15.6 C
València
Dilluns, 26 gener, 2026

L’actor Antonio Resines confessa per què va estar en la presó

Antonio Resines confessa que va estar ingressat a la presó

Antonio Resines confessa que va estar ingressat en la presó | ECOTEUVE

 

Abans de l’inici de les vacacions d’estiu, Antonio Resines va passar pel plató de ‘La Resistencia’ el passat dimecres 3 de juliol. A més d’explicar-li a David Broncano, presentador del programa, la seua experiència de joventut en la mili, també va sincerar-se sobre una etapa de la seua vida que fins ara desconeixíem: la seua entrada en la presó.

 

Segons ha explicat ‘Ecoteuve’, l’actor va començar declarant que «vaig estar en el calabós, perquè tenia antecedents penals. Penals i administratius». Broncano va voler saber amb més detalls quin era el motiu d’eixe historial policial, i l’actor va afanyar-se a respondre: «Perquè vaig segrestar un autobús. Em van posar una multa que et cagues, 100.000 pessetes».

 

«Vam anar a segrestar l’autobús»

Segons va relatar Antonio Resines, els fets van ocórrer l’any 1973 quan estudiava Ciències de la Imatge en la Universitat Autònoma de Madrid i va haver una pujada de les taxes universitàries. Molts estudiants van revoltar-se, entre ells el mateix actor, i van agrupar-se per a protestar: «Vam anar a segrestar l’autobús i hi havia gent dins i vam pensar que era perquè anaven a unir-se a la nostra protesta. I no, era la policia!», va comentar amb humor l’actor.

 

«Mentres entràvem els quatre primers idiotes, tots cap a la presó. Fins i tot el conductor era policia… No estàvem ben organitzats», va admetre Resines, i va afegir que van ser ràpidament traslladats a la Direcció General de Seguretat. David Broncano va descriure l’anècdota com «l’acte reivindicatiu més patètic de la història», i Antonio Resines va concloure que «gràcies a uns contactes va evitar la multa, però va ser un disgust».

 

 

 

La sorpresa de l’entrevista va ser descobrir que el pare del presentador de ‘La Resistencia’ també es va vore implicat en aquelles revoltes, tot i que de manera diferent. De fet, l’home va procedir a explicar la seua versió dels fets després d’escoltar a l’actor madrileny: «Jo estava en la facultat d’Econòmiques i recorde perfectament aquella moguda. Vos van arreplegar com a bacores!», va comentar.

 

«Me’n recorde perfectament perquè, a més, va haver una vaga a continuació perquè vos tragueren de la presó», va explicar el pare de David Broncano. Davant d’eixa declaració, el presentador estava visiblement sorprés i no va poder evitar interrogar el seu progenitor: «Un moment, però tu vas protestar per a que tragueren fora a Resines de la presó?». «Es veu que sí», va confirmar l’home mentres reia i, a l’instant, el seu fill el va convidar a pujar al plató.

 

«Jo crec que és preciós que el programa acabe amb una abraçada dels dos ja que et va traure de la presó mon pare», va dictaminar el presentador, encara incrèdul pel descobriment que acabaven de fer.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Les ratxes de vent han aconseguit 128 km/h a l’interior de la Comunitat Valenciana

Les ratxes de vent han arribat a 128 km/h a Xixona i a 118 km/h a La Pobla de Benifassà i La Font de la Figuera. Poques incidències, amb un arbre caigut a Castelló.

Reial Madrid-Unicaja i València Basket-Joventut, creus de quarts de la Copa

El sorteig va fixar els encreuaments: Reial Madrid-Unicaja i València Basket-Joventut. El Barcelona anirà amb UCAM Murcia o Kosner Baskonia i el que quede es mesurarà a la Llacuna Tenerife.

Morant defén que el Govern ha assumit responsabilitats en l’accident de Adamuz

Diana Morant ha sostingut que l'Executiu atén víctimes i familiars i que la investigació en marxa permetrà evitar que es repetisca. També ha reivindicat que la confiança en el sistema ferroviari es recompon amb veritat i transparència.

Benavent nega ser un treballador zombi i assegura que ell sí que treballava

Marcos Benavent ha defés a la seua arribada a la Ciutat de la Justícia que no és un treballador zombi i que ell sí que treballava. S'enfronta a una petició fiscal de 6 anys i 6 mesos pel suposat tripijoc de contractes en Cultura entre 2003 i 2008.

Les hipoteques sobre vivendes creixen un 12,4% al novembre a Espanya i un 25,7% en la Comunitat Valenciana

Les hipoteques sobre vivendes van avançar al novembre un 12,4% a Espanya, fins a 43.319 operacions. La Comunitat Valenciana va destacar amb un augment del 25,7%.

Una tractorada contra l’acord UE-Mercosur col·lapsa el trànsit en el centre de València

Una tractorada d'associacions independents adscrites a Unaspi ha col·lapsat el trànsit en el centre de València amb corts des de les 11 hores. La marxa preveu acabar davant la Delegació del Govern i el dijous hi haurà una altra protesta del sector.

La lesió de Foyth és la quarta baixa greu del Vila-real esta temporada

El defensa argentí va patir un trencament del tendó d'Aquil·les davant el Reial Madrid i passarà per quiròfan. És la quarta lesió greu del curs, tres d'elles en la saga.

Helena Font: apostar per un elenc nombrós i escenografia arriscada és d’agrair

L'actriu reivindica la valentia dels qui sostenen obres amb grans repartiments i muntatges complexos i celebra l'acolliment d'Assassinat en el Orient Express en el seu gira.