Aída Nizar ha sigut detinguda per amenaçar a la seua parella amb un ganivet

 

La polèmica concursant de ‘Gran Hermano’, Aída Nizar ha sigut detinguda per la policia durant la matinada d’este dilluns per, presumptament, amenaçar a la seua parella amb un ganivet.

 

Segons ha confirmat ‘Jaleos’ en exclusiva, els agents es van desplaçar fins a la casa de Madrid a on viu Aída, alertats per una discussió entre l’exconcursant de ‘GH’ i la seua parella, Fernando. L’agressivitat de la situació van obligar els agents a dirigir-se a la casa per a intentar solucionar l’alterada discussió que estaven mantenint.

 

Segons pareix,  Aída es va enfrontar a la seua parella amb un ganivet en la mà. Tal com afirma la víctima, la polèmica col·laboradora de televisió el va amenaçar i el va tirar de casa. La presència de les autoritats van empitjorar les coses, ja que segons explica el diari, Aída es va negar a obrir la porta i va entrar en còlera. El mateix Fernando s’encarregava d’explicar als agents que durant la convivència havien tingut constants discussions i baralles.

 

Tal com recull ‘Jaleos’ i segons fonts de la Policia Nacional, després de la insistència dels agents i l’advertència d’accedir per la força, la presumpta agressora els va deixar entrar, sent detinguda immediatament per a prestar declaració sobre els fets. La convivència entre els dos estava sent un autèntic infern.

 

Aída ja ha estat posada en llibertat

La col·laboradora, que fa algun temps que està allunyada dels mitjans en Espanya, va estar declarant durant hores en la comissaria d’Hortaleza (Madrid), fins que finalment va ser posada en llibertat. De moment, ni Aída ni la seua parella s’han pronunciat sobre els fets.

 

Aída Nizar estava passant este confinament amb la seua parella Fernando amb qui fa uns mesos que està eixint. De moment es desconeix si Aída ha tornat a la mateixa casa a on estava passant el confinament amb el seu nóvio. La mare de la col·laboradora ha confirmat a ‘Jaleos’ que no sap absolutament res del que ha passat.

 

Nizar és una de les concursants més polèmiques de la història de ‘Gran Hermano’. El seu pas per el programa de ‘Supervivientes’ també va ser molt criticat, ja que va arribar com a concursant reserva i va proporcionar informació de l’exterior als concursants.

Últimes notícies

Pluges intenses i tronades este diumenge en zones d’Alacant i València sota avís groc

Aemet ha activat per a este diumenge l’avís groc per pluges de fins a 20 litres per metre quadrat en una hora i tronades amb granís i ratxes molt fortes de vent en distintes zones d’Alacant i València.

Diana Morant anuncia que vol optar a la Presidència de la Generalitat

Diana Morant ha avançat davant del Comité Federal del PSOE que es presentarà a les primàries del PSPV per a ser candidata a la Presidència de la Generalitat Valenciana tan prompte com s'òbriga el procés intern.

Oltra anima a frenar l’extrema dreta: si la gent no vol, no arribaran al poder

Mónica Oltra assegura en un acte a València que l’arribada de l’extrema dreta al poder no és inevitable i defensa que la democràcia ha de tornar a posar el poble al centre.

Baldoví reclama eleccions anticipades i acusa el Consell de no estar a l’alçada del poble valencià

El president del Consell Nacional de Més-Compromís, Joan Baldoví, ha demanat eleccions autonòmiques anticipades en considerar que el poble valencià és digne i mereix un govern decent. L’òrgan ha aprovat una resolució que reclama la dimissió del Consell del PP, sustentat per Vox, i la convocatòria immediata d’eleccions.

Confiscat un tonyina roig de 250 quilos de pesca furtiva davant la costa de la Vila Joiosa

La Guàrdia Civil ha intervingut un tonyina roig d’uns 250 quilos capturat presumptament de manera furtiva davant de la Vila Joiosa, el primer dia de la temporada, i ha tramitat cinc denúncies contra el patró.

El nou monoplaça híbrid de la UPV es prepara per a dominar la Formula Student europea

L’equip Formula Student de la Universitat Politècnica de València ha presentat el FSUPV-14, el seu primer monoplaça híbrid, amb tracció elèctrica davantera i nou paquet aerodinàmic, per a aspirar al número u mundial.

Isaac Noguera s’acomiada del València Basket agraït després d’un any dur a nivell personal

L’escorta català Isaac Noguera ha anunciat la seua eixida del València Basket amb un missatge en xarxes on es mostra feliç i agraït per una temporada històrica del club, però alhora difícil en l’àmbit personal.

Intervenen 80 quilos de cocaïna i armes a València en una macrooperació antidroga

La Policia Nacional ha intervingut a València 80 quilos de cocaïna, dos armes de foc i abundant munició en l’última fase d’una macrooperació estatal contra el tràfic de drogues a gran escala iniciada el 2024.