d’eixe historial policial, i l’actor va afanyar-se a respondre: «Perquè vaig segrestar un autobús. Em van posar una multa que et cagues, 100.000 pessetes».

 

«Vam anar a segrestar l’autobús»

Segons va relatar Antonio Resines, els fets van ocórrer l’any 1973 quan estudiava Ciències de la Imatge en la Universitat Autònoma de Madrid i va haver una pujada de les taxes universitàries. Molts estudiants van revoltar-se, entre ells el mateix actor, i van agrupar-se per a protestar: «Vam anar a segrestar l’autobús i hi havia gent dins i vam pensar que era perquè anaven a unir-se a la nostra protesta. I no, era la policia!», va comentar amb humor l’actor.

 

«Mentres entràvem els quatre primers idiotes, tots cap a la presó. Fins i tot el conductor era policia… No estàvem ben organitzats», va admetre Resines, i va afegir que van ser ràpidament traslladats a la Direcció General de Seguretat. David Broncano va descriure l’anècdota com «l’acte reivindicatiu més patètic de la història», i Antonio Resines va concloure que «gràcies a uns contactes va evitar la multa, però va ser un disgust».

 

 

 

La sorpresa de l’entrevista va ser descobrir que el pare del presentador de ‘La Resistencia’ també es va vore implicat en aquelles revoltes, tot i que de manera diferent. De fet, l’home va procedir a explicar la seua versió dels fets després d’escoltar a l’actor madrileny: «Jo estava en la facultat d’Econòmiques i recorde perfectament aquella moguda. Vos van arreplegar com a bacores!», va comentar.

 

«Me’n recorde perfectament perquè, a més, va haver una vaga a continuació perquè vos tragueren de la presó», va explicar el pare de David Broncano. Davant d’eixa declaració, el presentador estava visiblement sorprés i no va poder evitar interrogar el seu progenitor: «Un moment, però tu vas protestar per a que tragueren fora a Resines de la presó?». «Es veu que sí», va confirmar l’home mentres reia i, a l’instant, el seu fill el va convidar a pujar al plató.

 

«Jo crec que és preciós que el programa acabe amb una abraçada dels dos ja que et va traure de la presó mon pare», va dictaminar el presentador, encara incrèdul pel descobriment que acabaven de fer.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Maria Àngels Francés prendrà possessió com a presidenta de l’AVL este dijous al Palau

Maria Àngels Francés prendrà possessió este dijous com a nova presidenta de l’Acadèmia Valenciana de la Llengua en un acte solemne al Palau de la Generalitat presidit per Juanfran Pérez Llorca.

Alerta groga per fortes pluges i tempestes a l’interior nord de Castelló este dimecres

El Centre de Coordinació d’Emergències ha activat l’alerta groga per pluges intenses i tempestes amb possible granissat este dimecres a l’interior nord de Castelló, on es poden acumular fins a 20 litres per metre quadrat en una hora.

Ford Almussafes reprén la producció amb més calma gràcies a l’aliança amb Geely

La planta de Ford a Almussafes ha tornat hui a produir vehicles després de les vacacions d’agost, amb un ambient de més tranquil·litat per l’aliança estratègica amb Geely i la reactivació de la negociació de l’Acord per l’Electrificació 2030.

Detingut un matrimoni per furtar joies a ancians que ella cuidava a la Safor

La Guàrdia Civil ha detingut una parella a la Safor per furtar joies en cases de persones majors dependents, aprofitant la faena d’ella com a cuidadora domiciliària. El marit presumptament venia les peces en establiments de compra i venda d’or.

Un escriptor d’Alacant farà sis etapes del Camí de Santiago vestit de legionari romà

Miguel Fornera, jove escriptor d’Altea, recorrerà del 5 al 10 de setembre unes sis etapes del Camí de Santiago, uns 110 quilòmetres, vestit com un legionari romà del segle I dC i acompanyat d’un xicotet grup també caracteritzat d’època.

L’1 de setembre arriba amb núvols i oratge més fresc en la Comunitat Valenciana

El primer dia de setembre arriba a la Comunitat Valenciana amb intervals de núvols, poc risc de pluja febla amb fang al sud i màximes en descens o sense canvis. Dimarts farà més calor i augmenta el risc de tronades a l’interior de Castelló.

PLD Space alça 288 milions per a industrialitzar el coet Miura 5

PLD Space ha ampliat la seua ronda de finançament Sèrie C amb 108 milions addicionals, fins als 288 milions, per impulsar la industrialització del coet Miura 5 i l’inici de les operacions comercials.

Tallada l’A-3 cap a València per l’incendi d’un vehicle a Requena

L’A-3 roman tallada en sentit València a l’altura de Requena des de les 05.41 hores per l’incendi d’un vehicle, amb desviament per la N-III.