Aída Nizar ha sigut detinguda per amenaçar a la seua parella amb un ganivet

 

La polèmica concursant de ‘Gran Hermano’, Aída Nizar ha sigut detinguda per la policia durant la matinada d’este dilluns per, presumptament, amenaçar a la seua parella amb un ganivet.

 

Segons ha confirmat ‘Jaleos’ en exclusiva, els agents es van desplaçar fins a la casa de Madrid a on viu Aída, alertats per una discussió entre l’exconcursant de ‘GH’ i la seua parella, Fernando. L’agressivitat de la situació van obligar els agents a dirigir-se a la casa per a intentar solucionar l’alterada discussió que estaven mantenint.

 

Segons pareix,  Aída es va enfrontar a la seua parella amb un ganivet en la mà. Tal com afirma la víctima, la polèmica col·laboradora de televisió el va amenaçar i el va tirar de casa. La presència de les autoritats van empitjorar les coses, ja que segons explica el diari, Aída es va negar a obrir la porta i va entrar en còlera. El mateix Fernando s’encarregava d’explicar als agents que durant la convivència havien tingut constants discussions i baralles.

 

Tal com recull ‘Jaleos’ i segons fonts de la Policia Nacional, després de la insistència dels agents i l’advertència d’accedir per la força, la presumpta agressora els va deixar entrar, sent detinguda immediatament per a prestar declaració sobre els fets. La convivència entre els dos estava sent un autèntic infern.

 

Aída ja ha estat posada en llibertat

La col·laboradora, que fa algun temps que està allunyada dels mitjans en Espanya, va estar declarant durant hores en la comissaria d’Hortaleza (Madrid), fins que finalment va ser posada en llibertat. De moment, ni Aída ni la seua parella s’han pronunciat sobre els fets.

 

Aída Nizar estava passant este confinament amb la seua parella Fernando amb qui fa uns mesos que està eixint. De moment es desconeix si Aída ha tornat a la mateixa casa a on estava passant el confinament amb el seu nóvio. La mare de la col·laboradora ha confirmat a ‘Jaleos’ que no sap absolutament res del que ha passat.

 

Nizar és una de les concursants més polèmiques de la història de ‘Gran Hermano’. El seu pas per el programa de ‘Supervivientes’ també va ser molt criticat, ja que va arribar com a concursant reserva i va proporcionar informació de l’exterior als concursants.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La Generalitat perfila un Pla 2030 d’investigació per a atraure talent i inversions

El Consell impulsa un marc estable i avaluable fins a 2030 per a coordinar l'I+D+i, reactivar infraestructures i simplificar tràmits amb focus en talent i inversió

Pérez Llorca afirma que un jutjat de Ceuta avala el rebuig del Consell al repartiment de menors no acompanyats

Pérez Llorca ha anunciat en Les Corts que el Jutjat contenciós administratiu núm. 1 de Ceuta recolza el recurs del Consell contra el decret estatal de repartiment de menors migrants no acompanyats. El president ha presentat la resolució com un primer aval judicial a la seua postura i ha exigit al Govern aclarir els criteris d'assignació.

Nogueras, de Llançadora: l’emprenedor espanyol és més madur i exigix més oportunitats

Marta Nogueras assegura que l'ecosistema exigix rapidesa i més portes a la venda, inversió i talent. Llançadora ha guiat 1.800 projectes en 13 anys i fixa la IA com a repte.

Rodríguez ha insistit que el Govern vetlarà per a evitar desnonaments a famílies vulnerables

La ministra de Vivenda ha reiterat que l'Executiu continuarà treballant perquè no es produïsquen desnonaments de llars vulnerables i usarà els instruments públics disponibles. Ho ha dit després de la caiguda en el Congrés del decret del 'escut social'.

Aemet activa l’avís groc en la Comunitat Valenciana per pluges intenses i onatge a Alacant

Aemet activa l'avís groc este divendres en la Comunitat Valenciana per pluges de 20 l/m² en una hora, amb tempestes ocasionals. A Alacant se suma alerta costanera per vent del sud-oest i ones de 3 metres.

Paiporta impulsa set projectes de reconstrucció per 19,5 milions

L'Ajuntament entra en la fase de redacció de set actuacions després de la DANA, amb una inversió total de 19,5 milions per a equipaments i zones verdes. Parcs i jardins concentren la major partida i el procés avança cap a la licitació.

El 53% de les persones ateses per Casa Caridad de València són dones

Casa Caridad de València informa que el 53% de les persones que atén són dones i un terç són menors. L'entitat celebra el seu 120 aniversari amb un model més professional i integral.

El Port de València reobri després del tancament per ratxes de vent

El Port de València ha reobert després d'un tancament marítim per ratxes de vent a primera hora. La normalitat s'ha recuperat a les 14.33, amb obertura parcial prèvia a les 09.24.