14.2 C
València
Divendres, 6 febrer, 2026

Aída Nizar ha sigut detinguda per amenaçar a la seua parella amb un ganivet

 

La polèmica concursant de ‘Gran Hermano’, Aída Nizar ha sigut detinguda per la policia durant la matinada d’este dilluns per, presumptament, amenaçar a la seua parella amb un ganivet.

 

Segons ha confirmat ‘Jaleos’ en exclusiva, els agents es van desplaçar fins a la casa de Madrid a on viu Aída, alertats per una discussió entre l’exconcursant de ‘GH’ i la seua parella, Fernando. L’agressivitat de la situació van obligar els agents a dirigir-se a la casa per a intentar solucionar l’alterada discussió que estaven mantenint.

 

Segons pareix,  Aída es va enfrontar a la seua parella amb un ganivet en la mà. Tal com afirma la víctima, la polèmica col·laboradora de televisió el va amenaçar i el va tirar de casa. La presència de les autoritats van empitjorar les coses, ja que segons explica el diari, Aída es va negar a obrir la porta i va entrar en còlera. El mateix Fernando s’encarregava d’explicar als agents que durant la convivència havien tingut constants discussions i baralles.

 

Tal com recull ‘Jaleos’ i segons fonts de la Policia Nacional, després de la insistència dels agents i l’advertència d’accedir per la força, la presumpta agressora els va deixar entrar, sent detinguda immediatament per a prestar declaració sobre els fets. La convivència entre els dos estava sent un autèntic infern.

 

Aída ja ha estat posada en llibertat

La col·laboradora, que fa algun temps que està allunyada dels mitjans en Espanya, va estar declarant durant hores en la comissaria d’Hortaleza (Madrid), fins que finalment va ser posada en llibertat. De moment, ni Aída ni la seua parella s’han pronunciat sobre els fets.

 

Aída Nizar estava passant este confinament amb la seua parella Fernando amb qui fa uns mesos que està eixint. De moment es desconeix si Aída ha tornat a la mateixa casa a on estava passant el confinament amb el seu nóvio. La mare de la col·laboradora ha confirmat a ‘Jaleos’ que no sap absolutament res del que ha passat.

 

Nizar és una de les concursants més polèmiques de la història de ‘Gran Hermano’. El seu pas per el programa de ‘Supervivientes’ també va ser molt criticat, ja que va arribar com a concursant reserva i va proporcionar informació de l’exterior als concursants.

Últimes notícies

Barcala ha demanat disculpes per l’escàndol de les VPP i ha jurat depurar adjudicacions

L'alcalde d'Alacant ha demanat disculpes per l'escàndol de les VPP a la Platja de Sant Joan i ha jurat que depurarà responsabilitats. Ha anunciat una revisió de 140 adjudicacions amb possible retracte si es confirma frau.

PSPV, Compromís, EU i Vox exigixen la dimissió de l’alcalde d’Alacant per les VPP

PSPV-PSOE, Compromís, EU-Podem i Vox han demanat que Luis Barcala dimitisca per les irregularitats en l'adjudicació de VPP a la Platja de Sant Joan. El ple extraordinari ha augmentat la pressió després de dimissions ja presentades, inclosa la d'Urbanisme.

Un operari ha resultat ferit per un reble després pel vent durant la rehabilitació de l’edifici incendiat de Campanar

Un treballador ha resultat ferit en ser aconseguit per un reble després per una ràfega de vent mentres es rehabilitava l'edifici de Campanar. El casc va esmorteir el colp; va ser traslladat a l'hospital i està en observació

El vent ha deixat ratxes de 150 km/h a Buñol, nombroses incidències i dos ferits a València

La Comunitat Valenciana seguix en alerta per vent: Buñol ha registrat 150 km/h i a València s'han produït nombrosos incidents i dos ferits. Les autoritats han activat mesures preventives i restriccions puntuals.

Pérez Llorca destaca el front comú amb Andalusia i Múrcia per a defendre l’horta d’Europa

El president de la Generalitat ha subratllat en Fruit Logistica 2026 la coordinació amb Andalusia i Múrcia per a frenar la competència deslleial i ha reclamat controls al Govern.

PSPV, Compromís, EU i Vox exigixen la dimissió de Barcala per les VPP a la Platja de Sant Joan

PSPV-PSOE, Compromís, EU-Podem i Vox han exigit la dimissió de l'alcalde Luis Barcala per les irregularitats en l'adjudicació de VPP a la Platja de Sant Joan. El ple extraordinari s'ha saldat amb dimissions i obri una crisi en el consistori.

Barcala ha demanat disculpes i ha promés depurar l’adjudicació de les VPP a la Platja de Sant Joan

L'alcalde d'Alacant ha demanat disculpes per l'escàndol de les VPP a la Platja de Sant Joan i ha jurat arribar fins al final. L'Ajuntament ha obert una investigació, revisarà les 140 adjudicacions i aplicarà el dret de retracte si detecta frau.

Dimitix el cap de gabinet d’Indústria de la Generalitat per la polèmica de la vivenda a Alacant

Miguel Ángel Sánchez ha presentat la seua renúncia després de la polèmica per presumptes irregularitats en l'adjudicació de vivendes públiques a Alacant. Defén que no va tindre relació amb la promoció ni amb el procediment.