Aída Nizar ha sigut detinguda per amenaçar a la seua parella amb un ganivet

 

La polèmica concursant de ‘Gran Hermano’, Aída Nizar ha sigut detinguda per la policia durant la matinada d’este dilluns per, presumptament, amenaçar a la seua parella amb un ganivet.

 

Segons ha confirmat ‘Jaleos’ en exclusiva, els agents es van desplaçar fins a la casa de Madrid a on viu Aída, alertats per una discussió entre l’exconcursant de ‘GH’ i la seua parella, Fernando. L’agressivitat de la situació van obligar els agents a dirigir-se a la casa per a intentar solucionar l’alterada discussió que estaven mantenint.

 

Segons pareix,  Aída es va enfrontar a la seua parella amb un ganivet en la mà. Tal com afirma la víctima, la polèmica col·laboradora de televisió el va amenaçar i el va tirar de casa. La presència de les autoritats van empitjorar les coses, ja que segons explica el diari, Aída es va negar a obrir la porta i va entrar en còlera. El mateix Fernando s’encarregava d’explicar als agents que durant la convivència havien tingut constants discussions i baralles.

 

Tal com recull ‘Jaleos’ i segons fonts de la Policia Nacional, després de la insistència dels agents i l’advertència d’accedir per la força, la presumpta agressora els va deixar entrar, sent detinguda immediatament per a prestar declaració sobre els fets. La convivència entre els dos estava sent un autèntic infern.

 

Aída ja ha estat posada en llibertat

La col·laboradora, que fa algun temps que està allunyada dels mitjans en Espanya, va estar declarant durant hores en la comissaria d’Hortaleza (Madrid), fins que finalment va ser posada en llibertat. De moment, ni Aída ni la seua parella s’han pronunciat sobre els fets.

 

Aída Nizar estava passant este confinament amb la seua parella Fernando amb qui fa uns mesos que està eixint. De moment es desconeix si Aída ha tornat a la mateixa casa a on estava passant el confinament amb el seu nóvio. La mare de la col·laboradora ha confirmat a ‘Jaleos’ que no sap absolutament res del que ha passat.

 

Nizar és una de les concursants més polèmiques de la història de ‘Gran Hermano’. El seu pas per el programa de ‘Supervivientes’ també va ser molt criticat, ja que va arribar com a concursant reserva i va proporcionar informació de l’exterior als concursants.

Últimes notícies

La denunciant de Rafa Mir manté en el juí que va patir dos agressions sexuals en la mateixa nit

La dona que va denunciar a Rafa Mir ha ratificat davant l'Audiència de València que el futbolista la va agredir sexualment dos vegades a la seua casa, mentres la defensa insistix que tot va ser consentit.

Mor una dona en cadira de rodes atrapada en el muntacàrregues del seu xalet a Xàbia

Una dona alemanya de 76 anys que es desplaçava en cadira de rodes mor a Xàbia en quedar atrapada en el muntacàrregues que donava accés al seu xalet després de tornar de menjar en un restaurant.

Educació garantix la constitució dels tribunals de la PAU malgrat l’anunci de vaga

Educació assegura que els 55 tribunals de la PAU en la Comunitat Valenciana s'estan constituint amb normalitat i que la vaga del professorat no afectarà els exàmens ni a la seua correcció.

La Fiscalia obri una investigació a la Confraria de Sagunt per vetar a les dones en la processó

La Fiscalia ha obert diligències contra la Confraria de la Puríssima Sang de Sagunt per impedir que les dones participen en la processó, després d'una denúncia del Ministeri d'Igualtat. El Govern també tramita la retirada del títol de festa d'interés turístic nacional a la Setmana Santa saguntina.

El Consell aprovarà el divendres la nova regulació de taxis i VTC en la Comunitat Valenciana

El Consell té previst aprovar este divendres el decret llei que regularà el servici de taxis i VTC en la Comunitat Valenciana, després de mesos de protestes i xoc entre els dos sectors.

Dos agents denuncien falta de vigilància en barrancs de la CHJ a les vesprades

Dos agents mediambientals de la Confederació Hidrogràfica del Xúquer expliquen davant el jutjat que els barrancs queden sense vigilància a les vesprades i detallen com van viure l'augment de cabal durant la dana.

Educació enviarà el dilluns la seua nova proposta per a intentar frenar la vaga indefinida del professorat

Educació remetrà el dilluns un nou document als sindicats docents per a tractar de desconvocar la vaga indefinida i negociar el detall de les reivindicacions en taules sectorials temàtiques.

València es prepara per a ser capital del circ contemporani amb el festival Contorsions

València acollirà del 18 al 21 de juny la novena edició del festival Contorsions, que omplirà la ciutat de circ contemporani amb propostes gratuïtes i a l'aire lliure. El certamen reunirà companyies nacionals i internacionals i combinarà espectacles, tallers i mediació cultural.